esapament modificat
![]() ![]() ![]() |
esapament modificat
icenice |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti, Balta Alba ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza - Europa
|
|||
zzero |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Ma interesa un raspuns de la Borla.Ca am posibilitatea sa le fac si aici la CTA.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Borla |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(zzero @ 16 Feb 2005, 16:03) Multumesc mult de informatii.Ma intereseaza un traseu pt SLZ sport(adica 5,6mil) dar inainte de finala sa se desparta pe doua cai(cum am in avatar), pt ca vreau sa inlocuiesc si finalele cu altele.Cat ma costa in plus. In plus as vrea sa stiu daca imi puteti face si saxofonul cu evacuare pt fiecare cilindru separat.Ce sistem imi recomandati 4-2-1 sau 4-1.La ce diensiune(diametru) le faceti si la ce pret.Multumesc!!! Scuze pentru raspunsul intarziat. E mai complicat de estimat un cost pentru ca un se prea vede ce aveti sub masina. In principiu nu ar trebui sa fie plus mai mult de 1,5-2,0 mil. In cazul asta varianta sport cu bifurcatie este estimata la 7,1-7,6 mil. Se poate realiza fara probleme si tubul de coborare din galerii ("galeria", "saxofonul", "serpisorii") pentru Solenza dar asta implica automat renuntarea la catalizator. Sistemul este 4-2-1 iar diametrul tevilor este de 36 mm. Pretul este de aproximativ 5,7 mil. Produsul a fost testat de noi pe dinamometru. S-a obtinut, comparativ cu esapamentul original, o reducere de contrapresiune de la 32 la 25 KPa si o crestere de putere masurata pe stand de circa 5%. Speram ca aceste informatii sa va fie utile. |
-------------------- |
|
zzero |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Va multumesc mult!!!La catalizator oricum am renuntat mai de mult.Ati incercat si cu alta dimensiune(mai mar) decat 36mm.Tot cam atat are si cea originala, daca nu ma insel.Eu ma gandeam la 40mm(x4), sa pleca apoi pe 42(x2)iar la final sa intre in teava de 50mm.Cam ca in poza....scuzati desenul e facut in graba....
Cam asa arata esapamentul meu.Vedeti la sfarsit cum se desparte pe 2 cai...In stanga este direct toba iar in dreapta se continua cu inca aprox 1m de teava dupa care este toba. This post has been edited by zzero: 18 Feb 2005, 15:16 Attached thumbnail(s) serpisori.jpg ( Size: 59.66k ) Number of downloads: 441 Poza_226_.jpg ( Size: 24.36k ) Number of downloads: 424 |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Borla |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(zzero @ 18 Feb 2005, 16:12) Va multumesc mult!!!La catalizator oricum am renuntat mai de mult.Ati incercat si cu alta dimensiune(mai mar) decat 36mm.Tot cam atat are si cea originala, daca nu ma insel.Eu ma gandeam la 40mm(x4), sa pleca apoi pe 42(x2)iar la final sa intre in teava de 50mm.Cam ca in poza....scuzati desenul e facut in graba.... Cam asa arata esapamentul meu.Vedeti la sfarsit cum se desparte pe 2 cai...In stanga este direct toba iar in dreapta se continua cu inca aprox 1m de teava dupa care este toba. Varianta noastra are 36 mm (x4); 40 mm (x2) si 45 mm (x1). Varianta originala are 36 mm la exterior si grosime de 3-4 mm, iar realizarea este din fonta cu un coeficient de frecare mult mai mare decat in cazul tevilor de inox utilizate de noi. Estimarile si incercarile noastre au demonstrat ca marirea diametrului in cazul acesta nu aduce o crestere vizibila de putere si calitate a evacuarii. Noi recomandam varianta asta. |
-------------------- |
|
zzero |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Am inteles.Va multumesc!!!
Ar mai ficeva....care e diferenta dintre traseul normal de SRN/SLZ si cel sport(modificat)??? Am vb cu cineva de la Service Pilot cred(oricum repr Borla-Cosmin parca) si mi-a spus ca traseul sport este pe 50mm.D-voastra spuneti 45mm. De altfel tot el mi-a recomandat 40-42-50.Ma refer la diam. tevilor de la serpisori. Acum....eu nu mai inteleg...... Uite un lik cu niste preturi si dimensiuni date de el.E mai vechi ce-i drept.Aici apare si traseu pe 50 si evacuare dubla http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2447&st=0# This post has been edited by zzero: 18 Feb 2005, 18:42 |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Borla |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(zzero @ 18 Feb 2005, 19:37) Am inteles.Va multumesc!!! Ar mai ficeva....care e diferenta dintre traseul normal de SRN/SLZ si cel sport(modificat)??? Am vb cu cineva de la Service Pilot cred(oricum repr Borla-Cosmin parca) si mi-a spus ca traseul sport este pe 50mm.D-voastra spuneti 45mm. De altfel tot el mi-a recomandat 40-42-50.Ma refer la diam. tevilor de la serpisori. Acum....eu nu mai inteleg...... Uite un lik cu niste preturi si dimensiuni date de el.E mai vechi ce-i drept.Aici apare si traseu pe 50 si evacuare dubla http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2447&st=0# Diferenta intre cele 2 trasee: traseul normal este pe 45 mm iar traseul sport pe 50 mm. Am spus eu traseu sport pe 45? Parca nu. Cosmin are dreptate traseul sport are 50 mm diametrul tevilor. Asta e si esenta unui traseu sport: majorarea diametrului tevilor intregului traseu cu 5 pana la 10 mm.Conectarea "galeriei" cu traseul? Simplu. Dupa cum spuneti si dumneavoastra link-ul e vechi. De atunci am am mai studiat problema. La fel si cu preturile. Acum am si eu o intrebare: cum sunt preturile avand in vedere ca e o promotie si ea se aplica chiar la producator? |
-------------------- |
|
zzero |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Dumneavoastra ati spus....."Varianta noastra are 36 mm (x4); 40 mm (x2) si 45 mm (x1). "
Chiar nu mi se par mari preturile.Dar cum ati spus...ele sunt la producator, nu la revanzator(care mai are un adaos). Din fericire pt mine pot sa le fac la preturi mult mai mici in CTA.Bineinteles nu la aceeasi calitate.Dar pretul este la jumatate.Adica pret teva inox 50mm(2.5 mil maxim bara 6m-mie imi trebuie doar vreo 3m) plus manopera 2.5mil.traseu complet inox fara detenta, cu ramificatie pe 2 cai.La fel cu cel care l-am atasat si care din pacate fiind la inceput in modificari l-am facut pe 40mm. O problema ar fi serisorii care i-as face la dumneavoastra, dar nu prea mai am bani acum, pt ca strang ca sa modific motorul. This post has been edited by zzero: 19 Feb 2005, 10:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Borla, pune o poza pe forum cu o toba de la voi, poza facut in "gaura" ca sa zic asa. Sa vada oamenii cum arata.
Ce nu e conform cu realitatea? Ca tobele alea sint o simpla teava acoperita cu vata de sticla si acoperite cu alta bucate de metal? Faptul ca am zis mai sus ce am zis nu inseamna ca eu combat produsele sau firma(sint proaste etc) insa pur si simplu ma asteptam la altceva. This post has been edited by EvilOne: 26 Feb 2005, 18:11 |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
dudy |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
Borla da-ne te rog un nr de tel. unde poti fi contactat. 10x
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
Borla |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(dudy @ 26 Feb 2005, 21:57) In cadrul acestui topic am amintit numarul de telefon unde se pot face programari pentru realizarea traseelor de esapament din inox la sediul Borla Romcat din Curtea de Arges. Tot la acest numar se pot obtine si alte detalii. Vad ca esti din Pitesti, cred ca-ti este mai la indemana service-ul Pilot: Str. Serelor nr. 2, pe centura la Bascov. Poti merge direct sa vorbesti cu baietii. |
-------------------- |
|
Borla |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(EvilOne @ 26 Feb 2005, 19:06) Borla, pune o poza pe forum cu o toba de la voi, poza facut in "gaura" ca sa zic asa. Sa vada oamenii cum arata. Ce nu e conform cu realitatea? Ca tobele alea sint o simpla teava acoperita cu vata de sticla si acoperite cu alta bucate de metal? Faptul ca am zis mai sus ce am zis nu inseamna ca eu combat produsele sau firma(sint proaste etc) insa pur si simplu ma asteptam la altceva. Pentru a descoperi mai multe detalii referitoare la tehnologia de realizare si performantele unui esapament "direct flow" va sfatuiesc sa accesati urmatoarele link-uri: http://www.borla.com/about/ http://www.borla.ro/universale.htm Care sunt asteptarile dumneavoastra referitoare la produsele noastre? |
-------------------- |
|
dudy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
din decembrie ma tot pasuiesc cu niste serpisori la o sn
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
Borla |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(dudy @ 28 Feb 2005, 18:03) Pana la Curtea de Arges sunt 34 de km si ati rezolvat problema saptamana asta. Pentru tubul de coborare din galerii (caz in care renuntati la catalizator) problema dureaza maxim 2 zile dupa ce ne sunati si faceti o programare. Costul? Doar 5,7 mil. Poate merita drumul. Noi spunem ca da. |
-------------------- |
|
Tudorica |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(michimaus @ 6 Feb 2005, 14:47) as vrea sa fac solnitza mea sa sune putin mai sportiv.drept pentru care as vrea sa scot sitele din toba finala.se modifica zgomotul cu mult? la berlina pe care am avut-o inainte aveam teava in locul tobei finale si se auzea chiar frumos.nu facea zgomot de toba sparta si nici nu se auzea foarte tare la turatie mare. daca scot sitele din toba comenteaza baietii ceva la revizie.pana la itp mai am 2 ani timp in care oricum as fi schimbat toba.si nivelul noxelor aricum nu creste. si inca o intrebare.dupa ce o disec,scot sitele si o sudez la loc cu ce trebuie data ca sa nu rugineasca.la exterior ma refer ca prin interior oricum o sa prinda rugina de la condens.eu stiam ca tobele se dau cu bronz. |
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(michimaus @ 6 Feb 2005, 14:47) as vrea sa fac solnitza mea sa sune putin mai sportiv.drept pentru care as vrea sa scot sitele din toba finala.se modifica zgomotul cu mult? la berlina pe care am avut-o inainte aveam teava in locul tobei finale si se auzea chiar frumos.nu facea zgomot de toba sparta si nici nu se auzea foarte tare la turatie mare. daca scot sitele din toba comenteaza baietii ceva la revizie.pana la itp mai am 2 ani timp in care oricum as fi schimbat toba.si nivelul noxelor aricum nu creste. si inca o intrebare.dupa ce o disec,scot sitele si o sudez la loc cu ce trebuie data ca sa nu rugineasca.la exterior ma refer ca prin interior oricum o sa prinda rugina de la condens.eu stiam ca tobele se dau cu bronz. scoate-i catalizatorul shi deja se schimba sunetul(cevagen berlina fara mijloc) shi daca vrei ceva shi mai tare baga-i o toba power full sau de ce nu Walker |
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Borla @ 18 Feb 2005, 16:24) Scuze pentru raspunsul intarziat. E mai complicat de estimat un cost pentru ca un se prea vede ce aveti sub masina. In principiu nu ar trebui sa fie plus mai mult de 1,5-2,0 mil. In cazul asta varianta sport cu bifurcatie este estimata la 7,1-7,6 mil. Se poate realiza fara probleme si tubul de coborare din galerii ("galeria", "saxofonul", "serpisorii") pentru Solenza dar asta implica automat renuntarea la catalizator. Sistemul este 4-2-1 iar diametrul tevilor este de 36 mm. Pretul este de aproximativ 5,7 mil. Produsul a fost testat de noi pe dinamometru. S-a obtinut, comparativ cu esapamentul original, o reducere de contrapresiune de la 32 la 25 KPa si o crestere de putere masurata pe stand de circa 5%. Speram ca aceste informatii sa va fie utile. ce se intampla cu sonda lamda ? |
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
zzero |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Nu se intampla nimic...ramane acolo unde e.Ma refer ca si pozitionare. Logic ca se va monta pe noua teava care face legatura intre serpisori si catalizator.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
kap00ne |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 5 November 04 ![]() |
salutare! vreau si io te rog frumos mai multe indicii despre scoaterea catalizatorulu cum ar fi:cauzeaza la ceva,se aude fff rau fara el sau alte treburi.Nu mai pot sa l aud cum urla cand sunt in turatii peste 2000
|
--------------------
dacia
solenza europa
- B 83 ENA salut
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#50
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
Salut!
Care dintre voi stie de unde pot achizitiona o shuieratoare d-aia pt. toba? Am auzit o Alfa Romeo trecind la o distanta de 50 m si credeam ca aterizeaza vreun avion. E super cool si cred ca singurul tuning care merita facut la eshapament. R. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Marius |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Da-i un PM lui alexmirica. El dezmembreaza Boinguri.
Scuze ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
costi |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
@kap00one
foloseste functia cautare: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=catalizator Mai cum va vin voua numai idei din astea bengoase: sa scoateti catalizatorul, sa puneti "shuieratori" la esapament..... Ceva care sa va faca masinile mai silentioase si mai putin poluante nu va trece prin cap ? This post has been edited by costi: 18 Apr 2005, 12:02 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#53
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
1st cred ca shuieratoarea se poate scoate oricand
2nd cred ca o toba mai sport ar mai acoperi zdranganelile din habitaclu. spre exemplu aud in fata dreapta (aripa/usa/roata/amortizor) un zgomot f.enervant ca si cum s-ar lovi un cablu de tabla cand e asfaltul denivelat (la gropi nu se aude ca apar alte sunete/zgomote mai tari). am reusit sa identific si sa elimin o vibratie la relanti care venea din spate, dar asta nu stiu de unde e si am citit ce ati scris voi p-aici. dar asta ar trebui sa fie topic separat, nu? |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
costi |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
cam..
oricum inainte de a deschide un topic nou cauta temeinic (in dreapta sus-"cautare") |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
kap00ne |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 5 November 04 ![]() |
multumesc mult!dar am folosit si acel serviciu adica cautare si nu imi aparea decat o discutie despre catalizator dar nu ce doream io si de asta am intrebat , ma scuzati
![]() |
--------------------
dacia
solenza europa
- B 83 ENA salut
|
|
nova |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 6 February 04 From: CT ![]() |
zzero, ai rezolvat cu evacuarea?
Unde in CT gasesc o evacuare completa INOX (standard/sport) Borla? Borla, poti sa ma ajuti in acest scop? This post has been edited by nova: 13 Jun 2005, 13:00 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima 2001
- CT
|
|
zzero |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Nu am mai facut nimic la masina de mult timp.Deci, nici cu evacuarea.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
valispeed |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 26 December 04 ![]() |
|
--------------------
dacia slz
clima
- B 08 FOX
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine ne-o aratai cand era gata. Asa nu arata chiar bine. Vopseste-i chiestiile alea din fibra, pune-i plasa si p-orma om vedea rezultatul.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
dj_hefox |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 July 04 ![]() |
Arata cam nasol. Parca nu e terminata dar cred ca esti pe drumul cel bun...
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:06 |