DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema motor, nu are putere ca si cum nu s-ar alimenta

cudalbgeo2005
post 3 Oct 2007, 22:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 3 October 07




Imi e foarte greu sa descriu aceasta problema neavand cunostinte in domeniu , dar am sa incerc. Porneste motorul fara probleme , plec de pe loc dar dupa ce schimb a doua incepe sa trepideze ca si cum s-ar termina benzina ( va asigur ca am benzina smile.gif ) si cu toate ca accelerez tot degeaba , are tendinta de a se opri. Am dus-o la primul service care mi-a iesit in cale si mi-au zis ca are fi doua cauze: alimentarea cu benzina (impuritati pe traseu) sau catalizatorul infundat. mi-a verificat presiunea de la pompa apoi a scos un senzor din catalizator dua care la bagat la loc, dupa asta a mers bine.
Voi ce spuneti ca ar fi? Ati mai avut probleme de genul asta?


--------------------
dacia solenza 2004 europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 4 Oct 2007, 07:12
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 3.702
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




se poate sa fi fost un contact imperfect la sonda de oxigen (inaintea catalizatorului) si cand a miscat putin pe acolo sa se fi rezolvat problema. incearca si o curatare a senzorului de turatie ...cauta pe forum ca s`a scris despre asta si nu strica daca il verifici.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cudalbgeo2005
post 4 Oct 2007, 12:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 3 October 07




merci...o duc in service sa-i faca o verificare generala


--------------------
dacia solenza 2004 europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chriss80
post 4 Oct 2007, 21:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 25 March 07




Poate fi catalizatorul,se poate verifica dar poate fi si un injector care nu-si face treaba...motor rece,pui benzina buna? senzor de turatie dupa cum spunea un coleg mai sus(poti sa-l cureti tu...o cheie de 10 si ceva rabdare)...vezi bujii,filtru aer...cand le-ai schimbat?


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 12 Oct 2007, 11:33
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 3.702
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




ieri mi`au aparut exact simptomele descrise mai sus...nu vroia sa treaca de 2500 rotatii, iar cu cat se incalzea mai tare motorul scadea turatia,iar azi dimineata cand mi s`a oprit complet motorul. am dus masina in service (stiam deja ca am ceramica sparta in catalizator si banuiam ca s`a infundat pt ca nu mai imi zdranganea) si solutia la mine este destul de aiurea...ori catalizator nou de 10 milioane, ori solutia adoptata de mine: se ia una bucata flex, se taie catalizatorul, se scoate ceramica sparta afara, se verifica restul, se sudeaza cu autogen catalizatorul si se monteaza inapoi pe masina.
eu nu am mai putut sa plec de pe loc cu ea si daca vi se intampla vreodata asa, solutia nu este tractarea, ci se foloseste o cheie de 21-23, se desface sonda de oxigen si pe acolo ies destule gaze incat sa poti folosi motorul, doar ca face zgomot.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_gl
post 13 Oct 2007, 00:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 12 October 07




Poate da cineva mai multe detalii despre catalizatorul asta, eventual si niste poze unde se afla, sau mai bine o documntatie de 1,9D, tare imi trebuie ......


--------------------
Solentza 1.9D Solentza 1.9D 2003 Avantage - GL-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cudalbgeo2005
post 16 Oct 2007, 20:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 3 October 07




catalizatorul este imediat ce ies gazele din motor , in prelungirea lui este toba mica .Costa cam 12 mil sa il schimbi.

16 Oct 2007, 20:20:
catalizatorul il gasesti in zona din fata a motorului unde ies gazele de esapament . In prelungirea lui este toba mica.

This post has been edited by cudalbgeo2005: 16 Oct 2007, 20:20


--------------------
dacia solenza 2004 europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smallz
post 4 Dec 2008, 10:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




salut,

eu aseara am patit ceva asemanator, motor rece, plecat din parcare, am mers cateva sute de metri cu 1 2 si 3, oprit la o intersectie, plecat cam turat (2300 2500 cam pe aici pe aici) pentru motor rece, cand am schimbat a 2-a a inceput sa tremure masina ca si cum in loc de a 2-a am bagat a 4-a. am scos din viteza si am bagat din nou a 2-a, facea la fel apoi m-am gandit ca se poate sa patinez (era uda soseaua) si am bagat a 3-a dar tremuratul era tot acolo. faza e ca dupa 2000 de ture, tremuratul disparea, era un puseu de putere ca si cum s-ar fi desfundat ceva (gen carburatoarele de pe vechile dacii). mentionez ca abia ce cu 2 zile inainte am facut vreo 800 de km legati cu benzina de la omv si petrom(era 30900 litru, deh...) si nu mi-a facut nici o figura.

am ajuns la destinatie si am lasat motorul pornit, iar dupa ce s-a incalzit nu am mai avut nici o problema. sa fi fost doar de la motorul rece? de ce nu mi-a facut figura din prima, cand am plecat din parcare? aveti vreo idee?
am postat aici pt ca mi s-a parut a fi topicul cel mai asemanator cu problema mea.

va multumesc pentru raspunsuri.

sanatate!


--------------------
dacia solenza 2003 scala - B-34----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 4 Dec 2008, 13:24
Post #9


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




am patit-o eu saptamana trecuta... am curatat injectoare, MPP, si pana la urma am schimbat catalizatorul, care era infundat ca si simptoma, scoate un fum foarte gros si alb, pana nu a mai scos. S-a ajuns la astga pentru ca am mers foarte sportiv cu masina de cand o am (de la 32k, sia cum am 88k) . Cu tot cu filtru de ulei si schimb ulei (ulei propriu) la nesti auto mi-a luat 900 ron.si o ora.

Nu a avut nici o treaba cu benzina, mpp, injectoare, pompa benzina, bujii, samd...
La test clip iti apare eroare la sonda aval.

bafta


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 17:42
Forum Renault