deteriorare relanti dupa forja
![]() ![]() ![]() |
deteriorare relanti dupa forja
godaro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
viulian |
![]()
Post
#2
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Consuma ulei ?
La mine, inainte sa-i fac segmentarea (tot din 97 e si a mea), exact asa pateam.. caci sufla ulei si imi ajungea uleiul (cateva picaturele, probabil) in carburator (prin furtunul dintre capacul de la colbutori si T-ul de la carburator). Solutia temporara a fost sa anulez acel furtun: am pus un dop la T-ul de la carburator si din motzul acela in care se infige furtunasul initial in capacul de la colbutori am infipt un furtun de vreo 50cm care l-am strecurat cu atentie pana undeva sub motor. Asta a rezolvat murirea motorului la semafor dupa ce timp de 10-15 minute de la plecarea de pe loc mergea impecabil. Cand se incalzea suficient uleiul incat vaporii sa poata fi impinsi in carburator, murea. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
cristidb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca mai degraba e blocata clapeta pe aer cald.
Legat de furtunul ala pe care multzi il pun, nu e deloc sanatos pentru motor. In decelerari pe acolo aspira aer care se duce in interiorul motorului cu tot praful de sub mashina. Asha ca mai bine facetzi motorul cand e obosit decat sa apelatzi la metode din astea. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Raptoe |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Sau tzinetzi furtunu astupat... :wink:
|
-------------------- |
|
godaro |
![]()
Post
#5
|
||
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
eu nu cred ca (,) consuma ulei. un bidon de 4l imi ajunge fara probleme pt. 5000 km si fac schimbul. si consumul de benzina e in limite normale. ce-i drept gazele de esapament miros ca dracu, parca si a ulei putin. si cum se poate rezolva problema asta cu uleiul in carburator ? (daca asta o fi problema) si va rog mult de tot, fara furtunele, dopusoare si alte "tuninguri". din ce cauza ar putea ajunge ulei in carb ? motorul nu pare obosit. trage bine, suna bine, consuma ok. doar ca atunci cand se incalzeste tare are caderi bruste si aleatorii de turatie la relanti. daca fac reglajele de benzina aer si avans atunci cand apar problemele cu pricina imi stric turatia la relanti atunci cand motorul este "odihnit". oare sa fie probleme de aprindere ? |
||
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|||
OCEBE |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
mi-am batut si eu capul la un moment dat cu problema asta ptr ca si mie mi se intampla ( chiar inainte de a ajunge acasa am de urcat o panta abrupta cam de 1 km); dupa ce o las din forja, ralantiul face ca toti dracii pret de un minut dupa care isi revine; eu zic ca regimul de forja solicita suplimentar motorul ducand la o supraincalzire (mai ales a uleiului);cat motorul e turat , instalatia de racire isi faca treaba; la ralanti scade capacitatea de preluare a caldurii motorului de catre instalatia de racire a.i. surplusul de caldura se elimina intr-un timp ceva mai lung; cand se echilibreaza toata treaba asta, totul revine (sau ar trebui sa revina) la normal; in concluzie nu cred ca este un defect propriuzis.
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
calinp |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
incearca si cu alta bobina de inductie, pentru ca sunt destul de sensibile la temperatura. eventual si condensatorul
|
-------------------- |
|
godaro |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
oare daca e vorba de racirea motorului, credeti ca e bine sa ma ocup indeaproape si de lichidul de racire? mai mult lichid, poate ceva special !? ceva solutii ?
|
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
99% ca e problema de supraincalzire; frumusetea e ca pe ceasul de apa temperatura arata bine; s-a mai discutat pe un alt topic de fenomenul de inertie termica (nu stiu cat de potrivita e denumirea) care si in cazul de fata are ceva de spus (daca cineva e doritor si este dispus la explicatii mai in detaliu le pot furniza); unele remedii (teoretice):
- radiator ulei <asta chiar ca-i teorie dar ar fi teribil de util> (si uleiul asigura intr-o oarecare masura racirea motorului); - curatarea la interior a instalatiei de racire ( pentru o mai buna preluare a caldurii); - vara sa se utilizeze un termostat "tropical" (sa deschida sub 80 de grade); - trecerea de la regimul de "forja" la ralanti, daca e posibil, sa se faca cu "treceri" prin regimuri intermediare; - reglarea carburatorului ptr. un amestec ceva mai bogat iar ralantiul ceva mai ridicat (900-1000 rot/min) |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
dorucioby |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 ![]() |
Scoate furtunul de la gura de la capacul culbutorilor dedesubt si se rezolva. Asa ceva am avut si eu si acum o las la relanti si o ora sa mearga ca nu se opreste
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 00:42 |