Logan puturos
![]() ![]() ![]() |
Logan puturos
driverx |
![]()
Post
#31
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#32
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru cine nu stie, drivaru se refera la senzorul de oxigen ... aka sonda lambda.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
Pai nu au fost erori, iar parametrii au fost OK, mi-a zis tipul ala ca in timp se modifica ceva parametrii, care ar fi dinamici, in functie si de cum inveti masina sa mearga. A zis ca el ii poate aduce(acei parametrii dinamici) la valori cat mai apropiat de cele initiale...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#34
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
la relanti sau in mers?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
miki |
![]()
Post
#35
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.213 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 25 Nov 2008, 11:20) La niste cursuri? De optimizare a costurilor? Cursurile de perfectionare costa, si nu putin! De aia se fac numai cele strict necesare pentru autorizarea de catre producator! Asta inseamna intre altele ca vei folosi procedurile gata ''scrise '' de catre cel care te autorizeaza! Ca o fo el Dacia, Mercedes, IBM, HP, AIG.... Pentru cazuri speciale, exista si proceduri speciale, de exemplu echipa de ''specialisti de la Mioveni" Iar senzorul de care zici matale, este foarte putin probabil sa se comporte asa cum ai descris, bineinteles nu imposibil! Dar este un caz care se abate de la proceduri standard! Deci ''maimuta'' nu trebuie sa gandeasca, iar conform ''dresurii'' daca nu ai erori in memorie=> motor OK! Daca totusi motorul se manifesta evident aiurea, impotriva tuturor evidentelor ( senzorii -OK), se apeleaza la procedura speciala, "specialist" Mioveni! This post has been edited by miki: 25 Nov 2008, 11:00 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
driverx |
![]()
Post
#36
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(miki @ 25 Nov 2008, 10:59) .... Deci ''maimuta'' nu trebuie sa gandeasca, iar conform ''dresurii'' daca nu ai erori in memorie=> motor OK! Daca totusi motorul se manifesta evident aiurea, impotriva tuturor evidentelor ( senzorii -OK), se apeleaza la procedura speciala, "specialist" Mioveni! No shit. Da' soaftele alea care din pacate cad in mana maimutelor se numesc ghici.. soft de DIAGNOSTICARE, nu soft de constatare a lipsei erorilor. Si atata timp cat lipsesc erorile, NIMENI nu o sa iti cheme Mioveni-ul pana la CJ. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
uli |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 08 ![]() |
poate ca masina chiar nu are nimik...eu am dci de 85 si in functie de motorina trage de rupe hamul iar cateodata trag de el ca de o martoaga lesinata. Alimentari de la MOL si Rompetrol. Ma sperie lucratorii benzinariilor care nu-si dau seama ce probleme apar datorita apei introdusa de ei in tancurile de combustibil
|
--------------------
dacia
logan
2008 laureate
- PH-12-ULI
|
|
Lord Hades |
![]() ![]()
Post
#39
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(rayn3 @ 25 Nov 2008, 11:52) Pai nu au fost erori, iar parametrii au fost OK, mi-a zis tipul ala ca in timp se modifica ceva parametrii, care ar fi dinamici, in functie si de cum inveti masina sa mearga. A zis ca el ii poate aduce(acei parametrii dinamici) la valori cat mai apropiat de cele initiale... Nu stiu de ce dar asa am senzatia ca faza cu parametrii dinamici e un mare praf in ochi. Cartograma de injectie este MEMORATA in UCE injectie si crede-ma ca nu o imbunatateste stilul de condus al soferlui. Daca nu stiati inca nu s-a inventat A.I. asa ca sa vad eu cum reuseste motorul sa "invete" stilul de condus al cuiva. Ca unii se abereaza in necunostiinta de cauza asta e foarte clar. Ce nu stie multa lume este faptul ca motoarele se ADAPTEAZA din fabrica pentru conditiile din diferite tari. Conditii referitoare la combustibili, tipuri de drumuri, inlinatii de panta s.a.m.d. iar tocmai din punctul asta de vedere nu mi se pare atat de OK sa iti cumperi masina din alta tara. Normal ca o sa mearga, dar cat de bine asta depinde de conditiile de exploatare din tara noastra, si cat de mult se aseamana ele cu cele din tara de provenienta. Dati cu pietre acum ca sunt pregatit ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:54 |