vine in "nas" !
![]() ![]() ![]() |
vine in "nas" !
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|||
bogdanmardare |
![]()
Post
#2
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa facea si a mea (SH, 60000 km la cumparare, cam asa facea de cand am luat-o, dar deh, prima masina
![]() In viteza I: - de fiecare data cand ridicam piciorul de pe acceleratie "venea in nas"; - daca atingeam usor acceleratia la relanti smucea; - trepidatii la plecarea de loc; - un zgomot scurt ca un cloncanit la pornirea motorului, de sub masina, undeva in dreptul aerotermei sau in dreapta fata sub torpedou (motorul si catalizatorul nu ating de scut, catalizatorul nu este spart, am verificat inainte). Un "marait" + "venit un nas" la retrogradare (intre tr. V-IV, IV-III sau tr. III-II) daca viteza nu este suficient de scazuta (in treapta superioara turatia este > 1500-1700). Ambreiajul nu creeaza probleme (urca borduri cu fata sau cu spatele, nu se tureaza fara sa creasca viteza, are doar 10000 km). Am crezut initial ca e vorba de bieleta antirasturnare. Am hotarat sa schimb toti suportii de la motor, si am inceput cu suportul hidroelastic. Stiu ca pare aiurea, dar parea cel mai accesibil, desi de fapt trebuie demontat scutul si sprijinit motorul de dedesubt... ce mai, un fleac ![]() Comportament schimbat dupa inlocuire: nu mai trepideaza la plecarea de pe loc, nu mai smuceste, nu mai cloncane la pornirea motorului, ambreiajul cupleaza putin mai ferm. In schimb a aparut o trepidatie usoara la relanti cu motorul cald (am observat si la alte Solenze chestia asta). Urmeaza tamponul de la cutia de viteze (l-am cumparat odata cu tamponul hidroelastic dar nu am tubulara de 16, iar inelara nu ajunge). Si apoi bieleta anti-rasturnare (pe aia tre' sa o cumpar; raman la concluzia ca are rolul principal in amortizarea oscilatiilor fata-spate ale motorului). Posibil ca la tine sa fie doar bieleta anti-rasturnare, s-au dus bucsele acelea de cauciuc de la socul puternic. |
--------------------
Dacia
Sandero
- B 63 ***
2016 0.9 TCe
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Foarte interesanta operatiunea...
Explica-mi si mie te rog pe unde e tamponul asta hidroelastic ca eu nu am nici o idee... Si evident ma intereseaza cat a costat tamponul pe care l-ai schimbat. Eu am schimbat bieleta anti-rasturnare si parca e un pic mai bine, dar nu grozav.... Multumesc. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La DSN/SLZ tamponul hidroelastic este suportul motor de pe aripa dreapta (de la pasager).
Celelalte sunt pe baza de cauciuc simplu (cel de pe cutie si cel de la bieleta antirotire) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#5
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Tamponul hidroelastic a costat 102,34 ron, iar cel pentru cutia de viteze 41,65 (total 144 ron). Piesele le-am luat de aici, import Turcia. La magazinele Dacia preturile pentru tampon hidroelastic se invart in intre 400 si 600 ron, de aceea nu am luat "de origine". Mai adaug o observatie la cele de mai sus privind comportamentul masinii: la viteze peste 85-90 km/h, aparea o trepidatie puternica in volan, in genul celei data de anvelope neechilibrate sau janta stramba. Pentru pasager, trepidatia era si mai pronuntata. Directia nu tragea dreapta sau stanga, nu deviaza la franare. Am dat vina pe jante (14" din tabla cu gaura de 60 mm, fara inele de centrare, asa am cumparat-o). Am montat inele de centrare si echilibrat/indreptat jantele si anvelopele (Autosoft), nici o imbunatatire. In service au ridicat din umeri, banuiau planetara dreapta sau caseta de directie. Dupa ce am schimbat tamponul, trepidatia a disparut... |
--------------------
Dacia
Sandero
- B 63 ***
2016 0.9 TCe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 14:12 |