nu se ridica in ture, dacie 1310
![]() ![]() ![]() |
nu se ridica in ture, dacie 1310
harbulet |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica daca exista (si in ce stare e) diuza de plastic din furtunul ce iese din galerie si intra in t-ul de la carburator
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(harbulet @ 8 Jun 2005, 14:43) unde sa mai umblu ca surubul de amestec a fost invartit in toate pozitiile, in sarcina daca trag socul putin fara sa se tureze merge mai bine care este explicatia Hehe...ti-ai raspuns singur :)amestecul este prea sarac in benzina sau prea bogat in aer, deci o iei pas cu pas...vezi daca iti trage aer fals pe undeva...mai ales pe la furtunul ala care l-ai schimbat, daca nu e de acolo...cerceteaza de ce nu iti vine suficienta benzina...iti dau o idee..pulverizatorul... |
--------------------
-
-
-
|
|
harbulet |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 8 Jun 2005, 18:29) verifica daca exista (si in ce stare e) diuza de plastic din furtunul ce iese din galerie si intra in t-ul de la carburator diuza o am si este amplasata cum am schitai in desen am incercat si fara si merga prost rau trepideaza ca naiba Attached thumbnail(s) duza.jpg ( Size: 58.64k ) Number of downloads: 189 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
harbulet |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 9 Jun 2005, 00:00) Hehe...ti-ai raspuns singur :)amestecul este prea sarac in benzina sau prea bogat in aer, deci o iei pas cu pas...vezi daca iti trage aer fals pe undeva...mai ales pe la furtunul ala care l-ai schimbat, daca nu e de acolo...cerceteaza de ce nu iti vine suficienta benzina...iti dau o idee..pulverizatorul... bun cum pot verifica daca trage aer fals pe undeva ai o metoda ca nu am nici o idee ma gandesc sa schimb jigloarele poare o merge mai bine colac peste pupaza ieri du aprox 60km prin bucuresti a inceput sa clipoceasca becul de la ulei la relanti ulei elf 20w50 dupa 1000km simt ca mor de draci |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
yo de obicei verific daca trage aer fals cu un spray cu motorul pornit pulverizez in jurul cerburatorului si daca creste turatia inseamna ca trage aer fals
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#7
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
posibil sa fie jigleru infundat ... si cand vrei sa pleci nu moare cateodata daca nu accelerezi mai calumea?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 19:32 |