fara frane
![]() ![]() ![]() |
fara frane
Mihay_88 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|||
Mihai San |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Mihay sa mi spui si mie daca mai face figuri frana ca inainte...dupa ce ai schimbat pompa pentru ca ti am spus si eu eram in aceeasi situatie si singura solutie mai mi a ramas sa schimb pompa.
Cum se comporta? Cat te a costat toata joaca? |
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Si pe mine ma intereseaza
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
Mihay_88 |
![]()
Post
#94
|
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
masina se comporta bine. sau ma rog se comporta.
m-a dus in jur de 5 mil toata treaba( inclusiv berile mecanicilor bla bla bla) mai nou a mai aparut ceva. mai exact o trepidatie in volan in timpu franarii. cu cat este mai mare viteza cu atat este mai mare si trepidatia la franare.idei? |
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|
PaulT |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Discuri.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mihay_88 @ 24 Mar 2009, 02:42) masina se comporta bine. sau ma rog se comporta. m-a dus in jur de 5 mil toata treaba( inclusiv berile mecanicilor bla bla bla) mai nou a mai aparut ceva. mai exact o trepidatie in volan in timpu franarii. cu cat este mai mare viteza cu atat este mai mare si trepidatia la franare.idei? Deci sa inteleg ca franeaza cum trebuie acum huh ... gen numai face pedala fite ? |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
ai scapat de vechea problema sa intelegem?
tremuratul in timpul franarii este de la discurile ovalizate.. |
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
Mihay_88 |
![]()
Post
#98
|
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
da.am scapat de vechea problema.cert este ca nu m a astewptam sa se duca atat de repede discurile.cred ca o sa merg pe varianta unor discuri ventilate sau chiar sport.sa vedem ce buget o sa am
![]() |
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|
YRX |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai greu cu cele ventilate pentru ca mai trebuie sa schimbi si altele.
Daca iti schimbi discurile cauta unele de calitate, eu as alege dintre Bosch si Brembo, atentie la Brembo sa fie identice la prinderile pe fuzeta (2 suruburi). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Mihay_88 |
![]()
Post
#100
|
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
QUOTE(YRX @ 25 Mar 2009, 10:11) Mai greu cu cele ventilate pentru ca mai trebuie sa schimbi si altele. Daca iti schimbi discurile cauta unele de calitate, eu as alege dintre Bosch si Brembo, atentie la Brembo sa fie identice la prinderile pe fuzeta (2 suruburi). difera discurile de la MPI la DcI? de placutele BOSCH ce parere ai? ca se apropie si revizia si as vrea sa pun tot bosch |
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#101
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Am auzit eu bine sau exista placute TRW? Nu de alta, dar pe etrierele mele scrie TRW, si teoretic placutle facute de ei (desi sunt mult mai eftine) ar trebui sa fie OK.
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
YRX |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, discurile si etrierii sunt diferiti de la MPI la DCI, logic, unde incape discul ventilat etrierul este mai mare. Placute Bosch am si eu pe masina si mie personal mi-au placut cum s-au comportat.
TRW este o firma, face etriere, discuri, placute etc. Ar trebui sa fie destul de bune, n-am incercat. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Tot Bosch am pus si eu. Discuri + placute. Par OK - am 1500 km de cand le-am montat.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 25 Mar 2009, 22:59) Am auzit eu bine sau exista placute TRW? Nu de alta, dar pe etrierele mele scrie TRW, si teoretic placutle facute de ei (desi sunt mult mai eftine) ar trebui sa fie OK. TRW si Lucas sunt din acelasi concern. De Lucas cred ca ati auzit. TRW este OEM pt mai multe marci mari. Placutele de la ei sunt - zic eu - cel putin OK. Bonus ca sunt si ieftine. |
-------------------- |
|
vadim_braia |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Am vorbit cu un mecanic de la Dacia ca sa ma programez pt schimbul de distributie si i-am explicat si problema cu franele si mi-a spus ca nu are nimic pompa ci autoreglabilul de la sabotii de frana , cica ala nu prea merge si un sabot sta bina unu nu .. si de aici dezechilibrul .
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
vasii m |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
mi se incinge o roata ,
stie care va ce e de vina? merci |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#107
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Rulmentul probabil.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
vibratie |
![]()
Post
#108
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 4 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Va salut,
Ma alatur si eu celor care au probleme cu franarea. ![]() ![]() P.S. in cutia in care erau placutele, au fost si doua tablite in forma de U pe care nu le-am schimbat pentru ca nu se potriveau cu cele de pe masina(Laureat 1,6). Cele din cutie aveau deschiderea U-lui mai mare. Banuiesc ca erau pentru discuri ventilate. |
--------------------
Dacia
LOGAN
Laureate - 1,6 MPI - 2006
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
abia acum ai frane. Cat despre lichid este absolut normal sa se ridice nivelul in vas la schimbarea placutelor.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
vibratie |
![]()
Post
#110
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 4 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vasile82 @ 6 May 2009, 13:22) abia acum ai frane. Cat despre lichid este absolut normal sa se ridice nivelul in vas la schimbarea placutelor. Ideea este ca lichidul de frana s-a ridicat peste nivelul la care era dupa ce am pus placutele noi ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN
Laureate - 1,6 MPI - 2006
|
|
cris06 |
![]()
Post
#111
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Nu e nimic ciudat si grav ca a crescut nivelul lichidului de frana in vas. Explicatia e simpla: placutele noi fiind mai groase decat cele inlocuite forteaza pistonasele sa intre in cilindri iar lichidul nefiind compresibil este impins in instalatie si mai departe in vas. Daca lichidul nu a fost schimbat niciodata fa-o. Daca e nou scoate surplusul din vas a.i. nivelul sa fie sub maxim cu cativa mm. Atentie si la placutele astea no name (sigur chinezesti) ca sunt proaste! Nu stiu daca ai sau nu discuri ventilate (probabil ca nu) dar ai grija la placute ca-ti omoara discurile. Iti recomand placute de la Ferodo.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
vibratie |
![]()
Post
#112
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 4 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cris06 @ 8 May 2009, 22:12) Nu e nimic ciudat si grav ca a crescut nivelul lichidului de frana in vas. Explicatia e simpla: placutele noi fiind mai groase decat cele inlocuite forteaza pistonasele sa intre in cilindri iar lichidul nefiind compresibil este impins in instalatie si mai departe in vas. Daca lichidul nu a fost schimbat niciodata fa-o. Daca e nou scoate surplusul din vas a.i. nivelul sa fie sub maxim cu cativa mm. Atentie si la placutele astea no name (sigur chinezesti) ca sunt proaste! Nu stiu daca ai sau nu discuri ventilate (probabil ca nu) dar ai grija la placute ca-ti omoara discurile. Iti recomand placute de la Ferodo. Ai dreptate cris06. Cred ca o sa schimb si placutele si lichidul ![]() ![]() Poate ca doar mi s-a parut mie sau era masina inclinata.... |
--------------------
Dacia
LOGAN
Laureate - 1,6 MPI - 2006
|
|
mikeb |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 24 September 05 ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Dec 2008, 20:01) Asa zic si eu. La ITP anul trecut, pe banc, la testul de frana, spatele prindea cica slab. S-a varat omul sub ea si a gresat repartitorul dupa care s-a "jucat" putin cu el. Verificata din nou, mi-a zis ca e ok. Probleme cu franarea n-am avut in 3 ani de cand o am exceptand faptul ca uneori as fi vrut sa "prinda" mai bine frana, dar aveam viteza mare in coloana cu distanta cam mica intre masini... oricine isi doreste atunci o frana mai "meseriasa" cand vede stopurile celui din fata luminand cam prea aproape de masina lui... ![]() O mica ciudatenie care cred ca e de la frane, pe care nu am simtit-o decat dupa ce intr-una din ierni n-am pornit masina vreo 2 saptamani (n-am garaj, sade in drum, in fata blocului, ca multe altele): un fosnet de frecare la roata stanga fata pare sa fie, nu continuu ci in secvente regulate, il aud la mers incet, dupa cateva frane de obicei dispare, (tre' sa cobor un deal sa ies din cartier si totdeauna in varful pantei pisc frana sa fiu sigur ca o am, jos e intersectie cu stop la mine si oglinda dincolo, nimeni nu si-ar dori sa nu aibe frane acolo), care eu cred ca e de la placuta de frana care atinge probabil discul. E cam identic cu ce aud la franele de bicicleta daca joaca roata pe rulment nestrans corect, sau are un pic de opt (prefer bicicleta masinii, de cate ori pot). Pot face ceva? Sau n-are rost sa ma complic (am verificat dupa bucati de drum cu viteza mare, nici una din jante nu parea sa aibe temperaturi anormale, cum ar fi fost daca frecarea ar fi continua si "aspra"). Oricum dupa ceva km de la plecarea de la rece, sau la plecare la cald, nu mi-amintesc sa mai fi remarcat acel sunet... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Ambiance-2006
- HRxx--- Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
|
|
Urs |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
Asa patesc si eu dupa ce spal masina sau dupa o ploaie si a doua zi cand o pornesc se aude fosnetul la franare usoara, cred ca apare rugina pe discuri si pana placutele lustruiesc inapoi discurile (cativa km sau 1-2 frane mai hotarate) apare fosnetul.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
vidrag |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 07 ![]() |
Va salut pe toti. Vineri seara (08.01.2010) am plecat de pe loc, in 15 m am apasat (normal) pedala de frana (cedeaza trecerea). Reactia a fost ca si cum as fi franat dupa oprirea motorului ( adica frana foarte tare si efcicienta numai dupa apasand viguros) simptoma de servo lipsa de la SN. Am oprit, am apasat de cateva ori pedala (a pufait), am ambalat un pic motorul, am plecat de pe loc, am franat (energic), a intrat ABS - rezultat: frana mai putin tare decat la inceput. Am mers mai departe, am repetat secventa de mai inainte (aceasi viteza, aceasi franare, acelasi carosabil ud), ABS nu a mai intrat in actiune, reactia la pedala a revenit la normal (initilalul de o zi iniaite sa zicem). Ce credeti ca ar putea fi ? Multumesc.
Ambition, 1.6, 8V |
--------------------
Dacia
Logan
2005, 1,6, Ambition
- B41PPR
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
daca masina a stat mai multe zile si au ruginit discurile e posibil ca prima frana sa fii fost ineficienta si tu avand senzatia ca masina nu se opreste ai reactionat normal apasand mai tare pe pedala. A doua varianta ar fii ceva in neregula pe la sitemul de vacum al servofranei , supapa sa se fii infundat cu ceva condens , cine stie , banuiesc vacumul acela din cauza pufaiturilor de le-ai auzit.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
klaus |
![]()
Post
#117
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
sa nu fi avut ceva (gheata de ex.) pe conducta de vacuum dintre galerie si tulumba de frana.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:25 |