DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme ralanti

djasu82
post 17 Nov 2008, 19:56
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




se poate sa ai orificiile de progresiune infundate si trecerea de la regimulde relantii la regimul normal seface cu trepidati daca nu apesi violent acceleratia.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 18 Nov 2008, 19:04
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Nov 2008, 07:51)
Furtunul cu duza e in galerie? daca da, in ce stare e la stutul ala?
Acolo se coace si crapa. Apoi, strangulind furtunul servo (daca ai) se stabilizeaza? Avansul nu e cam mare?
Acel reglaj pe "maxim turatie" e facut la cald sau la rece?

Daca toate astea is in regula, ramin cauzele: mizerie/apa in benzina sau canalizatii infundate partial.
*


da la cald este facut reglajul. daca te referi la futunul care vine de la galerie la servo e ok. acum 2 saptamani am schimbat platicul ala care face legatura intre furtun si servo iar la partea unde intra in galerie era bine.
m-am gandit ca o fi mare avansul dar e invartit sa dea maximul la relanti problema este ca se tot strica bujiile. azi mai schimbai una. si daca o las sa zice 1-2 minute la relanti o ia in 3 pistoane!


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Nov 2008, 07:42
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Se "defecteaza" ACEEASI bujie? Adica aferenta ACELUIASI cilindru? Daca da vezi SI de culbutorii cilindrului respectiv


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Nov 2008, 09:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Poate una din supape nu mai inchide bine si cand motorul e oprit curge ulei in cilindru si mananca astfel bujia.

Asta era problema care o aveam eu cu vechea chiulasa, sau supapa sau scaunul, sau amandoua, naiba stie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 20 Nov 2008, 14:02
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Supape, curbutori, ghid supape. Exact aceeasi problema am avut si eu acum fix un an.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 5 Dec 2008, 21:31
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




QUOTE(Lunaticul @ 12 Nov 2008, 18:55)
Am si eu o problema legata de ralanti. In sarcina, nu si la mers in gol, in momentul in care schimb treapta de viteza, cat nu tin apasata acceleratia motorul da sa se opreasca, uneori chiar se opreste. Turatia scade pe la 300 rpm, apoi (daca nu moare motorul) revine treptat la turatia normala. La mers in gol nu se intampla asta, dar are unele rateuri la turatii mari. Asta se intampla doar pe benzina. Pe Gpl merge ireprosabil. Am pierdut astazi jumatate de zi mangaind carburatorul si nu am rezolvat mare lucru. Acum ma intrebam daca e posibil sa fie pompa de benzina de vina.
*



Referitor la postul meu. Nu am avut timp pana acum sa ma ocup de Dacioara (am mers pe GPL). Am rezolvat problema. Am facut ,,ciorba de carburator" apoi l-am lasat o noapte in diluant pentru vopsele. Am schimbat jiglerul principal (mi-a zis cineva ca ar putea fi ala de vina) si tubul dispersor cu unul cu ,,gaurelele mai mici" biggrin.gif . Am pus vaselina intre garniturile de la carburator. Acum sunt curios cat o sa-mi consume blush.gif .


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 7 Dec 2008, 11:49
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am dat din lac in put. Am curatat carburatorul mai mult decat trebuie cred. Mi-a luat ieri 9% extraurban mad.gif
Ce imi recomandati ? Sa incep cu scgimbarea jiglerelor? Care influenteaza consumul cel mai mult ? Cel principal ?
PS: pe GPL imi ia cam 8% extraurban, deci pe benzina ar trebui sa ia mult mai putin de 9.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygy
post 7 Dec 2008, 17:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 May 07
From: Iasi ;)




Intreb si eu aici : cand e rece motorul si franez mai tare (pana la stop) moare . De asemenea si cand schimb vitezele cade turatia si vrea sa moara .Asta se intampla numai cu motorul rece. dupa ce ajunge la temperatura optima ,nu se mai intampla nimic.O alta problema ar fi cu frana :am fost nevoit sa pun o frana mai brusca la 90 H si masina "fugea" in toate partile ,desi nu am luat deloc de volan.Pls help.


--------------------
Mitsubishi Colt 1.3 12v - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Dec 2008, 21:52
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ai clapeta de acceleratie sub ultimul orificiu de progresiune chiar foarte stransa. Totusi verifica circuitul de relantii sa nu fie infundat jiclorul care sta in portjiclor. Ti-as recomanda un filtru dupa pompa de benzina si revizuirea nivelului din camera de nivel constant adica prescurtat CNC. Faci rost de 2 spirale unu de 7mm si altu de 12,5-12,8 si vezi ca sunt doua opritoare adica (lingurite in termeni specifici) care se opresc pe cuiul poanto cu potentul cu cioc subtire poti modifica ca sa respecte distanta la plutitor. Pentru reglaj se tine capcul carburatorului vertical cu admisia de benzina in jos ... iar intre garnitura carburatorului si plutior se introduce fiecare spiral si re regleaza linguritele care se opresc pe cuiul poanto.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucaeugen2005
post 30 Dec 2008, 21:53
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 29 December 08
From: iasi




Unde este exact orificiul acela pe capsula?


--------------------
dacia logan f2 2009 laureate
WHO DARES WINS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 30 Dec 2008, 23:42
Post #41


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Am si eu o problema aparuta recent ... Motorul moare subit la orice franare si a inceput sa nu mai stea deloc la relanti. Jiclorul este curatat, maisna are 2 filtre si am curatat si filtrul din carburator si inlocuit si curatat la "pompa de sprit".

Sa fie cumva aer fals de pe la furtunul de servo ?

Multumesc anticipat ,


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Dec 2008, 00:09
Post #42


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(lucaeugen2005 @ 30 Dec 2008, 22:53)
Unde este exact orificiul acela pe capsula?
*


e plasat sub la 1 cm sub stutul prin care vacumul alimenteaza capsula de la carburator.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucaeugen2005
post 5 Jan 2009, 20:07
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 29 December 08
From: iasi




se poate sa nu am orificiul?
Ca nu il gasesc si furtunul "tine limba" de parca ar fi infundat orificiul. Cind scot furtunasul motorul merge rotund fara rateuri.De fapt problema mea e asta http://www.daciaclub.ro/carburatoru-t134687.html


--------------------
dacia logan f2 2009 laureate
WHO DARES WINS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 5 Jan 2009, 20:47
Post #44


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




Se poate. Sunt si capsule fara orificiu.
Daca scoti furtunul si-ti merge rotund fara rateuri ai ori amestec bogat, ori avansul prea mare.

This post has been edited by mishujkl: 5 Jan 2009, 20:50


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 05:32
Forum Renault