DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mitsubishi Lancer Clasic 1.6, Stone grey

PaulT
post 24 Aug 2009, 19:12
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




ar-18-mos---Stiu ca aia e turatia de cuplu maxim..Din cauza vitezei am trecut-o in locul celei de Pmax . biggrin.gif

Andy_Acs :

1.Turatia maxima scade cu aproximativ 1000rpm in cazul in care schimbi la 3000rpm wink.gif .Incearca sa schimbi la 5800 rpm si sa imi spui cu cat scade.Poti calcula aici:

http://www.apexgarage.com//tech/gear_ratios.shtml

Daca schimb la 5800rpm din 2 in 3 scade turatia cam cu putin mai mult de 1600rpm.Adica ma duc exact 150rpm peste turatia de cuplu maxim.
Daca schimb din 3 in 4 la aceeasi turatie,5800 rpm scade turatia cu fix 1600 rpm,deci cad din nou in 4200rpm.Eu as zice ca este excelent...Treptele la Logan sunt aproape la fel deci scaderile se pastreaza.
Faci abstractie de un lucru foarte important:si cuplul si puterea generate de motor trec prin cutia de viteze...Deci in treapta a 2-a la 5800 rpm as avea mai multa putere la roata decat daca as trece in superioara.Asta deoarece intervine diferenta de demultiplicare dintre cele doua trepte.Oricum,graficul de putere nu scade atat de drastic dupa turatia de pmax..Pentru alte calcule interesante:

http://craig.backfire.ca/pages/autos/horsepower#torque


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 25 Aug 2009, 11:22
Post #92


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Scuza-ma dar cred ca esti in eroare.
La schimbarea din treapta inferioara in treapta superioara nu are cum sa iti scada turatia ba cu 1000rpm, ba cu 1600 rpm (in conditiile in care vorbim de schimbul din aceeasi treapta la turatii diferite!).
Legat de faptul ca cu o treapta inferioara ai cuplu mai mare decat cu o treapta superioara (chiar daca in primul caz nu 'pici' pe plaja de cuplu maxim a motorului) - adevarat - dar tu trebuie sa te gandesti ce se intampla cand PANA LA URMA schimbi in treapta superioara. Nu mergi gandindu-te numai la treapta curenta, te gandesti cum sa schimbi astfel incat sa fie si treapta urmatoare pe plaja corecta!!!

Pana la urma e masina ta, e stilul tau de condus, faci cum crezi, nu vreau sa ai impresia ca te critic, doar vorbeam dpdv teoretic, ca o parere personala.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 25 Aug 2009, 11:24


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Aug 2009, 15:38
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu sunt deloc in eroare.Poti incerca live,pe Logan.Schimba la 25km/h din 2 in 3 si spune-mi daca scade cu 1000rpm...Diferenta de turatie la schimbare NU este constanta.Cu cat cresti turatia la care schimbi va creste si diferenta de turatie.Poti verifica si pe tabelul din link-ul pus de mine,si poti incerca si live.Rapoartele sunt aproape aceleasi cu Loganul(a 4-a e mai lunga putin la Lancer).
Referitor la cazutul in ture acolo unde e mai bine gadeste-te putin la urmatorul aspect:
Atata timp cat in treapta inferioara oricum am la roata putere(si cuplu) mai mare decat in treapta superioara(datorita demultiplicarii) in plaja"optima" cum crezi ca demarezi mai bine?Bineinteles ca in treapta inferioara atat cat iti permite motorul.In plaja optima se misca cel mai bine intr-o anumita treapta.Dar daca retrogradezi(bineinteles ca in cazul in care ai rezerva de turatie) vei avea un demaraj mai bun.
Exemplu:Dacia Logan 1.6(cum am si eu unul) 3000rpm(cuplu maxim) si aprox 60km/h in treapta a 3-a.Incearca sa demarezi pornind din situatia asta dupa care incearca de la aproximativ 4000rpm si tot 60km/h dar din treapta 2.Va avea o repriza mult mai buna in treapta 2.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 Aug 2009, 15:57
Post #94


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Oameni buni. Nu va certati in diferente de turatie. Difera de la o treapta la alta, de la o cutie la alta. Difera mult treaba de la o masina la alta, din cauza cutiei, sau mai ales a motorului.

Si cum m-am dat chiar pe mine exemplu. Prefer sa am constant sarcina fara intreruperi, chiar daca nu e cuplu optim, etc. Asa ca e posibil sa ma vezi la aproape 6000 intr-o depasire. Nu castigi mai nimic schimband treapta, mai ales cand esti pe la sfarsit de depasire. Dar daca incepi depasirea la 5000 rot/min, e clar ca o sa schimbi, dar in cazul asta problema e altundeva smile.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Aug 2009, 17:04
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Dar nu se cearta nimeni. biggrin.gif .E doar o discutie drivere. Eu nu simt ca e o cearta si sunt sigur ca nici Andy.Am dreptate? smile.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 25 Aug 2009, 17:15
Post #96


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(driverx @ 25 Aug 2009, 15:57)
Asa ca e posibil sa ma vezi la aproape 6000 intr-o depasire.
*


Reising-ule! wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 25 Aug 2009, 21:13
Post #97


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




In niciun caz cearta, doar o discutie interesanta zic eu, amicala, colegiala. Noi aici pe forum suntem toti prieteni, de ce ne-am certa? Ce am avea de castigat?
@PaulT - ai diagramele de putere si cuplu la motorul de pe Lancer? La o prima strigare pe google nu le-am gasit si nici nu am avut timp sa sap mai mult. Ar fi bine sa ne uitam acolo ce se intampla dupa 5000rpm (turatia de putere maxima).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Aug 2009, 21:43
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Aceeasi parere o am si eu despre discutie. biggrin.gif

Uite graficul.E la pagina 17.

Attached File  rum260935_LancerSed_28p_1_.pdf ( 1004.21k ) Number of downloads: 74




--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 26 Aug 2009, 13:24
Post #99


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Am decupat graficul si am marcat zona in care consider ca nu are rost sa duci motorul (voit) in ideea vreunei performante mai bune. Daca urmaresti graficul se observa acolo scaderi puternice la putere si cuplu.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 26 Aug 2009, 13:26

Attached thumbnail(s)
grafic.jpg ( Size: 504.57k ) Number of downloads: 645


Attached File(s)
Attached File  grafic.bmp ( 504.57k ) Number of downloads: 24


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Aug 2009, 18:30
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Ok.Hai sa calculam cuplul la roata(pentru ca asta e important cand vorbim de dinamica masinii,deoarece cuplul produs de motor trece prin cutia de viteze si apoi ajunge la roata).

Treapta 2 raport demultiplicare 1,947 ;raport final 4,052 .

Alegem turatia de inceput a intervalului pe care tu spui ca este slab performant,adica 5000rpm.

Cuplul conform graficului este de aproximativ 140nm .Cuplul la roata este:

140 x 1,947 x 4,052 = 1104,4942

Luam capatul intervalului indicat,aprox 5900 rpm si avem un cuplu de aproximativ 110nm
La roata avem :

110 x 1,947 x 4,052 = 867,81684

Deci cuplul la roata in intervalul 5000rpm-5900rpm scade de la 1104,4942 la 867,81684 .

Acum sa calculam cuplul maxim posibil in treapta urmatoare,adica treapta 3(demultiplicare 1,343).Aceasta valoare se atinge bineinteles la 4000rpm,turatia de cuplu maxim.Avem 150 nm la motor,iar la roata :

150 x 1,343 x 4,052 = 816,2754

Cuplul minim la roata in treapta a doua(capatul intervalului ,5900 rpm) este de 867,81 ,deci mai mare decat cuplul maxim posibil in treapta 3!!Tot la concluzia asta ajungi si daca faci calculul pentru treptele 3 si 4.Deci e clar in ce caz ai dinamica mai buna.Drivere faci foarte bine ca nu schimbi in depasire.Altfel ai pierde si timp cu cuplarea si oricum nu ai demaraj mai bun. dry.gif
Am folosit spre exemplificare rapoartele de transmisie si graficul de cuplu al Lancer-ului,dar lucrurile stau la fel si in cazul Loganului.
Iar referitor la diferentele de turatie in cazul schimbarii dintr-o treapta in alta la diverse rpm poti incerca pe masina,live,si vei observa imediat ca e cum spuneam in posturile anterioare.

This post has been edited by PaulT: 26 Aug 2009, 19:38


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 Aug 2009, 08:45
Post #101


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




PaulT, eu sunt de acord cu tine dpdv al calculelor, nu te contrazic, ceea ce nu intelegi tu (si vreau eu sa spun de o vreme incoace) e ca pana la urma si la urma tot o sa schimbi din 2 in 3 smile.gif
Deci nu imi calcula mie diferenta de cuplu la roata in 2 la 5000-5900 vs 3 la 4000-5000 ca nu e relevant in discutie smile.gif
Tu pleci cu 1 apoi 2 ...5
Eu plec tot cu cu 1...5
AMANDOI o sa trecem prin toate treptele de viteza, diferenta e ca LA ACEEASI TREAPTA tu o sa folosesti plaja 5000-6000 si eu o sa folosesc plaja 4000-5000.
Sper ca m-am facut inteles.
Legat de schimbatul in timpul depasirii - in primul rand un sofer cat de cat OK ar trebui sa selecteze INAINTE de depasire o treapta de viteza corespunzatoare a.i. nici sa nu fie la 1800rpm fara vlaga, dar nici sa inceapa depasirea de la 5000rpm (aproape de plafonare). Daca depasesc o masina aflata in viteza si vad ca ajung la 5000-5500 eu schimb, nu vreau sa risc sa ajung in limitare si sa o iau in mana. Nu ma gandesc la reguli dinastea de genul 'nu schimb in depasire'.
Daca nu va iese luati masini cu AT, va scapa pe voi de o grija (desi ele pot schimba si in timpul depasirii).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Aug 2009, 10:11
Post #102


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Andy,

Da, pica cuplul la motor. Dar tu iei in calcul pierderile din cutie intr-o treapta superioara?

Nu suntem raceri. Eu is de principiul sa tin lucrurile simple pe cat posibil. Asta nu inseamna ca nu schimb daca e nevoie. Tototadata nu vreau sa ma argonizez pe aici si sa zic ca masina asta e cea mai cea, bla bla bla, dar crede-ma, n-are nici pe dracu la 5000-6000. Iar daca tie frica de limitare, ori nu stii unde intervine limitarea la masina ta, ori nu deduci cand iti poate aparea limitarea.

Masina asta e grea pentru motorul de 1.6. Poa' sa scrie Lancer pe ea, ca incarcata cu 4 persoane + bagaje in a 5-a mai merge doar pentru cruising. La depasiri reactioneaza mai bine in a 4-a, asa turata, cu toate pierderile de cuplul dupa 5000.



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 28 Aug 2009, 20:48
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




In orice moment al deplasarii e important nu cuplul motor ci cuplul la roata.Cea ce am scris eu se aplica nu doar la Lancer si la Logan ci cam la orice masina.
Da Andy,amandoi vom trece prin aceleasi trepte de viteza.Calculele pe care le-am pus sunt perfect relevante in cazul discutiei noastre.Tu sustii ca nu ai folosi intervalul respectiv de turatie datorita scaderilor de cuplu si putere.Aceste calcule probeaza ca nu e deloc asa.Deci sunt la subiect.Iti demonstreaza ca desi la aceeasi viteza,daca eu sunt in treapta 2 la 5500rpm am o repriza semnificativ mai buna decat tine care esti in treapta 3 la 3900 rpm.Iar de la 5500 rpm pana in limitare mai urc inca 30km/h in treapta inferioara ceea ce este foarte important DACA E NEVOIE.90% din depasiri le fac in intervalul 2200-3500(chiar 2000-3000 de multe ori),dar atunci cand am nevoie folosesc ceea ce imi poate oferi masina(de asta este foarte bine sa cunosti limitele masinii si modul ei de raspuns in situatii cat mai variate).In afara de cazuri deosebite schimb vitezele la max 3000rpm...nu la 5000-6000..Cum a spus si driveru'..nu suntem raceri pentru ca uneori,cand situatia o cere folosim integral potentialul masinii,indiferent care ar fi ea.La Logan de exemplu intre 5000rpm si limitare ai o plaja de 1200rpm,ceea ce se traduce intr-o crestere(mult mai rapida decat in treapta superioara...) de viteza de circa 35km/h...mai mult decat suficient in cam orice situatie.Si daca asta nu ar fi de ajuns,schimband nu faci decat sa inrautatesti lucrurile(pierzand timp cu schimbatul si accelerand mai greu).
Drivere-nici Loganul nu are absolut nimic la 5000-6000rpm.Iar in treapta 5 cu patru persoane +bagaje...cam orice masina este destul de letargica .. tongue.gif .Si a 4-a merge pana la 180km/h...deci poti retrograda fara frica.

L.E. Daca e o depasire lejera(sosea libera pe distante mari..) si eu schimb viteza chiar si la 3000 rpm...Dar in conditii normale de trafic...nu as recomanda.Cutie automata nu imi voi lua niciodata("mestecatul"in cutie nu e o grija,ci o mare placere.. biggrin.gif ),iar de iesit imi iese intotdeauna ce vreau sa fac atunci cand sunt la volan(pentru ca nu ma hazardez in situatii imposibile).

This post has been edited by PaulT: 30 Aug 2009, 22:57


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Aug 2009, 20:51
Post #104


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Oameni buni, ORICE motor trage BINE inca cel putin 5-6 sute de ture DUPA turatia de putere maxima

later edit: ma refer la benzinare, diesel-urile tind sa se plafoneze mai devreme

This post has been edited by ArtVandelay: 28 Aug 2009, 20:52


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Aug 2009, 17:31
Post #105


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




PaulT

Let's talk real shit. La crusing unde ti se pare ca merge optim? Pe la ce turatii? A mea daca merg in trepte superioare si turatii implicit mai mici consuma 7.0-7.2 la drum lung iar daca merg mai agresiv, nu racer, dar depasiri mai agresive, viteze mai mari.....7.26 (ultimul consum facut pe vreo 500 km).



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Aug 2009, 20:46
Post #106


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(driverx @ 30 Aug 2009, 17:31)
7.26
*


Da' aia 6ml de benzina, cum i-ai calculat?


Sau CB-ul arata cu atatea zecimale? rolleyes.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 Aug 2009, 21:54
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Drivere,in cazul numarul 2,adica mers mai agresiv si cu viteze mai mari(130-160km/h)+ depasiri mai in forta am acelasi rezultata ca si tine,adica niciodata peste 7,2-7,3l/100km.Daca merg linistit in treapta 5 intre 70-100km/h(cu a/c) cu maxime de 120km/h si cu foarte putine depasiri mai in scurt mi-a dat ce am spus in postul 84 :
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1998812

Am scos si sub 5,9(cam cat da producatorul,adica) mergand intentionat pe ruta B-CL-B cu 110km/h autostrada,90 km/h intre localitati si 60 in localitati...Dar a fost extrem de greu si plictisitor(nu ma refer la mersul IN localitati).
Deci la partea 1 ,nu e normal sa iti ia 7% daca mergi cu viteze mici (nu sub 70-80...) in treapta 5 constant.
La crusing merge optim la orice viteza vreau peste 70-75 km/h(peste 2000rpm).Atata timp cat se merge constant nu da vreun semn ca nu i-ar conveni..Normal,daca vrei demaraj mai rapid,la 70km/h trebuie sa fii in treapta 3 exact ca la orice motor pe benzina... biggrin.gif .In rest e super silentios pana pe la 4000rpm(cam 140km/h..) cand incepe sa se auda motorul,dar intr-un fel extrem de placut.Dupa 150km/h iar nu prea se mai aude motorul.Ce imi place este ca da impresia ca se simte excelent indiferent de turatie(la aproape 6000rpm e la fel de lipsit de stress ca la 2500rpm).De fapt,chiar se pare ca ii place mai mult turat..Intelegi ce vreau sa spun,nu? dry.gif

AR-18-MOS -Nu avem CB pe Lancer.Consumul e facut la pompa.Putem pune tot ce iese pe calculator cand ne facem calculele laugh.gif .Adica 7,2643567...



--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2009, 22:30
Post #108


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(PaulT @ 30 Aug 2009, 22:54)
In rest e super silentios pana pe la 4000rpm(cam 140km/h..) cand incepe sa se auda motorul,dar intr-un fel extrem de placut
Pe mine masina lui 2dor m-a facut sa zambesc mai mult decat la alte masini mai scumpe.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 Aug 2009, 22:39
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




A lui Tudor are motorul de 2000cmc.Daca se mai comercializa in RO il luam si eu la fel.Dar ca masina,si asta de 1,6 te face sa cobori cu zambetul pe buze... biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Aug 2009, 22:40
Post #110


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mersi de infos. Normal ca nu e normal. Da' ce e normal la gunoiu meu?

Miercuri merg in Grecia. O sa vad cat ma rupe la benzina. Anul trecut in Turcia am mers cu 170 si aproape ca vedeam cu coboara acul de la rezervor radmasa.gif



QUOTE(PaulT @ 30 Aug 2009, 22:54)
....
AR-18-MOS  -Nu avem CB pe Lancer.Consumul e facut la pompa.Putem pune tot ce iese pe calculator cand ne facem calculele laugh.gif  .Adica 7,2643567...
*


Bun raspuns. Intrebare mai idioata nici nu putea pune....



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Aug 2009, 22:43
Post #111


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(driverx @ 30 Aug 2009, 22:40)
Intrebare mai idioata nici nu putea pune....
*


Innebuni-ti-ar ralantiul pe autostrada noaptea-n Bulgaria! 022.gif

happy.gif

This post has been edited by AR-18-MOS: 30 Aug 2009, 22:44


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2009, 22:44
Post #112


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(PaulT @ 30 Aug 2009, 23:39)
Dar ca masina
exact, ca masina. la asta m-am si referit


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 30 Aug 2009, 22:45
Post #113


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(AR-18-MOS @ 30 Aug 2009, 20:46)
Da' aia 6ml de benzina, cum i-ai calculat? 
*


Chiar si asa, aia-s 60 ml...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 Aug 2009, 22:47
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 30 Aug 2009, 23:44)
exact, ca masina. la asta m-am si referit
*




Eram sigur.

Drivere- Esti un monument de rabdare,pe cuvant.Si eu sunt foarte calm de fel...dar cred ca pana acum linsam pe cineva de prin service-uri...Oricum,drum bun spre Grecia si ai grija cu radarele de la prietenii bulgari...

This post has been edited by PaulT: 30 Aug 2009, 22:51


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Aug 2009, 22:50
Post #115


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(xcss @ 30 Aug 2009, 22:45)
Chiar si asa, aia-s 60 ml...
*


Mea culpa. blush.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Oct 2009, 15:52
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Miercuri am dat o fuga pana la Ranca.De fapt pana la vreo 7-8 km dincolo de Ranca.Ningea superb si initial aveam de gand sa merg pana la Obarsie si sa ma intorc pe la Voineasa si pe Valea Oltului.Dar ora destul de inaintata si probabilitatea existentei unor depuneri de zapada mai serioase pe portiunea nemodernizata a drumului m-au facut sa ma razgandesc...din pacate.
Consum mediu 6,88 l/100,alergata destul de bine(am fost fara cea mica si mi-am permis sa fiu mai jucaus...) si cu cel putin 35 minute stationare cu motorul pornit incluse(era un frig la 2100m... sad.gif ) .Autostrada facuta cu 140-150 km/h si la dus si la intors.

IMG_2946.jpg ( Size: 3.74mb ) Number of downloads: 577


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 17 Oct 2009, 16:12
Post #117


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ba, tu ai pus numere de Bucuresti pe masina mea....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Oct 2009, 16:30
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




M-ai prins.... radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 17 Oct 2009, 16:30
Post #119


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Din poza aia relantiu' pare teapan ca roca de munte. 04.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Oct 2009, 16:32
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




up.gif De neclintit...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 13:38
Forum Renault