Problema cu motorul, HELP ME
![]() ![]() ![]() |
Problema cu motorul, HELP ME
engime |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
nu esti prea explicit...ar trebui mai multe detalii sa te putem ajuta scurt si la obiect...dar cu zici tu ...nu prea pot sa imi dau seama de ce e in neregula pt ca legatura dintre cutia de viteze si motor e cam slab descrisa...si in plus toti avem aceeasi problema(doar sunt dacii:P )...deocamdata sfatul meu e sa remediezi problema acelei cleme(pt ca are si ea rolul ei la aprindere unde nu e de glumit)...sa pui ulei in cutie...si sa te bagi sub masina si sa te uiti la traversa pe care se sprijina cutia de viteze(la capetele treversei vor fi 2 tampoane de cauciuc)..verifica starea lor si nu strica sa iei cu tine o cheie de 13 sa VERIFICI toate suruburile de legatura...spor
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
engime |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
Multumesc o sa verific
socul e k si cum nu ar cupla din prima cutia in trepetele a 2 si a 3 ia parca ar scapa vreo ceva o sa filmez si o sa pun pe forum This post has been edited by engime: 11 Nov 2008, 21:22 |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#4
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica si cursa ambreiajului
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
engime |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
Cum as putea sa o verific?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
cablul de ambreiaj se conecteaza la cutie undeva langa motor. trebuie sa aiba un mic joc (cam 2 mm). daca nu il are, poti slabi un pic piulita cu care este prins
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
engime |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
Cred ca am mai mult de 2mm sa mai strang piulita ?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum ai probat de ai vazut ca are 2 mm ? Trage de mantaua cablului in mod repetat, si vei auzi momentul in care rulmentul de presiune, loveste de "soarele" placii de presiune. Distanta de la pozitia libera pana cand loveste rulmentul, e cursa libera, care cu cat e mai mare e mai bine, dar daca e prea mare , nu primeste in treapta 1-a. Sunt doua tipuri de parghii ( ca lungime) , asa ca poti avea intre 2 si aproape de 5 mm jocul. Ideea e sa primeasca usor in viteza si sa cupleze cat mai jos.
Verifica tampoanele , cu un levier. Doar la ochi , ai putea sa te inseli. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nelu25osan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 October 08 ![]() |
Salut !
As avea si eu o intrebare : dinmieata la pornire daca trag socul mi se uda bujiile si motorul merge parca in 3 pistoane. Mentionez ca,cursa cablului de soc este foarte lunga ! Astept sfaturile voastre ! ![]() |
--------------------
dacia
1310 break
1998 carburator
- mm 05 jtt
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Reglezi cursa cablului de soc ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
De la aia care si-au dat seama ca daca conduci cu piciorul pe pedala de ambreaj acesta se mananca.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar unde a-i vrea sa cupleze, sus? Si in continuarea cursei pedalei , care de fapt nu mai e, rulmentul sa ramana in presiune, discul sa mearga patinand nefiind presat total, iar rulmentul da gaura in soare.
Nu mai duceti in eroare dupa idei "din burta" , facand pe alti sa invete din greselile voastre. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
baranga |
![]()
Post
#14
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 16 Nov 2008, 01:09) da cine ii pune sa mearga cu piciorul pe ambreiaj??? ![]() QUOTE(PH-06-BOA @ 16 Nov 2008, 12:13) Dar unde a-i vrea sa cupleze, sus? Si in continuarea cursei pedalei , care de fapt nu mai e, rulmentul sa ramana in presiune, discul sa mearga patinand nefiind presat total, iar rulmentul da gaura in soare. Nu mai duceti in eroare dupa idei "din burta" , facand pe alti sa invete din greselile voastre. da de unde a reiesit ca as fi vrut sa spun ca ar trebui sa tina sus??crede-ma ca stiu ce e un abreiaj bine reglat;eu zic ca optim ar fi sa tina putin mai sus de jumatate,pt ca daca il reglezi sa tina "cat mai jos" schimbi mai mult fara ambreiaj pt ca ori nu calci pana la fund ambreiajul,ori mai intra covorasul sub pedala de ambreiaj,..... ;;;sau daca tine prea sus stiu si eu ca sta in presiune,uzezi prematur placa de presiune si implicit tot kitul de ambreiaj,asa ca tot la parerea mea raman,adica ambreiajul sa tina putin mai sus de jumate ![]() asta e doar o parere;poti sau nu sa o iei in considerare si nu oblig pe nimeni sa faca ce zic eu asa ca nu ii induc deloc in eroare.....parerea mea ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e rea, dar ia fi atent: daca la jumatate sa produs debreiere totala, ce rost mai are sa continui cursa , situatie care, da placa pe spate, adica inelul exterior al "soarelui" este solicitat inutil ( tendinta fiind de a duce pedala la podea) si obosirea rapida se termina cu craparea "soarelui" . E corect ?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 11:15 |