DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> becuri mai puternice

Mihai B
post 15 Aug 2003, 19:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




pe berlina am niste becuri de alea cu lumina alba alba, care au shi putere mai mare: 90/120W parca pe faruri shi 100W pe proiectoare.
m-am obishnuit cu lumina aia alba shi ashi vrea sa le mut pe solenza.
avetzi vre-o idee daca e vre-o problema cu asta? ma gandesc la putere care e dubla fatza de ce are solentza pe ea (in jur de 50/50W pe faruri parca shi 50W la proiectoare).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zainescu
post 16 Aug 2003, 10:04
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 03
From: Galati




In mod normal si berlina are tot putere de 50-60 W pe faruri, probabil ca a fost modificata cand ai pus becurile alea.
Modificare sigur poti face si la solenza - trebuie doar sa-i pui niste relee ca altfel s-ar putea sa se arda blocul de lumini (intrerupatorul din bord care-l invarti sa se aprinda farurile) - la nova gt costa 700,000lei un bloc de lumini probabil ca la slz este cam 1,500,000 - treaba asta poti sa o faci la orice electrician sau chiar singur.
Nu te va costa mult pana in 100,000 releele si cam tot atat manopera.
Circuitul de alimentare al farurilor se alimenteaza prin blocul de lumini - cresterea puterii => curent mai mare => arderea blocului de lumini.
Asa ca pui relee becurile se vor alimenta direct de la baterie iar circuitul se va inchide prin releu - comanda din bord o vei muta de pe far pe releu si astfel comutatorul va suporta doar curentul din circuitul de comanda iar releul va suporta curentul din circuitul de putere.
Este mai simplu decat se pare la prima vedere


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 16 Aug 2003, 11:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




merci de raspuns.

pe berlina am pus releu la proiectoare ca nu avea, in rest, pe faruri a ramas asha cum era de la mamica ei. de cabluri crezi ca e vre-o problema? pe berlina sunt nishte cabluri de te potzi spanzura cu ele, pe solenza insa vad ca sunt nishte firishoare... vai de capul lor (economie de material oare?). suporta oare 100W?

acuma, din ce zici tu, prea mare complicatzie nu pare a fi intr-adevar, ceea ce va fi cu adevarat complicat va fi cu baietzii ashtia veseli de la dacia. ieri era sa cad pe spate cand am auzit ce perle scot din ei. m-am dus pana la latin efe sa le zic ca ma cam duc cu scaunul in fatza cand franez. primul raspuns a fost tipic pentru nivelul lor de profesionalism - "asha e la toate shefu. uite alege orice mashina din parcare, ti-o deschis shi itzi arat ca e la fel". le-am explicat ca daca la BMW e la la fel pe mine tot nu ma intereseaza, eu am pretentzia ca scaunele sa stea acolo unde le-am blocat eu, nimic mai mult. Shi presupun ca undeva prin normele privind cum trebuie sa fie o mashina scrie shi ceva de genul ca scaunele trebuie sa stea pe loc, nu sa se plimbe. In cele din urma a "binevoit" sa aduca o cheie shi sa stranga suruburile - chestie care a rezolvat problema. In timp ce le strangea a inceput sa imi tina teorii ca sa nu ma puna necuratul sa imi bag eu nasul pe acolo shi sa umblu pe la shuruburi ca imi pierd garantzia. iar el shtie exact cum le-a strans (probabil avea un superdevice in mana cu care memora mashina, nivelul de strangere, fatza mea) shi cica nici pe mamica lui nu o iarta daca o prinde ca umbla. nu am putut sa ii dau nici un raspuns, decat sa incep sa rad.
ma gandesc cand o sa am timp sa ma duc sa i-o platesc cu stropitoarele de parbriz - ca jetul din stanga direct in stergator bate in loc sa bata in parbriz. o sa ma duc la el shi o sa ii spun ca eu nu pot sa le reglez - ca pierd garantzia - asha ca sa le regleze el. shi eu o sa stau cu rigla pe parbriz shi pana nu o sa bata exact in punctul in care vrea muschii mei nu plec de acolo.

ca sa revenim la subiect, dat fiind ce stupizenii scot din ei la nishte amarate de shuruburi, tu itzi dai seama ce o sa zica daca ma prind ca fac asha ceva? ca pierd garantzia e clar, da cred ca intru shi pe o lista a lor speciala shi niciodata nu voi mai avea nici o garantzie la nici o mashina produsa la dacia smile.gif))


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 16 Aug 2003, 21:47
Post #4


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Cred ca becurile de 90/120W cam depasesc limita bunului simt.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 16 Aug 2003, 22:50
Post #5


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Eu am halogene de 45/50 W pe berlina. Sunt oarbe , cel putin pe faza scurta.
Am vazut becuri cu bulb de 75/80 W.
Dau clasa halogenelor, lumina e mai suportabila.
Apropos, stiati ca o reglare corecta a farurilor inseamna ca ele sa aiba un unghi mic spre dreapta fata de directia de mers, pt ca ele sa nu bata direct in fata nefericitului din fata, la voi asha este?!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 16 Aug 2003, 22:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Eu am becurile originale pe DSN si sunt multumit de lumina furnizata.
Pot fi 3 cauze pentru care drumul nu este bine iluminat:
1. faruri dereglate
2. ecranul cazut sau deplasat din pozitia originala; eu am gasit bec nou cu ecranul deplasat (pentru faza scurta)
3. oglinda farului matuita

Din cate stiu eu, becurile de 90/120 W sunt interzise pentru circulatia pe drumurile publice.
Iti recomand:
1. relee
2. fire schimbate (de la releu la bec)
3. mult noroc cu garantia


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 16 Aug 2003, 23:41
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




de ce 90/120W e peste limita bunului simtz? atata vreme cat sunt reglate ca lumea shi nu deranjez pe nimeni nu vad unde e problema.

eu le-am pus pe berlina in iarna asta. le-am pus ca tocmai schimbasem farurile (intr-o seara arunca ADP-ul cu nisip - cica - shi nisipul ala "fin" de tot mi-a spart farul dreapta iar pe aripa am auzit ceva de parca eram in filme shi tragea cineva cu mitraliera in mine. cum shi ala de stanga avea o crapatura le-am schimbat pe ambele). dupa ce le-am pus m-am dus la .... dacoserv parca - aveau un cupon pentru o operatzie gratuita - schimb ulei/reglat faruri/verificat incarcare baterie - shi i-am pus pe baietzi sa le faca cum scrie la carte.
asha ca... unde e problema? am vazut destule mashini shi cu becuri standard de 50-60W, dar cu faruri atat de prost reglate incat itzi scoteau ochii.
mie ce imi place la ele e lumina aia alba alba, e super iarna pe zapada.
eticheta RAR nu au, e adevarat shi parca shi scrie pe ele ca nu sunt recomandate pentru drumuri publice - da sa nu exageram - reglate bine nu vad de ce ar deranja pe ceilalti. oare mashinile straine nu folosesc asha ceva? totul e o chestiune de reglaj dupa parerea mea, astfel incat placerea mea sa nu provoace neplaceri altora.

e adevarat ca astea de la solenza sunt mult mai bune decat alea de berlina, mai ales proiectoarele care mi se par super super. doar ca imi place lumina aia alba.
chestie de gust?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 16 Aug 2003, 23:45
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(\"SGN_1310\")
Apropos, stiati ca o reglare corecta a farurilor inseamna ca ele sa aiba un unghi mic  spre dreapta fata de directia de mers, pt ca ele sa nu bata direct in fata nefericitului din fata, la voi asha este?!


stai ca m-ai incurcat cu unghirile shi partzile... stiam ca ala din stanga mea (dinspre axul drumului) trebuie sa bata mai jos decat celalalt, exact din motivul pe care il spui.
shi exact asha shi este pe solenza mea - ala dinspre axul drumului e ceva mai "scurt"
shi la fel era shi pe berlina dupa ce le-am schimbat shi reglat la service


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 17 Aug 2003, 00:45
Post #9


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Daca tot vrei becuri mai puternice, pune-ti faruri cu xenon si ai rezolvat problema 8)

Si totodata ai si crescut valoarea masinii cu... 25-35% in functie de echipare laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 17 Aug 2003, 21:41
Post #10


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Ai mare dreptate Mihai B in legatura cu reglajul dar asa cum spune catapro cand esti pe o panta, incarcat in spate sau chiar cand iei o groapa (sau denivelare) il orbesti pe ala din fata (poate doar pentru o secunda). Este una sa il orbesti cu 2x60W si cu totul altceva sa il orbesti cu 2x120W. Aceasta diferenta poate fi fatala atat pentru tine cat si pentru el.
Lumina alba imi place si mie si nu are legatura cu cele spuse mai sus.
La masinile straine la care faci referire este cu totul altceva pentru ca acestea au sistem de autoleveling care regleaza farurile automat (de aia nu te orbeste).


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 18 Aug 2003, 08:47
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE

Apropos, stiati ca o reglare corecta a farurilor inseamna ca ele sa aiba un unghi mic  spre dreapta fata de directia de mers, pt ca ele sa nu bata direct in fata nefericitului din fata, la voi asha este?!


adica vrei sa spui ca bat mai in pamant pe stanga si mai sus spre dreapta nu?am aflat si io de cand mi-am luat slz..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 18 Aug 2003, 18:27
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




da... m-ati convins. le las asha cum sunt ele de la mamica lor ca e mai bine.
mie cand imi scoate unul ochii cu farurile tare ma incearca o pornire de a-i crapa capul shi nu vreau sa creez porniri din astea altora, ca drumul e al tuturor, nu numai al meu shi trebuie totzi sa ne simtzim bine shi sa conducem in sigurantza.

poate totushi gasesc albe da pe putere normala. voi atzi vazut asha ceva? ca eu pe toate de le-am vazut albe erau de 100-120W.
de proiectoare am vazut shi de 50W, da de far nu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 18 Aug 2003, 22:40
Post #13


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Despre Osram am auzit lucruri bune si ar mai fi Philips.
Incearca la http://www.aspad.ro/index1.html dar atentie ca nu vand direct la persoane fizice.
Fereste-te de Tungsram.
Unele becuri s-ar putea sa necesite adaptoare (30k lei in Vitan).


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldswing
post 19 Aug 2003, 18:38
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 August 03




QUOTE
In mod normal si berlina are tot putere de 50-60 W pe faruri, probabil ca a fost modificata cand ai pus becurile alea.
Modificare sigur poti face si la solenza - trebuie doar sa-i pui niste relee ca altfel s-ar putea sa se arda blocul de lumini (intrerupatorul din bord care-l invarti sa se aprinda farurile) - la nova gt costa 700,000lei un bloc de lumini probabil ca la slz este cam 1,500,000 - treaba asta poti sa o faci la orice electrician sau chiar singur. 
Nu te va costa mult pana in 100,000 releele si cam tot atat manopera.
Circuitul de alimentare al farurilor se alimenteaza prin blocul de lumini - cresterea puterii => curent mai mare => arderea blocului de lumini.
Asa ca pui relee becurile se vor alimenta direct de la baterie iar circuitul se va inchide prin releu - comanda din bord o vei muta de pe far pe releu si astfel comutatorul va suporta doar curentul din circuitul de comanda iar releul va suporta curentul din circuitul de putere.
Este mai simplu decat se pare la prima vedere


1.500.000 un bloc de lumini ???!?!?!?!?!? La Cielo e vreo 600.000. Nu inteleg.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 19 Aug 2003, 19:06
Post #15


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




asa si? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
nu e dsn cielo da nici cielo nu e solenza.

si la 1,5 mil e chiar ieftin. liviu a cautat de clio (care sunt si pe solenza) si costa vreo 4,5 milioane parca (nici nu vreau sa stiu exact cat. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif )


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zainescu
post 25 Aug 2003, 09:36
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 03
From: Galati




1,500,000 este doar o estimare - nu am cautat si sper sa nu am nevoie.
Dar pe Nova un bloc mult mai simplu si mai prost finisat costa vreo 700,000 vara trecuta.
Am fost nevoit sa-mi cumpar de 2 ori si nu din cauza ca am pus becuri mai mari sau ceva de genul asta - pur si simplu se rupea cate ceva prin el.
Asa ca zic eu ca 1,500,000 este o estimare destul de optimista s-ar putea sa fie mai scump tinand cont ca este la fel ca cel de clio care costa 4,500,000


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costin
post 25 Aug 2003, 10:39
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




aia de la latin efe mi-au zis ca pot sa-mi puna xenoane pe solenza cu 1.000.000 perechea

cica masina standard vine cu 55/60 W iar xenoanele sunt de 60/100 W si ca nu necesita nimic suplimentar (adaptoare/soclu/relee sau altceva)

ce parere aveti, mananca kkt sau vorbeste serios ???


--------------------
Dacia Solenza 1.4 80CP Grafit, clima - B-31-ETA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Aug 2003, 10:43
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
ce parere aveti, mananca kkt sau vorbeste serios ???

maninca la greu, cred ca avea polonicul in buzunar. un kit de lampi cu xenon costa cel putin 500 de euro in afara. la noi costa intre 650 si 950 de Euro. Probabil ca iti puneau becuri Philips de culoare albastra


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 25 Aug 2003, 11:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
ce parere aveti, mananca kkt sau vorbeste serios ???

maninca la greu, cred ca avea polonicul in buzunar. un kit de lampi cu xenon costa cel putin 500 de euro in afara. la noi costa intre 650 si 950 de Euro. Probabil ca iti puneau becuri Philips de culoare albastra


pentru xenoane iti trebuie si o instalatie electrica suplimentara pentru functionarea becurilor. Din cate stiu io becurile cu xenon necesita o tensiune de alimentare foarte mare


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 25 Aug 2003, 13:24
Post #20


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
aia de la latin efe mi-au zis ca pot sa-mi puna xenoane pe solenza cu 1.000.000 perechea

ce parere aveti, mananca kkt sau vorbeste serios ???


Sau aia habar nu au ce inseamna xenoane, sau tu ai intrebat altceva... icon_twisted.gif

De ce crezi ca am zis mai sus ca o instalatie de xenoane creste valoarea solentei cu MINIM 25%? icon_twisted.gif icon_twisted.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 25 Aug 2003, 13:51
Post #21


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
aia de la latin efe mi-au zis ca pot sa-mi puna xenoane pe solenza cu 1.000.000 perechea

ce parere aveti, mananca kkt sau vorbeste serios ???


Sau aia habar nu au ce inseamna xenoane, sau tu ai intrebat altceva... icon_twisted.gif

De ce crezi ca am zis mai sus ca o instalatie de xenoane creste valoarea solentei cu MINIM 25%? icon_twisted.gif icon_twisted.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

cred ca vroiau sa zic a sa-i puna becuri chinezesti pe care scrie xenon ... adica in denumire maimuteasca xenoane... laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 25 Aug 2003, 17:30
Post #22


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




becurilea alea din targ de ~300.000 sunt xenoane adevarate. cele de pe masinile straine sunt hid-uri adica high intensity discharge "faruri fara bec"

600 de euro nu inseamna chiar 25% dar oricum.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 26 Aug 2003, 00:21
Post #23


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Sa va va zic patzanie nasoala ieri seara.
Coboram un pod, aproape de Chitila, la 200 de m trebuia sa fac stanga.
Asta era duminca seara, aporoape ora 21, destul de liber drumul.
Ei bine, am coborat cu viteza mare ca sa ma departez de un camion care statea lipit de mine de vreo 2 km, speram sa nu il deranjez pe om, cred ca reusisem asta. Pb'ma era ca avea niste proiectoare serioase iar ochii mei nu mai suportau. Asta nu e nimik, ajung la locul unde trebuia sa virez, shi din spate apare o alta pereche de faruri(albastrui) f puternice, banuiesc acele xenoane(aici injur rau de tot, sa va fereasca Sfantul sa va intalnesc posesori de..).
Deja in momentul asta am sesizat ca idiiotul ala depasea camionul pentru ca ala incetinise (fara sa franeze insa---cred, nu sunt sigur) shi ma vede, franeaza destul de usor pt ca avea masina buna.
Nu m'am miscat pana nu a oprit in spatele meu. Bineintele ca mi'a creat momente de panica, pur shi simplu nu mai vedeam decat 4 faruri shi pb'il stele verzi. Asta pentru ca domnilor nici legile shi nici bunul simt nu va impiedica sa faceti prostii. Din partea mea va rog sa va faceti modificari la masini shi sa va puneti proiectoare suplimentare ca la masinile din WRC. Poate shi ceva orgi de lumini, shi sa aprindeti luminile roshii cand vreti sa semnalizati ca va doare in pais'pe din de aia care sunt in fata voastra sau de cei de pe sensul opus.
Apropo puteti sa incercati shi lasere domnilor.
Daca nu stiati retina e o chestie foarte sensibila la fluctuatii puternice de lumina, se poate distruge usor. Nu itelegeti ca explodeaza, ci pur shi simplu celulele ce o compun se diminueaza, rezultat scaderea acuitatii vizuale. Pur shi simplu agresati fizic pe ceilalti participanti la trafic pentru ca aveti pretentia sa vedeti la 1 km in fata. voi va credeti in Australia sau State.
Stiti cate accidente se intampla din cauza, iar cel care le provoaca, posesorul de lumina orbitoare nici macar nu sesizeaza ce a facut, ori sunt cazuri cand fuge de raspundere.
Oricum eu unul am sa imi pun becuri puternice ca voi, shi am sa va fac ceea ce imi faceti shi voi mie(nimik personal cu voi, ci cu cei care le folosesc fara discernamant).

Grija mare pe drum!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 26 Aug 2003, 09:20
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




intru totul de acord.. a propos de accidente: acum cateva zile o matusa de-a sotiei a facut un accident, din fericire fara urmari grave: a orbit-o un tir cu farurile si ea a tras dreapta si a luat o groapa de pe marginea drumului si nu stiu ce a mai facut si s-a rasturnat in sant.. in drumul spre sinaia...acum nu stiu exact toate amanuntele dar mi-am adus aminte citind ce a scris sgn...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct18ela
post 6 Dec 2008, 12:49
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 December 08




fratilor vedeti voi ca pe solenza puterea becurilor este controlata de calculator care nu recunoaste o putere mai mare a becurilor decat 55/60w. o spun din propria experienta poti sa-i pui 50 de relee de protectie ca o sa ai surpriza atunci cand ai faza scurta aprinsa si vrei sa dai fleshuri sa-ti ramana ambele faze aprinse si nu ai ce sa faci decat sa stingi farurile si sa le reaprinzi si daca mergi asa din greseala cu ambele faze aprinse o sa vi se topeasca mufa care intra in bec de o sa o desfaceti cu ciocanu. am patito si m-am lecuit. cel mai bine e sa va cumparati xenoane dar si atunci o sa trebuiasca un alt releu cu doi pini care sa poata pacali calculatorul.asa ca din partea mea puteti incerca
smile.gif

6 Dec 2008, 12:58:
incercati pe e-bay kit xenon cu becuri bi-xenon cu comanda intre 350 si 800 ron. nu euro nu usd.

This post has been edited by ct18ela: 6 Dec 2008, 12:58


--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - ct-18-ela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 14:59
Forum Renault