Inca o Dacie cu probleme la franare, trist... stiu
![]() ![]() ![]() |
Inca o Dacie cu probleme la franare, trist... stiu
kog |
![]()
Post
#61
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
ydaniel |
![]()
Post
#62
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
voi veni prin iunie asa:)
pai ce pompa de frana ai pana la urma? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bogdyMND |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Imi pun si eu problema la frane aici, sa nu mai fac alt topic ( si asa sunt multe). Problema e cat de cat asemanatoare: nu curge lichid pe niciunde ( curgea pe la etrier, l-am schimbat si acum am frane mai slabe), am aerisit prin toate metodele ca la carte, limitator schimbat (de asam, dar functioneaza), am schimbat garniturile la pompa, am schimbat si pompa (era veche dar problema ca se manifesta exact la fel, nici o diferenta).
Diferenta fata de problema expusa de kog e ca pedala nu se intareste deloc oricat as "pedala". Pur si simplu nu prinde deloc, e fff moale si prinde jos de tot. Inclusiv fara servo o apas destul de usor la podea. Se pierde presiune pe undeva si nu stiu pe unde. Singurul lucru care mai pot sa-l fac e sa incerc cu alta pompa. Un lucru l-am observat cand am schimbat pompa: fiind nefolosita ceva timp avea ceva rugina, pe care am vazut ca plutea in borcanul de lichid dupa ceva pedale. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
Minel |
![]()
Post
#64
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(bogdyMND @ 28 Apr 2009, 23:08) Pai , cam asta reiese din ceea ce zici tu m daca nu ai pierderi de lichid , pompa nu face presiune in sistem si astfel nu ai si pedala .... refuleaza pe langa garnituri .. Apropo , ce pompa de frana ai .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
sau daca garniturile sunt bune si nu refuleaza pe langa ele, cauza mai poate fi si supapele alea din pistonase, sa fie blocate pe deschis.
|
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Pompa ca marca cred ca e uamt, model vechi, cu 3 conducte si dublu circuit. Deci doar pompa poate fi, ma gandesc ca oricat de uzate ar fi celelalte piese ar trebuii sa fie mai tare pedala dc pompa functioneaza si nu curge lichid.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
CaliN_08 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu am avut acelasi probleme la o nova.Pompa sigur nu e era asam, cred ca era de uzina(si totusi nu mergea bine un pistonas, nu revenea cum trebuie, si am schimbat si garniturile din el).Am aerisit-o ft mult,si repartitorul de frana nu functiona tocmai cum trebuie, pe urma a inceput sa aiba frana.Faceam 5 km, pedala prindea ft jos, si foarte elastica.Atunci am umblat la tija de servo, si acuma am frana, numa` ca si tija daca o impingi prea mult afara, iti face o presiune de ai pedala ca si la logan, dar pe urma, dupa ce mergi cu ea 5 km, nu mai urnesti din loc.
|
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cind aerisesti prin "cadere" curge lichid? Daca da, pompa defecta la pistonase, garnituri, cilindrul principal. Daca nu curge "la liber", pompa atacata.
Asta daca restul instalatiei e etans si aerisirea bine facuta. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Apr 2009, 11:12 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bogdyMND |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Am umblat si la tija de la servo, dar evident ca dupa ceva frane s-a blocat de tot. Referitor la metoda prin cadere, sa inteleg ca nu ar trebuii sa curga lichid? O sa incerc astazi, ca doar la pedala am facut aerisierea. O sa las sa curga mai mult lichid acum. Am pus repartitorul vechi care e blocat pe deschis si parca prinde ceva mai bine, dar tot nu e de iesit cu ea pe strada. Si mai am o intrebare. Are voie sa bage lichid inapoi in borcan sau nu trebuie deloc? La pompa a fost schimbat tot in ea, garnituri, piston. Cred ca e bagat kit de reparatie de asam, dar nu stiu sigur. Parca nu se gaseau altele. P.S Problema a aparut brusc acum 1 an cand i-am facut tinichigeria. La dus avea frane beton, dupa 2 sapt sau cat a tinut, praf. Nu s-a umblat deloc la frane, doar putin degripata o roata pe spate. Tinichigeria am facut-o in regim propriu deci nu m-a furat nimeni la piese. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eu scriam ca daca curge la liber, coroborat cu ce ai scris si mai sus, ca n-ai frine, e pompa defecta.
Ca sa fiu mai clar, la o pompa dublucircuit, fie ea "tandem" (3 conducte) sau "cu ICP" (4 conducte), trebuie sa curga lichid cind pompa e in repaus. Adica sa poti aerisi prin cadere. Daca la tine nu ai frine dar aerisirea se poate face prin cadere si nu ai alte pierderi, e clar ca "pedala se duce la fund" spune ca e ceva la pompa. Daca nu poti aerisi prin cadere ca nu curge lichid, e atacata. Daca pompa e totusi buna si e aerisita si nu ai frine, defectul e in alte parti, pe instalatie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kog |
![]()
Post
#71
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
interbare: daca am disc ovalizat, e obligatoriu sa am batai si in volan? Nu se simte nimic, dar masina franeaza sacadat, pe spate nu se vede nimic, urme de lichid sau ceva stricat(am desfacut butucii). Cand franez si ajung la viteza mica am impresia ca e unsa o portiune de disc si franeaza ritmic, cam cum ar fi daca ajunge partea aia unsa la placute. Pur si simplu nu stiu ce are. Sa cumpar discuri? Tre sa o iau zilele astea la niste frane in bataie de joc, poate pana la urma cedeaza ceva ca m-am saturat. De mai bine de juma de an ma tot chinui cu franele si nu le dau nici cum de cap...
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Merced |
![]()
Post
#72
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.283 Joined: 24 June 07 ![]() |
Asa face si a mea, probabil ai cel putin un disc/tambur ovalizat. Eu am un tambur.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kog |
![]()
Post
#73
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
cred ca de un tambur pot face rost. Nu am stiut ca se ovalizeaza si aia. ncerc cu ala ca parca din dreapta spate vine. Se pot ovaliza asa dintr-o data? Nu am franat violent niciodata, si nici nu am incalzit franele asa tare, mai ales spatele.
misterul a fost elucidat. Abia acum mi-am dat seama ca doar dupa ce am reglat franele pe spate sa prinda bine a aparut bataia aia. Acum multi ani tata a mers cu cilindrul blocat si roata s-a incalzit atat de tare incat a fiert vazelina din butuc, fum mult, etc. Deci cred ca atunci s-a produs ovalizarea. Pana acum nu am simtit-o ca nu prindeau franele, dar acum... Sper ca asta sa fie. Merced, esti un geniu! ![]() This post has been edited by kog: 18 May 2009, 22:15 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#74
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am schimbat tamburii. problema persista. Sugestii? (inafara de ala cu dat foc)
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ydaniel |
![]()
Post
#75
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
discurile?>
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
neajiji |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
vezi ca ai uitat sa recomanzi discurile brembo ca restu sunt numai gunoaie
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#77
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e:)
nu numai brembo mai sunt si alte firme care fac,dar nu sunt asa cunoscute p'aci:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kog |
![]()
Post
#78
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#79
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
iata ca va cer din nou ajutorul in legatura cu vastul domeniu ce cerceteaza comportamentul franelor de Dacie. Am cazut ITP-ul zilele astea din cauza: pivot inferior dreapta (inlocuit astazi), testare gaze(inlocuit toba finala si saxafonul astazi) si dezechilibru mare la frana pe spate. Domnul itp-ist zice sa schimb nus ce parghie din butuc si cica din cauza ei nu merge cum trebuie nici frana de mana(la fel de dezechilibrata)
Pana aici e ok. problema e ca acel dezechilibru a existat demult la masina asta, iar daca ati citit threadul ati vazut ca am inlocuit cam tot ce tine de frane pe masina. Deci de ce parghie e vorba si se poate remedia(relativ usor)? 25 Jul 2009, 19:15: aici e foaia de la ITP. Imi poate cineva explica exact cum sta treaba? This post has been edited by kog: 25 Jul 2009, 19:15 Attached thumbnail(s) P7250094.JPG ( Size: 324k ) Number of downloads: 148 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#80
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
nimeni nimic?
This post has been edited by kog: 27 Jul 2009, 11:17 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 17:01 |