DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> rateuri

quinn
post 17 Nov 2008, 17:53
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 2 August 07




Dupa pornire merg cu socul tras 1/2 ora daca nu-l trag da in nas,rateuri si chiar se opreste.Abia peste 1/2 de ora isi mai revine si pot impinge socul.Nivelul e bun.


--------------------
Dacia 1300 berlina 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 17 Nov 2008, 17:57
Post #2


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




QUOTE(quinn @ 17 Nov 2008, 17:53)
Dupa pornire merg cu socul tras 1/2 ora  daca nu-l trag da in nas,rateuri si chiar    se opreste.Abia peste 1/2 de ora isi mai revine si pot impinge socul.Nivelul e bun.
*


daca nivelu zici ca e bun inseamna ca avansu este prea mare la cate ture sta la ralanti?

This post has been edited by Rafi: 17 Nov 2008, 17:57


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quinn
post 17 Nov 2008, 18:23
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 2 August 07




Nu am turometru !


--------------------
Dacia 1300 berlina 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Nov 2008, 19:28
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Incalzesti motorul si dupa aceea il ti turat pe peste 3500 de ture si jonglezi avansul pana pana in zona u nde incepe sa tremure motorul si il mai reduci putin ca sa nu mai ai acel tremurat= rateuri .Avansul creste cand misti delcoul spre dreapta iar avansul scade cand il misti spre stanga spre radiator .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Nov 2008, 19:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(djasu82 @ 17 Nov 2008, 19:28)
Incalzesti motorul si dupa aceea il ti turat pe peste 3500 de ture si jonglezi avansul pana pana in zona u nde incepe sa tremure motorul si il mai reduci putin ca sa nu mai ai acel tremurat= rateuri .Avansul creste cand misti delcoul spre dreapta iar avansul scade cand il misti spre stanga spre radiator .
*


e prima oara cand aud asta,este mai bine asa decat cu ledul de la aprinderea gotronic?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Nov 2008, 19:53
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e si aceasta una din metode ... ledul te poate pacali fiiindca la cald altfel se manifesta avansul de acea de multe ori se pune la punct asa. Daca nu esti atent acel led te poate pacali.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Nov 2008, 20:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




deci trebui sa te opresti din rotire chiar in momentul stingeri ledului,nu?totusi daca il mai scapi putin mai mult conteaza?mie imi cam da putin in nas si ma gandesc sa nu fie de la avans


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Nov 2008, 20:54
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07





Cand da in nas , e amestec sarac , dar se poate si de la scanteie slaba, caz in care nu s-ar tura si ar da rateuri in toba . Inteleg ca nu face astra, deci tot amestec sarac. Daca dupa reglarea culbutorilor, o supapa de admisie nu are joc normal, toti cilindrii vor avea amestec sarac (galeria fiind comuna). Daca s-au schimbat jicloare(n-as recomanda nimanui) cu setul, acestea sunt aruncate in punga, cu farasul, si nu sunt inperecheate, mai ales calibrate ( jiclorul de aer de la emulsor, daca a fost de 1,40 pereche cu jiclorul principal de 1,35 ,iar in punga si afla 1,70 pereche cu 1,35 , sunt toate sansele sa de in bot).Mai poate fi furtun crapat la servo. Nivel mic, sau pompa nu asigura debitul necesar (nici macar cat consuma motorul), carburatorul ramanand sub nivel la sarcini, iar pana il demontezi( la cateva secunde de mers la relanti pana il opresti) nivelul se reface, astfel ca il gasesti normal.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Nov 2008, 21:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




foarte concert,azi am schimbat ciocul de papagal si acel jigler care vine in el cele pe care le-am pus erau de 1300 dar merge super frumos,mai ales la rece


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 18 Nov 2008, 22:48
Post #10


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




azi am scapat si de datul in nas doar prin faptul ca i-am dat nivel mai mare;nici la rece nu prea mai da in nas biggrin.gif era aproape pe limita si cand se balansa masina era si logic ca nu mai avea de unde trage benzina;

la un prieten dadea in nas rau si problema era la jiclorul cu bila,care scapa presiune pe langa el;dadea niste bule cand acceleram brusc si jetul nu era pana la sfarsitul cursei clapetei de acceleratie; wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 19 Nov 2008, 16:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




acel cioc de papagal daca nu este ok poate afecta consumul??el da jet permanent sau numai la inceputul accelerari?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 19 Nov 2008, 17:01
Post #12


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




La inceputul accelerarilor. Si nu vad cum ar afecta consumul...

This post has been edited by Neagu Ionut: 19 Nov 2008, 17:01


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Nov 2008, 19:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Afecteaza consumul, prin faptul, ca el va picura mereu dupa ce termina de injectat (stabilirea acceleratiei), si cu cat scapa mai mult, cu atat mai rau. De aceea spuneam de acel arc deasupra bilei-supapa.

19 Nov 2008, 19:56:
Uitati-va deasupra carburatorului, priviti clapeta de acceleratie, si veti vedea daca picura dupa terminarea accelerarii,tinand-o la vreo 3000 de ture.

This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Nov 2008, 19:56


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 19 Nov 2008, 19:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




PH-06_BOA
te rog daca se poate sa vorbesti putin mai detaliat despre acel cioc de papagal si bila-supapa.Am vazut ca cineva recomanda montarea unui arculet,dar nu sunt lamurit exact despre ce e vorba(daca ai putin timp eventual o schema facuta repede in paint daca nu cer prea mult).Multumesc anticipat


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 19 Nov 2008, 20:13
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




pei stai asa ca nu ma prind,despre ce arculet este vorba???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Nov 2008, 20:44
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




deci in ciocul de papagal exista o bila metalica acel corp in cap are obturat cu plumb ca sa nu iasa bila . Se ia un ciocan de lipit se da jos plumbul se freaca in zona respectiva cu un cutit si un mic smirghelfin. Dupa aceea se ia un arc de picx se taie cateva rondele se da pe un spiral mic ca sa intre in locasul cu bila se preseaza putin ... Bila trebuie sa se apese usor cu un mic ac si sarevina rapid inpozitia pe care sta acuma cu ajutorul arcului. In cap la supapa unde s-a dat cu smirghel se inchide orificiul cu cositor ... si gata . Eu asa am facut si parca era mai sprintena.Se deschidea doar cand acceleream cand rulam constant nu se deschidea cad acceleram pac injecta si se oprea daca ma opream din acceleratie fara a mai da stropi in plus. Parca am pus si poze cu supapa cu cioc de papagal si jiclorul de relanti tongue.gif

This post has been edited by djasu82: 19 Nov 2008, 20:47


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 19 Nov 2008, 21:58
Post #17


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE
Afecteaza consumul, prin faptul, ca el va picura mereu dupa ce termina de injectat (stabilirea acceleratiei), si cu cat scapa mai mult, cu atat mai rau. De aceea spuneam de acel arc deasupra bilei-supapa

Si cat de rau ar putea picura pentru a influenta consumul? Sunt chair curios unsure.gif

This post has been edited by Neagu Ionut: 19 Nov 2008, 22:00


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 15:05
Forum Renault