DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pasta ciudata pe furtunul de la capacul de la tache

iordache ionut lucian
post 8 Dec 2010, 22:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




asatazi am gasit o pasta ciudatape furtunul de la capacul de la culbutori cel care merge in carburator
pasta arata la culoare ca mustarul si nu stiu de unde poate sa fie
e posibil sa fie condens din motor?


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 8 Dec 2010, 23:06
Post #2


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




Probabil sunt muci... de la uleiul de proasta calitate pe care-l ai in
motor... La urmatorul schimb, baga Aral 10W40 Bluetronic sau un
Castrol Magnatec 15W40 sau 10W40...


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 8 Dec 2010, 23:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




asa mam gindit si eu isi o sa schimb uleiul da o sa caut sa ii pun bp 15w40 daca mai gasesc
ca pe vremea cnd vaceam practica la service asta erea cel mai folosit ulei de cei care tineau la dacioarele lor
sau daca nu mai ar fii elf 15w40


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 8 Dec 2010, 23:21
Post #4


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




asa pateam si eu inainte...am pus aral 10w40 si numai am nici un muc...poti incerca cu un epurator de oltcit..


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 8 Dec 2010, 23:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Uleiul are mai putina importanta daca motorul este uzat , nu vei scapa de acea "pasta" indiferent ce ulei pui.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 9 Dec 2010, 08:02
Post #6


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




da dar poate incerca cu un epurator de oltcit..sau cum a facut un coleg de aici de pe forum ..ca un filtru decantor..pentru a nu ii mai murdari carburatorul...

9 Dec 2010, 08:03:
oricum a fost super/mega/extra discutata chestia trebuia sa dea doar un sherch si gasea absolut tot

This post has been edited by Alex4u: 9 Dec 2010, 08:03


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 9 Dec 2010, 12:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




emulsie de ulei cu condens...si la mine apare..desi motorul nu scoate fum..daca scot de la culburi furtunul nu iese fum poate doar putin abur
doar daca etansarea la supape nu este ok cred ca pot aparea scapari..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 9 Dec 2010, 12:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Ionut,

citeste aici - nu pune tifon si alte materiale moi, nu se gaseste separatorul de ulei Oltcit, dar poti sa pui decantor fara apa... O sa citesti tu, cu rabdare. Pana te hotarasti ce aplici, poti spala furtunele si teul cu benzina si duza de pe furtun sa o cureti.

dupa ce vei face decantor, sa aplici ceea ce scrie aici :

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2542730
este vorba de teul economizor.
Spaland sistemul din cand in cand cu benzina, pana pui decantorul de ,,muci", nu uita !

Teul economizor are diuza deci scoate duza cea veche de pe furtun si lasa-l liber, are deci , in capat la teu.

This post has been edited by rodi: 9 Dec 2010, 12:31


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 9 Dec 2010, 14:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




oameni bun este s normal sa faca asa zisi "muci" nu din cauza uleiului prost sau ca motorul este uzat, eu am motorul bun nu bate nu mananca ulei nu nimka si bag numai ulei de calitate castrol si nu pueti sa ziceti ca este un ulei prost, si tot face. acei "muci" se fac in zilele mai racoroase cand afara este frig si se creeaza condens, dar acei muci dispar daca mergi cu masina mai mult si se evapora condesul de pe capacul culbutorilo. si este si normal ca acei muci sa existe pt ca ei intra prin carburator si ajung in camera de ardere si ajuta la o ungere mai eficienta a segmentilor. cititi in manualul de service despre acei muci care se creeaza pe vreme rece. am sa scanez pagina respectiva si am sa o postez.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 07:01
Forum Renault