pompa de benzina, .........
pompa de benzina, .........
ZTV |
26 Nov 2008, 08:41
Post
#1
|
||
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
|
||
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|||
ydaniel |
26 Nov 2008, 09:01
Post
#2
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
sa schimbe cele 2 membrane.sa cumpere numai de scornicesti-cam 12lei membranele.operatia se poatea face si cu pompa pe masina:se desfac suruburile se scot cele 2 membrane se aseaza cu grija si se monteaza capacul+suruburile la loc.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ZTV |
26 Nov 2008, 09:25
Post
#3
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
acolo sunt vreo 6 suruburi, despre aia vb, nu?
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ovidius max |
26 Nov 2008, 09:32
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi |
Da, alea sunt. Vezi ca mai este si un arc pe acolo, ai grija sa nu sara cand desfaci corpul. Si corpul cu supape se roteste cu vreo 90 de grade ca sa-l poti scoate. Si la fel la montare.
Trebuie sa fie un topic similar ca eu de acolo am invatat cum se face si a fost OK. |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
ZTV |
26 Nov 2008, 09:35
Post
#5
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
multumesc pt ajutor, am adus aminte ca am undeva in portbagaj o pompa de benzina uzata ( asa am luat masina, sta vreo 2 ani acolo ) o sa exersez cu ala , apoi ma bag in " live" .
Deci practic, daca schimb membrana numai trebuie sa intra benzina in ulei? This post has been edited by tzuku: 26 Nov 2008, 09:37 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
26 Nov 2008, 10:07
Post
#6
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
DA. Sa cumperi si garniturile alea intre pompa si bloc.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ZTV |
26 Nov 2008, 10:42
Post
#7
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
26 Nov 2008, 10:53
Post
#8
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
pai : cand scoti pompa(desfacand cele 2 piulite) le vezi.ordinea asa e:bloc-garnitura-cala izolanta din textolit-garnitura-pompa.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sorin1983 |
26 Nov 2008, 11:12
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.587 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
am luat eu niste garnituri de carton galben spre verde la culoare... si ale dracu daca se potriveau la suruburi e mai mica distanta intre gauri:) fir-ar ai dracu cu srl-urile lor! aia de textolit trebuie sa o ai sigur:) pe cele de carton daca le cumperi si nu se potrivesc poti sa le rupi la gaura unde nu intra ca nu au nimic...
apropo iti faci service cu ce inveti de pe forum ? )) This post has been edited by sorin1983: 26 Nov 2008, 11:13 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ZTV |
26 Nov 2008, 14:04
Post
#10
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
QUOTE(sorin1983 @ 26 Nov 2008, 11:12) am luat eu niste garnituri de carton galben spre verde la culoare... si ale dracu daca se potriveau la suruburi e mai mica distanta intre gauri:) fir-ar ai dracu cu srl-urile lor! aia de textolit trebuie sa o ai sigur:) pe cele de carton daca le cumperi si nu se potrivesc poti sa le rupi la gaura unde nu intra ca nu au nimic... apropo iti faci service cu ce inveti de pe forum ? )) Nu fac nici un service, dar vecinul meu habar nu are unde e alternatorul, nu ca sa stie cum se schimba membrana la pompa |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
slaiciprian |
26 Nov 2008, 19:46
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani |
e foarte aiurea sa scjhimbi garniturile cu pompa pe masina. din cauza pozitiei aiurea risti sa pisti garniturile la montare. la magazin e 4 lei un set de garnituri, dar trebuie sa iei o bucata de plastic care vine intre membrane de la pompa veche, garniturile noi nu au. io era sa pun fara plasticul ala.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
ydaniel |
27 Nov 2008, 00:01
Post
#12
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
4 lei sunt cele de srl.am gasit si la 1 leu/buc=dar sunt ff proaste si sunt mai mici si nu cad pe gauri/.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ZTV |
27 Nov 2008, 07:07
Post
#13
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
am gasit pompa de benzina de srl , cu 33 lei
care e cea mai buna pompa de benzina ? This post has been edited by tzuku: 27 Nov 2008, 08:40 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
27 Nov 2008, 08:51
Post
#14
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
de scornicesti cumpara.nu lua de srl/asam/poloneze.unui mos chitros de la mine i-a sarit stutu ala din pompa care duce la carburator si i-a luat foc masina.urmarea:si-a luat o pompa din targ..la fel ca aia care i-a sarit stutu.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ZTV |
27 Nov 2008, 08:59
Post
#15
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
QUOTE(ydaniel @ 27 Nov 2008, 08:51) de scornicesti cumpara.nu lua de srl/asam/poloneze.unui mos chitros de la mine i-a sarit stutu ala din pompa care duce la carburator si i-a luat foc masina.urmarea:si-a luat o pompa din targ..la fel ca aia care i-a sarit stutu. nashpa, inseamna ca alea din targ is varza, incerc sa-l schimb membrana la pompa originala, daca e multumit inchid povesetea, daca nu atunci cred ca urmeaza un schimb de pompa, dar omul a zis clar nu vrea sa dea mai mult de 50 ron. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Minel |
27 Nov 2008, 09:03
Post
#16
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Mai , la mine ii pompa originala a masinii ,am schimbat doar membrana de la pompa si atat (singura care am gasit-o a fost de ARMCOMP ,sau ceva de genu 4lei )
In legatura cu acele stuturi , toate au iesit la mine , dar le-am "introdus " simplu si eficient la loc ; am facut niste striatii pe acele stuturi , am folosit o solutie de lipit de la lucru ( cu care asiguram prezoanele si suruburile de la reductoare ) apoi batut usor cu o bucata de lemn de brad si garantat nu o sa mai iasa de acolo nici fotografiate !!! Aceasi metoda am aplicat-o si la stutul de la capacul carburatorului si tine de aproape 2 ani fara probleme !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ydaniel |
27 Nov 2008, 11:14
Post
#17
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
mosu asta de care zic:a legat stuturile cu sarma si cleme din alea pt conducte
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Merced |
27 Nov 2008, 11:19
Post
#18
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.230 Joined: 24 June 07 |
Sugestia mea e sa dai totusi jos pompa de benzina de pe masina, lucrezi mai lejer asa si n-ai riscu sa-ti sara arcurile alea de acolo. Eu membrana am schimbat-o vara trecuta, dar aveam o pompa noua(dar era modeu' fara retur asa ca atunci am pastrat corpul de la cea veche) facuta probabil de uzina acum mult timp. M-au lasat si capsulele alea ale corpului anu' asta, am stat si am tras la benzina in gura de nu stiu cate ori, cand pompa refuza sa mai actioneze, sau daca actiona avea un debit foarte mic(o "talpa", nu mai apuca sa mentina nivelul in CNC si ramaneam in drum). Merita verificata si treaba asta dupa ce schimbi membrana. Daca arunca cum trebuie cand dai la cama, n-are treaba vecinu' o perioada...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Minel |
27 Nov 2008, 11:26
Post
#19
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Eu saptamana asta am verificat cat baga pompa de benzina cu motorul cald ( reglaje CNC 7 si 12.5 ) membrana noua
Imi baga in jur de 1L si 100 grame la un plin de CNC , deci am debit |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
thomashardy |
25 Feb 2009, 08:12
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 November 08 From: BH |
QUOTE(Minel @ 27 Nov 2008, 09:03) In legatura cu acele stuturi , toate au iesit la mine , dar le-am "introdus " simplu si eficient la loc ; am facut niste striatii pe acele stuturi , am folosit o solutie de lipit de la lucru ( cu care asiguram prezoanele si suruburile de la reductoare ) De aproape o saptamina am probleme cu pompa de benzina.Acum citeva zile i-am schimbat membrana fiindca am observat ca era crapat textolitul dintre membrane si se umezea putin in jur. Ieri dimineata,cind am vrut sa pornesc,nu a mai luat-o…am dat la cama da’ pe linga stutul de la tur picura benzina.Cind am strins colierul de pe furtun…a iesit stutul din corpul pompei! Intrebarea mea,pentru Minel,ar fi :cum se fac acele striatii si ce fel de aditiv se poate folosi?(eu am incercat cu silicon rosu,dupa care am batut usor cu ciocanul stutul la loc...nu tine;se umezeste si iese usor!)Daca se poate mai multe detalii… Cu stima,HT |
--------------------
DACIA
Logan1.6 16v MCV.
LOGAN MCV:30.07.2010
- BH... PDA : Mio A501
|
|
Minel |
25 Feb 2009, 09:11
Post
#21
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(thomashardy @ 25 Feb 2009, 08:12) :cum se fac acele striatii si ce fel de aditiv se poate folosi?(eu am incercat cu silicon rosu,dupa care am batut usor cu ciocanul stutul la loc...nu tine;se umezeste si iese usor!)Daca se poate mai multe detalii… Cu stima,HT In primul rand , se curata interiorul locului unde era amplasata respectiva "tevusca" care a iesit din corpul pompei , ai cu un patent se fac acele striatii ( cu un alt patent se tine de un capat si cu la celalalt capac se fac striatiile ) pe partea conductei cate a iesit din "locatia" ei din corpul pompei . Am atasat si un desen sa se observe cu ce parte a patentului se fac striatiile ! Apoi cu o solutie de lipit LOCTITE ai dat pe acea portiune unde am facut striatiile , am introdus usor in corpul pompei si batut usor cu un ciocanel (fara sa iti etalezi muschii ) pana a intrat la locul sau . Aceasta "operatie" a fost facuta la toate stuturile de la pompa de benzina (denota calitatea sa ) cat si la stutul de la capacul carburatorului si nu am treaba mai bine de un an ! Bafta si numai bine ! Attached thumbnail(s) patent.jpg ( Size: 42.7k ) Number of downloads: 927 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
thomashardy |
25 Feb 2009, 18:00
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 November 08 From: BH |
[quote=Minel,25 Feb 2009, 09:11]
Aceasta "operatie" a fost facuta la toate stuturile de la pompa de benzina (denota calitatea sa ) cat si la stutul de la capacul carburatorului si nu am treaba mai bine de un an ! Am demontat pompa deoarece azi dimineata cind am dat la cama s-a rupt arcul si a iesit pirghia aceea manuala dintr-o parte (e dintr-o tabla subtire…tresa de sergent de pe vremuri…).Am demontat-o bucati i-am scos stuturile,(doar doua, ca cel calibrat nu a vrut sa iasa si nici n-am insistat!) spalata cu benzina si uscata pe calorifer.Cu strierea a mers destul de usor: am tinut cu un mops-papagal iar cu patentul am rasucit-smuls vreo 10mm de la capatul ce intra in pompa. Problema a fost cu loctit-ul;n-m gasit nicaieri asa ca am folosit ‘Picatura’…cea originala nu chinezaria…sper sa tina! Pirghia am indreptat-o si am montat-o la loc…oricum nu mai actioneaza asupra camei…doar sa nu iasa ulei pe laterale…am ‘ajustat-o’ si cu putina picatura…sper sa tina…pina schimb pompa. Multumesc pentru sfaturi, Cu stima, HT. |
--------------------
DACIA
Logan1.6 16v MCV.
LOGAN MCV:30.07.2010
- BH... PDA : Mio A501
|
|
SB 04 GST |
28 Feb 2009, 19:23
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 February 09 |
50 de lei pompa noua, acuma am schimbato si eu ca am avut deaia capsulata si mi-a facut probleme ce sa te mai chinui atata...
|
--------------------
Dacia
Break
1999
- SB 04 GST
|
|
ydaniel |
1 Mar 2009, 08:20
Post
#24
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
ce marca e pompa??
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SB 04 GST |
3 Mar 2009, 17:51
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 February 09 |
chiar nu m-am uitat ce marca e .... aia capsulata nu avea cama (clapeta sau cum ii zice) si asta are...
|
--------------------
Dacia
Break
1999
- SB 04 GST
|
|
diaconuliviu |
4 Mar 2009, 08:40
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ZTV |
4 Mar 2009, 09:12
Post
#27
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
mai este o pompa poloneza, copie de pompa scornicesti, numai este mult mai usoara , si costa numai 42 ron. Cine a cumparat, si a pus era multumit. Acuma sunt curios cat timp ramane multumit. Una de scornicesti e 93 ron la Ciclop in TM.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
4 Mar 2009, 09:36
Post
#28
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
alea facute in polonia sunt ff slabe calitativ.
dar la jumatate de pret de pulsor ce sa te astepti? eu recomand NUMAI pulsor sa scornicesti. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
CandyMan13 |
4 Mar 2009, 10:23
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi |
Am avut o pompa poloneza,si atat ma pot lauda cu ea:Dca dupa ce am mers cam 1000 de km...au aparut problemele.Nici prin cap sa imi treaca,dar pompa le cauza.Pe scurt era fisurat capacul pompei pe lateral si tragea aer.Asa ca am dat o raita pe la magazine si mi'am facut cadou o pompa de pulsor.
Parfum de...benzina :DNici cea mai mica problema.Singura a fost diferenta de pret. Asa ca feriti'va de ASAM,poloneze...si altele. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ydaniel |
4 Mar 2009, 10:37
Post
#30
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
desi pe corpul lor este stantat poland/made in poland am o banuiala ca tot prin turcia sunt facute
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2024 - 05:17 |