DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aerisire caldura, x files

nelu25osan
post 27 Nov 2008, 22:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 October 08




Va rog frumos ajutati-ma rolleyes.gif . Nu stiu ce sa-i mai fac !! totul a inceput cand am observat ca robinetul de aerisire langa baterie e fisurat,l-am schimbat. De atunci se petrec fenomene ciudate. Imi urca apa pana in zona ROSIE !! Aerisesc. Dupa 5 km apa imi urca iar . Am schimbnat termostatul,nivelul in borcan nu urca ,nu coboara,nu scoate fum alb pe esapament mad.gif . Am borcan cu furtunul la fund. Nu pierd lichid de racire nicaieri , cand aerisesc fara buson la borcan apa vine, cand pun busonul la loc vine foarte greu. Ma chinuieste asa de 3 zile.

Va rog ajutati-ma !!! Nu stiu ce sa-i mai fac


--------------------
dacia 1310 break 1998 carburator - mm 05 jtt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 27 Nov 2008, 22:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




schimba robinetul din nou. eu am dinala cu reductii, pus de mine, cu bila, de gaz.
e brici.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu25osan
post 27 Nov 2008, 22:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 October 08




robinetul cred ca e bun! am bord cn si eu nu umblu cu improvizatii .Daca e sa schimb ceva schimb nu e problema.dar vreau sa stiu ce.tin f.mult la masina si am vrut tot ce i mai bun pt ea.astept sfaturi!robinetul care l-am pus e nou.CE-AR PUTEA AVEA?

This post has been edited by nelu25osan: 27 Nov 2008, 22:33


--------------------
dacia 1310 break 1998 carburator - mm 05 jtt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2008, 21:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Da-i in continuare cum ai pornit, ca nu te mai vezi cald.
Si totusi, aerisirea se face cu vasul in mana, la maxima inaltime, strangi de furtunul de la radiator, penrtu a porni curgerea din vas, desfaci aerisitorul de la motor intai, tine-l sa curga pana nu mai iese aer, il strangi, dupa care il desfaci pe cel ca zici ca l-ai schimbat, si tii sa curga pana nu mai iese aer.Daca nu curge, strangi si repeti faza cu stransul de furtun, sa pornesti curgerea, slabesti aerisitorul si... Sa fie deschis si circuitul de la calorifer in tot acest timp.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu25osan
post 29 Nov 2008, 06:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 October 08




deci cu vasul sus ,busonul strins,motorul pornit,string de furtunul gros.dar nu inteleg de ce fara busonul de la vas vine continuu. cind il string vine intrerupt. trebuie sa insist?multumesc.Termostatul l am schimbat am pus de VASLUI deschide la 86 desi cel pe care l am dat jos e bun verificat in apa in casa?pe el scrie DAUPHINOISE THOMSON FRANCE!SA-l pun la loc pe cel vechi?multumesc


--------------------
dacia 1310 break 1998 carburator - mm 05 jtt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 29 Nov 2008, 07:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




busonul de la vasul de expansiune ara o supapa de presurizare,cand faci aerisirea scoti busonul,ridici vasul peste nivelul motorului,deschizi purjatoarele ,lasi sa iese tot aerul si...gata.Pui totul la loc.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 18:29
Forum Renault