Nu mai intra curent nicaeri decat porneste motorul, Cred ca e problema de contact...
![]() ![]() ![]() |
Nu mai intra curent nicaeri decat porneste motorul, Cred ca e problema de contact...
Escort-X |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova T
- DB03SLH
1997 R52319 NOVA T / DACIA 106-20
|
|||
burtik4u |
![]()
Post
#2
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
nu cred sa fie de la cutia de viteze.. dar incearca, vezi ca la borna + este acolo o mufa.. este posibil sa nu faca aia contact bine... si la mine mai este si o siguranta pusa pe un fir acolo.. verifica si u pe acolo pe la borna +
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
- NT 90 BRT
1996
|
|
gti98 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Imi vine asa, ca o idee, puntea de masa pe piciorul din fata al cutiei de viteze...
Si da, burtik are dreptate (nu e foarte clar, dar eu am patit (si) chestia asta): la capatul opus inchizatorii, pe placa unde sunt sigurantele, sub bord, e un cuplaj (papuc, conector), ceva mai mare, care alimenteaza TOT, cu exceptia motorului (ECU + demaror); daca ala a sarit, asa se manifesta (eu m-am trezit fara semnalizare, ca era ziua!) Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#4
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
gti, eu am zis de mufele care sunt exact langa borna + de la baterie.. dar e adevarat si ce ai zis tu
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
- NT 90 BRT
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 02:03 |