DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> esapament modificat

icenice
post 18 Feb 2005, 11:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti, Balta Alba




QUOTE(icenice @ 18 Feb 2005, 09:31)
Omule suna la 2556653 sau Pantelimon 264 -dupa reprezentanta Orange spre Cora vreo 100-200m; Am sunat eu la curtea de arges si mi au dat nr de telefon din Bucuresti  si am sunat si aici si cred ca o sa ma duc pana la ei pentru un schimb de traseu complet de esapament... poza cu SLZ alba e a ta? Cum fac si eu rost de o masca ca a ta cu loc pentru 2 'tobe' ... arata demential...
*



Offff ....sorry nu am observat CT (Constanta) dar daca ajungi in bucuresti anunta-ma si te indrum personal...


--------------------
Dacia Solenza - Europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 18 Feb 2005, 13:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Ma interesa un raspuns de la Borla.Ca am posibilitatea sa le fac si aici la CTA.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 18 Feb 2005, 14:24
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(zzero @ 16 Feb 2005, 16:03)
Multumesc mult de informatii.Ma intereseaza un traseu pt SLZ sport(adica 5,6mil) dar inainte de finala sa se desparta pe doua cai(cum am in avatar), pt ca vreau sa inlocuiesc si finalele cu altele.Cat ma costa in plus.
In plus as vrea sa stiu daca imi puteti face si saxofonul cu evacuare pt fiecare cilindru separat.Ce sistem imi recomandati 4-2-1 sau 4-1.La ce diensiune(diametru) le faceti si la ce pret.Multumesc!!!
*



Scuze pentru raspunsul intarziat.
E mai complicat de estimat un cost pentru ca un se prea vede ce aveti sub masina. In principiu nu ar trebui sa fie plus mai mult de 1,5-2,0 mil. In cazul asta varianta sport cu bifurcatie este estimata la 7,1-7,6 mil.
Se poate realiza fara probleme si tubul de coborare din galerii ("galeria", "saxofonul", "serpisorii") pentru Solenza dar asta implica automat renuntarea la catalizator. Sistemul este 4-2-1 iar diametrul tevilor este de 36 mm. Pretul este de aproximativ 5,7 mil. Produsul a fost testat de noi pe dinamometru. S-a obtinut, comparativ cu esapamentul original, o reducere de contrapresiune de la 32 la 25 KPa si o crestere de putere masurata pe stand de circa 5%.
Speram ca aceste informatii sa va fie utile.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 18 Feb 2005, 15:12
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Va multumesc mult!!!La catalizator oricum am renuntat mai de mult.Ati incercat si cu alta dimensiune(mai mar) decat 36mm.Tot cam atat are si cea originala, daca nu ma insel.Eu ma gandeam la 40mm(x4), sa pleca apoi pe 42(x2)iar la final sa intre in teava de 50mm.Cam ca in poza....scuzati desenul e facut in graba....
Cam asa arata esapamentul meu.Vedeti la sfarsit cum se desparte pe 2 cai...In stanga este direct toba iar in dreapta se continua cu inca aprox 1m de teava dupa care este toba.

This post has been edited by zzero: 18 Feb 2005, 15:16

Attached thumbnail(s)
serpisori.jpg ( Size: 59.66k ) Number of downloads: 441
Poza_226_.jpg ( Size: 24.36k ) Number of downloads: 424


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 18 Feb 2005, 15:33
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(zzero @ 18 Feb 2005, 16:12)
Va multumesc mult!!!La catalizator oricum am renuntat mai de mult.Ati incercat si cu alta dimensiune(mai mar) decat 36mm.Tot cam atat are si cea originala, daca nu ma insel.Eu ma gandeam la 40mm(x4), sa pleca apoi pe 42(x2)iar la final sa intre in teava de 50mm.Cam ca in poza....scuzati desenul e facut in graba....
Cam asa arata esapamentul meu.Vedeti la sfarsit cum se desparte pe 2 cai...In stanga este direct toba iar in dreapta se continua cu inca aprox 1m de teava dupa care este toba.
*




Varianta noastra are 36 mm (x4); 40 mm (x2) si 45 mm (x1). Varianta originala are 36 mm la exterior si grosime de 3-4 mm, iar realizarea este din fonta cu un coeficient de frecare mult mai mare decat in cazul tevilor de inox utilizate de noi. Estimarile si incercarile noastre au demonstrat ca marirea diametrului in cazul acesta nu aduce o crestere vizibila de putere si calitate a evacuarii. Noi recomandam varianta asta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 18 Feb 2005, 18:37
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Am inteles.Va multumesc!!!
Ar mai ficeva....care e diferenta dintre traseul normal de SRN/SLZ si cel sport(modificat)???
Am vb cu cineva de la Service Pilot cred(oricum repr Borla-Cosmin parca) si mi-a spus ca traseul sport este pe 50mm.D-voastra spuneti 45mm.
De altfel tot el mi-a recomandat 40-42-50.Ma refer la diam. tevilor de la serpisori.
Acum....eu nu mai inteleg......
Uite un lik cu niste preturi si dimensiuni date de el.E mai vechi ce-i drept.Aici apare si traseu pe 50 si evacuare dubla
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2447&st=0#

This post has been edited by zzero: 18 Feb 2005, 18:42


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 18 Feb 2005, 19:03
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(zzero @ 18 Feb 2005, 19:37)
Am inteles.Va multumesc!!!
Ar mai ficeva....care e diferenta dintre traseul normal de SRN/SLZ si cel sport(modificat)???
Am vb cu cineva de la Service Pilot cred(oricum repr Borla-Cosmin parca) si mi-a spus ca traseul sport este pe 50mm.D-voastra spuneti 45mm.
De altfel tot el mi-a recomandat 40-42-50.Ma refer la diam. tevilor de la serpisori.
Acum....eu nu mai inteleg......
Uite un lik cu niste preturi si dimensiuni date de el.E mai vechi ce-i drept.Aici apare si traseu pe 50 si evacuare dubla
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2447&st=0#
*



Diferenta intre cele 2 trasee: traseul normal este pe 45 mm iar traseul sport pe 50 mm. Am spus eu traseu sport pe 45? Parca nu. Cosmin are dreptate traseul sport are 50 mm diametrul tevilor. Asta e si esenta unui traseu sport: majorarea diametrului tevilor intregului traseu cu 5 pana la 10 mm.Conectarea "galeriei" cu traseul? Simplu.
Dupa cum spuneti si dumneavoastra link-ul e vechi. De atunci am am mai studiat problema. La fel si cu preturile. Acum am si eu o intrebare: cum sunt preturile avand in vedere ca e o promotie si ea se aplica chiar la producator?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 19 Feb 2005, 10:43
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Dumneavoastra ati spus....."Varianta noastra are 36 mm (x4); 40 mm (x2) si 45 mm (x1). "

Chiar nu mi se par mari preturile.Dar cum ati spus...ele sunt la producator, nu la revanzator(care mai are un adaos).
Din fericire pt mine pot sa le fac la preturi mult mai mici in CTA.Bineinteles nu la aceeasi calitate.Dar pretul este la jumatate.Adica pret teva inox 50mm(2.5 mil maxim bara 6m-mie imi trebuie doar vreo 3m) plus manopera 2.5mil.traseu complet inox fara detenta, cu ramificatie pe 2 cai.La fel cu cel care l-am atasat si care din pacate fiind la inceput in modificari l-am facut pe 40mm.
O problema ar fi serisorii care i-as face la dumneavoastra, dar nu prea mai am bani acum, pt ca strang ca sa modific motorul.



This post has been edited by zzero: 19 Feb 2005, 10:45


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 26 Feb 2005, 18:06
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Borla, pune o poza pe forum cu o toba de la voi, poza facut in "gaura" ca sa zic asa. Sa vada oamenii cum arata.

Ce nu e conform cu realitatea? Ca tobele alea sint o simpla teava acoperita cu vata de sticla si acoperite cu alta bucate de metal?

Faptul ca am zis mai sus ce am zis nu inseamna ca eu combat produsele sau firma(sint proaste etc) insa pur si simplu ma asteptam la altceva.

This post has been edited by EvilOne: 26 Feb 2005, 18:11


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 26 Feb 2005, 20:57
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




Borla da-ne te rog un nr de tel. unde poti fi contactat. 10x


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 28 Feb 2005, 12:07
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(dudy @ 26 Feb 2005, 21:57)
Borla da-ne te rog un nr de tel. unde poti fi contactat. 10x
*



In cadrul acestui topic am amintit numarul de telefon unde se pot face programari pentru realizarea traseelor de esapament din inox la sediul Borla Romcat din Curtea de Arges. Tot la acest numar se pot obtine si alte detalii. Vad ca esti din Pitesti, cred ca-ti este mai la indemana service-ul Pilot: Str. Serelor nr. 2, pe centura la Bascov. Poti merge direct sa vorbesti cu baietii.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 28 Feb 2005, 12:15
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(EvilOne @ 26 Feb 2005, 19:06)
Borla, pune o poza pe forum cu o toba de la voi, poza facut in "gaura" ca sa zic asa. Sa vada oamenii cum arata.

Ce nu e conform cu realitatea? Ca tobele alea sint o simpla teava acoperita cu vata de sticla si acoperite cu alta bucate de metal?

Faptul ca am zis mai sus ce am zis nu inseamna ca eu combat produsele sau firma(sint proaste etc) insa pur si simplu ma asteptam la altceva.
*



Pentru a descoperi mai multe detalii referitoare la tehnologia de realizare si performantele unui esapament "direct flow" va sfatuiesc sa accesati urmatoarele link-uri:

http://www.borla.com/about/
http://www.borla.ro/universale.htm

Care sunt asteptarile dumneavoastra referitoare la produsele noastre?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 28 Feb 2005, 17:03
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




din decembrie ma tot pasuiesc cu niste serpisori la o sn


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 28 Feb 2005, 20:55
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




QUOTE(dudy @ 28 Feb 2005, 18:03)
din decembrie ma tot pasuiesc cu niste serpisori la o sn
*



Pana la Curtea de Arges sunt 34 de km si ati rezolvat problema saptamana asta. Pentru tubul de coborare din galerii (caz in care renuntati la catalizator) problema dureaza maxim 2 zile dupa ce ne sunati si faceti o programare. Costul? Doar 5,7 mil. Poate merita drumul. Noi spunem ca da.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudorica
post 13 Apr 2005, 22:42
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(michimaus @ 6 Feb 2005, 14:47)
as vrea sa fac solnitza mea sa sune putin mai sportiv.drept pentru care as vrea sa scot sitele din toba finala.se modifica zgomotul cu mult? la berlina pe care am avut-o inainte aveam teava in locul tobei finale si se auzea chiar frumos.nu facea zgomot de toba sparta si nici nu se auzea foarte tare la turatie mare.
daca scot sitele din toba comenteaza baietii ceva la revizie.pana la itp mai am 2 ani timp in care oricum as fi schimbat toba.si nivelul noxelor aricum nu creste.
si inca o intrebare.dupa ce o disec,scot sitele si o sudez la loc cu ce trebuie data ca sa nu rugineasca.la exterior ma refer ca prin interior oricum o sa prinda rugina de la condens.eu stiam ca tobele se dau cu bronz.
*




--------------------
Dacia Solenza - B 34 TDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudorica
post 13 Apr 2005, 22:45
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(michimaus @ 6 Feb 2005, 14:47)
as vrea sa fac solnitza mea sa sune putin mai sportiv.drept pentru care as vrea sa scot sitele din toba finala.se modifica zgomotul cu mult? la berlina pe care am avut-o inainte aveam teava in locul tobei finale si se auzea chiar frumos.nu facea zgomot de toba sparta si nici nu se auzea foarte tare la turatie mare.
daca scot sitele din toba comenteaza baietii ceva la revizie.pana la itp mai am 2 ani timp in care oricum as fi schimbat toba.si nivelul noxelor aricum nu creste.
si inca o intrebare.dupa ce o disec,scot sitele si o sudez la loc cu ce trebuie data ca sa nu rugineasca.la exterior ma refer ca prin interior oricum o sa prinda rugina de la condens.eu stiam ca tobele se dau cu bronz.
*


scoate-i catalizatorul shi deja se schimba sunetul(cevagen berlina fara mijloc) shi daca vrei ceva shi mai tare baga-i o toba power full sau de ce nu Walker


--------------------
Dacia Solenza - B 34 TDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudorica
post 13 Apr 2005, 22:47
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(Borla @ 18 Feb 2005, 16:24)
Scuze pentru raspunsul intarziat.
E mai complicat de estimat un cost pentru ca un se prea vede ce aveti sub masina. In principiu nu ar trebui sa fie plus mai mult de 1,5-2,0 mil. In cazul asta varianta sport cu bifurcatie este estimata la 7,1-7,6 mil.
Se poate realiza fara probleme si tubul de coborare din galerii ("galeria", "saxofonul", "serpisorii") pentru Solenza dar asta implica automat renuntarea la catalizator. Sistemul este 4-2-1 iar diametrul tevilor este de 36 mm. Pretul este de aproximativ 5,7 mil. Produsul a fost testat de noi pe dinamometru. S-a obtinut, comparativ cu esapamentul original, o reducere de contrapresiune de la 32 la 25 KPa si o crestere de putere masurata pe stand de circa 5%.
Speram ca aceste informatii sa va fie utile.
*



ce se intampla cu sonda lamda ?


--------------------
Dacia Solenza - B 34 TDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 15 Apr 2005, 01:37
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Nu se intampla nimic...ramane acolo unde e.Ma refer ca si pozitionare. Logic ca se va monta pe noua teava care face legatura intre serpisori si catalizator.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kap00ne
post 15 Apr 2005, 20:14
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 5 November 04




salutare! vreau si io te rog frumos mai multe indicii despre scoaterea catalizatorulu cum ar fi:cauzeaza la ceva,se aude fff rau fara el sau alte treburi.Nu mai pot sa l aud cum urla cand sunt in turatii peste 2000


--------------------
dacia solenza europa - B 83 ENA
salut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 18 Apr 2005, 11:16
Post #50


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




Salut!
Care dintre voi stie de unde pot achizitiona o shuieratoare d-aia pt. toba? Am auzit o Alfa Romeo trecind la o distanta de 50 m si credeam ca aterizeaza vreun avion. E super cool si cred ca singurul tuning care merita facut la eshapament.

R.


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 18 Apr 2005, 11:19
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Da-i un PM lui alexmirica. El dezmembreaza Boinguri.


Scuze laugh.gif nu m-am putut abtine


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 18 Apr 2005, 11:59
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@kap00one
foloseste functia cautare:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=catalizator

Mai cum va vin voua numai idei din astea bengoase: sa scoateti catalizatorul, sa puneti "shuieratori" la esapament.....
Ceva care sa va faca masinile mai silentioase si mai putin poluante nu va trece prin cap ?

This post has been edited by costi: 18 Apr 2005, 12:02


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 18 Apr 2005, 12:16
Post #53


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




1st cred ca shuieratoarea se poate scoate oricand
2nd cred ca o toba mai sport ar mai acoperi zdranganelile din habitaclu. spre exemplu aud in fata dreapta (aripa/usa/roata/amortizor) un zgomot f.enervant ca si cum s-ar lovi un cablu de tabla cand e asfaltul denivelat (la gropi nu se aude ca apar alte sunete/zgomote mai tari). am reusit sa identific si sa elimin o vibratie la relanti care venea din spate, dar asta nu stiu de unde e si am citit ce ati scris voi p-aici. dar asta ar trebui sa fie topic separat, nu?


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 18 Apr 2005, 12:43
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




cam..
oricum inainte de a deschide un topic nou cauta temeinic (in dreapta sus-"cautare")


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kap00ne
post 18 Apr 2005, 22:43
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 5 November 04




multumesc mult!dar am folosit si acel serviciu adica cautare si nu imi aparea decat o discutie despre catalizator dar nu ce doream io si de asta am intrebat , ma scuzati sad.gif


--------------------
dacia solenza europa - B 83 ENA
salut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova
post 13 Jun 2005, 12:59
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 6 February 04
From: CT




zzero, ai rezolvat cu evacuarea?

Unde in CT gasesc o evacuare completa INOX (standard/sport) Borla?

Borla, poti sa ma ajuti in acest scop?

This post has been edited by nova: 13 Jun 2005, 13:00


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 13 Jun 2005, 18:59
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Nu am mai facut nimic la masina de mult timp.Deci, nici cu evacuarea.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valispeed
post 20 Jun 2005, 22:27
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 26 December 04




Ce ziceti de asta?

Attached thumbnail(s)
IMG_0091.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 370


--------------------
dacia slz clima - B 08 FOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 20 Jun 2005, 22:37
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Mai bine ne-o aratai cand era gata. Asa nu arata chiar bine. Vopseste-i chiestiile alea din fibra, pune-i plasa si p-orma om vedea rezultatul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_hefox
post 23 Jun 2005, 13:19
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 04




Arata cam nasol. Parca nu e terminata dar cred ca esti pe drumul cel bun...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:06
Forum Renault