DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intra in a 2-a dupa 2 km

make_bd
post 11 Jan 2005, 10:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 8 September 04
From: Birlad




As ruga daca poate cineva sa-mi dea o idee ce ar putea fi.

Cand motorul este rece nu reusesc sa bag in viteza a 2-a decat dupa vre-o 2 km de mers. blink.gif Mai reusesc uneori dar cu f.f.f. multi muschi si incercari prin toate vitezele smile.gif) (o singura data).

Mai am cateva mentiuni de facut:
- in viteza 1 nu intra daca se invarte roata (cica sunt Dacii care au "bug-ul" asta)
- a 2-a intra usor in viteza daca masina nu e pornita sau este oprita

Sugestii cu cauze posibile, primite de la cunoscuti:
- cutia de viteze (sincroane si ce-o mai fi pe-acolo)
- placa de presiune
- cablu de ambreiaj (asta l-am citit ieri de pe acest forum)

Ca sa nu ma arunc ca surdu-n toba cam care ar fi ordinea de surubarit la aceasta problema?

Multumesc mult.


--------------------
DACIA 1310 - 1985 Berlina - VS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Jan 2005, 10:42
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. verifica daca ai ulei in cutie
2. posibil si cablul de ambreiaj, dar daca era ala mai degraba pateai pe dos, adica atunci cand era rece intra bine si cand se incalzea prost
3. principala cauza pt care nu intra bine in 1 si 2 (apropo de vit.1 e normal sa nu intre in mers) este o mizerie de patina care se afla sub masina, care se regleaza din 2 piulite si care limiteaza miscarea stanga-dreapta a manetei schimbatorului de viteza.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 12 Jan 2005, 10:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Acum nu intra bine in viteza din cauza frigului si a calitatii uleiului pe care il folosesti.Oricum,daca intra bine dupa ce se incalzeste,nu are nimic stricat.Schimba uleiul cu unul mai fluid,si se rezolva.In treapta 1 nu intra majoritatea masinilor daca se invarte roata.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Jan 2005, 11:23
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




make_bd

Inainte sa pui alt ulei sau sa dai foc la masina sau altele, verifica daca bratul manetei este OK, daca ai ulei in cutie si cablu ambreaj este OK. Daca toatea astea is OK, ma tem ca trebuie debugarita cutia.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baloo
post 12 Jan 2005, 11:41
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 December 04




Nu chiar la toate masinile nu intra treapta I daca se misca roata.
Am Dacia1300 din 82 si merge treapta I chiar si la 30-40 km/h. In cutie a umblat un mecanic mai demult. E posibil sa fi modificat ceva pe acolo.
Cert e ca , in special iarna, am o frana de motor de invidiat.
Daca aflu ce a facut mecanicul pe acolo va dau de veste.


--------------------
DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tunner
post 12 Jan 2005, 20:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 October 04




Salut! Si eu am Dacia 1300 si intra in viteza I cand se invart rotile si nu a umblat nimeni la cutia de viteze, poate e ceva secific la Dacia 1300


--------------------
Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jan 2005, 09:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Tunner @ 12 Jan 2005, 20:28)
Salut! Si eu am Dacia 1300 si intra in viteza I cand se invart rotile si nu a umblat nimeni la cutia de viteze, poate e ceva secific la Dacia 1300
*



Unele "primesc" treapta I in mers, altele nu; asta ar intra in categoria "asa face ele".
Probabil cotele de fabricatie ale inelului sincron si conului de pe pinion nu-s imperecheate (ceva in genul imperecherii cotelor si maselor la seturile motor).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
make_bd
post 13 Jan 2005, 10:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 8 September 04
From: Birlad




Multumesc mult pentru sfaturi.

PS. Daca e din vina uleiului, de ce merge bine in celelalte viteze?


--------------------
DACIA 1310 - 1985 Berlina - VS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmarck
post 13 Jan 2005, 17:39
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 July 04




cu siguranta e cablu de ambreiaj,exact acelasi simtome le aveam si eu la break-ul meu,si s-a rezolvat cu un cablu nou,acum intra in viteza parca e noua,ca sa nu mai zic ce am mai lovit schimbatorul ala de am zis ca imi sare cutia din loc...verifica mai intai cablu si cursa apoi mai vezi,ca eu sunt patit acum recent...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 14 Jan 2005, 01:36
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Verifica sa fie cursa libera la pedala si ar mai fi tamponul de cauciuc de la capatul invelisului cablului de ambreiaj (inspre cutie) care daca e moale cand calci ambreiajul se taseaza si fura din cursa ambreiajului.
Daca nu sant astea atunci e din placa sau din cutie (sincron 1-2) ...

This post has been edited by RALLYMAN: 14 Jan 2005, 01:37


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 14 Jan 2005, 10:11
Post #11


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Aceeasi problema o am si eu la cutia mea. Numai ca la mine mai este ai alta problema. Pot baga in mansalier fara sa mai apas maneta in jos intra in mod si similar cu bagi i n viteza II. Nasol este cind in mes trebuie sa reduci citeza sa bagi pe la 60 - 70 in a II - atrebuie sa ai mina si noroc. Dupa ce s-a incalzit intra destul de "Normal" daca se poate spune asa. Eu am pus si niste aditiv da chietia asta nu a schimbat-o. Dupa aditiv intra mai usor si mai silentions in celelate viteze ...
Mai mult ca sigur are ceva la sincroane si altceva da ... mai stau asa cu ea cit mai merge. Ba bate gindul sa ii pun o cutie cu V viteze poate de Rehault 12 >:-)


--------------------
Toyota corola sedan 2008 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 1 Feb 2005, 01:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




cam cum zice bog e la mine smile.gif marsarierul intra fara apasare pe maneta smile.gif doar ca a doua e cam aproape de el si cand ma grabesc o mai carai smile.gif) am schimbat patina de dedesubt si nu am reusit nimik... a si a 1a caraie urat de tot daca este in mers cam aproape de oprire merge... dar altfel nu.


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 1 Feb 2005, 08:36
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(SOR @ 1 Feb 2005, 01:58)
cam cum zice bog e la mine smile.gif marsarierul intra fara apasare pe maneta smile.gif doar ca a doua e cam aproape de el si cand ma grabesc o mai carai smile.gif) am schimbat patina de dedesubt si nu am reusit nimik... a si a 1a caraie urat de tot daca este in mers cam aproape de oprire merge... dar altfel nu.
*



Ai reglat patina? incit sa nu intre fara apasare decit 1 si 2, iar marsarierul cu apasare.
Daca nu poti fara apasare(deci nu permite reglaj), verifica tampoanele din cauciuc de la bieleta; daca nu, trebuie sa vezi de unde s-a dereglat timoneria(traversa, tampoane sau ceva piatra ce a lovit timoneria)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 01:04
Forum Renault