DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> verificare injectoare și înlocuire

mekgun007
post 8 Dec 2008, 21:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 April 08




am și eu o problema cu mașina mea (1.4 mpi) și cred ca de la injectoare este.
nu pornește bine la rece - pornește bolborosită și subturată sau nu pornește deloc!asta numai la rece și la prima cheie după aceea merge bine.
după pornirea defectuoasă pe o distanță de 3-4 km in jurul turatei de 2200-2400 in accelerare se aude de la motor un bazâit urât și nu este vorba de distribuție sau de ceva care sa vibreze- e ceva pe la motor și bănuiesc sa fie vreun injector!
acum vin și va întreb? injectorul defect poate sa faccă vreun zgomot? se poate verifica in vreun fel care este injectorul defect? dacă da! vă rog mult să mă ajutați!

This post has been edited by mekgun007: 8 Dec 2008, 21:47


--------------------
SOLENZA 1.4 MPI confort 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Dec 2008, 21:58
Post #2


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca nul cureti cum am spus pe topicul respectiv cum se curata un injector ... nu scapi de problema. Dupa ce ai pornit motorul iti tremura la relantii ? vibreaza motorul de parca ar functiona in 3 timpi ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 8 Dec 2008, 22:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




ce benzina folosesti???cati km are masina???


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mekgun007
post 9 Dec 2008, 19:29
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 April 08




benzina pun cel mai des PETROMV si de curand MOL dar nu se vede nici o diferenta !
am incercat si cu efix de la ROMPETROL si nimic sesizabil!
injectoarele le-am pus pe aparatul de verificat de la un service dacia si au spus ca nu au probleme(gen infundate sau diferente de debit).
acum nu stiu cat de bun era aparatul sau meseriasul sau ce fel de defectini poate depista acel aparat de verificat injectoare! cert este ca este un service autorizat dacia.
nu ma pricep la masini dar am o intrebare!
se poate ca un injector sa nu etanseze bine pe undeva sau sa piarda benzina pe timpul cat masina stationeaza??? daca exista o astfel de posibilitate!


--------------------
SOLENZA 1.4 MPI confort 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 9 Dec 2008, 19:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




sa piarda benzina cat tp stationeaza cu motorul oprit????
nu cred ca are cum,cu motorul oprit nu mai exista presiune pe conducta...deci nu prea cred...doar garnitura din jurul injectorului sa fie imperfecta si sa se prelinga pe langa,dar cu motorul oprit mi-e greu sa cred asa cea...

9 Dec 2008, 19:39:
am si eu o intrebare,doar cand e rece face asa???
poate ti s-a intamlat si tie cum a fost o faza la mine:se auzea un zdranganit sau bazait de la motor credeam prima oara...de fapt se auzea de la catalizator care se afla exact sub motor dar mai inspre habitaclu,pe dedesupt.
La inceput nu i-am dt importanta pana cand nu se auzea f rau gen balanganit de fiare,care defapt eru bucati din ceramica din interiorul catalizatorului si care intr-un final au infundat evacuarea si imi facea masina ca un tractor si nu se mai tura peste 3000 tur....
am zis poate nu stiu sigur....
posibilitati ar mai mai fi:gen senzor turatie,corpul cu clapeta...etc


This post has been edited by ursu_83: 9 Dec 2008, 19:39


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Dec 2008, 19:50
Post #6


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




asa ceva pateam si eu.pina nu am curatat senzorul de turatie nu ii dadeam de cap.dupa ce l-am curatat merge brici chiar nu o mai recunosc.mentionez ca pe senzor era o mizerie de iti era scirba sa te uiti


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 10 Dec 2008, 11:09
Post #7


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape





Posibile cauze:
- catalizator
- MPP
- pompa benzina
- sonda aval

Eu i-am schimabt catalizatorul..
Dca ii faci un test clip si iti da eroare de sonda aval e actalizatorul. Aceleasi probleme le-am avut si eu.. search.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 09:00
Forum Renault