distributie
![]() ![]() ![]() |
distributie
sabinmq |
![]()
Post
#151
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|||
zarnik |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 December 09 ![]() |
HELP!!!! Am o solenza diesel ca tot omu!Mi s-a rupt cureaua de distributie in mers din nefericire.supape starmbe axa cu came rupt.Am cumparat alta chiuloasa echipata complet am montat-o pe masina,porneste dar se incalzeste motoru prea repede scoate abur pe unde se baga antigel si moare motorul la relanti.Am dat-o iar jos am schimbat supapele dupa chiuloasa care am cumparat-o cu cea care a fost pe masina,problema persista da-ti idei ce ar putea sa mai fie HELP HELP!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM 42 SMI
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sabinmq @ 26 Sep 2010, 11:31) Daca se poate as face urmatoarea propunere: Cine are experienta, se pricepe si poate, sa anunte o intalnire unde va schimba de exemplu distributia. Acolo respectivul va face pe masina lui interventia/reparatia iar cei care doresc sa invete sa participe. Astfel am avea toti de invatat pe viu si am putea clarifica eventualele nelamuriri. Asta se va intampla doar in fantezia ta Vodafone ! Nu se va arunca nici naiba sa-si desfaca masina in mijlocul drumului si sa-i schimbe distributia . Trebuie sa ai multe scule si chiar daca nu este vorba de scule , nu poti sa lasi sa curga antigel sau altele pe marginea drumului sa in vre-o parcare . Intalnirile care se fac , de obicei sunt noaptea sinu se intampla nici vorba asa ceva , asta fiind unul din motivele pentur care am renuntat sa merg la ele . La aceste intlniri mai mult se rupeau in figuri cativa tarani , trozneau cate o masina , luau vre-o amenda sau atrageau atentia Politiei asupra grupului de oameni pasnici care schimbau cate o impresie . Vezi ca de cateva posturi nu vb despre distributie si PROBLEME TEHNICE , ci despre sume de bani si alte idei si mai mult de o pagina intreaga NU gasesti NIMIC bun in rezolvarea vreunei probleme . zarnik - indiferent ce sfat vei primi aici , nu am auzit de probleme atat de grave , mai ales ca ai diesel si indiferent ce ti-ar spune cineva , doar nu te apuci la fiecare idee a cuiva sa desfaci motorului ca sa vezi daca aceea era problema . Singurul sfat valabil : mergi intr-un service , nu schimba piesele care NU sunt defecte , plateste manopera si subliniaza numai ca este de reglat , NU de schimbat piese daca ele nu sunt defecte si nu pleci de acolo pana nu se rezolva . NU iti pot baga pe factura manopera la infinit , asa cum nu te pot incarca cu piese care nu au de ce sa le schimbe , deci factura fiind doar pe manopera , nu poate fi foarte mare ! Revenind la costurile mari : kit distributie ( 150 ron ) + pompa apa ( 120-150 ron ) + curea alternator ( 25 ron ) + curea accesorii ( 45 ron ) + 1 litru antigel si 1 litru apa distilata ( 22 ron ) = 362 - 392 ron , rotunjim la 400 ron . Cata manopera poti baga la piesele astea , cat timp in 3 ore nu ai ce face ? PIelse sunt puse aproximativ , dar asta nu inseamna ca nu pot fi cu vre-o 50-80 ron mai ieftine . Puteti cauta un mecanic "de cartier" care nu are de ce sa va ia mai mult de 2,5 mil , sau mergei la un service "autorizat" unde va ia cam 4-5 milioane . Astea sunt optiunile ! NORMAL ca service-urile vor multi bani pe manopera pentru ca pana la urma munca la o SLZ nu este mai usoara decat una la un BMW , ci poate chiar mai grea . djasu82 - nu mai indemna oamenii sa-si "repare" masinile , pentru ca multi nu sunt in stare sa schimbe o roata sau o siguranta . Nu mai sunt generatiile de pe vremea lui cesaca , care pierdeau weekendurile bibilind la masina , ci genul de pusti care nu stiu decat sa porneasca masina si sa apese pedala , vaitandu-se cat de mult le consuma masina si ca sunt proaste piesele si cad repede , mai ales cand pleaca numai cu scarturi si se dau la liniute cu ele . Una este sa le spui cam cat ar costa la un mecanic ok , dar nu la service si alta este sa le spui sa-si cumpere truse de milioane , sa le foloseasca o data la 4 ani si sa-si schimbe singuri kitul de distributie . TOTI cei care stiu sa tina o cheie in mana au deja acele seturi si daca nu au personal , au de unde sa faca rost . Restul ... dau banii la service sau sunt jecmaniti de mecanicul Gigel in spatele blocului la schimbarea unui set de bujii . Intotdeuna vor exista oameni de toate felurile , iar mecanicii , ca si medicii si avocatii vor avea intotdeauna de lucru . This post has been edited by marius80_eugen: 2 Nov 2010, 23:04 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#154
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Daca ne-am lua dupa colegul djasu, mecanica nu mai este demult o "meserie", ci mai degraba un "hobby" ce poate fi intreprins de orice persoana ce are la indemana o trusa de scule si ceva timp liber. Insa lucrurile nu stau chiar asa. Sunt anumite repere/piese/subansamble ce necesita o experienta mai vasta in ale "mecanicii", si nu se pot schimba chiar asa dupa ureche.
Recunosc ca de multe ori am evitat sa merg la un "profesionist", si am preferat sa ma murdaresc pe maini, decat sa dau in plus niste bani care ar fi putut sta frumos la mine in buzunar. Dar asta s-a intampla la chestii mai banale. Nu as recomanda niciodata unui novice sa schimbe distributia, uleiul, un burduf de planetara, un set de discuri de frana sau mai stiu eu ce. In unele cazuri daca reperele in cauza nu sunt montate corect, pot aparea diverse probleme, ce pot duce la lucruri mai grave cum ar fi accidente. Asa ca mai bine te duci la cineva care are habar de ce se intampla. Distributia costa cam 400-500 ron in service, manopera + piese, ma refer doar la curea si rola. Daca te arunci si la curea ac/curea alternator, pompa de apa, schimbat lichid racire, se poate ajunge "lejer" la 700-800. Dar nu recomand service-uri mari pentru ca au preturi foarte mari la manopere. In general ar fi indicat sa prospectati piata, cateva service-uri, sa vedeti ce preturi se practica. Spor! |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
sabinmq |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 ![]() |
Salut,
De la inceput va cer scuze pentru lungimea povestirii dar cred ca este cazul. Acum cateva postari eram luat un pic peste picior de un coleg de forum care spune ca din cei 900 lei ar fi luat scule, kit de distributie si pompa de apa si le-ar fi montat singur. Altul spunea cu ceva timp in urma ca fac prea multe la masina...... Acum trei saptamani aud din interor un zgomot (scartait, suierat) care aparea cam pe la 1000-1200 rotatii si la accelerare disparea. Am suspectat 2 chestii: cureaua de alternator care nu a fost schimbata vara asta si rola intinzatoare de la cureaua de accesorii, si ea neschimbata, galetul intinzator. Merg in service si arat celor de acolo. Zgomotul semana si cu un rulment pe duca. Concluzia: Galetul are rulmentul dus. Ma trimit la un magazin de piese din apropiere si iau un rulment 6203-2RS, marca CMB, cica polonez (dar de fapt chinezesc), pentru alternator. Codul rulmentului l-am luat de la o rola de Logan care avea partea exterioara, pe care calca cureaua de accesorii, din plastic negru. Imediat se pun pe treaba si schimba rulmentul. Pana sa apuc sa spun ceva trosc cu ciocanul si rulmentul intra. Se pune pe masina si sunt “gata”. Cand sa plec am surpriza unui zgomot si mai mare, un suierat (sau fluierat?), altul decat cel initial, de am crezut ca masina se supratureaza. Ma intorc si le atrag atentia ca nu au lucrat bine. O data ca au tensionat cureaua prea mult si doi ca au stricat rulmentul nou montat. Detensioneaza cureaua si maistrul merge cu mine la proba. Concluzia: Masina beton si rulmentul “o sa se mai lase in timp”. Fiind seara si ora inchiderii le spun ca trec ziua urmatoare sa vedem ce facem. In seara respectiva am ocazia sa discut cu un mecanic de la alt service care imi spune ceea ce stiam si eu ca rulmentul este prost pus si ca trebuie schimbat. Acesta spune ca mai aude un zgomot....un suierat (cel initial) mai gros. Mai spune ca alti colegi de la Dacia au montat si ei rulmenti la rola si nu a reusit operatia. A doua zi iau un rulment SKF, 6203-2RSH (12000rot/min) si ma duc la cineva f. priceput sa-l monteze pe rola. Montez apoi rola cu rulmentul SKF si suieratul aparut dupa operatiunea din service dispare. Ramane suieratul mai gros. Iau o surubelnita lunga si o pun pe fiecare ax: la compresorul de aer fasaie, la alternator fasaie, la capacul de la distributie se aude suieratul mai tare. Deci am stabilit locul. A doua zi merg in service pe garantie. Incep discutiile....sa vedem cati kilometri ai facut, sa vedem daca antigelul are densitatea care trebuie, sa vedem daca este cel recomandat...si tot asa pana am pus mana si am sunat la un prieten si deodata au devenit toti cei mai buni prieteni ai mei... Verifica rola cu rulmentul pus de mine si spun ca este foarte bine. Le spun sa dea jos curelele si sa porneasca masina....cu greu o fac si suieratul se aude clar. Concluzie: De la pompa de apa. Se apuca sa demonteze si apare unul mai istet...”Daca de vina este mecanicul ca a strans prea tare distributia?” Trebuia sa plateasca cineva si nu ei piesele care se schimbau. Cureaua era intinsa in limite (155Hz) deci “schimbam pompa de apa”. Le aduc aminte ca trebuie schimbata si cureaua de distributie ca asa scrie la carte.... “Care carte?” Le arat paginile printate din manualul de raparatii Solenza si le iau sunetul. Dupa ce s-a montat totul (kit + pompa apa) si s-a facut proba, si aerisirea circuitului, la plecare nu vor sa dea nici un act la mana ca am “trecut pe la ei” in ziua respectiva. Sun iar un prieten si ..... “daca va fi ceva sunteti in baza noastra de date”. A garantat prietenul ca daca va fi nevoie reparatia va fi tot pe garantie. Cost final zero lei. Acolo era un Logan si SN pentru schimbat curea distributie si pompa de apa. Baietii au schimbat pompele de apa intre ele si au aflat si ei, si eu, ca nu se potrivesc de la una la alta... Ambele curele au fost tensionate initial spre 260 Hz si la reglaje la 230 Hz. (la Logan nu cunosc valorile dar banuiesc ca sunt apropiate). La mana baietii din service au concluzionat ca: “curelele sunt bine intinse”...aparatul spunea 200-215 Hz. Si tot asa pana au decis sa verifice la mana si gata. Proprietarii erau la cafele. Vin acum si intreb: Daca montam totul in fata blocului eram bun de plata, la numai trei luni si 4000 km de la schimbarea pieselor ? Daca nu eram atent si mergeam cu muzica mai tare, cum spuneau meseriasii si prietenii, puteam avea belele? Daca nu stiam ceea ce stiu plecam si eu cu cureaua intinsa/tensionata peste valoarea maxim admisa? Daca nu sunt sigur de operatie nu este mai bine sa schimb piesele importante in service sa am si garantie? Inchei cu speranta ca povestea mea poate fi utila cuiva This post has been edited by sabinmq: 25 Nov 2010, 17:22 |
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|
BoR |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Eu stiam ca pompa de apa pentru Supernova este compatibila cu cea de pe motorul de Logan 1.4.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
sabinmq |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 ![]() |
Eu am spus ce am vazut....Ceea ce aste adevarat este ca nu stiu ce tip de Logan era...sigur nu era nou
This post has been edited by sabinmq: 25 Nov 2010, 17:56 |
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cea de Logan 1.4 si DSN trebuie sa se potriveasca ! Cea de Logan 1.6 sau diesel nu cred .
Sabinmq - tu unde ai observat ca nu se potriveau pompele de apa ? Distributia de Logan 1.4 este la fel cu cea de SLZ ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#159
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(sabinmq @ 25 Nov 2010, 18:17) Salut, De la inceput va cer scuze pentru lungimea povestirii dar cred ca este cazul. Acum cateva postari eram luat un pic peste picior de un coleg de forum care spune ca din cei 900 lei ar fi luat scule, kit de distributie si pompa de apa si le-ar fi montat singur. Altul spunea cu ceva timp in urma ca fac prea multe la masina...... Acum trei saptamani aud din interor un zgomot (scartait, suierat) care aparea cam pe la 1000-1200 rotatii si la accelerare disparea. Am suspectat 2 chestii: cureaua de alternator care nu a fost schimbata vara asta si rola intinzatoare de la cureaua de accesorii, si ea neschimbata, galetul intinzator. Merg in service si arat celor de acolo. Zgomotul semana si cu un rulment pe duca. Concluzia: Galetul are rulmentul dus. Ma trimit la un magazin de piese din apropiere si iau un rulment 6203-2RS, marca CMB, cica polonez (dar de fapt chinezesc), pentru alternator. Codul rulmentului l-am luat de la o rola de Logan care avea partea exterioara, pe care calca cureaua de accesorii, din plastic negru. Imediat se pun pe treaba si schimba rulmentul. Pana sa apuc sa spun ceva trosc cu ciocanul si rulmentul intra. Se pune pe masina si sunt “gata”. Cand sa plec am surpriza unui zgomot si mai mare, un suierat (sau fluierat?), altul decat cel initial, de am crezut ca masina se supratureaza. Ma intorc si le atrag atentia ca nu au lucrat bine. O data ca au tensionat cureaua prea mult si doi ca au stricat rulmentul nou montat. Detensioneaza cureaua si maistrul merge cu mine la proba. Concluzia: Masina beton si rulmentul “o sa se mai lase in timp”. Fiind seara si ora inchiderii le spun ca trec ziua urmatoare sa vedem ce facem. In seara respectiva am ocazia sa discut cu un mecanic de la alt service care imi spune ceea ce stiam si eu ca rulmentul este prost pus si ca trebuie schimbat. Acesta spune ca mai aude un zgomot....un suierat (cel initial) mai gros. Mai spune ca alti colegi de la Dacia au montat si ei rulmenti la rola si nu a reusit operatia. A doua zi iau un rulment SKF, 6203-2RSH (12000rot/min) si ma duc la cineva f. priceput sa-l monteze pe rola. Montez apoi rola cu rulmentul SKF si suieratul aparut dupa operatiunea din service dispare. Ramane suieratul mai gros. Iau o surubelnita lunga si o pun pe fiecare ax: la compresorul de aer fasaie, la alternator fasaie, la capacul de la distributie se aude suieratul mai tare. Deci am stabilit locul. A doua zi merg in service pe garantie. Incep discutiile....sa vedem cati kilometri ai facut, sa vedem daca antigelul are densitatea care trebuie, sa vedem daca este cel recomandat...si tot asa pana am pus mana si am sunat la un prieten si deodata au devenit toti cei mai buni prieteni ai mei... Verifica rola cu rulmentul pus de mine si spun ca este foarte bine. Le spun sa dea jos curelele si sa porneasca masina....cu greu o fac si suieratul se aude clar. Concluzie: De la pompa de apa. Se apuca sa demonteze si apare unul mai istet...”Daca de vina este mecanicul ca a strans prea tare distributia?” Trebuia sa plateasca cineva si nu ei piesele care se schimbau. Cureaua era intinsa in limite (155Hz) deci “schimbam pompa de apa”. Le aduc aminte ca trebuie schimbata si cureaua de distributie ca asa scrie la carte.... “Care carte?” Le arat paginile printate din manualul de raparatii Solenza si le iau sunetul. Dupa ce s-a montat totul (kit + pompa apa) si s-a facut proba, si aerisirea circuitului, la plecare nu vor sa dea nici un act la mana ca am “trecut pe la ei” in ziua respectiva. Sun iar un prieten si ..... “daca va fi ceva sunteti in baza noastra de date”. A garantat prietenul ca daca va fi nevoie reparatia va fi tot pe garantie. Cost final zero lei. Acolo era un Logan si SN pentru schimbat curea distributie si pompa de apa. Baietii au schimbat pompele de apa intre ele si au aflat si ei, si eu, ca nu se potrivesc de la una la alta... Ambele curele au fost tensionate initial spre 260 Hz si la reglaje la 230 Hz. (la Logan nu cunosc valorile dar banuiesc ca sunt apropiate). La mana baietii din service au concluzionat ca: “curelele sunt bine intinse”...aparatul spunea 200-215 Hz. Si tot asa pana au decis sa verifice la mana si gata. Proprietarii erau la cafele. Vin acum si intreb: Daca montam totul in fata blocului eram bun de plata, la numai trei luni si 4000 km de la schimbarea pieselor ? Daca nu eram atent si mergeam cu muzica mai tare, cum spuneau meseriasii si prietenii, puteam avea belele? Daca nu stiam ceea ce stiu plecam si eu cu cureaua intinsa/tensionata peste valoarea maxim admisa? Daca nu sunt sigur de operatie nu este mai bine sa schimb piesele importante in service sa am si garantie? Inchei cu speranta ca povestea mea poate fi utila cuiva Problema e ca aia din service cu tot rahatul lor de aparat nu ti-au montat corect distributia , daca o montai singur si ai fi citit un topic intreg cum se face ai fi facut singur operatia . Daca ai venit pe forum sa te plangi afla ca acest forum isi ajuta oameni care il acceseaza si se logheaza. Da io sunt unul dintre cie care si-a montat in fata blocului si de un an si ceva tot circul cu masina zi de zi 200 de km pe zi si nu are nici pe dracu fiindca am tensionat corect cureaua. Vezi tu baieti din service iti poate face viata amara , daca nu aveai prietenul erai im pom corect ? Revenind la pompa e cu dus si intors , poate loganul pe care l-ai vazut era 1.6-16V sau 1.5dci. O pompa de apa sa te tina mult si bine trebuie pastrate valorile de concentratie si nu pus in disperare apa distilata fiindca nu apa unge pompa ci antigelul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sabinmq |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 ![]() |
Va salut
O sa raspund punctual pentru a fi mai clar si a ma face, sper eu, inteles! 1. Cu toate ca am scris clar ce am vazut si ce s-a intamplat observ ca fiecare citeste ce vrea, interpreteaza ce si cum vrea si pentru ca romanul care stie sa citeasca mai stie sa si scrie..... si scrie ce doreste fara legatura prea mare cu cele relatate. 2. Nu ma plang de nimic ci doar am relatat o intamplare din care fiecare intelege ce vrea.... Si daca nu era prietenul 1 sau 2 nu era OPC-ul ?....Sunt multe postari in care se face trimitere la OPC (actual ANPC) pentru cazuri similare. Fiecare se descurca cum poate ... asta este o acuza? 3. Ceea ce am incercat sa atrag atentie printre altele a fost ca: este bine sa stai langa masina si sa fi atent la ce se "face", ca este bine sa te informezi despre datele tehnice referitoare la operatiile care trebuiesc/vor fi efectuate. 4. Daca nu aveam concentratia "legala" la antigel atunci mi-as fi luat adio de la garantie....asta voiam sa atrag atentia. 5. Loganul era cu fata, nu avea chestiile alea argintii pe capota, masca era model vechi si deci am tras concluzia ca nu era model nou si nu parea pe motorina; .... nu am plecat de langa masina mea sa stau, sa pierd timpul si vad amanunte timp in care imi se lucra la distributie. Deci nu stiu mai mult... doar am atras atentia! 6. Daca nu ar fi fost primul prietenul ar fi durat ceva mai mult..poate 1-2-3 zile sau mai mult dar tot s-ar fi reparat pe garantie..... de fapt din text reiese ca au fost 2 prieteni (citez:"sun iar un prieten"-deci altul, daca il sunam tot pe primul trebuia sa spun sun iar prietenul.... Dar nimeni nu a observat (?) ca la plecare nu s-a eliberat nici un document ca am trecut pe acolo si nici o dovada a reparatiei.. Daca se cunoaste ca la reparatia in garantie trebuiesc facute poze, luat acceptul uzinei ..... si multe documente de intocmit.... se pot face intr-o zi sau in mai multe 7. Am vrut sa explic cu ce si cum se poate inlocui rulmentul de la rola de accesorii mai ieftin, pretul oficial pleaca de la circa 50 lei, poate 80 lei pana la 80 euro (piesa de origine)... poate intereseaza pe cineva. 8. Faptul ca cei care au montat distributia in afara servicelui si nu au avut probleme este de lauda dar .... dar povestea era despre o pompa de apa care s-a defectat in garantie - defect de piesa (toate au fost si sunt piese de "origine" sau mai bine "din origine")... Cine poate sa-si monteze distributia singur trebuie sa-si dea aere de superioritate, sa fie arogant si sa-i trateze de sus pe ceilati? O fi zeul curelei de distributie? 9. Am precizat ca la mana curele de distributie erau bine intinse dar aparatul spunea altceva...si ca nesupravegheati baietii le-au intins cat si cum au vrut ei....asta incercam sa atrag atentia Repet: Nu doresc sa se transforme in polemica dar vad ca ....... se permite........ PS Poate cineva trebuie sa mai citesca Postare #151.....poate intelege Cu scuze daca am suparat pe cineva... PPS Si privind corectitudinea informatiilor de pe forum, printre multe alte informatii corecte sunt si unele care trebuie sa dea de gandit asupra credibilitatii celui care le posteaza, mai este un citat "si ceva tot circul cu masina zi de zi 200 de km pe zi si nu are nici pe dracu fiindca am tensionat corect cureaua."....considerand ca mergi pe an cam 250 zile (scazand ochiometric zilele libere si concediul) se ajunge la circa 50000 km pe an. Mai inmultim si cu anii de cand este fabricata masina, sa zicem minim 7ani, rezulta aproximativ 350.000 km parcursi....la mai mare..... dar masina ta are sau nu are acesti km ???? Poate esti taximetrist.....lucru care ar "justifica" tot arsenalul de scule si cunostinte in domeniu. This post has been edited by sabinmq: 27 Nov 2010, 11:49 |
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|
ionelpopa83 |
![]()
Post
#161
|
![]() dea Group: Members Posts: 237 Joined: 1 May 06 ![]() |
- nu e chiar o problema tehnica dar as dori sa stiu unde se precizeaza faptul ca distributia se schimba o data la 4 ani , indiferent de nr. de km
- am cautat dar nu am gasit nimic, nici despre Logan nu am gasit nimic oficial in acest sens ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005 confort
- dea
|
|
dc_copilu |
![]()
Post
#162
|
![]() Dornic de cunoastere... Group: Members Posts: 240 Joined: 31 May 10 From: Timisoara ![]() |
Salutare tuturor,
Am citit cu mare interes toate paginile si am vazut tot felul de pareri. Nu am nimic decomentat la adresa asta , ci as avea si eu o intrebare. Am observat ca dimineata cand pornesc masina si intra socul automat se aude un suierat destul de tare pana cand turatia ajunge la cea de relanti ( 800 ) , dupa care se opreste. Sa fie suieratul ala de la cureaua alternatorului sau de la ce poate fi? Este grav si ce pot face sa remediez problema , daca este o problema? Mersi anticipat si va doresc o zi buna! Cu respect, dc_copilu |
--------------------
Solenza
Rapsodie
2003
- TM xx XXX I love my car....:)
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#163
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Cand ai schimbat distributia ? Nu prea cred ca e din distributie mai degraba din intinzatorul curelei de accesorii si la mine face la fel ,chiar suiera incontinuu(rulmentul dus),eventual sa fie din rulmentii alternatorului dar aia cam huruie nu suiera
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
dc_copilu |
![]()
Post
#164
|
![]() Dornic de cunoastere... Group: Members Posts: 240 Joined: 31 May 10 From: Timisoara ![]() |
Masina o am decat de o luna. Si din cate am inteles de la fostul proprietar distributia a fost schimbata pe la 57k. urmeaza sa primesc zilele astea cartea sevice si atunci vad sigur. Dar asa imi aduc aminte ca a spus. Masina are acum 82k de km. Daca ar fi cureaua de accesorii, cum as putea verifica acest lucru?
Cu respect, dc_copilu |
--------------------
Solenza
Rapsodie
2003
- TM xx XXX I love my car....:)
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#165
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Vezi ca sunt patit(curea distributie rupta,supape indoite,avea 7 zile masina de cand o cumparasem) , nu te mai increde in ce spune fostul proprietar schimba distributia - asta e cam primu' lucru care trebuie facut cand cumperi o masina sh pentru siguranta ta.Concret nu am verificat eu intinzatorul de la cureaua accesorii stiu ca are un surub il slabesti si lasi cureaua libera apoi pornesti motorul si vezi daca se mai aude ,nu ai incercat cu motorul pornit sa asculti de unde vine suieratul ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
dc_copilu |
![]()
Post
#166
|
![]() Dornic de cunoastere... Group: Members Posts: 240 Joined: 31 May 10 From: Timisoara ![]() |
Nu am incercat. Am sa incerc sa vad daca imi dau seama de unde vine sunetul ala.
Astept sa ajunga cartea service a masinii sa vad eu ce scrie pe acolo si daca nu sunt convins am sa schimb distibutia. Nu stiu distributia de origine ce firma are sa ma uit la care e acum sa vad poate e alta firma si asa imi dau seama. Oricum mersi pentru sfaturi.O zi buna! Cu respect, dc_copilu |
--------------------
Solenza
Rapsodie
2003
- TM xx XXX I love my car....:)
|
|
ramsen |
![]()
Post
#167
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
vrei sa afli cum descoperi de unde vine suieratul???simplu ca buna ziua...te duci la masina pornesti motorul dupa care ridici capota motor...in mina stinga sa ai un flacon de spalat geamurile in apartament si in timp ce curelele ruleaza tu le stropesti cu solutia asta...daca suieratul dispare in timp ce tu le umezesti atunci este din curelele accesorii...daca nu atunci trebuie verificata cureaua de distributie... cind incepe sa suiere asa ca la tine, mai ales pe timpul asta rece eu am un spray adus de prin Germania special pentru intretinerea curelelor de accesorii si ii mai dau din cind in cind pe curele...imediat dispare suieratul...succes...
This post has been edited by ramsen: 7 Jan 2011, 14:56 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
daniM |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 7 Jan 2011, 13:25) Vezi ca sunt patit(curea distributie rupta,supape indoite,avea 7 zile masina de cand o cumparasem) , nu te mai increde in ce spune fostul proprietar schimba distributia - asta e cam primu' lucru care trebuie facut cand cumperi o masina sh pentru siguranta ta.Concret nu am verificat eu intinzatorul de la cureaua accesorii stiu ca are un surub il slabesti si lasi cureaua libera apoi pornesti motorul si vezi daca se mai aude ,nu ai incercat cu motorul pornit sa asculti de unde vine suieratul ? Distributia a fost schimbata,eu am cumparat kit-ul.In cartea service nu prea sunt multe de vazut ca nu a apucat decat prima revizie in toata garantia ei,noi am cumparat-o de la niste rude din Constanta,la opt mii si ceva la bord in doi ani!!,care dupa ce o luasera,au pus mana pe o mostenire si si-au luat 2 Skode,Solenza saracuta ajungand vitregita si plina de praf in fata casei...bucuria noastra. |
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
211CFL |
![]()
Post
#169
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 147 Joined: 21 November 10 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 20 Nov 2008, 11:54) si daca cumperi alt motor cat costa? ![]() 19 Jan 2011, 01:51: ramsen am si eu suieratul ala,cred ca o sa incerc maine sa vad daca dispare ![]() This post has been edited by 211CFL: 19 Jan 2011, 01:51 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-211-CFL sofer din nou :)
Vand roata sandero |
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#170
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
ca si marci bune de curele ar fi DAYCO, GATES sau BOSCH, pe mine unul m-a costat toata distributia curea, rola si pompa apa - aprox. 250 lei manopera fiind 0 adica executata de mine si nu e nici prima data cand scap asa de ieftin
![]() This post has been edited by wheelman2011: 20 Jan 2011, 22:39 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
211CFL |
![]()
Post
#171
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 147 Joined: 21 November 10 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(wheelman2011 @ 20 Jan 2011, 22:36) ca si marci bune de curele ar fi DAYCO, GATES sau BOSCH, pe mine unul m-a costat toata distributia curea, rola si pompa apa - aprox. 250 lei manopera fiind 0 adica executata de mine si nu e nici prima data cand scap asa de ieftin ![]() de unde ai cumparat toate astea?luna viitoare vreau si eu sa o schimb |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-211-CFL sofer din nou :)
Vand roata sandero |
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#172
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
pai am luat piesele din targ de la Vitan de la cei care vin Duminica cu piese si poate o sa fie uni care sa zica ca nu sunt bune si etc dar eu am luat de multe ori si pentru logane si nu au fost probleme.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
211CFL |
![]()
Post
#173
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 147 Joined: 21 November 10 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-211-CFL sofer din nou :)
Vand roata sandero |
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#174
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
ti-am spus eu unul am luat si nu am avut probleme si pentru 1.4 mpi si 1.6 mpi si 1.5 dci si am luat de la banalele filtre de aer pana la kituri de distributie, pompe electrice de servo pentru dci si etc si nu am avut probleme, asa ca ce sa zic fiecare face cum crede el ca e mai bine, dar eu unul nu voi da de 2 sau de 3 ori mai mult pe aceleasi piese.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#175
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
kitul de distributie ce contine mai exact : rola + curea distributie + curea striata (accesorii) ?
sau si curea alternator,rola+curea servodirectie ? am gasit la o firma din cluj un kit ce contine:rola + c. distributie +c. alternator+ c.striata+pompa apa la 300 ron. manopera am gasit intre 15o si 250 ron This post has been edited by magelan_explorer: 23 Jan 2011, 21:45 |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#176
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
in general kitul de distributie nu contine decat rola + curea si daca spui ca ai gasit la 300 de lei rola + curea + pompa apa + curea accesorii pot sa spun ca e chiar ieftin, deci se merita sa il iei, iar 150 lei manopera la fel e destul de ieftin si nu cred ca vei gasi mai ieftin decat daca o faci personal.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:44 |