DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> din nou relanti, ii dau foc...

Altis
post 3 Feb 2005, 15:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Deci imi cer scuze pt new topic, dar sunt disperat...
Asa cum am postat acu ceva vreme, aveam o problema cu socul care nu functiona...concluzia-motoras mort...toate bune si frumoase pana cand l-am schimbat cu al uni prieten al meu..sa ma asigur ca de la el e...am schimbat tot corpul clapeta...
Concluzia :in prima faza, la el nici o schimbare-deci nu era mort motorasul, la mine totul ok numai ca uneori [50% din timp] statea la 1500 rpm...
De la capat..demontat eu..aveam 2 garnituri de etanseizare-cea dintre filtru de aer si corp clapeta-...o pastrasem si pe a lui din greseala-remediat.
Faza 2:la el, din nou totul in regula, la mine din nou lipsa soc, ba colac peste pupaza NU MAI AM RELANTI...deloc...am mers pe vremea asta cu acceleratia apasata si cu stangul la frana excl.gif excl.gif ...am crezut ca mor...da era examen grav si nu aveam de ales...daca dau drumul usor de tot la acceleratie parca ar sta la relanti da pe la 3-400rpm!!!
Ideea e ca as merge in service , dar imi e sa nu imi zica aia basme sa dau njde milioane aiurea pt nus ce...
Va rog ajutor...are cineva idee ce se intampla?


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 3 Feb 2005, 15:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Eu zic asa: 80% sanse firele de la calculator la comanda motorasului, 15% calculatorul dus, 5% alte cauze (nu imi vine acum nici o idee).


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 3 Feb 2005, 16:08
Post #3


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




E de la motorasul pas cu pas 100000%.

Daca motorul prietenului tau era cald, normal ca statea motorul in relanti normal ...
Al tau fiind rece, incerca sa compenseze dar... ciuciu ... smile.gif.

Faptul ca al tau se tura la 1500 rpm cu clapeta noua inseamna ca tu nu ai resetat computerul de bord intre schimburile clapetelor si saracul motor pleca de la premisa ca motorasul e intr-o anumita pozitie.

Tehnica de schimbare este urmatoare:

Se pune clapeta noua, se deconecteaza bateria pentru un minut, se cupleaza la loc, se pune contactul pe M dar fara a da la demaror, se fac vreo doua trei curse maxime cu pedala de acceleratie, se porneste motorul, se lasa sa ajunga intr-un regim stabil, se opreste, se mai porneste o data !

Ai facut ca mai sus ? ..

Bafta!


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 3 Feb 2005, 16:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




nu numai ca am resetat si tot restul.., dar el merge cu al meu de 3 zile, si la rece....etc


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 3 Feb 2005, 17:16
Post #5


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




mda .. nasol moment ..

Inseamna ca ai probleme cu mufa de la motoras sau cu mufa de la computer !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 3 Feb 2005, 17:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Dar senzorul de turatie?
Ma gandesc ca din moment ce exista unul, care nu ar merge, calculatorul nu are de unde sa stie ca turatia nu e cea normala...necunoscator in motoare fiind, alt rol in afara de asta si de protectie pt supraturare..nu prea ii gasesc
Si presupunand ca ar fii busit calculatorul, cat de grav m-am ars la bani?

This post has been edited by altisone: 3 Feb 2005, 18:06


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Feb 2005, 18:52
Post #7


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai nu ar strica sa cureti si senzorul asta. Daca nu merge atunci e normal sa ti se intample asa. dar figura asta o face indiferent de cat de rece/cald e motorul. E in partea dreapta a motorului cum te uiti la el) pe carcasa de la cutia de viteze. Vezi ca acolo, deasupra lui, mai este un senzor dar nu ai treaba cu ala ca e pentru temperatura apei. Scoti mufa si o cureti bine de tot contactele. daca nici asa nu merge scoti senzorul cu totul (e prins cu 2 suruburi, de 10 parca) si il cureti. De vazut il vezi usor dar de umblat la el nu-i chiar foarte smplu ca e destul de in spate si te mai incurca si o gramada de furtune/cabluri.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 07:15
Forum Renault