Probleme cu frigul
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu frigul
MihaiGSm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cand maresti avansul(dai mai spre dreapta merge bine si la rece?) ?
la cald, scoate furtunul de la capsula vacumatica....merge mai prost? daca nu se modifica atunci poate ai sparta capsula vacumatica(si la rece nu mareste avansul) poti merge cu avansul un pic marit...nu e crima.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca scot acel furtunas de la capsula vacumatica nu se intampla nimic. Iar daca maresc avansul porneste si mai greu.
|
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
se schimba greu? nu am gasit nici un tutorial.... cum am gasit la electromotor pe care tot singur l-am reprata
![]() |
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(MihaiGSm @ 17 Nov 2008, 19:59) se schimba greu? nu am gasit nici un tutorial.... cum am gasit la electromotor pe care tot singur l-am reprata ![]() Ma gandeam ca o sa intrebi ,de fapt puteam sa si pariez pe treaba asta ![]() NU doresc sa fiu deplasat , dar foloseste functia " Searci " ca ai multe de castigat , si explicatii in detaliu , trebe doar rabdare si timp .. Bafta la citit !! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Dauu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 June 07 ![]() |
se schimba usor...o desfaci pe cealalta si apoi asa o pui inapoi pe cea noua...dar este reglabila prin niste dinti care se rotesc...is ovali...incearca mai intai o reglare,dar dak zici k nu se intampla nimic cand scoti furtunul sigur trebuie inlocuit vacumul sau cum ii zice.pt reglare baga furtunasul in gaura de la vacum si trage aer cu gura,vezi cum se misca platina....trebuie sa fac atingere atunci cand tragi aer. iti spun din propria experienta,este doar un spat,o parere!mai cere pareri dar in mare cam asa ii.De demontat se face usor,logic.doua suruburi,o siguranta si dintisorii de reglare.
|
--------------------
dacia
berlina
1999.L
|
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Revin dupa rezolvarea problemei ca sa stie si alti incepatori ca mine
![]() Nu-mi vine sa cred practic cum am putut merge cu ea asa pana acum. Aveam probleme cu carburatorul. De aceea nu pornea calumea, era neetans si aparea fenomenul de givraj la viteza mare si inghetta practic carburatorul. Problema era destul de grava deoarece suruburile de la pompa de sprit erau desfacute si curgea benzina din carburator. Practicc la acceleratie arunca jet deasupra galeriei, puteam sa iau foc ![]() ![]() In concluzie, mare atentie cu pompa de spritz deoarece am vazut ca e problematica la multi dintre voi. Daca nu e etansa puteti lua foc ![]() |
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
Hacker |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Esti un geniu, vezi ca se poate? Totusi nu ne-ai spus daca ai rezolvat si problema avansului vaccumatic? Ia scoate furtunuasul de la vaccum acum, scade turatia ?
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu avansul vacumatic pot sa spun ca tot nu functioneaza la parametrii normali. Insa acest lucru nu vad sa-mi afecteze mersul masinii. Ma voi lega de el cand voi pune zilele astea un carburator perfect etans si functional pe care l-am achizitionat de targul de vechituri cu fabuloasa suma de 10 ron
![]() |
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
cagulaa |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 24 September 08 From: Topoloveni ![]() |
putin dai putin face
|
--------------------
dacia, Renault
1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP
1997
- @%& Totul trece, dar nu totul se uita!!!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Mihai verifica la sange carburatorul ala, am luat si eu unu din targ si pana la urma l-am pus pe cel vechi pt ca orice ii faceam la ala din targ sub 20 la suta nu scoteam consum.
Verifica furtunul cu duza sa nu fie infundat, daca e curata-l si schimba duza aia. strangi maxim surubul de amestec, apoi il desfaci cam 2,5 ture, pui delcoul intr-o pozitie in care porneste motorul, te asiguri ca e etansa galeria si nu ia aer fals si pornesti motorul. Il ajuti din acceleratie pana se incalzeste la temperatura de regim si pana simti ca pata calda se incalzeste. Cand motorul este cald pui volanta la semn si reglezi avansul. Reglezi surubul de relanti sa tina relantiul ceva mai sus, sa nu se opreasca cand faci reglaje. Il pornesti si incerci sa obtii din surubul de amestec cea mai mare turatie. O sa vezi ca ai o functionare rotunda undeva pe la 2,5 3 ture a surubului de dozaj al relantiului. Dupa asta tragi violent de acceleratie si vezi da in nas au ba. Daca nu da in nas si urca rapid in ture iti reglezi din surubul de relanti sa ti-l tina undeva pe la 900 de ture ca oricum e iarna si sa nu ai probleme in oras la plecarile de pe loc. Daca da in nas misti usor de delcou inspre volan, cate putin, astepti 10 secunde si il accelerezi. Ai sa gasesti o pozitie unde o sa se tureze frumos si nu mai da in nas. Iarna cred ca avansul trebuie reglat la sange la motorul asta, vara am observat ca nu conteaza chiar in halul asta. A, vezi ca daca indiferent de pozitia delcoului intr-o plaja de 20 de grade nu face faza cu datul in nas inseamna ca nenea carfil scuipa benzina in prostie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Sunt pregatit ptr asta
![]() ![]() |
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Nu uita de bucsile de teflon, vezi ca astea din magazin sunt execrabile si numai din teflon nu is, de cuiul pontou si garniturile de la capac.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
MihaiGSm |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 21 Nov 2008, 18:48) Nu uita de bucsile de teflon, vezi ca astea din magazin sunt execrabile si numai din teflon nu is, de cuiul pontou si garniturile de la capac. Toate elemntele interne dela carburatorul actual vor fi pe cel achizitionat. Asa m-a sfatuit batranul ![]() ![]() This post has been edited by MihaiGSm: 21 Nov 2008, 19:07 |
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 05:51 |