probleme caldurica
![]() ![]() ![]() |
probleme caldurica
cipoc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 4 May 08 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
- nt-06-XXX
|
|||
gti98 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
E oarecum tipic. Orice dispozitiv electric se defecteaza fie prin "arderea unei sigurante", fie prin "desprinderea unui fir"....Cel putin in viziunea "clientului"...
Lasand asemenea glume (din pacate...), defectul cel mai frecvent e incalzirea unui contact, partial oxidat si lipsit de presiune; rezistenta de contact accelereaza oxidarea, odata cu lucrul "cald" pana ce, la curenti relativ mari, majoritatea tensiunii cade pe aceasta rezistenta, producand incalzirea pana la "fumegarea" izolatiei. Nu e complicat, e doar obositor si adesea mizerabil de "sapat" pana la papucul oxidat si la cablul cu izolatia arsa... Prsupunand ca "potentiometrul ala" e de fapt comutatorul vitezelor ventilatorului, incearca sa-l demontezi; pe spatele lui sunt contactele spre un grup de rezistente care, inseriate, reduc viteza ventilatorului (mult mai rar ai probleme de la acestea; sunt plasate undeva in calea fluxului de aer, ia-o pe fasciculul de fire care pleaca de la comutator). In fine, mai e si motorul ventilatorului propriu-zis, dar nu prea cred ca in pozitia unde e el, ar scoate fum in cabina (eu nu am inteles ca ventilatorul impingea aerul cand a fumegat) Spor!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:18 |