DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bord digital

B31AYZ
post 16 Feb 2005, 12:24
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Daca s-a facut montajul pentru indicatorul de benzina , ma intereseaza si pe mine .Eu am sa incerc cu un electronist sa-l fac sa indice in cifre nr. de litrii din rezervor. Daca reusesc va anunt .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uau
post 16 Feb 2005, 15:34
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




din 5 in 5 litri nu mi se pare mare lucru ideea era sa arate cat mai aproape de adevar. Daca tensiunea ar creste dupa o functie liniara ar fi bine si din 10 in 10 ca pe urma aproximezi dar rez din rezervor nu cred sa arate asa bine. O sa incerc cu 0,5l. Semnalul de la temperatura motorului este tot tensiune? Si nu mai stiu cum sa iau semnalul de la turatie.

Poate sa si mearga prin gropi nu are nici o importanta pentru ca microcontrollerul face un calcul inter valoarea curenta si cea anterioara si daca diferenta este mai mare de ... l nu afiseaza nici o schimbare insemnand ca este o dereglare (neavand cum sa consume de exemplu 0,5l intr-o secunda) deci nu conteaza gropile


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 16 Feb 2005, 20:27
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




QUOTE(B31AYZ @ 16 Feb 2005, 12:24)
Salut ,

Daca s-a facut montajul pentru indicatorul de benzina , ma intereseaza si pe mine .Eu am sa incerc cu un electronist sa-l fac sa indice in cifre nr. de litrii din rezervor. Daca reusesc va anunt .
*



Problema e "simpla", la dacie sonda aia e o rezistenta de nichelina pe care se plimba un cursor, tot ce e de facut este de masutat tensiunea pe ea cu un voltmetru digital ( icl 7107, c520 etc), adevarata problema este variatia non-lineara a rezistentei sondei cu cantitatea de benzina din rezervor, de aceea cred ca nu se merita banii pt afisare cu cifre


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 17 Feb 2005, 09:35
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Eeeee....n-am zis eu primul de masurat tensiunea cu un voltmetru cu afisaj digital? mad.gif tongue.gif
Am alta idee...mai bine cred ca daca s-ar putea face un calcul al benzinei consumate s-ar putea sti mai exact cantitatea ramasa in rezervor. Si cred ca nu ar fi asa de greu, ceva, un debitmetru care sa masoare/afiseze consumul, scazut din cantitatea de benzina introdusa in rezervor...in fine, cam asa ceva...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 19 Feb 2005, 12:21
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




Am facut masuratori
-sonda 370 ohmi
-tensiune pe indicator cu "rezervorul plin" 14 V
-tensiune pe indicator cu "rezervorul gol" 6 V
Montajul in imagine
Pentru a avea afisat 0 se foloseste o dioda zenner de tensiune egala cu cea de "rezervor gol"
Pentru a avea afisat 100, pt procente, si 42 de ex. pt litri se regleaza din semireglabilul de 5k(preferabil multitura) si se foloseste scala de 2 V(1 V) a voltmetrului

Insa in general indicatia nu va corespunde realitatii la gradul dorit de precizie, respectiv 1 procent sau un litru, deoarece intervin prea multi factori
- variatiile de tensiune de la alternator
- imprecizia sondei
- neliniaritatea tensiune masurata/volum benzina
- variatiile pozitiei masinii fct de incarcatura
- etc.

Pentru voltmetru se poate cumpara un kit voltmetru digital, pret minim 360k, poate mai are nevoie si de sursa de tensiune, sau se poate ruga un electronist sa-l faca, pret componente din magazin aprox 170k

Eu personal nu o sa fac asa ceva deoarece consider ca un indicator cu 5-9 leduri este suficient.

This post has been edited by goguf: 19 Feb 2005, 12:22

Attached thumbnail(s)
pic1.jpg ( Size: 10.62k ) Number of downloads: 2034


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 22 Feb 2005, 13:33
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(goguf @ 19 Feb 2005, 14:21)
Am facut masuratori
-sonda 370 ohmi
-tensiune pe indicator cu "rezervorul plin" 14 V
-tensiune pe indicator cu "rezervorul gol" 6 V
Montajul in imagine
Pentru a avea afisat 0 se foloseste o dioda zenner de tensiune egala cu cea de "rezervor gol"
Pentru a avea afisat 100, pt procente, si 42 de ex. pt litri se regleaza din semireglabilul de 5k(preferabil multitura) si se foloseste scala de 2 V(1 V) a voltmetrului

Insa in general indicatia nu va corespunde realitatii la gradul dorit de precizie, respectiv 1 procent sau un litru, deoarece intervin prea multi factori
- variatiile de tensiune de la alternator
- imprecizia sondei
- neliniaritatea tensiune masurata/volum benzina
- variatiile pozitiei masinii fct de incarcatura
- etc.

Pentru voltmetru se poate cumpara un kit voltmetru digital, pret minim 360k, poate mai are nevoie si de sursa de tensiune, sau se poate ruga un electronist sa-l faca, pret componente din magazin aprox 170k

Eu personal nu o sa fac asa ceva deoarece consider ca un indicator cu 5-9 leduri este suficient.
*



Nu stiu ce sa inteleg prin "indicator bord" si ce rol are voltmetru in schema .Vreau sa indice numar de 2 cifre .Chiar daca are erorile din cauzele mentionate mai sus , tot este mai aproape de adevar . Daca faci pe led-uri , fiecarui led ii corespunde o gradatie din 10 in 10 litrii . Cand se consuma partial o gradatie , led-ul corespunzator gradatiei respective se stinge , ramane aprins sau clipeste ca la GPL ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 22 Feb 2005, 20:34
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




QUOTE(B31AYZ @ 22 Feb 2005, 13:33)
Nu stiu ce sa inteleg prin "indicator bord" si ce rol are voltmetru in schema .Vreau sa indice numar de 2 cifre .Chiar daca are erorile din cauzele mentionate mai sus , tot este mai aproape de adevar . Daca faci pe led-uri , fiecarui led ii corespunde o gradatie din 10 in 10 litrii . Cand se consuma partial o gradatie , led-ul corespunzator gradatiei respective se stinge , ramane aprins sau clipeste ca la GPL ?
*



Indicator bord este indicatorul ala cu care e echipata masina din fabrica
Voltmetrul este cel care masoara tensiunea si afiseaza cifrele, in procente sau litri
La varianta cu leduri , pt o gradatie consumata partial ledul lumineaza mai slab

This post has been edited by goguf: 22 Feb 2005, 20:36


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-55-PCF
post 23 Feb 2005, 11:44
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




in primul rand salutari la toti.. e primul meu post desi sunt membru de cateva luni si citesc forumul de cel putin 1 an....

ideea unui bord electronic ma intereseaza foarte mult... dar din pacate cunostiintele mele in domeniul electronicii nu sunt nici pe departe indeajuns de consistente sa fac singur asha ceva... 1zhelp00.gif

se pot cumpara de undeva toate indicatoarele astea?? adik : vitezometru, indicator presiune ulei, indicator temperatura apa, indicator rezervor, etc etc... ??
turometru am vazut pe adelaide.. da nu sunt extraordinar de impresionat .. chiar as vrea ceva mai aproape de ce a realizat goguf..

ma mai intereseaza si varianta cu laptopul ... nu-s cat de viabila e.. dar ideea e foarte interesanta.

daca poate sa ma ajute cineva.. va multumesc anticipat... in rest toate cele bune si sa reusiti cu proiectul asta cat mai repede si cat mai bine smile.gif


--------------------
D1300 & C-Xsara B-55-PCF B-80-YPC
huh!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 23 Feb 2005, 20:19
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




Azi am testat simultan turometrul cu ciftre si turometrul cu leduri...
Ambele au avantaje si dezavantaje, chestia e ca dupa ce m-am obisnuit cu ele nu prea le-am mai bagat in seama, incep sa cred ca un turometru este util atunci cind iti formezi stilul de condus , dupa aceea nu prea mai are rost


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margarit2001
post 23 Feb 2005, 22:05
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 July 04





pt. valentin.dumitran
PIC-urile nu sunt chiar asa lente cum zici - chiar crezi ca o viteza de 1-4MHz nu e de ajuns pt. cativa senzori amarati de la o dacie ?!?!?

sa revin la proiectul vostru
e realizabil cel mai simplu cum un microcontroller sa zicem atmega8 ( daca tot PIC nu va place)- nu e nevoie de multiplexare- ca are o groaza de porturi, are ADC incorporat, are memorie unde puteti sa scrieti km parcursi ....... + display LCD (parerea mea e ca un display cu celule cu leduri se vede mai bine)

uitati aici cate poate un mic circuit integrat:
? Arhitectura RISC
-130 de instructiuni
?32 de registri de uz general pe 8 biti
?16 MIPS pentru o frcventa de ceas de 16 MHz
? Memorii nevolatile pentru date si instructiuni
? 8KB pentru cod (rezista la 10 000 de rescrieri)
? Sector de boot incorporat
? 512 Bytes EEPROM (rezista la 100 000 de rescrieri)
? 1KB SRAM intern
? Periferice
?ADC pe 8 canale cu capsula TQFP sau MLF :
6 canale pe 10 biti
2 canale pe 8 biti
?Porturi I/O
? 23 de pini I/O programabili
? Tensiuni de alimentare
? 2.7 - 5.5V (ATmega8L)
? 4.5 - 5.5V (ATmega8)
? Viteze posibile
? 0 - 8 MHz (ATmega8L)
? 0 - 16 MHz (ATmega8)

ar face fata cu brio unui astfel de bord


--------------------
1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DiAngelo
post 28 Feb 2005, 14:04
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 February 05




QUOTE(uau @ 16 Feb 2005, 15:34)
din 5 in 5 litri nu mi se pare mare lucru ideea era sa arate cat mai aproape de adevar. Daca tensiunea ar creste dupa o functie liniara ar fi bine si din 10 in 10 ca pe urma aproximezi dar rez din rezervor nu cred sa arate asa bine. O sa incerc cu 0,5l. Semnalul de la temperatura motorului este tot tensiune? Si nu mai stiu cum sa iau semnalul de la turatie.
*



Sonda de la rezervor e bine sa-ti arate din 5 in 5 litrii sa ai un control destul de bun al cantitatii carburantului din rezervor. Semnalul de turatie nu este altceva dacat scanteia de la ruptor. pentru citirea turatiei defapt ai nevoie sa numeri scanteile.
1 rot = 4 scantei nu? eu asa stiu. deci variante: ori folosesti un divizor /4 si numarator. ori folosesti un convertor frecventa tensiune. Este simplu.


--------------------
Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 28 Feb 2005, 14:30
Post #72


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(B-55-PCF @ 23 Feb 2005, 12:44)
ma mai intereseaza si varianta cu laptopul ... nu-s cat de viabila e.. dar ideea e foarte interesanta.
*


Ideea cu laptopu era o aberatie de-a mea. Mai!!!!!!!! Daca o faceti cu laptopu sa-mi platiti dreptu de autor!!!!!!!!!!
Acuma hai sa fim seriosi Dacia cu Laptop? Pai trebuie sa-l iei cu tine si cand opresti masina la marginea lanului de porumb sa te...., ca te lasa romanii fara el imediat.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 28 Feb 2005, 14:46
Post #73


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Buna ideea cu afisaje digitale............

Am citit mai toate ideile voastre, unele bune, altele mai putin bune.

Cine vrea asa ceva sa-si ia de la dezmembrari un tablou de bord de kadett E GSi, fiat tempra, fiat tipo, citroen etc si sa-l studieze.
Mi-ar place sa am afisate mai multe informatii pe bord si intr-un fel mai deosebit. O idee de turometru....Opelul Vectra 1.6i dupa '93, cele dotate cu motor X16SZ, sunt dotate cu turometru, dar au in loc de delco o aprindere electronica si semnalul pentru turometru este luat de la un senzor magnetic (cred) care citeste nr de rotatii al fuliei de pe arborele motor. Cine vrea...sa perfectioneze ideea.
Interesant e bordul de motocicleta analogic , cum e si cel de la corvette care la punerea contactului turometrul si km fac cursa completa pana la capat apoi se pozitioneaza pe zero.....asta as vrea. ...cat despre laptop pe dacie.....nu mai comentez....


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 2 Mar 2005, 13:57
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




De astazi am Dacie cu vitezometrul digital.


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 2 Mar 2005, 13:59
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(goguf @ 2 Mar 2005, 15:57)
De astazi am Dacie cu vitezometrul digital.
*



Salut ,

Vreau si eu unul . Daca am turometru cu voltmetru de la Adelaida(cu cifre) se poate adapta mai usor ?

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 2 Mar 2005, 20:38
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




romulus
Pasul urmator este contorul de km ( altul decit cel cu minicalc.)
B31AYZ
Despre adaptarea turometrului de la adelaida nu stiu, poate daca trimiti un pm cu schema turometrului
Slider
Dovezi cind termin si contorul de km si fac poze la toate


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 3 Mar 2005, 08:45
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(goguf @ 2 Mar 2005, 22:38)
romulus
Pasul urmator este contorul de km ( altul decit cel cu minicalc.)
B31AYZ
Despre adaptarea turometrului de la adelaida nu stiu, poate daca trimiti un pm cu schema turometrului
Slider
Dovezi cind termin si contorul de km si fac poze la toate
*



Ok.Am sa fac o scanare a schemei .Vreau sa fac schema aia la litrometru si sa indice nr. de litrii pe voltmetru .
Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 10 Mar 2005, 20:15
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




Am realizat partial (3cifre) contorul de kilometri . Daca sta ninsoarea am sa-l testez si pe masina


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dude_79_trc
post 14 Mar 2005, 19:00
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 April 04
From: Bucuresti City




Salut. Vad ca sunteti artisti pe domeniu. Vreau un sfat de la voi, daca se poate. Vreau sa fac, artizanal un shift ligth. Adica un bec care sa se aprinda la o anumita turatie, reglabila dintr-un potentionetru, a motorului. Stiu ca in mare pot sa folosesc un convertor frecventa-tensiune, sa folosesc o sursa de tensiune variabila si un comparator intre tensiunea data de comparator si tensiunea de iesire din sursa variabila.

As mai putea sa iau direct semnalul de la turometru si sa il folosesc in locul tensiunii de la convertorul de frecventa, dar asta inseamna sa desfac de tot tabloul de bord, ceea ce nu ma incanta.

Voi aveti alte idei?


Multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 14 Mar 2005, 21:05
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




QUOTE(dude_79_trc @ 14 Mar 2005, 19:00)
Voi aveti alte idei?
Multumesc.
*



poti folosi un montaj cu LM 2907 N 14, este simplu, daca te intereseaza pm cu adresa de mail pt schema.(nu am realizat-o dar este data in datasheetul integratului)

Se pare ca voi deveni fost Dacia 1300 '72 asa ca proiectul meu de bord digital s-a terminat.
Oricum, daca cineva va avea nevoie de sfaturi pt ce am realizat deja sa-mi trimita pm si voi raspunde.

Deoarece unele persoane s-au aratat interesate postez cum am realizar senzorul pt vitezometru, bobina este recuperata dintr-un releu vechi la 220 V ( merge si de la 110 V) , magnetii sint de la inchizatori magnetice de mobilla. Bobina am fixat-o cu poxipol pe partea fixa a tamburului unei roti din spate si am asigurat-o cu o sirma, iar magnetii i-am fixat pe partea mobila a tamburului provizoriu cu superglue si apoi cu sirma aia trecuta prin gaura magnetilor, pt rezistenta, alfel zboara. Legatura la montaj am facut-o cu cablu ecranat audio. Este necesar ca la intrarea in montaj sa existe o protectie cu o dioda zenner deoarece tensiunile induse in bobina pot depasi 10 V. mentionez ca am facut cam 300 Km cu minunila astea si nu s-a desprins nimic. Imaginile nu sint cele de pe roata deoarece le-am demontat.

Attached thumbnail(s)
bobina_si_magneti_1.jpg ( Size: 52.77k ) Number of downloads: 2572
bobina_si_magneti_2.jpg ( Size: 67.76k ) Number of downloads: 2454


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcristi
post 21 Jun 2005, 10:58
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 June 05




mare pacat ca s-a incheiat asa brusc aceasta discutie... era interesanta....


--------------------
dacia 1310 - is 77 rva
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 21 Jun 2005, 11:05
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(pcristi @ 21 Jun 2005, 12:58)
mare pacat ca s-a incheiat asa brusc aceasta discutie... era interesanta....
*



Nu s-a incheiat . Nu avem inca noi rezultate . Am dat la facut kilometraj electronic .Am ratat saptamana trecuta montarea .Sunt inca ingrijorat ca o sa mearga . Am dat bani pana acum 1 mil la electronist . A modificat schema initiala (zice el sa fie cat mai exacta masuratoarea). Acum sunt un pic dezamagit .Cand am sa am rezultate va anunt . Vitezometru merge perfect . Trebuie calibrat mai exact . Nu am reusit inca .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Jun 2005, 13:01
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Dar o schema de debitmetru cu afisaj numeric? Adica afisarea consumului [L/100km]
Nu cea cu "VU-metru" A 277 D folosita pe Trabi sau Wartburg, cu una care sa afiseze pe display 3-4 digiti(2+1-2 zecimale?)
Ca principiu, impulsurile de la sonda de debit (poate fi ce de Trabi) se numara pe perioada a doua impulsuri provenite de la cablu de kilometraj (la Dacia 1 rot = 1m, cel putin teoretic, asa scrie pe "ceas"). Adica esantionarea semnalului de debit cu semnalul de kilometraj. Are cineva asa ceva?
Sint electronist de duminica, deci nu ma incumet sa proiectez schema.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcristi
post 21 Jun 2005, 13:10
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 June 05




QUOTE(B31AYZ @ 21 Jun 2005, 11:05)
Nu s-a incheiat . Nu avem inca noi rezultate . Am dat la facut kilometraj electronic .Am ratat saptamana trecuta montarea .Sunt inca ingrijorat ca o sa mearga . Am dat bani pana acum 1 mil la electronist . A modificat schema initiala (zice el sa fie cat mai exacta masuratoarea). Acum sunt un pic dezamagit .Cand am sa am rezultate va anunt . Vitezometru merge perfect . Trebuie calibrat mai exact . Nu am reusit inca .
*





wow.... fain... mi-as face si eu un vitezometru ... am deja un turometru de la adelaida si, lucrez acum la indicatorul pentru benzina. Ma intereseaza mai multe detalii in privinta vitezometrului si a senzorului... unde l-ai pus? pe roata? pe cablu?


--------------------
dacia 1310 - is 77 rva
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Jun 2005, 13:37
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Dragi mosului pt litrometru am o schema care face urmatoarele:
1 preia tensiunea de la sonda o converteste in frecventa
2 frecventa este numarat pe doi digiti care pot fi si cei ai turometrului cu doi digiti.
Promit ca revin cu schema.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcristi
post 21 Jun 2005, 13:43
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 June 05




QUOTE(mihai1677 @ 21 Jun 2005, 13:37)
Dragi mosului pt litrometru am o schema care face urmatoarele:
1 preia tensiunea de la sonda o converteste in frecventa
2 frecventa este numarat pe doi digiti care pot fi si cei ai turometrului cu doi digiti.
Promit ca revin cu schema.
*



cool mihai... suntem numai ochi si urechi smile.gif


--------------------
dacia 1310 - is 77 rva
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Jun 2005, 14:07
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(pcristi @ 21 Jun 2005, 13:43)
cool mihai... suntem numai ochi si urechi smile.gif
*


si esantionarea?o face pe cablul km?
Edit: Scuze, tu te refereai la indicatorul de nivel, eu la consumul instant; fiecare cu durerea lui laugh.gif

This post has been edited by diaconuliviu: 21 Jun 2005, 14:31


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 21 Jun 2005, 14:21
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(mihai1677 @ 21 Jun 2005, 15:37)
Dragi mosului pt litrometru am o schema care face urmatoarele:
1 preia tensiunea de la sonda o converteste in frecventa
2 frecventa este numarat pe doi digiti care pot fi si cei ai turometrului cu doi digiti.
Promit ca revin cu schema.
*



Astept si eu schema .Sper sa fie usor adaptabil la afisajul turometrului digital cu 5 digiti .

This post has been edited by B31AYZ: 21 Jun 2005, 14:25


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 21 Jun 2005, 14:24
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(pcristi @ 21 Jun 2005, 15:10)
wow.... fain... mi-as face si eu un vitezometru ...  am deja un turometru de la adelaida si, lucrez acum la indicatorul pentru benzina. Ma intereseaza mai multe detalii in privinta vitezometrului si a senzorului... unde l-ai pus? pe roata? pe cablu?
*



Am schema .Nu e facuta de mine . Senzorul e pus pe roata spate. Spune in topic mai sus detaliat .Nu vreau sa ma repet . Daca nu intelegi , iti spun .Si mie mi s-a parut destul de complicat . Pana am pierdut primul senzor si a trebuit sa fac altul .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Jun 2005, 14:34
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B31AYZ @ 21 Jun 2005, 14:24)
[...] Senzorul e pus pe roata spate. [...]
*


Citeam pe un alt forum ca se gasesc senzori de la ceasurile taxi vechi, fara casa de marcaj. Se monteaza pe ceasul kilometric si sint destul de ieftine, pt ca ceasurile au iesit din uz; ori la taximetristi, ori la cei ce moteaza ceasuri de taxare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 13:15
Forum Renault