DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan puturos

driverx
post 25 Nov 2008, 10:20
Post #31


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(miki @ 25 Nov 2008, 10:05)
....
Tocmai faptul ca nu sint erori, inseamna ca motorul functioneaza in parametrii! Deci din punctul de vedere al producatorului =OK!
...
*



Sa mori tu? Unde ai invatat asta? Da' la varianta in care un senzor indica (in domeniul acceptat) cum ca ar fi amestec bogat, cand de fapt nu e nici un amestec bogat, la asta te-ai gandit? Pe ce baza sa dea eroare in cazu asta? Si te-ai gandit la varianta in care calculatorul primind aceasta informatie eronata el nu poate efectua amestecul corect, deci implicit motorul nu are cum sa mearga in parametri dati de producator?

Maimutele din service trebuie sa stie la rece respectiv la cald cam ce parametri trebui sa citeasca. Dar cum ei nu stiu asta, se uita la erori, vad ca nu is, in rest vad acolo niste cifre dansatoare si totul este OK pentru ei.

Io pana nu m-am dus cu foaia din manual si sa ma apuc sa le EXPLIC cum functioneaza un motor de Logan ca la cald NU are ce sa indice la relantiu 850mV senzoru aval de oxigen, ei ma luau cu povesti ca benzina e proasta, sa bag de 99 si sa bag aditivi blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Nov 2008, 10:46
Post #32


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru cine nu stie, drivaru se refera la senzorul de oxigen ... aka sonda lambda.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayn3
post 25 Nov 2008, 10:52
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 3 May 07




Pai nu au fost erori, iar parametrii au fost OK, mi-a zis tipul ala ca in timp se modifica ceva parametrii, care ar fi dinamici, in functie si de cum inveti masina sa mearga. A zis ca el ii poate aduce(acei parametrii dinamici) la valori cat mai apropiat de cele initiale...


--------------------
Dacia Logan 2007/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Nov 2008, 10:53
Post #34


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




la relanti sau in mers?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 25 Nov 2008, 10:59
Post #35


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 25 Nov 2008, 11:20)
Sa mori tu? Unde ai invatat asta?....blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif
*




La niste cursuri? De optimizare a costurilor?
Cursurile de perfectionare costa, si nu putin! De aia se fac numai cele strict necesare pentru autorizarea de catre producator!
Asta inseamna intre altele ca vei folosi procedurile gata ''scrise '' de catre cel care te autorizeaza! Ca o fo el Dacia, Mercedes, IBM, HP, AIG....
Pentru cazuri speciale, exista si proceduri speciale, de exemplu echipa de ''specialisti de la Mioveni"

Iar senzorul de care zici matale, este foarte putin probabil sa se comporte asa cum ai descris, bineinteles nu imposibil! Dar este un caz care se abate de la proceduri standard!

Deci ''maimuta'' nu trebuie sa gandeasca, iar conform ''dresurii'' daca nu ai erori in memorie=> motor OK! Daca totusi motorul se manifesta evident aiurea, impotriva tuturor evidentelor ( senzorii -OK), se apeleaza la procedura speciala, "specialist" Mioveni!

This post has been edited by miki: 25 Nov 2008, 11:00


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 Nov 2008, 11:02
Post #36


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(miki @ 25 Nov 2008, 10:59)
....
Deci ''maimuta'' nu trebuie sa gandeasca, iar conform ''dresurii'' daca nu ai erori in memorie=> motor OK! Daca totusi motorul se manifesta evident aiurea, impotriva tuturor evidentelor ( senzorii -OK), se apeleaza la procedura speciala, "specialist" Mioveni!
*



No shit. Da' soaftele alea care din pacate cad in mana maimutelor se numesc ghici.. soft de DIAGNOSTICARE, nu soft de constatare a lipsei erorilor. Si atata timp cat lipsesc erorile, NIMENI nu o sa iti cheme Mioveni-ul pana la CJ.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayn3
post 25 Nov 2008, 11:09
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 3 May 07




QUOTE(IRONICK @ 25 Nov 2008, 10:53)
la relanti sau in mers?
*




Testul cu laptopul l-a facut atat la relanti cat si cu motoul oprit


--------------------
Dacia Logan 2007/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uli
post 27 Nov 2008, 10:10
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 08




poate ca masina chiar nu are nimik...eu am dci de 85 si in functie de motorina trage de rupe hamul iar cateodata trag de el ca de o martoaga lesinata. Alimentari de la MOL si Rompetrol. Ma sperie lucratorii benzinariilor care nu-si dau seama ce probleme apar datorita apei introdusa de ei in tancurile de combustibil


--------------------
dacia logan 2008 laureate - PH-12-ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 10 Jan 2009, 22:47
Post #39


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(rayn3 @ 25 Nov 2008, 11:52)
Pai nu au fost erori, iar parametrii au fost OK, mi-a zis tipul ala ca in timp se modifica ceva parametrii, care ar fi dinamici, in functie si de cum inveti masina sa mearga. A zis ca el ii poate aduce(acei parametrii dinamici) la valori cat mai apropiat de cele initiale...
*




Nu stiu de ce dar asa am senzatia ca faza cu parametrii dinamici e un mare praf in ochi. Cartograma de injectie este MEMORATA in UCE injectie si crede-ma ca nu o imbunatateste stilul de condus al soferlui. Daca nu stiati inca nu s-a inventat A.I. asa ca sa vad eu cum reuseste motorul sa "invete" stilul de condus al cuiva.

Ca unii se abereaza in necunostiinta de cauza asta e foarte clar. Ce nu stie multa lume este faptul ca motoarele se ADAPTEAZA din fabrica pentru conditiile din diferite tari. Conditii referitoare la combustibili, tipuri de drumuri, inlinatii de panta s.a.m.d. iar tocmai din punctul asta de vedere nu mi se pare atat de OK sa iti cumperi masina din alta tara. Normal ca o sa mearga, dar cat de bine asta depinde de conditiile de exploatare din tara noastra, si cat de mult se aseamana ele cu cele din tara de provenienta.

Dati cu pietre acum ca sunt pregatit biggrin.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:54
Forum Renault