DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Belele electrice (cred)

bunoara
post 24 Dec 2008, 09:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 July 05




Salutare,

Dupa ce am schimbat setul am facut o spalare de motor sa inlatur jegurile scuipate de motorul cu set uzat. Totul ok, am spalat-o, a pornit, am plecat cu ea la drum, am facut 400 km (deci motorul a apucat sa se usuce calumea ), am ajuns acasa tot ok. A doua zi constat ca din senin incepe ba s ami se activeze alarma, ba sa mi se inchida / deschida inchiderea centralizata etc. Am zis ca e o masa pe undeva ruginita de la spalare. Am luat toate contactele de masa, toti papucii, smirgheluit, strans al loc, pus vaselina peste. Acelasi comportament. Ba constat ca in mers ma trezesc pt cate o secunda ca acul turometrului scade brusc la 0 si apoi revine la cat trebuie (fara ca masina sa dea in nas sau alt semn ca se pierde global alimentarea). Am verificat toate sigurantele sa faca bine contact. Ce sa ii mai fac? Si cu alarma pusa si fara ea ca am dat-o afara ca ma dispera turometru pica uneori pt o secunda. Are cineva o solutie?

Multumesc, si sarbatori fericite!!!!


--------------------
DACIA BREAK CN - B43YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 Dec 2008, 09:31
Post #2


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Borne de la baterie, mase, plusuri, etc


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunoara
post 24 Dec 2008, 09:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 July 05




O sa merg acu sa desfac masa de la electromotor (cablu gros) cred ca e singuru la care nu am umblat. In rest desfacut borne, bateria e curata, niciun oxid pe nicaieri.


--------------------
DACIA BREAK CN - B43YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Dec 2008, 07:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia vezi cind cade turometrul mai merge semnalizarea? , sa nu fie o siguranta nasoala (sa nu faca contact cum trebuie ), iar alarma daca e nu a fost montata coresunzator a luat alimentarea de unde nu trebuia

eu m-am confruntat cu defectul asta (caderea turometrului in 0) si pina m-am prins a trecut ceva timp

This post has been edited by bygy007: 25 Dec 2008, 07:27


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunoara
post 25 Dec 2008, 09:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 July 05




verificat toate sigurantele, adica scos, curatat strans lamele, bagat la loc. Alarma are alimentarea luata de sub volan de la un 12V permanent si are siguranta proprie.


--------------------
DACIA BREAK CN - B43YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sweetboy89
post 25 Dec 2008, 17:07
Post #6


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




si eu am patit. am proiectorele puse pe contact si ramaneau aprinse si farurile mergeau doar faza lunga si am luat o borna la baterie... dupa cateva zile am incercat sa le verific iar si la fel faceau si am schimbat releele de protectie si acum merg de minune numai ca mai trebuie sa mai aduc ceva imbunatatiri la sistemul electric


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunoara
post 28 Dec 2008, 08:50
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 July 05




Alarma trebuie sa o deconectez de tot atunci cand conduc pt ca altfel masina mea face ca pomu de iarna. Turometru mai salta cand siu cand. Am cumparat cabluri de forta cu borne stantate si cablu tresa de masa. Le-am cositorit in capete sa am siguranta ca nu se va oxida nimic niciodata la contactele dintre sarma si papuci (totul e de cupru). Sper ca maine sa le montez, cu ocazia asta schimb si carbunii de la electromotor. Poate prind o zi mai putin geroasa si sa ma bag umpic pe sub bord sa iau la verificat contacte. Ma tenteaza sa schimb fiecare papuc care arata ciudat si sa cositoresc toate contactele sarma-papuc.


--------------------
DACIA BREAK CN - B43YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Dec 2008, 11:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sigur ai o masa defectuoasa , tresa de la alternator cablul de minus de la baterie la electromotor , (pune-l pe partea cu electromotorul , nu cu cutia) sau ceva pe sub bord , o masa daca iti merge bine si nu intrerupe atunci nu e contactul , daca iti intrerupe schimba si contactul electric


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:03
Forum Renault