Presiune mare la ulei, stă tot timpul la maxim!
![]() ![]() ![]() |
Presiune mare la ulei, stă tot timpul la maxim!
b77csd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTi/Logan Laureat dci
1999/2006
- B77CSD
|
|||
Onyx |
![]()
Post
#2
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
ce bord ai pe GTi-ul tau?
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ca tot e vorba de ulei...am o problema
am 50 de km de cand am schimbat uleiul si problema e ca nu e vascos deloc. cand e motorul rece, acul urca la maxim dar dupa 10 minute scade la 2 presiune si abia la 3000RPM urca la 4 presiune . o alta chestie e ca am bagat nasul sa miros la busonul de la ulei si miroase tare intepat a benzina si a mai crescut si putin nivelul la ulei. Sunt segmentii de vina sau pompa de benzina? La pompa am o saptamana de cand am schimbat membrana caci "scuipa" benzina pe la acel distantie negru ca are 2 gaurele pe el. prin alta parte, pe unde ar mai poutea ajunge benzina in ulei? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
b77csd |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 November 03 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova GTi/Logan Laureat dci
1999/2006
- B77CSD cheers,
serban |
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
O posibilitate ar fi "uzura" traductorului. Cred ca prin manualul (chiar de berlina, ca echipamentele astea sunt aceleasi) ar trebui sa fie date niste valori ale tensiunii pe traductor (acesta se comporta ca o rezistenta variabila, a carei valoare se reduce la cresterea presiunii) Chestia e ca verificarea se poate face doar pe un fel de stand, unde poti citi in paralel tensiunea aia si presiunea "reala" pe un manometru.. O verificare mai practica e inlocuirea (totusi, raha...pardon, sonda mi se pare scumpa pentru calitatea si precizia ei...poti incerca si sa iei de la dezmembrari, dar nu peste 1/10 din pretul de noua, si mai multe (2-3); s-ar putea sa ai o surpriza placuta...sau nu?
Indicatorul se defecteaza mai rar (cu exceptia celor la care se umbla; sunt destul de sensibile la echilibraj si revopsirea acului le poate "termina"!!) Si mie imi place sa am bord (nu doar "ceasuri" de dama: vitezometru si bec la frana de mana!!!!) Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 20:45 |