DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor 1.4, nu are putere si se opreste

amx_te_vad
post 18 Jun 2011, 13:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 10




Salut. Am cateva probleme la Dacia 1310 din 95, cu motor 1.4 benzina / GPL. Cand merg cu ea pe benzina nu are putere pana in 2500-3000 rpm, in schimb, peste 3000prm merge f. bine, pana la 5500-6000 rpm, dupa care se opreste motorul(nu mai baga pompa benzina cred, pt ca ramane fara benzina in furtunul care intra in carburator). Din aceasta cauza in ultimul timp am fost nevoit sa merg prin oras cu viteza I la 4-5000 rpm, pentru ca la schimbarea vitezei a II-a motorul se oprea si ramanea fara benzina. La fel ramane fara benzina si cand o las oprita cateva minute, sunt nevoit sa scot furtunul din carburator si sa "dau la pompa" pana vine benzina. Am schimbat si poma de benzina si tot asa face.
ps: pe GPL merge bine, dar consuma peste 20% in oras, mers lejer, 1300-2500 rpm.
ps2: rotile nu sunt blocate, iar directia / suspensia sunt bune, nu pierde gaz, deci cum de consuma atat?

This post has been edited by amx_te_vad: 18 Jun 2011, 14:06


--------------------
Dacia 1310 1995 - OT ** MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 18 Jun 2011, 14:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




desfa capacelul acela rotund de culoarea aluminiului este fix pe pompa de benzina(are un surub pe el care trebuie desfacut cu o cheie de 10).. vezi ca inauntrul lui se afla o sita, curata acea sita si pune-o la loc apoi si capacul, strange surubul care tine capacul.. apoi vezi daca mai face.. poate fi o cauza.. acolo se aduna multa mizerie si normal.. nu mai trece acelas debit de benzina..

Daca spui ca ramane pompa de benzina fara benzina cel mai probabil este de la asta


Cat despre consumatul gazului.. regleaza debitul de gaz de pe furtun si relantiul gpl-ului de pe plaman... apoi carburator(aer, relanti), delcou(avans), si mai ales Culbutorii care trebuiesc reglati periodic la 0.20A cu 0.25E, si vezi ca exista tutoriale pe aici la cum se face.. Pe gpl este important sa fie reglati mereu ca poti pierde putere si poti strica chiulasa daca nu ii reglezi

This post has been edited by panter1: 18 Jun 2011, 15:00


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amx_te_vad
post 18 Jun 2011, 17:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 10




Am desfacut sita si am gasit apa, la fel si in filtrul acela mic (sita rotunda) din carburator. Am uitat sa spun ca nu s-a mai mers pe benzina de cativa ani cu masina, deci sa fie condens in rezervor si sa infunde sita de la pompa? Culbutorii au fost reglati acum aprox. 1000 km. La GPL e reglat debitul maxim, si, chiar si asa, nu merge fara sa fie socul putin tras.


--------------------
Dacia 1310 1995 - OT ** MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 18 Jun 2011, 21:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




in primul rand.. ai sa razi dar benzina isi pierde din calitati dupa un timp.. deci daca o tii 2-3-5 ani in rezervor fara sa o consumi nu va mai arde bine.. stiu ca pare incredibil dar asa e.. benzina expira, deci primul lucru ar fi sa scoti toata benzina(inclusiv apa din condensul acumulat iarna) si sa pui alta benzina proaspata..

Daca pe benzina este reglata ok(avans, aerul de la carburator si relanti) iar pe GPL nu merge fara soc tras.. misca de surubul acela de bronz de pe lateralul plamanului(vaporizator).. acel surub se misa cu mana susor si vezi sa nu il desfaci prea mult ca va iesi.. iar daca iese nu te speria, pune-l inapoi.. acela aeste surubul de reglare relanti(deci de pe plaman).. misti de el si in acelas timp daca relantiul creste reduci din debitul de pe furtun si vezi ce se intampla.. ar trebui sa stea la relanti chiar daca reduci din debit..

apropo de debitul la maxim.. asta este si cauza care iti papa 20%.. si cred ca si miroase a gaz nears pe toba..

This post has been edited by panter1: 18 Jun 2011, 21:58


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 19 Jun 2011, 00:28
Post #5


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




verifica electrovalva care iti inchide benzina ,cand masina e pe gaz ( din cate stiu electrovalva are si un reglaj mecanic)


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amx_te_vad
post 22 Jun 2011, 12:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 10




am verificat electrovalva, e blocata pe inchis :| am facut-o pe direct pe benzina si merge doar in viteza I, maxim 50km/h sad.gif
chiar nu stiu ce are, pt ca am schimbat pompa, dar tot nu are presiune de benzina. sa fie infundat furtunul care vine de la rezervor?

This post has been edited by amx_te_vad: 22 Jun 2011, 21:16


--------------------
Dacia 1310 1995 - OT ** MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 19:59
Forum Renault