DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare relanti, metoda ceacu

tzepesch
post 22 Dec 2008, 09:29
Post #121


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bre, fix pt saracire i-am repus furtunul cu diuza.

si nu, nu manaca mult! ce 6% la drum lung ti se pare mult, si cu traseu montan?

cu carbul de 1300 puteam sa-l cobor si la 6-700 ture. cu asta de 1.4 mai jos de 950-1000 nu


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Dec 2008, 17:19
Post #122


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai da cum faci tu saracire cand ridici clapeta mai sus si sta cred ca peste primul orificiu de progresiune ... pai de aceea nu poti reduce turatia. Vrei saracire inchizi complet clapeta si strangi amestecul din surubul orizontal . Pentru relantii amble sunt identice , ori ai jiclorul in portjiclor prea mare sau e prea mic.
Omogenizarea o face usiul ... acuma inca un surplus de aer nu vad sa-si aiba rostul. Ia sa desfaci carburatorul si il intorci in sus sa vezi cum sta clapeta pe primul orificiu de progresiune .... Asa ca daca e deschisa peste primul orificiu ai tendinta sa strnagi amestecul mai mult dar o sa pape prin progresiune si avand diametrul mai mare consuma mai mult parerea mea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Dec 2008, 18:37
Post #123


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai adi, tu nu intelegi ca e complet inchisa clapeta? nu o mai apasa surubul de reglare. amestecul e desurubat cat sa nu tremure masina, nu in turatie maxima.

avans 0 + 1-5gr.

mai mult de atat ce drk sa-i fac?

cum cum sa-i fac saracire. simplu, i-am mai adaugar aer. pe langa cel standard. cocluzie e ca bujiile sunt albe si consuma putin. oricat as tura-o nu pute fumul.

23 Dec 2008, 18:39:
la IPT a iesit o valoare f mica la gaze. mult sub standard, si cu taote astea cil1 avea de atunci probleme ca scapa ulei.

This post has been edited by tzepesch: 23 Dec 2008, 18:39


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Dec 2008, 01:39
Post #124


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




asaaa, cum am redus relantiul de la 1000 la 800. stabil.

am pus rezistentele inapoi pe bobina. a impuscat platinile duap cca 600km fara R si se oprea in mers la franare. cum le-am recuplat a luat-o imediat. fara sa mai curat platinile, frig, intuneric, lipsa de smirghel, surubul platinii fixe intepenit.

so, merge excelent chiar si cu platinile uzate. ale naibii Beru-urile astea.

This post has been edited by tzepesch: 28 Dec 2008, 15:48


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 11:03
Post #125


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vlad asa imi place omu cand se descurca singur si e inventiv !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Dec 2008, 15:42
Post #126


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai degraba cand tot se joaca.
tot ieri am facut si ciorbita de carburator inmiresmata cu crema de jiglere.
a iesit ca nou carbul. am pilit si clapeta la orificiile de progresiune sa intre mai repede. functioneaza f bine. si la ciocul de papgal, pilit corpul carb ca sa fie ciocul mai intors sa dea cat mai spre deschiderea superioara a clapetei, spre mijlocul difuzorului, langa perete. na-ma avut timp de modificarea ajutajului pt lungirea ciocului si directionare mai precisa.

se vede clar, carb de dupa 85-90 au usor alt material de constructie, sau finisajul e mult mai prost. fata de carbul meu original de 1.3 din 82

azi am finisat platinile pe polizor cu piatra f fina. au iesit oglinda. am si de rezerva dar nu le pun decat daca se toceste pintenul platinii mobile.
nu am motive altfel.

so, buy BERU! prietenii stiu de ce!

This post has been edited by tzepesch: 28 Dec 2008, 15:47


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecny
post 12 Jun 2010, 12:27
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 25 May 10




salut Djasu 82.am o intrebare ptr tine;de unde ai facut rost de acea carte din care ai atasat paginile acealea cu modul de fuctionare a carburatorului.daca vrei mai pune niste poze cu tot ce tine de relat carburator si tacheti. MULTUMESC


--------------------
dacia1310 berlina berlina 1996 - bz.o5.any
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:42
Forum Renault