Pornire grea dimineatza, Combustibil-GPL
Pornire grea dimineatza, Combustibil-GPL
NICK82 |
7 Nov 2008, 10:26
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|||
roland |
7 Nov 2008, 11:17
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Si eu stiu multe persoane care arunca hartii pe jos. Dar asta nu inseamna ca e bine.
|
--------------------
.
.
.
|
|
costelmorosanu |
7 Nov 2008, 11:21
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 November 08 |
zii mersi ca porneste greu. eu stiu multi altii care nu pornesc decoc pe gaz.
masina se porneste pe benzina. e lege. pe gaz uzurile sunt mai mari. |
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
NICK82 |
7 Nov 2008, 12:38
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 |
scuze pentru off-topic dar mai am o nelamurire in legatura cu reglajul surubului de pe furtunul care duce la carburator.
Ideal ar fi sa fie strans astfel incat sa ai un amestec optim. Cum ar trebuie sa se manifeste motorul atunci cand strangand/desfacand surubul de pe furtun ajungem la o pozitie unde amestecul este optim. Ma gandesc sa-l strang pana motorul trepideaza si apoi sa-l desfac din 30 in 30 de grade pana cand la accelerari bruste aceasta este prompta.Banuiesc ca acolo este amestecul optim pentru un regim progresiv de functionare al motorului. astept sugestii. |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
mitu2002 |
7 Nov 2008, 14:17
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti |
robinetul de pe furtun nu contribuie decit ff putin in faza de pornire (depinde de vacumul din carb)io zic sa incerci sa reglezi relantiul din surubul de pe vaporizator cel care regleaza relantiul tot invirtind de surub ar trebuii sa ai o plaja de 2 ture unde relantiul este aprox stabil adica stringi surubu turatia creste pina la un punct si dupaia scade pina da sa se opreasca( amestec sarac)la fel slabesti surubu creste turatia iar apoi scade pina da sa se opreasca(amestec bogat) tu tre sa cauti zona in care turatia e max iar tot pacolo e si pornirea f usoara pe gpl pt ca amestecul e aprox optim
|
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
cristi74 |
7 Nov 2008, 17:55
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 |
Surubul de pe furtunul care intra in carburator nu regleaza amesctecul ci doar debitul de gaz. Daca il strangi nu mai ai putere si scade consumul. Daca il desfaci fuge de rupe dar si consumul iti creste proportional. Cand am plecat in concediu m-am gandit sa-l mai strang putin sa vad cum iese consumul.Dar cand am vazut ca in linie dreapta cu acceleratia la podea nu trecea de 90km/h, am oprit si am dat drumul inca 3/4 tura si prindea 125km/h. Mai mult nu ma risc.
Iar consumul a iesit de 8/100 drum lung de 600km This post has been edited by cristi74: 7 Nov 2008, 18:00 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
mitu2002 |
10 Nov 2008, 08:18
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti |
da cristi ai dreptate ....dar desfacind sau stringind acel robinet nu prea influientezi gazul dat la pornire (relanti) decit daca stringi aproape de tot acel robinet la mine singurul care influienteaza pornirea este surubul din centrul vaporizatorului(inst marini)s-ar parea ca la mine pozitia optima este stringind 1/4 ture de la pozitia in care relantiul este max(1100) si imi reduce relantiul cu aprox 200 de ture iar de pornit max la a treia invirtire a motorului cu acceleratia o tira ciupita
|
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
PH-06-BOA |
14 Nov 2008, 21:47
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Eu ti-am dat atatea sugestii, incat le-ai neglijat total.Ai apelat la cei din Rep. Moldova, cand pe noi ne desparte doar Teleajanul. Te-am invitat , sa-ti explic pe viu, si-ai fi invatat si pe altii. Nu ti-am ceru sa vi cu femeia, am. Asa e , mai intai raul(uzezi baterie, contacte, motor), si apoi binele, cand nu mai e timp sau nevoie. Te cred, suntem asa de rai, incat nu se merita sa mai ai incredere in nimeni. Ia-ti inima-n dinti , si treci podul.
Fals! Cine spune ca motorul trebuie pornit intai pe benzina, mai bine zis, de ce? Cine spune ca gazul uzeaza mai mult ca benzina? De ce? Argumente ? Benzina spala cilindrul de ulei la pornirea la rece. Gazul ce face? Benzina are gome, cauciucuri smoala, ce vreti voi, care se depune la interior, blocheaza, caleaza... Gazul mentine asa de curata camera de ardere, ca-i greu de exprimat. V-am aratat si poze, dupa zeci de mii de Km, si nu numai la o masina. N-am zis-o cu rautate, am vrut doar sa va conving, restul e treaba fiecaruia. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
15 Nov 2008, 17:33
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(NICK82 @ 7 Nov 2008, 10:26) Salutare tututror, Stiu ca revin cu o chestiune poate arhidiscutata...dar inca nu sunt lamurit cu o treaba. Decand s-a racit vremea afara nu mai pot porni pe gaz dimineatza. Stiu ca normal pe benzina se porneste,dar cunosc multe persoane care pornesc pe gaz indiferent de temperatura de afara Existe anumite reglaje pentru vremea rece? multumesc. depinde de instalatie (vaporizator) foarte mult eu am bigas si porneste si la temperatiri negative dar pentru protectia bateriei ii faco injectie cu benzina cind temperatura scade sub -4 grade benzina nu am in rezewrvor |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2024 - 20:10 |