DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema cu motorul, HELP ME

engime
post 11 Nov 2008, 20:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




Salu sunt nou pe forum si sunt un posesor al unei dacii 1310 din anul 1991

Deci: Cand am cumparat masina merge perfect dar acum nu stiu de ce dar cand schimb treptele II si a III, face un anumit soc si tremura schimbatorul si se intampla ori in treapta a doua ori a treia metionez k am reglat aprinderea motorul merge ceas platina nu e ciupita fisele sunt cele originale iar capacul de la distribuitor se tine doar intr-o clema pentru ca doua sa rupt si lichid in cutia de vitezi nu am mai pus demult
Am facut vara asta cam 20.000 de km prin toata romania si nu am schimbat mai nimic decat mici reglaje Va rog sa ma ajutati

This post has been edited by engime: 11 Nov 2008, 20:20


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 11 Nov 2008, 20:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




nu esti prea explicit...ar trebui mai multe detalii sa te putem ajuta scurt si la obiect...dar cu zici tu ...nu prea pot sa imi dau seama de ce e in neregula pt ca legatura dintre cutia de viteze si motor e cam slab descrisa...si in plus toti avem aceeasi problema(doar sunt dacii:P )...deocamdata sfatul meu e sa remediezi problema acelei cleme(pt ca are si ea rolul ei la aprindere unde nu e de glumit)...sa pui ulei in cutie...si sa te bagi sub masina si sa te uiti la traversa pe care se sprijina cutia de viteze(la capetele treversei vor fi 2 tampoane de cauciuc)..verifica starea lor si nu strica sa iei cu tine o cheie de 13 sa VERIFICI toate suruburile de legatura...spor


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 11 Nov 2008, 20:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




Multumesc o sa verific

socul e k si cum nu ar cupla din prima cutia in trepetele a 2 si a 3 ia parca ar scapa vreo ceva o sa filmez si o sa pun pe forum

This post has been edited by engime: 11 Nov 2008, 21:22


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 12 Nov 2008, 02:04
Post #4


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Verifica si cursa ambreiajului


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 12 Nov 2008, 19:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




Cum as putea sa o verific?


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 12 Nov 2008, 21:41
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




cablul de ambreiaj se conecteaza la cutie undeva langa motor. trebuie sa aiba un mic joc (cam 2 mm). daca nu il are, poti slabi un pic piulita cu care este prins


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 12 Nov 2008, 22:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




Cred ca am mai mult de 2mm sa mai strang piulita ?


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 13 Nov 2008, 21:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum ai probat de ai vazut ca are 2 mm ? Trage de mantaua cablului in mod repetat, si vei auzi momentul in care rulmentul de presiune, loveste de "soarele" placii de presiune. Distanta de la pozitia libera pana cand loveste rulmentul, e cursa libera, care cu cat e mai mare e mai bine, dar daca e prea mare , nu primeste in treapta 1-a. Sunt doua tipuri de parghii ( ca lungime) , asa ca poti avea intre 2 si aproape de 5 mm jocul. Ideea e sa primeasca usor in viteza si sa cupleze cat mai jos.
Verifica tampoanele , cu un levier. Doar la ochi , ai putea sa te inseli.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu25osan
post 14 Nov 2008, 20:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 October 08




Salut !

As avea si eu o intrebare :


dinmieata la pornire daca trag socul mi se uda bujiile si motorul merge parca in 3 pistoane. Mentionez ca,cursa cablului de soc este foarte lunga !

Astept sfaturile voastre ! biggrin.gif Multumesc


--------------------
dacia 1310 break 1998 carburator - mm 05 jtt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 Nov 2008, 07:46
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Reglezi cursa cablului de soc .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 15 Nov 2008, 21:53
Post #11


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Nov 2008, 21:53)
l. Ideea e sa primeasca usor in viteza si sa cupleze cat mai jos.
*




ohmy.gif de unde ideea asta? sa cupleze cat mai jos??? blink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Nov 2008, 01:09
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




De la aia care si-au dat seama ca daca conduci cu piciorul pe pedala de ambreaj acesta se mananca.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Nov 2008, 12:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar unde a-i vrea sa cupleze, sus? Si in continuarea cursei pedalei , care de fapt nu mai e, rulmentul sa ramana in presiune, discul sa mearga patinand nefiind presat total, iar rulmentul da gaura in soare.
Nu mai duceti in eroare dupa idei "din burta" , facand pe alti sa invete din greselile voastre.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 16 Nov 2008, 23:04
Post #14


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Mr_Devil83 @ 16 Nov 2008, 01:09)
De la aia care si-au dat seama ca daca conduci cu piciorul pe pedala de ambreaj acesta se mananca.
*



da cine ii pune sa mearga cu piciorul pe ambreiaj??? huh.gif

QUOTE(PH-06-BOA @ 16 Nov 2008, 12:13)
Dar unde a-i vrea sa cupleze, sus? Si in continuarea cursei pedalei , care de fapt nu mai e, rulmentul sa ramana in presiune, discul sa mearga patinand nefiind presat total, iar rulmentul da gaura in soare.
    Nu mai duceti in eroare dupa idei "din burta" , facand pe alti sa invete din greselile voastre.
*



da de unde a reiesit ca as fi vrut sa spun ca ar trebui sa tina sus??crede-ma ca stiu ce e un abreiaj bine reglat;eu zic ca optim ar fi sa tina putin mai sus de jumatate,pt ca daca il reglezi sa tina "cat mai jos" schimbi mai mult fara ambreiaj pt ca ori nu calci pana la fund ambreiajul,ori mai intra covorasul sub pedala de ambreiaj,.....
;;;sau daca tine prea sus stiu si eu ca sta in presiune,uzezi prematur placa de presiune si implicit tot kitul de ambreiaj,asa ca tot la parerea mea raman,adica ambreiajul sa tina putin mai sus de jumate wink.gif
asta e doar o parere;poti sau nu sa o iei in considerare si nu oblig pe nimeni sa faca ce zic eu asa ca nu ii induc deloc in eroare.....parerea mea mandru.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Nov 2008, 20:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu e rea, dar ia fi atent: daca la jumatate sa produs debreiere totala, ce rost mai are sa continui cursa , situatie care, da placa pe spate, adica inelul exterior al "soarelui" este solicitat inutil ( tendinta fiind de a duce pedala la podea) si obosirea rapida se termina cu craparea "soarelui" . E corect ?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 11:15
Forum Renault