Incarcare insuficienta, vine gerul si mi-e groaza
![]() ![]() ![]() |
Incarcare insuficienta, vine gerul si mi-e groaza
badboy_marius |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|||
tarzy |
![]()
Post
#2
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
ordinea verificarilor ar trtebui sa fie:
1. releu 2. alternator 3. baterie 4. electromotor (sa nu fioe in scurt) si bineinteles toate legaturile intre ele cat timp are bateria? .... din cate vad tu ai verificat/schimbat releu + alternator - incearca cu o baterie de imprumut si vezi ce si cum This post has been edited by tarzy: 26 Nov 2008, 07:58 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
autom |
![]()
Post
#3
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(badboy_marius @ 26 Nov 2008, 07:48) la relanti, am scos borna plus de pe baterie, Nu se deconecteaza acumulatorul cand motorul este pornit! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce marca e noul releu?sper ca ai luat de IPEE si nu alte rebuturi.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
bateria are vreo 3 ani, e de 43A, dar niciodata nu am avut probleme cu ea. in plus, invarte ok, farurile au ceva intensitate cand sunt aprinse numa pe baterie.
electromotorul...invarte bine, chiar destul de rapid, oricum am sa-l verific. releul este fabricat in romania, are fir de referinta, am dat 25 de lei pe el. oricum, se comporta la fel ca ala vechi. ma gandeam la ceva logic, ce naiba sa se intample in timpul in care am stat la munca, ca am venit cu ea ok, si m-am intors cu ea cam...cu buba. eu banui ca bateria e buna din moment ce am venit pe ea de la munca, inca mai invarte, chiar la fel ca inainte.... borna am scos-o doar pentru o secunda. atat. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#6
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
poate ai uitat farurile aprinse,
ai alarma? poate ai un buton defect si iti aprinse plafoniera? sau becul din portbagaj ar merita o verificare temeinica si pe partea asta |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
baranga |
![]()
Post
#7
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(badboy_marius @ 26 Nov 2008, 07:48) la relanti, am scos borna plus de pe baterie, motorul se oprea, la vreo ~2500 rpm, am scos borna, motorul mergea foarte foarte intrerupt, si dadea sa se opreasca. daca ai scos borna la 2500rpm ai neneorocit alternatorul si/sau releul de incarcare;NU se scoate borna in timpul mersului motorului;in cel mai rau caz o scoti in ralanti si NU accelerezi deloc dar si asa e riscant;mai bine verifici daca ai excitatie la alternator(firul verde daca nu ma insel ce vine cu papuc pe alternator) adica cand il scoti si cand il bagi trebuie in mosd normal sa faca flama;daca nu face e stricat alternatorul ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e un topic luuung...cu Alternator si releu de incarcare...ceva de genul
se explica cum se verifica elegant si fara riscuritoate 3 elementele sis de incarcare.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
face flama. si inca una mare.
acum de la masina vin, si vreau sa zic ca am turat-o de draci pana in 4000 ture si am tinut-o asa macar macar sa se miste acu ala de la alternator. nimic. imi vine sa-mi iau zilele. la fel face cu 2 alternatoare, cu 2 relee, cu 2 baterii. mor, nu alta. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
acu de la incarcare te referi...sa stii ca nici alea nu-s sfinte..se strica si ele..ia un voltmetru ca-s ieftine si masoara si dupaia revino....
ai contacte imperfecte cel mai probabil... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tester |
![]()
Post
#11
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu as zice sa testezi cat scoate cu un aparat de masura si sa nu mai dai crezare instrumentului din bord care numai corect nu e...
L.E. vad ca am postat in acelasi timp cu cristitranca This post has been edited by tester: 26 Nov 2008, 19:41 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
si la ce contace sa ma uit? adica care ar fi cele mai "expuse"?
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cam toate, in special tresa de la masa, bornele de pe baterie
trebuie sa vezi cu un aparat de masura caderile de pe sunt si cat de mari sunt |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Incearca cu aparatul de masura mie imi arata ca incarca ....se ducea acul aproape in mijloc si cand am pus aparatul incarca 13.8 in sarcina 13.3 la relantiu .......bordul inseala mult ........metoda neortodoxa ar fi sa aprinzi faza lunga cu motorul la relantiu si sa iei borna la baterie daca moare e dus ceva alternator sau releu ........desi sunt cert ca ai alternatorul dus (cel putin o dioda strapunsa) ca nu stiu cel putin mie ala mi s-a dus de cele mai multe ori ........si stai calm nu e munca mare .....pe mine m-a lasat ambreiajul zilele astea gandeste-te la munca mea
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Eu cred ca ai la ambele alternatoare diode arse sau ambele releel au fost defecte . Incearca sa vezi daca incarca alternatotul punand plus direct pe excitatia alternatorului (papucul acela cu fir verde) dar cu un volmetru legat la bornele bateriei si acesta trebuie sa ajunga in 16 v in relanti si 18-19 in turatie daca nu ajunge acest prag inseamna ca ai diodele arse iar daca ai inseamna ca e releul defect.
!!! Nu incerca testul cu borna scoasa ( metoda spusa de vallyyy) ca poti arde diodele alternatorului sau spoti arde chiar si anumiti cunsumatori ( alarma , casetofon ) . De becurile de la far nici nu mai zic ca o sa le arda . O MASINA TREBUIE SA INCARCE MINIM 13.8 SI MAXIM 14.5 DACA NU SE INCADREAZA IN ACEST PRAG ARE PROBLEME, This post has been edited by ciprianeduard: 26 Nov 2008, 22:50 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
Dumnezeu cu mila...asa suntem cu daciile p strazi...eram si eu fericit ca in sfarsit imi mergea tot, pornea sfert de dimineata pe ger, cand acu ma trezesc cu astea pe cap....oricum, de cand am masina, vreo 2 alternatoare am schimbat, si ma mir, pentru ca atunci cand merg cu faza lunga (am model cu 4 faruri), si stergatoare, sta tot pe alb la baterie, no, cand nu am nici un consumator, dar dau drumu la aeroterma...scade in rosu tot acu. ma gandesc ca de acolo imi tot f*** vreo dioda...oare?
26 Nov 2008, 22:51: sunt multe metode "batranesti" de test....oricum, cred ca la ambele alternatoare am vreo dioda ceva dusa...eu stau si ma intreb...asa deodata se ard? ce le provoaca arderea?? This post has been edited by badboy_marius: 26 Nov 2008, 22:51 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
ce zici tu e normal la dacia ca alternatorul are putere mica ( 36 A sau 50A ) si nu poate duce toti consumatorii daca vrei incearca un alternator de masina straina mai puternic ( cauta ca e un topic cu aceasta tema)
26 Nov 2008, 22:56: Oricum diodele cele tipul mic sunt foarte proaste cele tipul mare sunt mai bune iar daca ai tipul mic nu-i de mirare ca se ard. This post has been edited by ciprianeduard: 26 Nov 2008, 22:56 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
spunea cineva, un batran, ca daciile erau pe culori...cele albe si rosii aveau slabiciuni la tabla, rugina..., cele gri la cutiile de viteze, cele galbene sau cream la instalatia electrica si etc...
![]() <span class='edit'>26 Nov 2008, 23:00:</span> la un alternator am de tip mic, la celalalt, de tip mare. prin chestia asta inteleg ca la cel de tip mic, distantele intre bornele alternatorului sunt mai mici decat celalat unde distanta e inca o data decat la cealalalt. ambele sunt de 36A. eu spuneam ca numai si numai aeroaterma, atat, imi scade pe rosu ff mult. bine, ce-i drept, daca merg undeva la 2500 rpm, mai da pe alb. mi-e greata cand ma gandesc ca pe ploaie, unde stergatoare, faruri, aeroaterma...saraca baterie... This post has been edited by badboy_marius: 26 Nov 2008, 23:01 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Metoda spusa de mine am mentionat e "babeasca" cum s-ar zice si neortodoxa foloseste aparatul de masura ala e de baza ..........alternatoarele crede-ma te lasa asa deodata eu sunt la al 3 - lea schimbat pentru cate o dioda arsa .......ai mare grija ca apoi distrugi si bateria .....bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
badboy_marius |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
si apoi, ce alt alternator s-ar potrivii perfect? sau macar fara vreo modificare majora? ca parca as merge pe la dezmembrari sa ma uit...numai asa , informativ..
This post has been edited by badboy_marius: 26 Nov 2008, 23:13 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
spor la citit aici ai o indrumare cum sa repari si sa masori alternatorul , mai multe detalii gasesti in topic
![]() This post has been edited by bygy007: 27 Nov 2008, 15:08 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
coronarian |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 4 August 08 ![]() |
eu zic sa-ti scoti luminile alea din podea
|
--------------------
Renault
21
1993 Diesel, 2068 cm3
- BV xx xxx
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
merge montat alternator de solenta maine iti dau si codu exact si o poza cu modelu
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
ar fi interesant. chiar sa imi spui. sa merg sa ma interesez si de ceva preturi.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare am pus pe 1310 de la o dacie 1300 alternator(36),releu mecanic si incarca de imi fierbe bateria.Cu faza scurta incarca 14,4.Cine mai e ca mine merg tot timpu cu faza scurta, dar nu am probleme.
![]() 27 Nov 2008, 22:25: Uitasem: Am avut si releu elctronic de incarcare de IPEE, ala incarca de imi fierbea bateria cu tot cu faza scurta.Si am zis ca raman la cel mecanic. This post has been edited by motanpaul: 27 Nov 2008, 22:25 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa urmatoarea masuratoare + baterie + bobina si zi-mi ce spune suspectez o problema la contactul electric
This post has been edited by bygy007: 27 Nov 2008, 23:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
bygy la ce strambaturi de masini au astia 2 de ce crezi ca partea electrica ar fi mai dreapta?
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#29
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
@Mr_Devil83:
![]() Oricum pre tare......... chiar habar nu am cu incarcarea, stiu cand trebuie sa plec de acasa aprind faza scurta si talpa. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:42 |