carton in fata radiatorului: pro/contra
![]() ![]() ![]() |
carton in fata radiatorului: pro/contra
Alexu7 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
||
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#32
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai pana la -5 gr e bun cartonu sub e buna o masca de protectie-cum se livra la 1300 noi:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
roland |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 11 Nov 2008, 13:00) Dar banuiesc ca elicea are si darul de a trimite aerul rece in filtrul de aer, de unde ajunge, tot rece, in carburator. Uiti ca filtrul de aer are un comutator vara/iarna. Pe pozitia de iarna, aerul vine din motor si ala nu e nicidecum rece. QUOTE(ydaniel @ 11 Nov 2008, 13:03) de ce au fost cu/fara elv? pai: pt climat rece :radiator mic+GMV climat temperat:radiator mic+elice pe fulie climat tropical:radiator mare+elice pe fulie. Eu cred ca alea cu GMV se defectau repede din cauza de piese super bune. Si de aceea au ramas la varianta pe fulie. |
--------------------
.
.
.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Roland, n-am uitat de comutatorul ala, dar raman restul de elemente care vor fi racite de curentul de aer tras de elice. Si gandeste-te ca elicea aia se invarte, nu sta sa gandeasca. Radiatorul e rece, ca la temperatura aia termostatul n-are nici un motiv sa se deschida. Daca mai si circuli afara, se mai adauga si aerul care intra oricum in compartimentul motor de la deplasare. Ceea ce inseamna ca tot compartimentul motor e mai rece.
Unul din prietenii mei, care e sef de lucrari la faculta de mecanica din Timi, imi spunea de un prof de-al lui, care facuse o mica inovatie, in care benzina, inainte de a ajunge la carburator, trecea printr-un paharel prins de blocul motor, lucru care incalzea benzina inainte de a intra in carb. Avantajele erau la timp redus de folosire a socului pe timp rece, si scaderea consumului pe perioada de incalzire a motorului. Nu stiu cat e adevar in asta, dar suna destul de logic. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#35
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am auzit/vazut diverse variante de incalzire a combustibilului,toate home-made dar nu mi se par cine stie ce inovatie.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mad toz |
![]()
Post
#36
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt multi care spun ca se pune cartonul doar pentru caldura. Ati mers iarna pe la -5, -10 gr , cu 90 km/h , peste 30 de kilometrii si nu sa intamplat nimic ?(fara carton ma refer).
Poate o fii defect motoru' meu ![]() This post has been edited by mad toz: 11 Nov 2008, 21:54 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am pus si eu mai devreme un carton:D nu ma deranjeaza temperatura(mai facusem un topic legat de asta) dar vreau sa ajunga caldura mai repede inauntru cum zicea si Argon. asta e ideea de baza: incalzirea habitaclului mai repede si mai bine.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#38
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Azi dimineata un glorios -8.Evident carton infipt ca altfel e si mai aiurea.Defapt am carton de o luna jumate,o data a trebuit sa-l scot in Brasov ca era coada prea lunga la semafor si n-am vrut sa ma risc.Singuru dezavantaj e atentia care trebuie acordata pentru a nu fierbe apa.Bafta!
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#39
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
sa pun la logan ? la berlina nu am folosit si nici nu o sa folosesc
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#40
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
![]() PS:la masinile noi nu am vazut niciodata. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
eeeeh atunci eu o sa pun unul si in spate:D eu am vazut la peugeot-uri de marfa... le acopera astia si cu plapumi sa faca un pic de caldura:D
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Merced |
![]()
Post
#42
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Mai devreme am facut vreo doua drumuri scurte si cred ca cere carburator. Desi motorul se incalzise, in sarcina tragea de rupea, de la relanti daca calcam brusc pedala dadea sa moara, ba chiar m-am chinuit si am reusit probabil sa-l inec ca s-a oprit, cand asteptam pe cineva. Un vecin care lucreaza pe la uzina de ani de zile mi-a zis sa pun si in juru' carburatorului un carton sa-i mai tina de cald, desi asta n-am facut in niciun an. N-am nici filtru d-ala mai nou ca sa obturez o parte din priza aia de aer, asa ca o sa ard unu' de la un bloc de desen pe partea cu elicea sa vad cum se comporta. De incalzit in interior nu se pune problema, inca n-am desfacut furtunu'(ca robinetu' nu mai merge de ani buni) si oricum ca sa-mi intre caldura cat sa-mi dezabureasca inclusiv luneta(si sa nu inghete mainile pe volan, nu vorbesc de caldura sa dau jos geaca, poate s-o desfac un pic la gat), iarna trecuta ajungeam de la Pitesti pe la km 80 din A1, deci ma gandesc serios sa merg fara iarna asta, cat oi mai merge, ca si asa nu prea am cine stie ce drumuri de facut.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
bine zis cat oi mai merge... in cat timp ingheata corpul uman si iti pierzi cunostiinta?
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Merced |
![]()
Post
#44
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu, adica n-am de gand s-o mai utilizez prea mult, tre sa mai mearga pana cand am cum/cu cine sa ajung prin tari cu apa calda sa-mi aduc un harb ca sa-i rup kilometraju'. Vectra B here I come!
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#45
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
petrubv |
![]()
Post
#46
|
CARPE DIEM Group: Members Posts: 18 Joined: 29 October 08 From: Brasov ![]() |
am si eu o intrebare, cum pot verifica daca este defect instrumentul de bord care arata apa, sau termometrul din motor(sau ce masoara apa)ca nu imi indica nimic indicatorul, nici macar nu se clinteste, dar motorul nu are nimic, se incalzeste, baga caldura, deci este un instrument stricat...
This post has been edited by petrubv: 11 Nov 2008, 23:47 |
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#47
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
La mine nu a fost nici o problema cu cartonul in fata radiatorul (precizez - doar jumate de radiator).
Chiar am facut si drumuri lungi - 75 Km - 145 Km - si nu a fiert apa. Indicatorul merge corect... Adevarat e ca nu am avut cine stie ce dealuri de urcat si/sau incarcatura peste masura in masina. Am sa pun si iarna asta carton ca vreau sa se incalzeasca repede apa... This post has been edited by bomba_11980: 12 Nov 2008, 11:41 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(petrubv @ 11 Nov 2008, 23:47) am si eu o intrebare, cum pot verifica daca este defect instrumentul de bord care arata apa, sau termometrul din motor(sau ce masoara apa)[...] 1. Identifici daca pe capacul de inchidere chiulasa ai DOUA sonde sau UNA; daca ai una, nu e legat instrumentul. 2. Scoti firul cu papuc de la sonda de instrument si cu contactul pus o atingi de chiulasa; daca acul urca la maxim, sonda defecta, daca nu misca, instrument defect, fir intrerupt, legatura de + la instrument slaba (surub slabit) desi la + desfacut instrumentul arata dar eronat. Adica da, instrumentul ala are +contact, masa si fir semnal, TREI fire. Ca sa nu intram in amanunte de forma etc. pentru identificare sonda, unul din papuci atins de chiulasa aprinde becul de "avarie temperatura apa", celalalt "urca acul". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
petrubv |
![]()
Post
#50
|
CARPE DIEM Group: Members Posts: 18 Joined: 29 October 08 From: Brasov ![]() |
diaconuliviu" o sa incerc asa cum ai zis tu, multumesc pt raspuns...
|
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:37 |