DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare relanti, metoda ceacu

CodeXS
post 30 Nov 2008, 12:50
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Il asteptam cu rezultatul probelor de azi, desi la ora care posta aseara plus ca e zi de vot si mai e si duminica...
Sutut infundat putin probabil, in schimb duza umpluta de praf+ulei+condens DA, asta e pronosticul meu.

@gangara
Daca apari inainte de a face probele, am o mica lamurire pentru tine apropo de deschiderea clapetei pentru mai mult aer.
La deschiderea clapetei daca ea trece de prima gaurica de progresiune sau o deschide partial nu mai e "metoda ceacu" e metoda "nea' mecanicu din coltu' blocului" care ii zice la surubul care deschide clapeta "surub de aer".

Sa nu te mire daca preferi solutia simpla "mai o tura de surub de aer" ca o sa iti mearga ca la toate daciile care le vezi pe strada carand cartofi de la piatza.(consuma si merg prost)

Solutia "aia cu mai o tura" poti sa o aplici sigur in momente de disperare cand nu iti mai sta relantiul nicicum si esti in mijlocul drumului si ploua si ai si intarziat la cina cu familia.

@AlinutzaSadik
E si normal la un carburator bine reglat ca marirea duzei sa mareasca relanti-ul, nu ai nevoie de asa ceva decat daca ai problemele gen cele enuntate de cel ce a deschis acest thread.




--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 30 Nov 2008, 22:08
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@CodeXS
ai dreptate. daca trec cu clapeta de prima gaurica , nu mai e met ceacu...exact asta si caut...sa nu trec...stutul nu cred ca e infundat, cum am spus, am scos furtunul din CARBURATOR, si a crescu ff putin turatia...
nu am reusit sa maresc gaurica duzei, defapt am uitat, cu toate ca am mesterit si azi vreo 2 ore la masina, cu toate ca e duminica, insa pe la tablarie...
ideea un pic anterioara, care era: daca maresc gaurica duzei, respectiv maresc un pic si amestecul de la surubul de amestec....consumul imi va creste la relanti; si ma intrebam, daca din pdv al consumului nu ar fi acelasi lucru daca as deschide f putin clapeta...
merci


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 30 Nov 2008, 22:42
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(gangara @ 30 Nov 2008, 22:08)
@CodeXS
am scos furtunul din CARBURATOR, si a crescu ff putin turatia...
*



Nu ai scos capatul corect al furtunului. biggrin.gif

Cumpara cateva duze dupa cum ti s-a spus (atentie la model, slaba calitate cu gaurica diforma si mica, sau buna calitate cu gaurica circulara si de 2mm diametru).

Daca nu ai duza in flansa de sub carburator esti norocos.

Poti monta o flansa model nou cu duza incorporata si poti folosi simultan ambele duze, cea din flansa si cea din furtun, doar ca mai trebuie un teu la care sa legi furtunele (vre-o 2-3 furtune un cutit, putina imaginatie, adica IQ biggrin.gif si se rezolva).

Nu inteleg remarca cu consumul de iarna in Bucuresti, 17l/100km e enorm. sad.gif
Ai probabil amestecul la relanti super bogat.
Pariez ca esapamentul e afumat bine! smile.gif

Daca nu reusesti sa maresti relantiul peste 600rpm oricat ai deschide surubul de amestec, e clar, nu are motorul destul aer. (daca deschizi mult surubul de amestec, turatia ar trebui sa scada sub 600rpm, corect?)

Turatia de 600rpm e cam mica pentru ca alternatorul sa suporte consumatorii de iarna (baterie, faruri, aeroterma, etc.).

Referitor la intrebarea cu deschisul clapetei, daca esti incapatanat incearca, si sa ne spui consumul. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 30 Nov 2008, 22:50
Post #94


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ceacu,

fix asa cum spui tu mai sus am eu configuratia.

flansa cu stut, UIS sub carb. si furtunul cu diuza in galerie.

merge f stabil cu amestec sarac. sta fix la 1000 rpm l cald. clapeta de acc. perfect inchisa. cu o usoara scadere a amestului din surubul de dozaj si f mica crestere a avansului am obtinut 850-900 ture in relanti, turatie stabila fara tremurat al motorului.

cu toate acestea, chiar si cu motorul cald, la acc, are o usoara ezitare de cca 1-2sec. banuiesc, cum se specifica si pe aici pe undeva pe topic, ca la deschiderea mai rapida a clapetei de acc. ia prea mult aer si saraceste si mai mult amestecul. ca atare, pana se imbogateste prin progresiune scade putin turatia apoi urca violent.
nu da in nas.

daca acc. f usor urca stabil turatia.

banuiesc corect?

... nu pun problema niveluilui din cnc, funct. jigloarelor supape, avans. toate functioneaza optim.

This post has been edited by tzepesch: 30 Nov 2008, 22:53


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 00:08
Post #95


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ba ce chinuiti voi pe baiat mai bine ce-a mai simpla solutie schimba talpica de sub carburator si monteaza una cu stutul inclus cel de aer iar stutul de aer din flanse il blocheaza cu un surub de 10 sau 8 nu mai stiu sigur.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 1 Dec 2008, 00:19
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@ceacu
1stiu f bine ce capat am scos, am vrut doar sa evidentiez faptul ca nu am stutul de la galerie infundat;
2este adevarat: turatia de 600 nu asigura curentul necesar consumatorilor la relanti, iar daca desurubez surubul de amestec, oarecum scade turatia...
3din retorica ta :"Referitor la intrebarea cu deschisul clapetei, daca esti incapatanat incearca, si sa ne spui consumul", banuiesc ca pot extrage si raspunsul meu...adica este mai putin economic sa maresc relantiul prin deschiderea clapetei decat prin marirea gaurii duzei,nu?

@tzepesch:
"deschiderea mai rapida a clapetei de acc. ia prea mult aer si saraceste si mai mult amestecul. ca atare, pana se imbogateste prin progresiune scade putin turatia apoi urca violent.
banuiesc corect?"

da, banuiesti corect. iti pot confirma prin faptul ca si eu am facut mareata tesitura si iti poate confirma si ceacu...

1 Dec 2008, 00:51:
ah ...am uitat..in materie de consum...am zis 17% ca sa nu fiu luat peste picior..defapt bat lejer spre 25% oras (cu 7 litri merg max 30 km)...pot sa concurez chiar la cel mai mare consum indiferent de capacitate smile.gif . in fine, ciudat e ca in afara nu sare de 7,5, dar cum am intrat in oras...pac...cred ca i se face rau...

This post has been edited by gangara: 1 Dec 2008, 00:51


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinutzaSadik
post 1 Dec 2008, 09:50
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 9 July 08
From: Galati




poate ai motorul uzat
scoate epuratorul sa vezi daca ies gaze din motor


--------------------
Dacia Nova GT berlina nova 1999 - GL-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 1 Dec 2008, 10:01
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@gangara
Vreau sa iti multumesc, asa bine nu am mai ras de dimineata la prima gura de cafea.(asta m-a facut sa rad bine -- "...in afara nu sare de 7,5, dar cum am intrat in oras...pac...cred ca i se face rau..."

"...adica este mai putin economic sa maresc relantiul prin deschiderea clapetei decat prin marirea gaurii duzei,nu?"

Daca te uiti la dimensiunea orificiilor de progresiune pe care le descoperi cand mai deschizi clapeta si la dimensiunea gaurii pe care o deschide surubul de amestec...cred ca o sa fii si tu convins de debitul "inhalat" prin cele doua metode deci si de consumul aferent.
In plus pentru un rationament si mai simplu...gaurile se numesc "circuit de progresiune" nu de relanti...nu? Oare de ce?

@tzepesch, gangara

Mie nu imi scade turatia cand accelerez violent de la relanti. Mersul bun al motorului in conditiile unui demaraj violent este dat de: circuitul de progresiune + ajutaj descarcare + avans vaccumatic. Ati verificat cum si cand vine jetul de benzina din "ciocul de papagal" cand apasati brusc acceleratia?


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Dec 2008, 10:25
Post #99


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, mie-mi functioneaza f bine si av. vacumatic si ajutajul care e cel original, de la mama ei, si arunca bine, drept, in buza clapetei la deschidere.

1 Dec 2008, 10:29:
e f posibil insa sa fie de vina si jiglerul de sprit, cel cu bila din cnc. am intalnit situatia, ca sa dea in nas daca ala nu lucreaza corect


This post has been edited by tzepesch: 1 Dec 2008, 10:29


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 11:01
Post #100


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




deci nivelul la cnc e 7 mm si 12,5-12,8 ... elimina datul in nas depinde cat de repede se incarca cnc si cad de repede se goleste .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Dec 2008, 11:03
Post #101


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, dar oricat ai face nivelu ala daca, jiglerul ala nu functioneaza, sanatate!


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 12:21
Post #102


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




stai putin gangara a spus ca nu creste peste 600 de ture asta deci nu intra aer pe la galerie ma rog daca are galerie veche . Asa erau modelele vechi den 1310 tx . Totusi nu va vad pe nici unu sa apasati cu calm acceleratia atunci ar lucra cum spune si ceacu.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 1 Dec 2008, 14:40
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




salut baieti...
cazul este "un pic" clasat...
1.cred ca am reusit sa stabilesc un relanti pe la 750-800 rev si motorul merge parca mai rotund ca niciodata....nu am facut decat sa maresc f putin gaurica din duza, stutul l-am curatat un pic. nu am umblat la amestec pt ca nu mai era nevoie, insa surubul corespunzator clapetei de acc l-am lasat strans cca juma de tura...daca il desurubez complet (clapeta perfect inchisa) motorul merge f urat....intr-un final sunt multumit...
2. paradox: weekendul asta am fost acasa...pe aici vremea a fost foarte calda....ca de primavara...am facut in jur de 50-60 km aceste doua zile ( respectiv pe vreme calda ), iar consumul parca si-a revenit, adica max 10-12%...Se poate ca vremea rece sa influenteze atat de mult consumul ( peste 8 % in oras)?
3. cum au facut multi dintre voi, vreu sa mai pun si bobina de Tico, si flansa minune...sper sa se mai imbunatateasca cate ceva..

merci mult...sanatate si la multi ani romani!!!



--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 16:02
Post #104


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ca talpica de preincalzire nu e din magazin preparata in uis ci trebuie tu sa o prepari... Oricum si ne preparata functioneaza frumos.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 1 Dec 2008, 20:32
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




stiu ca nu e din magazin preparata in UIS...
oricum ..talpica de tipul ala cred ca am deja...e cumva una cu un stut in plus...in afara de cele doua care se folosesc pt incalzire? cred ca da...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Dec 2008, 22:32
Post #106


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




aia e cea cu stut, din care se face uis.

vb cu mihai1677. mie el mi-a facut-o si a iesit f bine! excl.gif


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 1 Dec 2008, 23:04
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@gangara
<<cazul este "un pic" clasat...
1.cred ca am reusit sa stabilesc un relanti pe la 750-800 rev si motorul merge parca mai rotund ca niciodata....>>

Am un singur cuvant sa iti spun: Felicitari!

@offtopic pentru restul ce au postat
Citind mesajul lui acum cu un pahar de bere in fata si cu o tigara aprinsa realizez subit si entusiast: "Forumul si-a atins scopul, oricat de utopica e o relatie interumana de calitate (bazata doar pe o pasiune comuna si fara a implica interese materiale) pe internet totusi FUNCTIONEAZA!".

@gangara din nou
"..talpica de tipul ala cred ca am deja...e cumva una cu un stut in plus...in afara de cele doua care se folosesc pt incalzire? cred ca da..."

Daca o ai mai trebuie doar sa o modifici dupa reteta de pe forum (search uis, doobird parca a postat modificarea), si sunt sigur ca iti vor place rezultatele cu UIS-ul montat.

Ah, si 10-12% nu e grav in Bucuresti, depinde de stilul de condus, ca informatie si a mea babuta consuma tot atat aici in Timisoara.


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 2 Dec 2008, 00:10
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@CodeXS
apreciez comentariul tau social...fara indoiala forumul este destinat pasionatilor, respectiv "nevoiasilor"...
revenind: talpica cu stut, o am pt ca e pe masina...trebuie sa o modific...am citit topicul despre UIS..dar nu ma bag sa o modific eu...

cat despre consum...am precizat 10-12% pe vreme calda...iar intrebarea mea era, daca vremea rece poate influenta consumul atat de mult...adica peste 7-8% in plus...respectiv, iarna romanian-muscle al meu se hraneste cu peste 20 % in oras

ms mult


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 2 Dec 2008, 00:21
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@gangara
Buna seara!
Consum de 20% e mult, pentru orice vreme si orice Dacie...verifica nivel CNC, retur pompa benzina, jicloare, afumarea tobei dupa reprize de peste 3000rpm...cauta pe forum...topicuri de consum enorm...


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 2 Dec 2008, 00:51
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@codexs
..tinzand spre o noapte buna...
probabil ca e offtopic sa vb despre consum..cu toate ca asta ma saraceste...
am cautat pe forum, sa spun, destul incat sa vad ca nu prea ma ajuta cu mai nimic...unii au un consum "exagerat" de 11%; altii au peste 20%, altii au probleme, iar pentru altii pur si simplu a venit iarna...sincer, intradevar este foarte greu sa dai un sfat in leg cu consumul avand in vedere ca nu cunosti masina...de aceea nici nu o sa insist pe subiectul asta...motivul ..simplu ...ce sfaturi mai pot primi daca: nivel, carb reglate ca la carte, aprindere, avans reglate aidoma, bujiile nu se afuma, etc, etc, in oras merg batraneste, etc etc...

merci


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Dec 2008, 09:54
Post #111


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu stiu daca a spus careva, dar, ia verifica-ti si rotile sa nu fie vre-una infranata. dupa un drum de cativa km opresti cat poti tu de usor, frana de motor. pui mana p roti si vezi daca sunt fierbinti. eu pe una puteam sa fac oua ochiuri. piston etrier blocat

This post has been edited by tzepesch: 2 Dec 2008, 09:55


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleq
post 20 Dec 2008, 18:55
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 November 08
From: IasI




1100 turatii este nomal pt o dacie 1300? mie mi se pare putin cam mare , dar mecanicul asa la reglat

20 Dec 2008, 18:56:
ma refeream la relanti bineinteles

This post has been edited by aleq: 20 Dec 2008, 18:56


--------------------
dacia 1300 1300 1979 - IS-02-BCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Dec 2008, 20:17
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




cam maricel,dar tinand cont ca este iarna......


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Dec 2008, 21:39
Post #114


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nici asa chiar...la mine sta la 800, chiar 700 fara probleme.....am pus la 850 ca 750 sau 700 parca e prea mic.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleq
post 20 Dec 2008, 21:45
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 November 08
From: IasI




pai si mie mi se pare putin turata la 1100 , ma gandesc si la consum tongue.gif


--------------------
dacia 1300 1300 1979 - IS-02-BCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 Dec 2008, 23:59
Post #116


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




si mie tot la 1000 sta, de cand am pus carb mai mare pe 1.3. de ce sta mai mare nu stiu, clapeta e perfect inchisa, surubul de dozare e lasat acolo unde nu mai tremura motorul, nici decum in turatia maxima.
avans 0 + 1-5gr.

mai jos de 1000, 900 nah, nu pot sa-l scad cu carbul de 1.4



--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Dec 2008, 09:16
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




pei si eu am tot 850 dar la cea veche aveam cam 1000 mai jos daca statea trewmura(asta iarna )


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2008, 10:22
Post #118


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




la cine le sta la 1000 de ture 1200 de ture primul orificiu de progresiune e descoperit , nu uteti scade vedeti ca trage aer fals pe undeva pe la carburator galerie ... La cald un motor de dacie se poate scade turatia pana la 550 de ture la 650 toarce frumos.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 21 Dec 2008, 12:23
Post #119


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu trage pe nicaieri aer. orificiul complet acoperit.

la mine trage gazele si prin UIS si prin furtunul cu diuza. pt amestec mai sarac. oare d-asta?

This post has been edited by tzepesch: 21 Dec 2008, 12:24


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2008, 20:40
Post #120


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai tu ce crezi biggrin.gif mai mult aer sub clapeta biggrin.gif nu ti-am spus sa montezi un surub la galerie si sa scoti stutul ala cu diuza fiar sa fie de diuza biggrin.gif vezi de aceea nu ai tu consumul mai mic . Papa motorul bnzen dat de la progresiune ....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 09:26
Forum Renault