Reglare Pedala Frana
![]() ![]() ![]() |
Reglare Pedala Frana
Executron |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Executron @ 21 Jul 2008, 15:22) Salutare! Nu am gasit ceva asemenator pe nici un topic de pe sub-forumul Nova. La mine se aprind becurile pe frana f. tarziu, adica pe la mijlocul cursei franei, fiind posibil prin urmare la o frana lunga si slaba sa nu se aprinda deloc becurile, care mi se pare f. periculos. Cum pot sa reglez sa se aprinda imediat cum pun piciorul pe frana, chiar 1 mm fiind frana apasata. Salut!Vezi ca in spate la pedala de frana e un intrerupator cu 2 fire .Incearca sa reglezi intrerupatorul acela(sa-l aduci cat mai aproape de pedala ,distanta dintre pedala si intrerupator sa fie cat mai mica sau deloc). |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Adicatelea e cam invers: Intrerupatorul trebuie DEPARTAT de pedala (E situat DEASUPRA si pedala ridicata de arc, apasa pe el si intrerupe circuitul; cand se apasa pe pedala, tija coboara si face contactul. Chestia e ca acea cursa e destul de mica si mai fin de reglat, dar altfel e destul de usor: se slabeste contrapiulita, se scot firele de la intrerupator si se desurubeaza cateva ture - 2-3 - se pune la loc si se probeaza; daca nu e de ajuns, se reia. partea dificila poate fi accesul - fie se demonteaza partea de sub volan a bordului, fie se incearca lucrul cu "capul in jos"
Spor la lucru! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Imi cer scuze pentru confuzie.Am fost acum si m-am uitat...intrerupatorul este prins pe un cadru metalic in fata pedalei...atunci cand pedala de frana este actionata , intrerupatorul se deschide si astfel se face contactul.La tine intrerupatorul este prea aproape de pedala si astfel este nevoie de o cursa mai mare a pedalei pentru ca intrerupatorul sa faca contact.
O sa pun si o poza daca iti este de folos! |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Executron |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Neagu Ionut>i98!
Maine voi vedea daca ma descurc ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
costinu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
Ai reusit? Aceeasi problema o am si eu si nu imi dau seama cum as putea regla si ce.
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(costinu @ 5 Nov 2008, 20:25) uita-te la pedala de frana ceva mai sus si ai sa vezi 2 papuci care se duc la un intrerupator. scoti acei papuci si cu mana incepi sa desfiletezi acel intrerupator.incepi si tu cu 3-4 ture, apoi pui papucii la loc si calci frana.asa vei observa cand se aprind becurile. vezi ca intrerupatorul are pe partea celalalta de tija metalica unde intra, o piulita de plastic care-l tine fix si sa nu sara pe partea celalalt . |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Onyx |
![]()
Post
#9
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
ca tot vorbiti aici de pedale
![]() m-am tot bagat io pe sub ele da nu prea vad mare lucru...nu e o pozitie prea buna. Problema e ca am la pedala de ambreiaj are joc stanga-dreapta. la frana nu prea are joc..f putin.Nu ma deranjeaza prea tare dar imi e sa nu raman cu ea intr-o zi pe podea. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Onyx: 7 Nov 2008, 15:07 |
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
costinu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
am rezolvat treaba cu frana insa as fi curios cum se rezolva asta cu jocul pentru ca si eu am asa ceva
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
"Piciorul" pedalei e o bucatica de teava care se roteste pe un ax; intr-o parte se afla un "umar" fix, iar in cealalta ar trebui sa fie o limitare demontabila, gen splint sau siguranta elastica. Probabil ca acea limitare demontabila nu mai e la locul ei (arcul de revenire si cablul de actionare impiedica iesirea completa, dar situatia ar trebui remediata, existand riscul iesirii pedalei de pe ax. In cartea lui Mondiru (Dacia1300) exista un desen, sau se poate privi pe viu (cu o lanterna sau o lampa auto, ca e un loc cam intunecos).
Spor la lucru! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th June 2025 - 02:05 |