probleme cutie, derivat din ce inseamna tlx
![]() ![]() ![]() |
probleme cutie, derivat din ce inseamna tlx
c1p0 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|||
vierme_ha |
![]()
Post
#2
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
la mine am belele cand vreau sa dau din 3-> 2 tre sa pisc putin acceleratia ca altfel nu intra...cam asa merge de cand am luato(de noua)
ps a 5a tre sa dau in dreapta mult k sa intre... |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#3
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
La mine de fiecare data cand bag a 2a, fie ca e 1->2 sau 3->2 trebui sa calc ambreiajul la fund, aduica pana jos de tot, altfel nu intra.
Intr-a 5 tot asa fac si eu. Dau mult de tot in dreapta. ![]() Dupa ce mi-a facut atunci cutia de viteze, mergea frumos in toate treptele, insa acu iar s-a fucked up. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#4
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
se pare ca mai toate berlinele in 5 trepte care sunt inca mai au cutiile din fabrica intra greu intr-a 5-a si a 2a. Am intalnit mai multa lume plangandu-se. o exista vreun remediu (inafara schimbarii cutiei)?
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE La mine de fiecare data cand bag a 2a, fie ca e 1->2 sau 3->2 trebui sa calc ambreiajul la fund, aduica pana jos de tot, altfel nu intra. OT: Este posibil ca, in cazul tau, solutia sa fie al naibii de simpla. Incearca sa reglezi putin jocul ambreiajului. Mai exact, sa ii micsorezi putin cursa libera a pedalei (adica sa declupleze / cupleze putin mai sus decat acum. Asta se face strangand cu cateva ture piulitele de la capatul cablului ambreiaj din furca ambreiajului (partea stanga a cutiei de viteze). Nu uita sa blochezi cu contra-piulitza. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#6
|
Unregistered ![]() |
vierme_ha
la fel patzesc si eu.. da a mea-i din 80 mashina.. inca ceva.. cand ii dau 3>2 nu=-mi intra la viteza mai mare de 20-30 la ora.. pot so turez si so calc in noroc ca tat nu vrea |
-------------------- |
|
c1p0 |
![]()
Post
#7
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
o sa trag la imprimanta ce a zis old1310 si o sa ma duc la un mecanic ca eu nu prea ma pricep.
thx old1310! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#8
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
old1310, mersi!
Am fost la un mecanic si a facut ce ai sugerat tu. acum intra mai bine in viteze! Puteam sa fac si eu dar nu stiam cum ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE old1310, mersi! c1p0, ma bucur ca a mers. Cu placere. ![]() Apreciez foarte mult faptul ca ai post-at un feedback. Este foarte important. In felul acesta, putem sa ne dam seama daca o idee sugerata pe forum este buna sau nu. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#10
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Yep, a mers. Acum intra mai usor in viteza I si II si chiar III (insa cu III nu prea aveam probleme).
Insa cand iau brusc piciorul de pe acceleratie sau bag picioru brusc in ambreiaj tot mai da in nas. Asta pentru ca din cate am inteles, se slabeste un surub la cutie si trebuie schimbat un tambur din cauciuc sau ceva de genul asta. Am mai facut operatiunea asta la inceputul lui septembrie si atunci toate treptele mergeau super frumos, dar ambreiajul tot pana la fund de tot trebuia apasat. Eu nu am mers decat putin cu ea cat a fost buna pentru ca am avut permisul supsendat vreo 2 luni. De cand am luat-o iar tot ca inainte face. Trebuie sa o duc iar sa se uite un mecanic la surubul ala si sa schimbe tamburii aia. Acum o sa mearga si mai bine daca am strans putin cablul de ambreiaj!!!! Yeepie!! |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
psichoman |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 22 April 04 From: Tg-Mures, Cluj Napoca ![]() |
Si de ce este, ca intra normal in toate vitezele, dar cand - in mers - vreau s-o pun in a I-a suna de parca vrea sa pice toata cutia? Se poate rezolva si acest lucru cu micsorarea jocului la ambreiaj?
|
--------------------
Dacia
1310 Break 1.4l
- MS-01-ZAB I don't drive fast: I fly too low
:) |
|
skywalker |
![]()
Post
#12
|
![]() Calator printre stele Group: Members Posts: 153 Joined: 11 April 04 From: Brasov ![]() |
Dacia-WRC
pai cam aceeasi problema aveam si eu....din 3 in 2...nimik la viteza ceva mai mare de 20-30. pana la urma mi-am luat inima in dinti si am mers la un mecanic sa imi desfaca cutia... Am schimbat la ea trenul fix,sincroanele aproape toate,pinionul de la 2,3 si inca ceva sigurante pe acolo....si sa nu uit rulmentii.... M-a ajuns la vreo 3 milioane piesele plus unul manopera. Faza ca nu intra poate fi de la pinionul cu dinti sparti ,eventuale bucati ramase intepenite pe acolo....si nu numai pinionul-trebi vazuta si perechea ,adica trenul fix..ala e vreun milion si jumate.... Daca te apuci de cutie,sfatul meu e sa nu o faci singur...sunt multe chichitze pe acolo....trebe o mana meseriasha....si sa iei ceva bani la buzunar,ca trebe! Bafta! La mine acum merge ca noua.....si ca sa pastrez subiectul,am si eu tot 1310 TLX,1397, din 90,care avea 4 faruri dar in vara i-am pus eu fata de CN3 integral,adica de la parbriz in fata am schimbat tot. |
--------------------
Dacia
Logan Prestige
2006
- RFC Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY |
|
gattoman |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Sal.Probleme la bagat in viteza (mai ales a 5-a) pot aparea si din cauza bieletei care se gaseste intre maneta schimbatorului si cutie.La un capat are niste bucse de bronz care se tocesc si la celalalt capat o bucsa ca la brat inferior care se duce si aia.Schimbati acea piesa si apoi incercati sa vedeti cum intra in viteza.Eu aveam probleme cu ultima viteza si asa am facut si s-a rezolvat.
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 07:03 |