DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AJUTOR, tremurat al motorului, apa se incalzaste

casagrande
post 10 Apr 2008, 18:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 April 08




Motorul tremura in mers si la relanti, apa se incalzeste frt repede
Am schimbat bujiile, filtru de benzina , dar nimik, CE MA SFATUITI ??? wacko.gif


--------------------
vw golf2 1984 - ph 94 xul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_av
post 10 Apr 2008, 18:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 895
Joined: 25 March 07
From: pitesti




eu am avut injectoarele infundate, cu aceleasi ,,simptome" de le spui tu.


--------------------
dacia logan 2006 / ambition - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 10 Apr 2008, 19:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Sau poate ai o fisa de la o bujie dusa.
Pasul1: Scoate pe rand cate una si vezi la care nu face scanteie cand masina este la relanti si comportamentul motorului ramane la fel.
Pasul2: Cum bine a spus si dany curata injectoarele
Pasul3: Poate bobina de la bujii (de inductie) nu mai functioneaza cum trebuie. Cauta un amic cu o DSN sa te ajute cu ceva piese.

Si pasul cel mai important poate fi primul sau ultimul tu decizi: mergi in service sau la un mecanic cunoscut.

Uite cateva topic-uri care o sa te ajute cu siguranta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98144&hl=tremura
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=85869&hl=tremura
http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...tml#entry957703

This post has been edited by mvali: 10 Apr 2008, 19:19


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile
post 16 Apr 2008, 13:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 5 October 04




Si la mine nu trage masina cum trebuie, se accelereaza greoi. Am observat ca fisa de la prima bujie din stanga nu face scantei la fel de violent ca celelalte, la scoaterea de pe bujie. Sa fie de la acea fisa tot acest comportament? Precizez ca am desfundat infectoarele.


--------------------
dacia supernova - IS-05-AAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuly89ct
post 16 Apr 2008, 20:28
Post #5


Membru cu masina...


Group: Members
Posts: 404
Joined: 30 September 07
From: Constanta




QUOTE(vasile @ 16 Apr 2008, 13:02)
Si la mine nu trage masina cum trebuie, se accelereaza greoi. Am observat ca fisa de la prima bujie din stanga nu face scantei la fel de violent ca celelalte, la scoaterea de pe bujie. Sa fie de la acea fisa tot acest comportament? Precizez ca am desfundat infectoarele.
*


ai schimbat fisa respectiva cu alta sa vezi ce se intampla?


--------------------
BMW 525d E60 2006
"Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmykze
post 18 Apr 2008, 20:56
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 18 April 08
From: Bucuresti




si eu am aceeasi problema, inca nu am cautat rezolvarea dar sigur dupa Paste o voi face si voi scrie pe forum ce si cum.


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Clima
New owner of OPEL ASTRA G 2L, 16V, Turbo Diesel, 101 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile
post 19 Apr 2008, 15:50
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 5 October 04




Dupa masurarea rezistentei fiselor am gasit una defecta, asa ca am inlocuit intreg setul.


--------------------
dacia supernova - IS-05-AAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel_bm
post 10 May 2008, 11:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 10 May 08




salutare tuturor. ma numesc daniel si sunt din baia mare. am si eu o supernova rapsodie din 2002. de la o vreme incoace motorul nu mai toarce in regimul relanti asa cum ar trebui parca s-ar ineca gata gata sa cada in bot. Mai mult, am patit-o de cateva ori la intersectii cand aveam de asteptat la semafor si pur si simplu mi-a cazut in bot cand pornea gmv-ul, deci cand crestea temperatura apei. problema e ca la fel se comporta motorul si cand este rece. pur si simplu nu functioneaza rotund asa cum ar trebui sa mearga. Anul trecut am desfacut rezervorul si am inlocuit pompa de benzina pentru ca nu baga benzina decat cu 1,5 bari. tot atunci am schimbat si filtru de benzina iar de vreo 2 luni am schimbat uleiul, filtrul de ulei, canistra de carbon,motorasul pas cu pas , supapa de la returul de benzina, bujiile, fisele, etc...cam tot ce tine de alimentare, combustie, bobina de inductie,etc. Am verificat pana si sonda lamda care este curata ca lacrima. Mai mult decat atat, am scos pe rand cate o fisa de pe fiecare bujie ca sa vad daca nu exista probleme la procesul de combustie. trapidatiile scadeau cand fisa era scoasa, semn ca procesul de combustie se desfasura normal. Am pus masina pe tester si anume pe DDT 2000 ca sa vad ce depisteaza testerul insa....surprise wacko.gif ....nimic . Toate cica functioneaza ok si totusi motorul merge la relanti sacadat. am fost la un amic ce face itp-uri si am introdus sonda ptr noxe in toba de esapament sa vad daca nu e cumva de vina catalizatorul dar culmea........ cool.gif scoate noxe STAS!!! Am deconectat furtunul ce face legatura intre rezervor si canistra de carbon lasand canistra sa isi ia aerul din mediul de sub capota si nu din rezervor. ma gandeam ca poate este infundat pe undeva si nu primeste aer. filtru de aer are o vechime de aprox. 4 luni. Inca o chesie..... in rezervor se creeaza o presiune ciudaa iar aunci cand indepartez busonul suna de parca ai desface o sticla de apa minerala. Pur si simplu masina deja ma termina psihic si nu mai stiu ce sa fac cu ea. Am verificat pana si parametrii de functionare ale componentelor din motor(DDT-ul e capabil sa faca asta) si toate functioneaza in parametrii normali.
Va rog mult daca stiti ce altceva as mai putea sa fac , astept sfaturile voastre.
Cu mult respect, Daniel.
P.S. calculatorul a fost inlocuit temporar si la fel se comporta masina.


--------------------
dacia supernova 2002 rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 10 May 2008, 15:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Hmm. O intrebare: Merge la fel de prost cand pui un alt consumator mai mare? GMV-ul mananca curent de rupe. si dupa cum spui tu problemele apar la alimentarea consumatorilor seriosi. Cu bateria si sistemul de incarcare al ei cum stai? Ai scos pe rand cate o fisa din bujie, aveai scanteie puternica pe fiecare cilindru (cu fisa scoasa trebuie sa auzi descarcarea pe blocu motor) banuiesc ca doar bobina ai schimbat'o. Ciudat la tine este ca la scoaterea fisei motorul trepida mai incet cand de fapt ar trebui ca trepidatiile sa se amplifice.
Si inca o chestie ciudata: in rezervor ar trebui sa se formeze vid nu presiune... mugetul de vaca vine de la presiune scazuta. Sistemul de alimentare este ok? sa nu ai cumva ceva infundat pe parcurs.
Verifica supapa unisens cum spune "dr_mKe" aici:
http://www.daciaclub.ro/relanti-incoerent-...vi-t111614.html


This post has been edited by mvali: 10 May 2008, 15:45


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
franco_iasi
post 24 Sep 2008, 19:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 February 08
From: Iasi




Eo mi-am luat fise GM de la un magazin de piese Daewoo ca tot asa tremura motorul din cind in cind si nu tragea ... nu stiu ce mi-a venit, probabil sunt satul de piesele Genuine de Dacia.


--------------------
Dacia SupeR Nova 2003 - IS 41 LIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 30 Mar 2009, 11:15
Post #11


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Reinvii si eu din pacate acest topic: sambata dupa ce am curatat masina in totalitate (interior, exterior si compartiment motor), am mers cu ea o distanta relativ scurta (5 km) dupa care am dus masina la parcare. mentionez ca nu am dus-o la spalatorie, m-am ocupat personal iar la spalare nu am folosit jet de apa sau furtun.Ieri cand am pornit-o, a mers ok cateva secunde iar dupa aceea pur si simplu a inceput sa tremure toata masina: tremura scaunul, maneta schimbatorului, pana si volanul, dar un tremurat pe care-l simteam, parca era cineva in spatele masinii si impingea la ea. Am observat ca daca o acceleram putin (cam in jur de 1500 de turatii), acel tremurat disparea. Am mers ieri in jur de 80 de km iar la destinatie am parcat. Am revenit la masina in 20 de minute iar la pornire nu mai tremura, motorul fiind "cald". Astazi dimineata la fel: o pornesc, sta cateva secunde dupa care iar incepe sa tremure. S-a confruntat cineva cu o astfel de problema? Am verificat fisele bujiilor sa fie introduse corect, altceva nu stiu ce sa mai fac. sad.gif


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marduk8602
post 30 Mar 2009, 13:52
Post #12


4x4 offroad


Group: Members
Posts: 119
Joined: 6 September 07
From: bucuresti




in legatura cu verificatul la ochi al FISELOR, dupa "puterea" scanteii... cea mai din stanga, care este si cea mai lunga, este normal sa dea o scanteie mai putin vizibila. faceti urmatorul test: noaptea, pe o strada FARA nici o sursa de lumina, scoateti fisa respectiva cu motorul pornit si o sa vedeti cum face 100 de mici scantei prin izolatie cu tot ce e metalic prin jurul ei. chhestia asta se vede mai ales la modelul cu AC, curentu nu ajunge pana la capatul fisei ci se descarca prin strapungerea izolatiei, prin conductele de la AC. treaba asta nu se intampla, bineinteles si cand fisa e pusa pe bujie. puteti verifica si pe logan sau solenza, efectul e acelasi mereu, fisa cea mai lunga da scanteia cea mai "slaba". puteti dc vreti sa va convingeti ca scanteia e buna sa montati temporar fisa din dreapta, cea mai scurta; scanteia va fi ok.

legat de curatatul INJECTOARELOR, e de obicei cea mai frecventa cauza pentru trepidatii la relanti. incercati sa le curatati cat fac probleme dooar la relanti, altfel problema se agraveaza si costa mai mult. preventiv, sfatul meu e sa mergeti mereu cu macar 7 8 10 litrii de benzina in rezervor(prima linie, cat sa nu stea becu aprins); asa n-o sa traga toata rugina si tot jegu din rezervor. si macar o data pe luna bagati o solutie de curatat injectoare, eu folosesc 2+2 bidonas alb de 330 sau 250 ml parca, doar ca il pun nu la 40 de litrii cum scrie pe eticheta ci la 10 litrii apoi 10 15 minute calc acceleratia fara mila; astfel creste presiunea in injectoare si se curata. mentionex ca ajunsesem sa merg cu injectoare de rezerva in portbagaj dc plecam si pana la ploiesti 022.gif , pana mi a zis un proprietar tot de dsn sa fac asa, si de atunci (vreo 40000km nu am mai avut nici o problema cu injectoarele.)

sper ca am fost destul de clar si util si spor la remedierea bubelor biggrin.gif


--------------------
dacia mcv cheala sep 2011 - B-26-YIR
minsk 125cc 1992 B-90-EAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 30 Mar 2009, 15:39
Post #13


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Tocmai vin de la service de unde am cumparat un set nou de bujii si fise de origine. Am hotarat sa le cumpar dupa ce am pornit motorul, am vazut ca face in continuare trepidatii si am hotarat sa umblu la fise. Am scos prima fisa din stanga, dadea scantei, insa nu s-a simtit nici o diferenta in functionarea motorului, am scos urmatoarele 3 insa la acestea se simtea imadiat cum tremurul crestea. Am zis ca poate o fi de la fisa sau de la bujie. Uite ca n-a fost. Mecanicul care s-a uitat la ea, a fost cam zgarcit cu explicatiile, spunand sec ca trebuie pusa la un calculator. Am vorbit cu doi prieteni de-ai mei si acestia au zis ca ar putea fi primul injector din stanga. Maine voi merge la un amic ce se ocupa cu asa ceva si sper sa rezolvam cumva prin curatarea injectoarelor. Recunosc si eu ca in ultima luna am cam mers cu beculetul aprins, respectiv cu rezervorul cam gol. sad.gif


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 30 Mar 2009, 16:23
Post #14


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




QUOTE(K-tlyn @ 30 Mar 2009, 15:39)
Tocmai vin de la service de unde am cumparat un set nou de bujii si fise de origine. Am hotarat sa le cumpar dupa ce am pornit motorul, am vazut ca face in continuare trepidatii si am hotarat sa umblu la fise. Am scos prima fisa din stanga, dadea scantei, insa nu s-a simtit nici o diferenta in functionarea motorului, am scos urmatoarele 3 insa la acestea se simtea imadiat cum tremurul crestea. Am zis ca poate o fi de la fisa sau de la bujie. Uite ca n-a fost. Mecanicul care s-a uitat la ea, a fost cam zgarcit cu explicatiile, spunand sec ca trebuie pusa la un calculator. Am vorbit cu doi prieteni de-ai mei si acestia au zis ca ar putea fi primul injector din stanga. Maine voi merge la un amic ce se ocupa cu asa ceva si sper sa rezolvam cumva prin curatarea injectoarelor. Recunosc si eu ca in ultima luna am cam mers cu beculetul aprins, respectiv cu rezervorul cam gol. sad.gif
*



Injector infundat exact la fel am patit si eu la injectorul nr.3.Am crezut ca erau bujiile le-am schimbat ,tot la fel mergea.Cand am fost la service aia mi-au zis din start injector infundat curatat injectoare si pt siguranta mea sa nu se mai intample pe viitor sa schimb si conducta de alimentare(turul ) cu una de solenza cu 2 capete din plastic.problema s-a rezolvat cu cateva carje la masina pe o distanta de 7-8 km de la service pana in vitan si invers dar am zis sa nu mai risc si am schimbat teava si curatat injectoarele.

Incearca sa te dai putin la ea chiar daca face urat si poate isi da drumul ca la mine dar nu cred ca o sa tina mult

o zi usoara.


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 31 Mar 2009, 20:52
Post #15


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Am fost la un amic sa vedem care e treaba cu injectoarele. Le-a curatat pe toate 4 insa problema a persistat in continuare la injectorul cu nr 1 din partea stanga. Am urmat procedura descrisa de AlinRAHAU in topicul referitor la injectoare. Nu am reusit sa facem nimic cu acel injector (l-a curatat insa dupa montare, masina tot tremura)asa ca din pacate a trebuit sa cumpar unul nou. Ca sa ne convingem, a scos de la masina lui unul (are tot SN) si l-a montat la masina mea. Am pornit-o si nu mai tremura. Decat sa mai bat inca un drum degeaba de la Harlau la Iasi, am decis sa cumpar un injector nou. Sper sa nu-mi mai faca probleme ca si-asa am dat o caruta de bani pe el.


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 1 Apr 2009, 19:20
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Pot sa apara probleme cu injectoarele daca mergi subturat? Un cunoscut schimba vitezele cam la 2000 RPM si are mereu probleme cu injectoarele. Eu le schimb la peste 3000 RPM si nu am probleme cu ele decand am luat masina, peste 20.000 km.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Apr 2009, 19:37
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




trebuie sa sti si cum sa rulezi subturat si cu o turatie constanta. Daca rulezi subturat si apesi violent acceleratia poat apare in timp scurt aceste probleme iar culoarea bujiilor iti pot spune rapid daca functioneaza corect sau incorect acel injector de pe pistonul respectiv.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marduk8602
post 1 Apr 2009, 20:35
Post #18


4x4 offroad


Group: Members
Posts: 119
Joined: 6 September 07
From: bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 1 Apr 2009, 19:37)
culoarea bujiilor iti pot spune rapid daca functioneaza corect sau incorect acel injector de pe pistonul respectiv.
*



poti sa explici mai clar te rog cum sa "citesc" culoarea bujiilor? adica ce au dc bat spre negru, maroniu, etc. am o problema cu trepidat motoru si un consum parca putin marit si suspectez un injector.
problema e ca tremura la relanti si are tendinta sa dea in nas si la turatii mari >3000.
bujiile sunt noi, fisele sunt ok, pompa nu cred ca e din ce am citit pe aici


--------------------
dacia mcv cheala sep 2011 - B-26-YIR
minsk 125cc 1992 B-90-EAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 14:13
Forum Renault