DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> vine iarna, nu baga caldura...

cannis88
post 7 Nov 2008, 21:53
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




de cand s-a racit vremea afara, nu vrea de nicio culoare sa bage caldura...Stie cineva ce sa-i fac?!? astept sugestii


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Onyx
post 7 Nov 2008, 22:02
Post #2


:)


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 29 June 08




QUOTE(cannis88 @ 7 Nov 2008, 22:53)
de cand s-a racit vremea afara, nu vrea de nicio culoare sa bage caldura...Stie cineva ce sa-i fac?!? astept sugestii
*


probabil ca s-a defectat ceva din reglajele alea si nu mai merg cum trebuie...si iti baga aer direct de afara biggrin.gif.


--------------------
Opel Astra Bertone 2001 - Bucuresti
EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 10 Nov 2008, 13:35
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(Onyx @ 7 Nov 2008, 23:32)
probabil ca s-a defectat ceva din reglajele alea si nu mai merg cum trebuie...si iti baga aer direct de afara biggrin.gif.
*




nu baga de afara, ca am inchis clapeta si sta destul de bine inchisa.acum am observat ca daca reglez sa bage pe la picioare si prin bord, tinde sa mai dea drumu' la caldura. insa daca reglez sa bage pe la parbriz, nici vorba. am mai acut in minte varianta sa nu intre apa deloc in calorifer, insa am pus mana pe conductele care duc la calorifer si sunt calde. acum am gandesc ca, avand probleme cu caloriferul, punandu-i pulbere stop leak, pt k imi picura, ma gandesc sa nu se fi depus pe canalele caloriferului si sa nu circule apa prin calorifer... astept opinii.


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 10 Nov 2008, 16:52
Post #4


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




ai airist calumea, si vezi sa nu fie de la cmutatoru din bord caldura rece


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
docuzdan
post 10 Nov 2008, 18:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 21 February 08




am pus si eu STOP LEAK pulbere ca mi curgea radiatorul mare si lam infundat pe ala de caldura , a trebuit sa l schimb si nici nu stii cata durere la schimbat asa ceva,greu tare
sau poti avea parghiile de la caldura dizlocate, da jos parteaa din dreapta a panoului ( in partea dreapta a soferului) si misca de controlul de caldura si vezi ce se intampla cu parghiile daca se miscaca cea de caldura este pusa pe o rotita poate nu mai sta pe ea.
daca dai jos plasticul o s vezi despre ce este vb
inaite sa dai jos intereseazate de tamburusi aia din plastic( care tin plasticul ) ca nu mai sunt buni aia


--------------------
renault clio 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinu
post 12 Nov 2008, 09:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




eu mi-am pus antigel G12 in weekend (si am rupt radiatorul in dreptul surubului de golire, dar asta e alta poveste) si de atunci temperatura la apa e mai scazuta (suficient de scazuta incat sa nu mai bage caldura in masina cum mi-as dori).


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 12 Nov 2008, 11:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(costinu @ 12 Nov 2008, 10:37)
eu mi-am pus antigel G12 in weekend (si am rupt radiatorul in dreptul surubului de golire, dar asta e alta poveste) si de atunci temperatura la apa e mai scazuta (suficient de scazuta incat sa nu mai bage caldura in masina cum mi-as dori).
*




sa fie oare si din antigel?!? cand am cumparat masina era primavara, si avea apa in loc de antigel.toamna, cand am bagat antigel am observat ca imi picura pe la calorifer si atunci am apelat la cea ma simpla solutie( stop leak ).sincer nu mai stiu ce antigel am bagat insa stiu ca de atunci nu l-am schimbat deloc, cu toate ca anul asta ar fi trebui schimbat( e a treia iarna cu el).Ce mi se pare ciudat este ca in prima iarna imi bäga caldura foarte bine.in primavara am reglat comutatorul ala cu rosu si albastru pe albastru, ca sa nu mai intre apa in calorifer.si in toamna trecuta cand am comutat iar pe rosu, m-am trezit cu problema asta.mai ciudat e ca daca e putin cald afara, si dau drumu la aeroterma, imediat baga caldura.insa in noptile friguroase cand rebuie cu adevarat sa bage, nici vorba...


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 12 Nov 2008, 13:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
in primavara am reglat comutatorul ala cu rosu si albastru pe albastru, ca sa nu mai intre apa in calorifer.

Apa circula prin calorifer atat iarna cat si vara, indiferent de pozitia acelui buton de reglaj. Butonul actioneaza o clapeta care deviaza fluxul de aer din exterior(sau din masina,daca ventilatia este pe recirculare) in asa fel incat acesta(aerul) este incalzit partial, "total"(in mare parte) sau deloc(teoretic).
Pentru lipsa de caldura(sau caldura insuficienta)poti inspecta starea cablurilor/cremalierei de reglaj(pe corpul aerotermei).
Este posibil ca din cauza frigului, angrenajul care misca acea clapeta sa se gripeze, implicit clapeta sa se blocheze pe "aer rece" sau pe o pozitie intermediara.
QUOTE
cand am bagat antigel am observat ca imi picura pe la calorifer si atunci am apelat la cea ma simpla solutie( stop leak ).

O alta posibilitate este o aerisire incompleta/incorecta a sistemului de racire al motorului(aer in instalatie) sau calorifer partial infundat(de mizerie, poate chiar si de stop-leak).
Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 12 Nov 2008, 15:01
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07





O alta posibilitate este o aerisire incompleta/incorecta a sistemului de racire al motorului(aer in instalatie) sau calorifer partial infundat(de mizerie, poate chiar si de stop-leak).
Spor la reparatii!
Numai bine.
*

[/quote]


pai si cum pot aerisi complet/corect sistemul de racire si cum as putea sa-l curat?!?


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 13 Nov 2008, 11:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=53939&hl=fierbe

Foloseste cu incredere si functia SEARCH, fiindca s-a discutat indelung pe tema asta.
Numai bine.



--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 14 Nov 2008, 11:42
Post #11


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




o alta posibilitate este sa nu ai termostat.. si pe vremea asta nu prea are cum sa creasca temperatura mai ales daca mergi de ici-colo.. wink.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 14 Nov 2008, 17:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Din experienta mea:
Nova nu are robinet la radiatorul de clima, ci o clapeta "alege" aerul care a trecut prin radiator sau pe alaturi.
Stop leak-ul NU INFUNDA nimic (mizeria insa...) Am folosit de mai multe ori, odata chiar cu doza dubla si nu am avut nici o problema!!!!
De remarcat insa ca radiatorul e cam mic!!!

RECOMANDARE: verificare si remediere mecanism clapete de dirijare (in numar de 2, ca a 3-a, clapeta fresh/recirculare se poate vedea cu capota motorului ridicata!)

E nasol, e jos, e un sistem ultra-tampit, cu butonii aia care nu se mai potrivesc inapoi de nici o culoare - daca nu s-au rupt la demontat! De cele mai multe ori nu e nevoie de demontat cutia, dar daca trebuie umblat si acolo... nu va invidiez!!

Bafta!! (o sa aveti nevoie!!)


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 16:50
Forum Renault