DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, probleme

HellRaiser
post 21 Sep 2008, 09:40
Post #1


Oameni suntem, printre animale traim!


Group: Members
Posts: 87
Joined: 2 January 08
From: Bucuresti; Titan City




Problema sta asa:
Alternatorul a murit, nu mai incarca deloc popa.gif
Am cumparat un alternator nou de la un mosulica. Alternatorul nou este mai mare ca amperaj (are 36A fata de cel vechi care avea 21A), problema e ca este mai mare si ca dimensiuni. Am inteles ca ar fi un alternator de pe Dacia Papuc. In fine, l'am montat cu greu deoarece cureaua, noua de altfel, vine foarte foarte strans. Atat de strans incat motorul invarte cu greu. Se simte ca si cand nu ar avea putere sa invarta si vibreaza totata masina. La asta se mai adauga si un troncanit datorat urechii de care se prinde alternatorul, ureche pe care a trebuit sa o largesc putin ca sa bag alternatorul si acum atinge in urechea de prindere a capotei de la vibratii.
Solutie ? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B - 72 - ***
---===*** Inca astept un raspuns concret*De ce doar pe amenzile mele scrie pretul corect ? ***===---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 21 Sep 2008, 10:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




la ce masina?

21 Sep 2008, 10:27:
poze ceva

This post has been edited by kindeeru56: 21 Sep 2008, 10:27


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HellRaiser
post 21 Sep 2008, 11:17
Post #3


Oameni suntem, printre animale traim!


Group: Members
Posts: 87
Joined: 2 January 08
From: Bucuresti; Titan City




Dacie berlina '96. Poze cu ce anume ? Cu alternatorul ?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B - 72 - ***
---===*** Inca astept un raspuns concret*De ce doar pe amenzile mele scrie pretul corect ? ***===---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 21 Sep 2008, 17:07
Post #4


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, sincer nu an auzit pana acum de alternator de 21A montat de uzina dacia...cel mai mic stiam ca e de 36A si oricum daca dacia e din `96 trebuia sa ai pe ea din fabrica alternator de 50A....Iar la monrtarea celui de 36A nu trebuia sa ridice prbleme sunt identice mecanic ca sistem de prindere...


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Sep 2008, 21:05
Post #5


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Am si eu o problema sper sa nu se supere initiatorul topicului ..........de vreo 2 zile incoace am observat ca nu-mi mai incarca bine alternatorul .........adica cand nu am niciun consumator pornit imi sta pe zona hasurata ......daca aprind farurile(care sunt chioare) se duce acul pe minus(zona rosie) ..................releul l-am schimbat deci e din alternator ..........carbunii la alternator au fost schimbati acum cateva luni, sa zicem ca de atunci am facut 1000 de km ............ce poate sa aiba alternatorul ? de la carbuni sau vreo dioda arsa? unsure.gif


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 21 Sep 2008, 21:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pune aparatul, si lasa indicatorul. Mie imi incarca in sarcina si la relantiu fara consumatori cam 13,8-13,9. Cand aprind farurile incarca 13,5. Sunt multumit de valorile astea. Pune aparatul de masura si nu te mai uita la indicatorul din bord, care de cele mai multe ori se inseala.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Sep 2008, 21:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(vallyyy @ 21 Sep 2008, 22:05)
Am si eu o problema sper sa nu se supere initiatorul topicului ..........de vreo 2 zile incoace am observat ca nu-mi mai incarca bine alternatorul .........adica cand nu am niciun consumator pornit imi sta pe zona hasurata ......daca aprind farurile(care sunt chioare) se duce acul pe minus(zona rosie) ..................releul l-am schimbat deci e din alternator ..........carbunii la alternator au fost schimbati acum cateva luni, sa zicem ca de atunci am facut 1000 de km ............ce poate sa aiba alternatorul ? de la carbuni sau vreo dioda arsa? unsure.gif
*


pai ce mai stai apuca-te de masuratori detalii gasesti aici wink.gif

This post has been edited by bygy007: 21 Sep 2008, 21:34


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Sep 2008, 21:49
Post #8


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




indicatorul e corect,inainte imi statea acul la mijloc ........nu mai bat farurile cum bateau inainte sunt slabe rau acum .......nu stiu sa masor o sa ma duc la cineva .......ma intereseaza ca prima faza daca sunt carbunii de vina sau daca trebuie schimbata puntea de diode?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Sep 2008, 22:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca citesti acel topic de la postarea mea spre sfirsit la un moment dat gasesti si cum se masoara puntea de diode


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vjenya
post 4 Nov 2008, 20:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 November 08




Salut,am si eu o problema care se pare ca la amaratele noastre de Dacii e destul de comuna.Alternatorul meu incarca numai cum vroia el-ba prea putin la relanti,ba prea mult la 2000 rpm.Asa ca am dat de un prieten care mi`a vandut alte 2 cu un pret modic,dar treaba e ca mi le`a dat fara punti de diode.
Acuma,eu am dat puntea jos de pe al meu,am masurat diodele-nu am gasit niciun rezultat ca sa ma satisfaca,unele erau bune,altele strapunse(2).Am luat alte diode cu 12 lei,pt ca un bloc nou e 100 de lei(made in brasov-am ramas uimit),dar acuma nu mai stiu cum sa fac sa pun diodele in ordinea lor-adica pe care parte tre` sa conduca si cum:))
can anyone help me?


--------------------
Dacia 1310 1996 / L - SV 02 ELO
[B][I][FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=blue]Uimit e omul care vede o Dacie obisnuita,dar si mai uimit ala care o vede pe Elodia a mea:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2008, 21:08
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




detalii gasesti aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:13
Forum Renault