probleme motor 1.4, nu are putere si se opreste
probleme motor 1.4, nu are putere si se opreste
amx_te_vad |
18 Jun 2011, 13:47
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 10 |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- OT ** MIH
|
|||
panter1 |
18 Jun 2011, 14:12
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
desfa capacelul acela rotund de culoarea aluminiului este fix pe pompa de benzina(are un surub pe el care trebuie desfacut cu o cheie de 10).. vezi ca inauntrul lui se afla o sita, curata acea sita si pune-o la loc apoi si capacul, strange surubul care tine capacul.. apoi vezi daca mai face.. poate fi o cauza.. acolo se aduna multa mizerie si normal.. nu mai trece acelas debit de benzina..
Daca spui ca ramane pompa de benzina fara benzina cel mai probabil este de la asta Cat despre consumatul gazului.. regleaza debitul de gaz de pe furtun si relantiul gpl-ului de pe plaman... apoi carburator(aer, relanti), delcou(avans), si mai ales Culbutorii care trebuiesc reglati periodic la 0.20A cu 0.25E, si vezi ca exista tutoriale pe aici la cum se face.. Pe gpl este important sa fie reglati mereu ca poti pierde putere si poti strica chiulasa daca nu ii reglezi This post has been edited by panter1: 18 Jun 2011, 15:00 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
amx_te_vad |
18 Jun 2011, 17:03
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 10 |
Am desfacut sita si am gasit apa, la fel si in filtrul acela mic (sita rotunda) din carburator. Am uitat sa spun ca nu s-a mai mers pe benzina de cativa ani cu masina, deci sa fie condens in rezervor si sa infunde sita de la pompa? Culbutorii au fost reglati acum aprox. 1000 km. La GPL e reglat debitul maxim, si, chiar si asa, nu merge fara sa fie socul putin tras.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- OT ** MIH
|
|
panter1 |
18 Jun 2011, 21:56
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
in primul rand.. ai sa razi dar benzina isi pierde din calitati dupa un timp.. deci daca o tii 2-3-5 ani in rezervor fara sa o consumi nu va mai arde bine.. stiu ca pare incredibil dar asa e.. benzina expira, deci primul lucru ar fi sa scoti toata benzina(inclusiv apa din condensul acumulat iarna) si sa pui alta benzina proaspata..
Daca pe benzina este reglata ok(avans, aerul de la carburator si relanti) iar pe GPL nu merge fara soc tras.. misca de surubul acela de bronz de pe lateralul plamanului(vaporizator).. acel surub se misa cu mana susor si vezi sa nu il desfaci prea mult ca va iesi.. iar daca iese nu te speria, pune-l inapoi.. acela aeste surubul de reglare relanti(deci de pe plaman).. misti de el si in acelas timp daca relantiul creste reduci din debitul de pe furtun si vezi ce se intampla.. ar trebui sa stea la relanti chiar daca reduci din debit.. apropo de debitul la maxim.. asta este si cauza care iti papa 20%.. si cred ca si miroase a gaz nears pe toba.. This post has been edited by panter1: 18 Jun 2011, 21:58 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
tmkrf |
19 Jun 2011, 00:28
Post
#5
|
Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara |
verifica electrovalva care iti inchide benzina ,cand masina e pe gaz ( din cate stiu electrovalva are si un reglaj mecanic)
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
amx_te_vad |
22 Jun 2011, 12:04
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 10 |
am verificat electrovalva, e blocata pe inchis :| am facut-o pe direct pe benzina si merge doar in viteza I, maxim 50km/h
chiar nu stiu ce are, pt ca am schimbat pompa, dar tot nu are presiune de benzina. sa fie infundat furtunul care vine de la rezervor? This post has been edited by amx_te_vad: 22 Jun 2011, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- OT ** MIH
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 19:59 |