Atentie la scut!
Atentie la scut!
Woland |
19 Sep 2003, 14:38
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|||
Valentine |
20 Sep 2003, 00:25
Post
#2
|
Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California |
cat de grava e problema? adica daca parchezi masina jumate pe drum, jumateate pe bordura tot timpul (din cauza locului de parcare) risti sa ramai cu gauri in baia de ulei ? sau te referi numai la parcarile laterale langa borduri inalte ?
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
bogdan_o |
20 Sep 2003, 21:13
Post
#3
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Si crezi ca numai la borduri sunt probleme? Am mers prin Cotroceni care vorba aia trebuia sa aibe drumul ca-n palma mai ales in fata palatului si am dat intr-un sant de mi-au clantanit dintii in gura. Norocul meu ca nu am atins nimic dar s-au mai auzit oameni care din cauza gropilor si-au indoit serios scutul. Penrtu drumurile din Bucuresti cred ca am sa-mi iau un TAB la mana a doua. Mai scump decat o Dacie dar cred ca merita
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SGN_1310 |
21 Sep 2003, 07:07
Post
#4
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Ieri pe un drum printre blocuri din apropierea pietei 16 februarie(Bucurestii Noi) am dat serios cu scutul de pietroaiele ce ieseau din "partea carosabila". Sa le fie rushine mai cu drumurile alea. Iti inchipui ca drumul era facut numai din pietre de rau, pietre mari rotunde bineinteles fara sa aiba acelasi nivel. Cat de inalta e berlina mea shi tot am muscat la 35km/h(ma grabeam) dintr'un pietroi. Noroc ca stiu sigur cum arata scutul ala care sigur nu se sparge la asha ceva.
Apropo ati vazut cat de inteligenti sunt inginerii de la drumuri??! Nu stiu daca va vine sa credeti la pe Bucuresti-Targoviste sunt portiuni de drum inaltate cu 20 de cm fata de nivelul initial. Deshi acum poti circula usor cu peste 100km/h atunci cand cobori sau urci astfel de zone ridicate e o adevarat placere ....simti ca zbori acolo cand panta e cat de cat continua. Faza nasoala e cu drumurile laterale.....credeti'ma....astia nu s'au spetit sa creeze o panta de coborare acceptabila....iar asfaltul din care e facuta panta asta se desprinde usor. Ca sa zic asha in stilul romanului nepasator......ne asteapta zile grele. Vara pe caldura masinile grele se vor scufunda in marea de asfalt iar valurile formate vor creea o adevarata placere conducatorilor auto....Cat de curand va aparea o noua problema pentru soferii cu stomac sensibil.....raul de mare! Miau!...Stiu ca iar am luat'o pe langa shi sunt off topic! Scuze! :roll: |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
DSops |
21 Sep 2003, 21:19
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Eu mi-am indoit scutul aproape fiecare iesire pe drumuri forestiere. Se pare ca daca il indio la viteza mica ai sanse mari sa scapi cu ciocane. Am vazut insa la Service doua faze nasoale: busonul de ulei este in dreptul unei gauri in scut (evident) si poate fi smuls de orice chestie de care te freci la viteza mai mare, deci, asa cum spune topicul, atentie!
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Mihai B |
21 Sep 2003, 22:12
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti |
mie scutul ala mi se pare destul de tare. am fost pe drum forestier - sinaia - vf cu dor - bolboci shi am atins pietre destule mai ales la urcare ca m-am dus cam repede. am "examinat" apoi treaba - in afara de zgarieturi pe el nu vad indoituri, pare sa fie in forma "orginala". sper sa nu fi fost ceva mai dur shi sa fi atins baia de ulei, o sa urmaresc sa vad daca apar pete de ulei.
(btw: daca vretzi sa mergetzi la bolboci, nu mergetzi pe unde am mers eu, mai e un drum de incepe in satul ala cu tzigani... moineshti, moroieni sau cum ii zice ca am uitat - e mai lung, da mult mai "ushor" pentru mashina) mai mult decat scutul m-au speriat conductele de la frane, cum stau ele de acolo de capul lor mi-e frica sa nu zboare vre-un bolovan antrenat de rotzi, sa le arda una shi sa le fisureze sau creeze probleme la racorduri... ce parere avetzi? |
-------------------- |
|
Valentine |
21 Sep 2003, 23:54
Post
#7
|
Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California |
chiar asa de sensibil e scutul ala? adica exista probleme majore la mersul prin oras? (bucuresti) ? daca s-a ciupit baia de ulei in timpul mersului, cum iti dai seama ?
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Wolfmark |
22 Sep 2003, 06:59
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 |
Ti se aprinde martorul de ulei la bord (bineinteles ca auzi si un zgomot inainte, nu? :shock:) . Din ce stiu ... instant trebuie sa opresti motorul ... altfel il termini. Si din inertzie (daca ai viteza) tragi masina pe dreapta. Si iei un taxi...
|
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
cbuhu |
22 Sep 2003, 07:18
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 10 June 03 From: Suceava |
Scutul e destul de moale, am facut vreo trei drumuri forestiere pina
in vf. Rarau si am dat destul de drum. Problema ar fi nu atit garda la sol cit amortizoarele moi care au ca rezultat un balans mare la denivelari. Scutul se lipise in citeva locuri de motor, zbirnia urit dupa aceea, dar l-am dat jos (4 suruburi) si cu putina ciocaneala - chiar putina, ca e subtire - l-am adus la forma initiala. Alte urmari n-am vazut, chiar m-am mirat ca a incasat scutul tot. |
-------------------- |
|
SGN_1310 |
22 Sep 2003, 07:21
Post
#10
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Cat de mare este distanta dintre scut shi baia de ulei(sau motor)?!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Wolfmark |
22 Sep 2003, 07:25
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 |
QUOTE Ca idee, intre scut si baia de ulei sint 8 mm (pe masurate), iar baia e din aluminiu. |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Woland |
22 Sep 2003, 07:30
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti |
Adevarul e ca eu uitindu-ma cu ochiul meu de ne-specialist nici nu mi-am dat seama ca e indoit, dar omul avea dreptate, fiindca de cind mi l-a indreptat nu-mi mai zbirniie motorul la 3000 rpm cu A/C pus.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Mihai B |
22 Sep 2003, 09:03
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti |
hmmm... pai se vede treaba ca mai depinde shi de viteza la care il loveshti. eu l-am lovit la greu la 5-10 km/h, s-a ales cu tot felul de zgarieturi... da in rest, nu constat nimic din ce zicetzi voi aici. cam am ieshit de pe forestier shi am reintrat pe drum normal shi am calcat-o la 130 nu am auzit nimic ciudat - mergea ca de obicei. aveam shi ac pornit, shi mashina destul de incarcata... tot ce vrei.
mie imi place din ce in ce mai mult mashinica asta. vad ca oriunde o duc nu are nici pe draq, cand ma uit ce economa e la beznina shi cata grija are de buzunarul meu imi vine sa o pup... ce mai, nu-mi pare rau ca am luat-o shi cred ca o sa o duc prin mult mai multe locuri decat am dus berlina. |
-------------------- |
|
cbuhu |
22 Sep 2003, 09:50
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 10 June 03 From: Suceava |
Numai ai grija sa nu se defecteze ceva, ca ai sa vezi
ce dragoste amara |
-------------------- |
|
aless |
22 Sep 2003, 10:20
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti |
QUOTE Atentie mare de tot la lovituri scut, fiindca e tare subtire si cu multe decupaje si daca atingi baia de ulei nu-i decit vreo 10 milioane. 10 milioane costa baia de ulei sau reparatia la motor cauzata de pierderea uleiului? Pentru ca o fi ea din aluminiu, dar totusi... 10 milioane?!? |
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Woland |
22 Sep 2003, 12:46
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti |
Nu, 10 milioane este o baie de ulei noua + montajul.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2024 - 19:38 |