DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema

Bad_Boy_Gaby
post 13 Nov 2008, 22:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




Off....am o problema mare de tot care-mi spune din ce in ce mai mult sa renunt la Dacia dar eu nu vreau. Nu stiu ce sa-i mai fac, am curatat si reglat delco-ul, platina, carburatorul ca la carte si tot nu vrea sa-mi stea la relanti. Acum 3 zile seara pe la ora 10 am vrut sa vad cum porneste masina cu motorul rece cand este si frig afara............am terminat jumatate din baterie sa o pot porni.......am dat aproximativ 9-10 chei (cu si fara soc tras). Va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa mai verific inafara de bujii (am cumparat un set de buji acum o saptamana si nu am mers cu masina mai mult de 15 km si fisele sunt tot noi, bobina la fel).
Multumesc!

This post has been edited by Bad_Boy_Gaby: 13 Nov 2008, 22:06


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Nov 2008, 22:22
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai sa o luam asa...
1 Ar fi verificarea circuitului de benzina
2 Aprinderea

1 Verifica furtunele ,colierele sa stranga bine ,verifica pompa de benzina. Carburatorul ,curata-l ,vezi cuiul pontou,regleaza distanta la plutitor,schimba garniturile , vezi sa nu traga aer fals pe undeva.
2 Vezi ce bujii ai ,daca sunt "compatibile cu motorul tau" ,regleaza distanta la ele cam la 0.6-0.7 cu aprinderea pe clasic , regleaza distanta la platina la 0.4 ,apoi regleaza avansul; incearca sa schimbi bobina de inductie si verifica fisele ,capacul de la delcou sa nu fie fisurat ,vezi si luleaua in ce stadiu este.
Incearca sa dai mai multe amanunte .


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy_Gaby
post 13 Nov 2008, 22:27
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




Vorbind de carburator.......masina a avut gpl si in carburator are o gaura care nu este astupata .......are ceva?


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Nov 2008, 22:30
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai daca trage aer pe acolo,sigur ca are!!!incearca sa faci o poza sau macar un desen,sau macar sa explici ce si unde este


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy_Gaby
post 13 Nov 2008, 22:32
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




carburatorul e tip carfil 32irma si gaura este mai jos de clapeta de soc fix spre motor


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Nov 2008, 22:40
Post #6


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai si sa inteleg ca pe acolo trage aer din afara...Gaura aia nu are ce cauta ,fa cumva si astup-o


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy_Gaby
post 13 Nov 2008, 22:41
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




da trage aer dinafara.. deci asta ar fi si cauza de mi-a pornit asa greu?...si nu-mi sta la relanti?

This post has been edited by Bad_Boy_Gaby: 13 Nov 2008, 22:42


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Nov 2008, 22:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei acea gaura se da sub acel difuzor din interior daca trege aer pe acolo nu mai trage benzina cea mai buna solutie este dupa parerea mea sa iei alt corp si sa-l inlocuiesti (cred ca de la dezmembrari e ok) si ii pui celelalte piese de la al tau sai iei altul


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Nov 2008, 22:51
Post #9


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




bygy007 are dreptate...fa cumva si schimba carburatorul ala , ia unul de la dezmembrari, si daca ai putin noroc si indemanare in cateva ore il faci ca nou .


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy_Gaby
post 13 Nov 2008, 22:51
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




Nu stiu cum sa pun poza ca asi arata fix unde este gaura....

13 Nov 2008, 22:56:
Oricum....va multumesc ca ma-ti lamurit si am inceput sa gandesc altfel despre masina (nu mai am ganduri rele) si am un prieten care are cateva carburatoare si am sa iau unul de la el si am sa vad cum se comporta ....revin cu amanunte!

This post has been edited by Bad_Boy_Gaby: 13 Nov 2008, 22:56


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Nov 2008, 23:02
Post #11


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Bafta la mesterit


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Nov 2008, 20:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Verifica daca mai ai duza pe furtun, sau furtunul rascopt si crapat la stutul de pe galerie. Nu prea are de-a face gaura ( a mers cu ea si inainte) mai ales cu relantiul, care , vine pe alta cale, sub clapeta de acceleratie. Deci gaura e deasupra clapetei, ba mai mult, face bine cand vei trage socul la maxim, ca nu inneaca, dar va trage aer rece si plin de praf.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 14 Nov 2008, 20:37
Post #13


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE(PH-06-BOA @ 14 Nov 2008, 20:00)
Verifica daca mai ai duza pe furtun, sau furtunul rascopt si crapat la stutul de pe galerie. Nu prea are de-a face gaura ( a mers cu ea si inainte) mai ales cu relantiul, care , vine pe alta cale, sub clapeta de acceleratie. Deci gaura e deasupra clapetei, ba mai mult, face bine cand vei trage socul la maxim, ca nu inneaca, dar va trage aer rece si plin de praf.
*




QUOTE
carburatorul e tip carfil 32irma si gaura este mai jos de clapeta de soc fix spre motor


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 21:51
Forum Renault