oscileaza la relanti, cand e rece are oscilatii la relanti
![]() ![]() ![]() |
oscileaza la relanti, cand e rece are oscilatii la relanti
ionutiulia |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
solenza
europa
2004
|
|||
arogant |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 10 ![]() |
Am curatat mmp, dupa ce l-am demontat corpul clapeta am scos mmp si le-am cratat cat s-a putut de bine cu o carpa moale si cu WD40 din abundenta, si sters foarte bine prin toate orificiile, mai ales unde intra MMP. Ok, toate bune si frumoase, m-am dus la benzinarie (pentru ca era peste drum), si am luat unu litru benzina, am pus benzina intr-un borcan, am bagat MMP in borcan si am agitat cat s-a putut de tare aproximatim 10 -15 minute, am scos mmp, sters si lasat la uscat, sters FFFfoarte bine si corpul clapeta, dupa care am montat totul la loc schimband si garnitura de la corpul clapeta si galerie, mufa care intra in corpul clapeta si cea de la MMP date cu WD40. Asta se intampla in 12-01-2011. De cand am curatat si pana in prezent merge ffff bine si sper sa mearga tot asa.
Mentionez ca am mai desfacut corpul clapeta si mmp pe 28 dec 2010 dar nu l-am curatat cu atat insistenta si tot ramanea turat sau varia in turatii. Acest atasament l-am gasit pe net si m-a ajutat foarte mult Cer scuze autorului ca nu am cerut voie pentru postarea lui dar sper sa ajutte pe cat mai multi Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 Clima
- b02dsn
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am dinnou mici fluctuatii de turatie la relanti(undeva la 20 rpm maxim), dar mai grav este faptul ca daca accelerez scurt pana pe la 1200 rpm sa zicem cand trebuie sa vina la relanti coboara brusc la 600-800 rpm si urca rapid iara la 1200, dupa care coboara frumos la relanti. Toate astea se intampla intr-o secunda.
Sa fie tot de la MPP? Anul trecut in vara l-am curatat ultima data alaturi de corpul clapeta. Injectoarele si senzorul de turatie (am citit pe aici ca povestea ramsen cum ca si el ar fi de vina) au vreo treaba cu fluctuatiile si cu scaderea brusca la relanti? Mai vreau sa precizez ca dupa ce o pornesc la rece si sta frumusel la 1200 rpm pana se incalzeste si ajunge la relanti oricat de scurt sau lung as accelera totul sta fix(cutie, schimbator...toata masina se simte ca un intreg), cum ajunge la relanti se simt vibratii in continuu (ca si cum ar vibra un telefon) si cand dau sa accelerez se zguduie cutia cred putin, la fel si cand iau piciorul de pe acceleratie. Sa fie tot de la MPP de vina, sau are legatura cu altceva? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ramsen |
![]()
Post
#34
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
cit de mari sint oscilatiile???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca ma intrebi pe mine am scris mai sus ca la relanti oscileaza +- 20-30 rpm, in schimb daca o accelerez la relanti, in momentul cand turatia cobora catre relanti de pe la 1200 rpm oscileaza brusc catre 600-800 rpm si apoi inapoi catre 1200 rpm, dupa care cobora frumos la relanti. Cand motorul merge la relanti se simte o vibratie mica in masina pe care nu o consider normala.
Cand da caldura afara desfac iara MPP si-l curat si la corpul clapeta ii pun banda aia de teflon la garnitura de pe admisie si am sa curat toti senzorii de la motor si cutie si am sa verific si injectoarele cum se prezinta. Stiu ca s-a mai discutat, dar fac si aici o intrebare: daca desfac cu grija (am deja salvat un tutorial cap coada cum se procedeaza, cu poze cu tot) injectoarele ca sa le curat trebuie neaparat sa pun oringuri noi, sau le pot pune tot pe acelea? Intreb deoarece am inteles ca exista sansa sa traga aer fals pe langa oringuri daca au fost defacute. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Merg refolosite, le ungi un pic cu vaselina fina cele din capul injectoarelor care intra in motor.
Referitor la mpp, eu zic ca nu etanseaza bine la partea de jos.Trebuie pusa garnitura noua . |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
ramsen |
![]()
Post
#37
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
asta ma gindeam eu acum sa ii spun...ca ii trage aer fals pe la garnitura de la corpul clapeta aia de intra in galeria de admisie aer
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca trage putin aer fals pe acolo, de-aia am zis ca-i pun banda de teflon direct pe corpul clapeta si peste ea garnitura ca sa stea fix acolo, desi mie mi s-a parut ca intra destul de fix acolo (ma refer jos la admisie). Cred ca vreo 3-4 ture cu banda de teflon sunt suficiente.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
As zice mai degraba sa dai garnitura jos, dai 2 3 ture de banda de teflon, chiar si mai multe in functie de cum se aseaza si apoi montezi garnitura peste. In felul asta mpp v a intra mai greu in admisie si v a fi mai etans(speram)
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Da, asa m-am gandit si eu sa fac, poate va sta fix acolo astfel incat sa fie etans, desi repet, mi s-a parut ca a intrat destul de fix pe admisie.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Am patit si eu acu 2 seri sa mi se sparga o bujie.Are o crapatura pe ea , in ceramica.Mergea toata innecata si la accelerari bruste mergea foarte rau(evident in 3 bujii).Sa va explic cum mi am dat seama : Am deschis capota seara si am accelerat brusc. Se vedeau cum sar scanteile prin fisa de la bujia respectiva.Ce e si mai interesant e ca atunci cand mergeam constant, indiferent de viteza , mergea frumos , doar la accelerari mai bruste dadea pe langa.
Deci . Dragos , verifica si tu intr o seara . |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,eu aveam oscilatii la relantiu cand era frig afara,in sensul ca mie imi crestea pana la 2000 rot/min,apoi iara revenea la 800-1000 rot/min si facea asa pana cand se incalzea motorul,dupa care mergea normal(asta facea dupa ce curatasem deja o data corpul clapeta si MPP).Cand l-am montat prima data mi s-a parut ca corpul intra usor in galerie ,dar nu am dat importanta,apoi citind pe alt topic am vazut la Ramsen(multumesc) ca el a folosit banda de izolatii electrice intre corpul clapeta si garnitura de etansare pe galerie si acum o saptamana am folosit si eu aceiasi metoda si a avut rezultate foarte bune,masina merge ca in vremurile bune.
Cand am demontat corpul clapeta am observat ca garnitura de la carcasa filtrului de aer este crapata pe exterior si am imbracat-o si pe ea cu banda izolatoare pana fac rost de alta(daca s-o gasi de cumparat separat) |
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ovidiu bujiile mele sunt aproape noi, au 3500 km si cu cele vechi tot la fel facea. Exclus de la bujii, plus ca la mine nu merge in 3 bujii. Eu sunt 100% sigur ca problema cu smuciturile si clanc-urile este de la cutie: ambreajul sau diferentialul. Voi vedea exact la vara cand dau cutia jos.
Cristyjas eu am oscilatiile si cand e rece motorul si cand e cald. Am sa pun si eu banda de teflon pe corp dar mai la vara cand s-o incalzi afara. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ramsen |
![]()
Post
#44
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(cristyjas @ 31 Jan 2011, 20:14) Salut,eu aveam oscilatii la relantiu cand era frig afara,in sensul ca mie imi crestea pana la 2000 rot/min,apoi iara revenea la 800-1000 rot/min si facea asa pana cand se incalzea motorul,dupa care mergea normal(asta facea dupa ce curatasem deja o data corpul clapeta si MPP).Cand l-am montat prima data mi s-a parut ca corpul intra usor in galerie ,dar nu am dat importanta,apoi citind pe alt topic am vazut la Ramsen(multumesc) ca el a folosit banda de izolatii electrice intre corpul clapeta si garnitura de etansare pe galerie si acum o saptamana am folosit si eu aceiasi metoda si a avut rezultate foarte bune,masina merge ca in vremurile bune. Cand am demontat corpul clapeta am observat ca garnitura de la carcasa filtrului de aer este crapata pe exterior si am imbracat-o si pe ea cu banda izolatoare pana fac rost de alta(daca s-o gasi de cumparat separat) cu placere colegule...vezi ca este buna si banda la ceva? QUOTE(canea_dragos @ 31 Jan 2011, 21:44) Ovidiu bujiile mele sunt aproape noi, au 3500 km si cu cele vechi tot la fel facea. Exclus de la bujii, plus ca la mine nu merge in 3 bujii. Eu sunt 100% sigur ca problema cu smuciturile si clanc-urile este de la cutie: ambreajul sau diferentialul. Voi vedea exact la vara cand dau cutia jos. Cristyjas eu am oscilatiile si cand e rece motorul si cand e cald. Am sa pun si eu banda de teflon pe corp dar mai la vara cand s-o incalzi afara. pune si tu la fel cum a facut colegul si o rezolvi... |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
060642 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 March 12 ![]() |
[I][B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
Salutare am si eu o proiblema sper sa ma poata ajuta cineva , dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas si am curatat toata clapeta de acceleratie si dupa ce am pus contactul de mai multe ori imi porneste motorul dar ramane cuplat direct in 5000 de rot min si dupoa cam 20de sec incepe sa oscileze intre 4000 si 5000 de rot pe min daca calc pedala de acceleratie e si mai nasol ca ramane tot oscilanta turatia ???? oare ce e posibil sa nu recunoasca ceva sau sa fie ceva sezor distrus??? sau tre sa resetezi nts-ul ca nu vede pozitionarea clapetei??? heeelp me plssss |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 rapsodie
- CJ-23-SRN
|
|
velceani |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Salut,
sigur ai montat totul bine la loc? eu zic sa le mai dai jos odata si sa le pui la loc... si dupa la prima pornire sa pui contactul si sa il iei de cateva ori inainte ... |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
shake |
![]()
Post
#47
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
de curand am avut probleme cu T'ul unde intra termostatul , cand l-a desfacut mecanicul , a curs apa pe senzorul de turatie , am observat ca o porneam iar turatia statea foarte jos , se ridica iar se sub'tura , cand voi avea timp o sa-l desfac sa-l curat , dar e locul cam limitat
![]() multumesc |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:09 |