DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fara frane

Mihay_88
post 24 Feb 2009, 16:26
Post #91


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




am schimbat astazi pompa de frana cu tot cu lichid. de asemenea au fost si aerisite.sa vedem ce urmeaza smile.gif
de la service pana acasa s-a comportat foarte bine , in sensul ca se cunoaste diferenta.


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai San
post 13 Mar 2009, 00:10
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 973
Joined: 2 April 08
From: Bucuresti sau Arges




Mihay sa mi spui si mie daca mai face figuri frana ca inainte...dupa ce ai schimbat pompa pentru ca ti am spus si eu eram in aceeasi situatie si singura solutie mai mi a ramas sa schimb pompa.

Cum se comporta?
Cat te a costat toata joaca?


--------------------
Dacia; solenza 2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vadim_braia
post 13 Mar 2009, 07:33
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 February 07
From: Bucuresti




Si pe mine ma intereseaza biggrin.gif


--------------------
DACIA LOGAN 2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE
Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 24 Mar 2009, 00:42
Post #94


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




masina se comporta bine. sau ma rog se comporta.
m-a dus in jur de 5 mil toata treaba( inclusiv berile mecanicilor bla bla bla)
mai nou a mai aparut ceva. mai exact o trepidatie in volan in timpu franarii. cu cat este mai mare viteza cu atat este mai mare si trepidatia la franare.idei?


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2009, 19:07
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Discuri.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vadim_braia
post 24 Mar 2009, 19:09
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 February 07
From: Bucuresti




QUOTE(Mihay_88 @ 24 Mar 2009, 02:42)
masina se comporta bine. sau ma rog se comporta.
m-a dus in jur de 5 mil toata treaba( inclusiv berile mecanicilor bla bla bla)
mai nou a mai aparut ceva. mai exact o trepidatie in volan in timpu franarii. cu cat este mai mare viteza cu atat este mai mare si trepidatia la franare.idei?
*


Deci sa inteleg ca franeaza cum trebuie acum huh ... gen numai face pedala fite ?


--------------------
DACIA LOGAN 2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE
Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai San
post 25 Mar 2009, 03:14
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 973
Joined: 2 April 08
From: Bucuresti sau Arges




ai scapat de vechea problema sa intelegem?


tremuratul in timpul franarii este de la discurile ovalizate..


--------------------
Dacia; solenza 2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 25 Mar 2009, 09:27
Post #98


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




da.am scapat de vechea problema.cert este ca nu m a astewptam sa se duca atat de repede discurile.cred ca o sa merg pe varianta unor discuri ventilate sau chiar sport.sa vedem ce buget o sa am smile.gif


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 25 Mar 2009, 10:11
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mai greu cu cele ventilate pentru ca mai trebuie sa schimbi si altele.
Daca iti schimbi discurile cauta unele de calitate, eu as alege dintre Bosch si Brembo, atentie la Brembo sa fie identice la prinderile pe fuzeta (2 suruburi).


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 25 Mar 2009, 20:06
Post #100


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




QUOTE(YRX @ 25 Mar 2009, 10:11)
Mai greu cu cele ventilate pentru ca mai trebuie sa schimbi si altele.
Daca iti schimbi discurile cauta unele de calitate, eu as alege dintre Bosch si Brembo, atentie la Brembo sa fie identice la prinderile pe fuzeta (2 suruburi).
*




difera discurile de la MPI la DcI? de placutele BOSCH ce parere ai? ca se apropie si revizia si as vrea sa pun tot bosch


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 25 Mar 2009, 20:59
Post #101


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Am auzit eu bine sau exista placute TRW? Nu de alta, dar pe etrierele mele scrie TRW, si teoretic placutle facute de ei (desi sunt mult mai eftine) ar trebui sa fie OK.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 26 Mar 2009, 09:12
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, discurile si etrierii sunt diferiti de la MPI la DCI, logic, unde incape discul ventilat etrierul este mai mare. Placute Bosch am si eu pe masina si mie personal mi-au placut cum s-au comportat.

TRW este o firma, face etriere, discuri, placute etc. Ar trebui sa fie destul de bune, n-am incercat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 26 Mar 2009, 13:43
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Tot Bosch am pus si eu. Discuri + placute. Par OK - am 1500 km de cand le-am montat.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 26 Mar 2009, 14:15
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(Lord Hades @ 25 Mar 2009, 22:59)
Am auzit eu bine sau exista placute TRW? Nu de alta, dar pe etrierele mele scrie TRW, si teoretic placutle facute de ei (desi sunt mult mai eftine) ar trebui sa fie OK.
*



TRW si Lucas sunt din acelasi concern. De Lucas cred ca ati auzit. TRW este OEM pt mai multe marci mari.

Placutele de la ei sunt - zic eu - cel putin OK. Bonus ca sunt si ieftine.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vadim_braia
post 5 Apr 2009, 08:32
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 February 07
From: Bucuresti




Am vorbit cu un mecanic de la Dacia ca sa ma programez pt schimbul de distributie si i-am explicat si problema cu franele si mi-a spus ca nu are nimic pompa ci autoreglabilul de la sabotii de frana , cica ala nu prea merge si un sabot sta bina unu nu .. si de aici dezechilibrul .


--------------------
DACIA LOGAN 2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE
Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 27 Apr 2009, 19:04
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




mi se incinge o roata ,
stie care va ce e de vina?
merci


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 27 Apr 2009, 20:37
Post #107


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Rulmentul probabil.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vibratie
post 6 May 2009, 13:01
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 August 05
From: Bucuresti




Va salut,

Ma alatur si eu celor care au probleme cu franarea. sad.gif Si la mine se blocheaza rotile daca franez brusc dar nu se blocheaza daca franez treptat. Am abservat problema abia acum o luna, dupa ce am schimbat anvelopele Kormoran cu unele FULDA si am schimbat si placutele de frana. Am luat placutele din Vitan cu 70 de lei. Scrie pe ele Renault dar cred ca m-am cam pacalit cu ele. Ce ma intriga si mai mult este ca am observat o usoara ridicare a nivelului lichidului de frana fata de momentul in care abia montasem placutele noi. blink.gif E posibil asa ceva? Care ar putea fi cauza?

P.S. in cutia in care erau placutele, au fost si doua tablite in forma de U pe care nu le-am schimbat pentru ca nu se potriveau cu cele de pe masina(Laureat 1,6). Cele din cutie aveau deschiderea U-lui mai mare. Banuiesc ca erau pentru discuri ventilate.


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - 1,6 MPI - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 6 May 2009, 13:22
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




abia acum ai frane. Cat despre lichid este absolut normal sa se ridice nivelul in vas la schimbarea placutelor.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vibratie
post 8 May 2009, 10:08
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(vasile82 @ 6 May 2009, 13:22)
abia acum ai frane. Cat despre lichid este absolut normal sa se ridice nivelul in vas la schimbarea placutelor.
*



Ideea este ca lichidul de frana s-a ridicat peste nivelul la care era dupa ce am pus placutele noi blink.gif Asta mi se pare ciudat... O sa-i schimb lichidul de frana. Poate isi revine.


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - 1,6 MPI - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 8 May 2009, 22:12
Post #111


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Nu e nimic ciudat si grav ca a crescut nivelul lichidului de frana in vas. Explicatia e simpla: placutele noi fiind mai groase decat cele inlocuite forteaza pistonasele sa intre in cilindri iar lichidul nefiind compresibil este impins in instalatie si mai departe in vas. Daca lichidul nu a fost schimbat niciodata fa-o. Daca e nou scoate surplusul din vas a.i. nivelul sa fie sub maxim cu cativa mm. Atentie si la placutele astea no name (sigur chinezesti) ca sunt proaste! Nu stiu daca ai sau nu discuri ventilate (probabil ca nu) dar ai grija la placute ca-ti omoara discurile. Iti recomand placute de la Ferodo.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vibratie
post 10 May 2009, 10:29
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(cris06 @ 8 May 2009, 22:12)
Nu e nimic ciudat si grav ca a crescut nivelul lichidului de frana in vas. Explicatia e simpla: placutele noi fiind mai groase decat cele inlocuite forteaza pistonasele sa intre in cilindri iar lichidul nefiind compresibil este impins in instalatie si mai departe in vas. Daca lichidul nu a fost schimbat niciodata fa-o. Daca e nou scoate surplusul din vas a.i. nivelul sa fie sub maxim cu cativa mm. Atentie si la placutele astea no name (sigur chinezesti) ca sunt proaste! Nu stiu daca ai sau nu discuri ventilate (probabil ca nu) dar ai grija la placute ca-ti omoara discurile. Iti recomand placute de la Ferodo.
*



Ai dreptate cris06. Cred ca o sa schimb si placutele si lichidul wink.gif Referitor la nivelul lichidului, nu cred ca m-am facut inteles. Dupa ce am pus placutele noi, nivelul a crescut. E normal sa fie asa. Problema este ca de atunci a mai crescut un pic, in loc sa scada odata cu uzura placutelor noi ohmy.gif. Asta nu inteleg. Cum e posibil?
Poate ca doar mi s-a parut mie sau era masina inclinata....


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - 1,6 MPI - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 16 May 2009, 21:15
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




QUOTE(klaus @ 6 Dec 2008, 20:01)
Informativ: limitatrul-repartitor spate la logan nu e un exemplu de piesa care se comporta exemplar
*



Asa zic si eu.
La ITP anul trecut, pe banc, la testul de frana, spatele prindea cica slab. S-a varat omul sub ea si a gresat repartitorul dupa care s-a "jucat" putin cu el. Verificata din nou, mi-a zis ca e ok. Probleme cu franarea n-am avut in 3 ani de cand o am exceptand faptul ca uneori as fi vrut sa "prinda" mai bine frana, dar aveam viteza mare in coloana cu distanta cam mica intre masini... oricine isi doreste atunci o frana mai "meseriasa" cand vede stopurile celui din fata luminand cam prea aproape de masina lui... tongue.gif
O mica ciudatenie care cred ca e de la frane, pe care nu am simtit-o decat dupa ce intr-una din ierni n-am pornit masina vreo 2 saptamani (n-am garaj, sade in drum, in fata blocului, ca multe altele): un fosnet de frecare la roata stanga fata pare sa fie, nu continuu ci in secvente regulate, il aud la mers incet, dupa cateva frane de obicei dispare, (tre' sa cobor un deal sa ies din cartier si totdeauna in varful pantei pisc frana sa fiu sigur ca o am, jos e intersectie cu stop la mine si oglinda dincolo, nimeni nu si-ar dori sa nu aibe frane acolo), care eu cred ca e de la placuta de frana care atinge probabil discul. E cam identic cu ce aud la franele de bicicleta daca joaca roata pe rulment nestrans corect, sau are un pic de opt (prefer bicicleta masinii, de cate ori pot). Pot face ceva? Sau n-are rost sa ma complic (am verificat dupa bucati de drum cu viteza mare, nici una din jante nu parea sa aibe temperaturi anormale, cum ar fi fost daca frecarea ar fi continua si "aspra"). Oricum dupa ceva km de la plecarea de la rece, sau la plecare la cald, nu mi-amintesc sa mai fi remarcat acel sunet...


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 17 May 2009, 07:30
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 31 December 06
From: Siret




Asa patesc si eu dupa ce spal masina sau dupa o ploaie si a doua zi cand o pornesc se aude fosnetul la franare usoara, cred ca apare rugina pe discuri si pana placutele lustruiesc inapoi discurile (cativa km sau 1-2 frane mai hotarate) apare fosnetul.


--------------------
Dacia Logan 0.9 tce 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vidrag
post 12 Jan 2010, 11:33
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 1 August 07




Va salut pe toti. Vineri seara (08.01.2010) am plecat de pe loc, in 15 m am apasat (normal) pedala de frana (cedeaza trecerea). Reactia a fost ca si cum as fi franat dupa oprirea motorului ( adica frana foarte tare si efcicienta numai dupa apasand viguros) simptoma de servo lipsa de la SN. Am oprit, am apasat de cateva ori pedala (a pufait), am ambalat un pic motorul, am plecat de pe loc, am franat (energic), a intrat ABS - rezultat: frana mai putin tare decat la inceput. Am mers mai departe, am repetat secventa de mai inainte (aceasi viteza, aceasi franare, acelasi carosabil ud), ABS nu a mai intrat in actiune, reactia la pedala a revenit la normal (initilalul de o zi iniaite sa zicem). Ce credeti ca ar putea fi ? Multumesc.

Ambition, 1.6, 8V


--------------------
Dacia Logan 2005, 1,6, Ambition - B41PPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 12 Jan 2010, 14:45
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




daca masina a stat mai multe zile si au ruginit discurile e posibil ca prima frana sa fii fost ineficienta si tu avand senzatia ca masina nu se opreste ai reactionat normal apasand mai tare pe pedala. A doua varianta ar fii ceva in neregula pe la sitemul de vacum al servofranei , supapa sa se fii infundat cu ceva condens , cine stie , banuiesc vacumul acela din cauza pufaiturilor de le-ai auzit.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jan 2010, 15:23
Post #117


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sa nu fi avut ceva (gheata de ex.) pe conducta de vacuum dintre galerie si tulumba de frana.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:25
Forum Renault