DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> rateuri la cald, moare

justyn
post 15 Jan 2009, 19:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Vin si iei cu o problema nova gt carburator 1.4 . La rece porneste foarte bine turometru nu oscilea dar dupa ce se incalzeste apar oscilati si rateuri din avans nu is ca la-m dat mai spre stanga si nam facut alceva decat sa mai reduc din rateuri. Am uitat sa mentionez. De obicei daca nu a mai fost pornita de o zi si plec cu ea, cand se incalzeste imi moare motoru doar la relanti ( se intampla cam in 15 minute de mers ), dupa ce o repornesc poate sa mearga ore in sir fara sa se opreasca dar cu oscilati si rateuri. Nu stiu ce poate sa fie condensatorul lam schimabat si bobina am cumparato azi vara, buji bosch cu putini km.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 15 Jan 2009, 21:19
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu banuiesc tot bobina ,pune mana pe ea atunci cand ti se opreste motorul ,daca frige inseamna ca este dusa


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 15 Jan 2009, 22:51
Post #3


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




sa nu fie de la platina :-?

poate fi si de la jiclorul de relanti.. am patit si eu, l-am scos si mi se parea ca este curat, dar pana nu a bagat un meserias mai mare ca mine niste lita de la un fir in jiclor si l-a curatat bine nu a mers cum trebuie. vezi poate e de acolo smile.gif numa bine wink.gif

This post has been edited by burtik4u: 15 Jan 2009, 22:54


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 15 Jan 2009, 23:30
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




E din aprindere sigur,daca era in carburator se manifesta tot timpul


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 15 Jan 2009, 23:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Eu zic ca este condensatorul. Incearca si mai schimba-l. Eu in trecut, la Dacie am schimbat cateva pana si-a revenit. Mergea o zi si iar facea probleme. Oricum nu e prea scump si merita schimbarea. Am avut tot in acea perioada o platina englezeasca(parca) si a avut nitul de la picior slab si avea cam aceleasi simtome- mergea bine si dintr-o data incepea si facea urat.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 16 Jan 2009, 12:39
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Bobina nu cred ca ar fii problema ca dupa ce imi moare motoru porneste la cheie normal ar porni foarte greu cand se incalzeste, o stiu din experienta proprie azi vara cand se incingea cealalta bobina pornea foarte greu si o trebuit sa o schimb. Inclin sa cred ca condensatoru deoarece cand l-am schimbat o mers bine la inceput dupa care o inceput sa mearga tot mai prost si numa atat sa tina un condensator ? Spunetim o parere despre aprinderea ATO 11 se merita sa o cumpar costa 100 de lei .

16 Jan 2009, 14:08:
Si ar mai fii ceva de cand am venit de la itp nu prea imi mai merge pompa de frana, pedala merge pana in capat si uneori trebe sa fac pedale ca sa prinda ok

This post has been edited by justyn: 16 Jan 2009, 14:08


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 16 Jan 2009, 14:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Pe undeva a tras aer in instalatia de franare.
Cred ca cea mai buna aprindere e cea originala. Mai schimba inca o data condensatorul si refa reglajele la platina si pozitia delco.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 16 Jan 2009, 15:36
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Si eu mi-am cumparat aprindere AT 011 dar nu am apucat sa o montez ,eu zic ca se merita , momentam am aprindere AT 01 (cu platina ) si sunt foarte multumit ,e o imbunatatire a motorului ,la mine chiar se simte diferenta mai ales ca pe frigul asta porneste la sfert de cheie ( am reglat aprinderea si carburatoru bine) si porneste ca o injectata ,singura diferenta e ca trebuie sa stau putin pe loc sa o incalzesc . Eu te-as sfatui sa iti iei AT 011 deoarece ai cateva avantaje ... scapi de platina si de belelele acesteia si de CONDENSATOR!!!!

This post has been edited by Neagu Ionut: 16 Jan 2009, 19:09


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 16 Jan 2009, 18:47
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




justyn ai rezolvat problema cu franele?aceiasi problema


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 16 Jan 2009, 21:15
Post #10


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Ia scoate mata furtunul de gaze de la capacul de la tacheti(care vine in Tul de la carburator)si zi-mi dupa aia daca mai face ca eu as banui ca de acolo e problema,si de curiozitate ai cumva in motor ulei20w........

This post has been edited by mike1410: 16 Jan 2009, 21:18


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 17 Jan 2009, 11:57
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




N-am rezolvat problema franelor cred ca ii pompa de vina si va trebui sa o schimb, da momentan nu o voi schimba merg asa fac pedale. De cand am venit de la rar imi merge asa prost se vede ca or cam testato nu sor jucat.
Faza cu furtunu nam incercato o sa incerc si in legatura cu uleiu ii 20w ulei romanesc si de o saptamana am bagat aditiv cu teflon ceva mai bun nu cel mai ieftin. Am bagat aditiv pentru ca nu aveam presiune de loc la ulei imi statea sub prima linie, acuma imi sta pe la jumate cand se incalzeste, la rece imi sta bine. Totusi problema cred ca ii din aprindere si pana la urma o sa cumpar aprinderea ato 11 daca nu o sa reusesc sa fac niste reglaje calumea. La rece nu-mi oscileaza sta foarte frumos in relanti, aerul fals l-am rezolvat garnitura de sub flansa din textolid de sub carburator nu etansa calumea.
De acolo era sunetu foarte puternic de care toti mecanici ziceau ca ii din motor si ca ii gata linia asa ii cand te iei dupa toti mecanici.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 17 Jan 2009, 14:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Aditivii cu teflon fac niste depuneri in motor... Daca ai presiunea sub prima linie si eu zic ca linia e pe duca, dar poate si pompa de ulei . Cati km are motorul? Data viitoare pune un ulei mai bun si renunta la aditiv.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 17 Jan 2009, 18:30
Post #13


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Scoate frate uleiu ala si punei elf sport txi 15w40 fara aditivi ca spargi si pompa si filtru cu presiunea de ulei,rupi segmentii in felu asta daia si mergr prost la cald e presiunea de ulei prea mare si fage gaze multe in carter,scoate-i furtunu si las-o accelerat vreo 10 min la vreo 1200-1500rpm dupa ce o pornesti,fara soc doar din acceleratie si dupa aia vezi cum merge.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 17 Jan 2009, 23:05
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Pompa ii gata cred oricum presiune nu am buna de loc imi sta la jumate, aditivi am bagat pentru ca am batai de linie. Tot tin sa cred ca din aprindere ii problema


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 22 Jan 2009, 22:40
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Am gasit vinovatu din pricina caruia imi muria motorul. Din cauza mea tineam socu prea mult, ori nu-l impingeam prea mult si clapeta de aer nu se deschidea la maxim. Mai mult cand conduceam ma usturau ochi de la benzina nearsa smile.gif . Am schimbat si condensatorul, am pus ceva de la bosch se comporta mai bine, am refactu si avansul si vad ca nu prea mai am rateuri, doar foarte mici.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:30
Forum Renault