Carburator buclucas, ...prima mea problema...
![]() ![]() ![]() |
Carburator buclucas, ...prima mea problema...
slaiciprian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
desfa-l si ferbe-l.
metoda dodobird. search. e f f utila!!! |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
sau schimba-l. ia unu de la dezmembrari si pune-l. mie imi merge PERFECT, porneste la sfert, relanti stabil, zici ca e pe injectie, consum acceptabil.
eu nu m-as complica sa il desfac tot, sa il curat, sa il pun iar la loc si sa vad ca face la fel...nu am rabdarea asta, si in plus, dureza. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#4
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cat dureaza? 4 ore cu totu.daca n-ai aparat iti dau eu poze ca am facut la el cand l-am gatit. iese boboc.
daca face nasol si dupa il schimbi, dar macar asa si inveti niste lucruri, si economisesti niste bani. daca e doar infundat o rezolvi astfel usor. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
nu l-as schimba, prefer sa il fac. am un consum de sub 6% si la cati km fac pe luna, e bine. o sa il desfac maine seara.
dar maine, cu ce merg? ![]() |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#6
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cu perpedesu. sau peugeous.
il faci si arata ca nou. vb pe mess daca vrei. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
cagulaa |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 24 September 08 From: Topoloveni ![]() |
saluatare
1 chiar exista dacii care sa consume sub 6%, nu prea cred 2 de cand am bagat benzina efix merge mai bine masina 3 saiba de care spui parca creste consumul, dar merge si asa, eu am mers asa cam vreo 2 ani 4 din pacate din cauza carburatorului ma gandesc destul de des sa trec pe injectie. Poate intr-o zi.... ![]() |
--------------------
dacia, Renault
1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP
1997
- @%& Totul trece, dar nu totul se uita!!!
|
|
kog |
![]()
Post
#8
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
Dacia mea merge cu 6.2 la drum intins (am trecut si prin orase)
Eu bag benzina de 99+ si trage Dacia de numa numa daca nimeri un carburator bun nu iti trebuie injectie... |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
1. exista...
2. bun benzina din ucraina. e 1.8-1.9 ron/l, si mai scade... 3. si eu stiam ca o sa creasca consumul, de aceea prefer sa il fac sa mearga ca inainte. 4. in 30.000 de km am au cedat garniturile de la pompa de benzina si furtunul cu duza care vine in carburator. pana acum nici nu am vazut cum arata carbul meu inauntru. 14 Dec 2008, 15:01: am reusit sa gasesc saiba potrivita la jiglorul de relanti. cam da in nas la acceleratii bruste, chiar si cand e motorul cald, dar in rest merge. dar tot nu inteleg de ce ramane turata cand iau piciorul de pe acceleratie. cand schimb vitezele, de exemplu. am pus acolo ceva aiurea? This post has been edited by slaiciprian: 14 Dec 2008, 15:01 |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
baranga |
![]()
Post
#10
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(slaiciprian @ 13 Dec 2008, 16:54) <span class='edit'>14 Dec 2008, 15:01:</span> am reusit sa gasesc saiba potrivita la jiglorul de relanti. cam da in nas la acceleratii bruste, chiar si cand e motorul cald, dar in rest merge. dar tot nu inteleg de ce ramane turata cand iau piciorul de pe acceleratie. cand schimb vitezele, de exemplu. am pus acolo ceva aiurea? nu mai tine saiba la jiclorul de ralanti pentru ca niciodata nu o sa ai ralanti regulat si o sa iti dea in nas tot timpul si nici socul nu il suporta dupa 20-30 dupa ce pornesti si o sa iti consume mult; aceeasi problema am avut-o si eu;am schimbat diverse jicloare de ralanti pana am gasit unul de 50(1300) pe care il ia fara saiba dar a trebuit sa mai defac vreo doua ture surubul de amestec si sa ma joc putin la avans;acuma am ralanti de n-am vazut nici in filme,suporta socul tras la maxim la pornirea la rece;nu mai da in nas la accelerari violente; avuma ca sa reglezi la tine carburatorul:faci mai intai avansul,te uiti la platina,la capacul de delco sa nu fie crapat,vreun plot ars sau capacul aburit(daca este il stergi cu hartie igienica sau cu un servetel,apoi ungi interiorul capacului cu ulei,apoi il intinzi in strat subtire cu degetul);apoi reglezi avansul:tragi volanta la semn cu pistonul 1(cel dinspre volanta) in compresie;dai de delco maxim spre radiator,apoi pui contacul si cu fisa centrala scoasa din capacul de delco si pusa la o distanta de 1 cm de prezonul de la capacul de la culbutori rotesti usor de delco spre volanta si esti atent cand da scanteia;cand a dat scanteia acolo lasi delcoul;daca ai sarit de acel loc o iei de la capat,nu doar misti inapoi de delco acum ca sa faci carburatorul:dai jos filtrul de aer,verifici pe furtunul cu duza daca mai ai duza si in ce stare este;daca e cazul o inlocuiesti. ,scoti jiclorul de ralanti,bagi o sarma otelita subtire pe canalul unde vine jiclorul de ralanti(in carburator),apoi cu o seringa cu ac bagi decarburol,apoi cu seringa plina cu aer suflii brusc...si tot asa;bagi un jiclor de ralanti stas(te uiti la el sa nu fie pilit,crestat,majorat) si il strangi pana la capat,dai ralantiul mai mare din surubul de la clapeta de acceleratie(pe la 2500 rpm asa la ochi),strangi la maxim surubul de amestec apoi desfaci 4 ture complete;din acest moment pornesti motorul;te joci la surubul de amestec pana gasesti cea mai mare turatie si stabila;reduci ralantiul pe la 900rpm din surubul de la clapeta de la acceleratie;te duci in spate la toba si aculti;daca pleoscaie pe toba si ai rateuri in sarcina mai reglezi avansul;daca intrerupe doar in ralanti si nu intrerupe in sarcina trebuiesc reglati culbutorii. testul final il faci asa:desfci jiclorul de ranti(doar il slabesti)-daca moare motorul e OK; apoi scoti furtunul de la vacuum-daca turatia scade si merge neregulat e OK mult succes ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#11
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cu ceva chin am scos 5.6 sau 5.7 la drum lung. daor de vreo 2 ori. si 8 in buc. pe trafic. asta vara, normal.
![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
am rezolvat, suflat cu pompa si cu sprayul de contacte canalul de la surubul de relanti. in plus... a fugit duza din furtunul de la galerie la carburator. pus alta+colier sa nu mai plece.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
de ce nu faceti voi un topic unde sa vorbiti despre carburator mono dublucorp ... dotarile lui :
jicloare calibrate ce modificari se fac cum se spala cum se repara ce se schimba cum se regleaza ce filtre de benzina se pun si unde... cum se pune la punct plutirorul cum se repara pompa de bnzina Si dupa ce se spune cum se repara cum se regleaza atunci cand intra careva sa fie directionat sa scrie in acel topic . Fiindca observ ca sunt vreo 50 de topicuri legate doar despre cum se pune la punct cum se regleaza cum se spala etc. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
baranga |
![]()
Post
#14
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 15 Dec 2008, 20:55) de ce nu faceti voi un topic unde sa vorbiti despre carburator mono dublucorp ... dotarile lui : jicloare calibrate ce modificari se fac cum se spala cum se repara ce se schimba cum se regleaza ce filtre de benzina se pun si unde... cum se pune la punct plutirorul cum se repara pompa de bnzina Si dupa ce se spune cum se repara cum se regleaza atunci cand intra careva sa fie directionat sa scrie in acel topic . Fiindca observ ca sunt vreo 50 de topicuri legate doar despre cum se pune la punct cum se regleaza cum se spala etc. exact.un tutorial ar fi nemaipomenit. |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
chiar asa fiindca multi se plang de aceleasi probleme legate de carburatorul carfil. Eu pana la 55000 de km nu am avut probleme si nici dupa dar m-a mincat undeva sa rup pansonul de la carburator ca sa-l curat fiindca ca orice tanar care avea o dacie non euro vroiam sa o curat peste tot desi era model 1310 1.4 din 99.
Cautasem mult si pana laurma m-am oprit la acest forum in care am dat de multi baieti si in special de Dorin Dodo cum il striga multi ... Am citit mult si de la el prin explicati si din carti si am trecut la treaba spalat reglat experimentat am ajuns singur sa-mi intretin masina. In afara ca de meserie sunt eletronist am zis cat de cat sa imbin si cu mecanica. Am pus in aplicare si ca urmare masina si-a imbunatatit pornirea si functionarea motorului in mai bine. Pe cand gotronic experimenta senzorul gotronic eu aveam senzor optic si era la fel ca senzorul gotronic in mare parte preloam semnal doar prin firul de la delco si alimentam orice aprindere eletronica . Cu privire la carburator recomand spalarea lui in decarburor sau fierberea in apa de bucatarie si suflarea lui la un compresor cu cel putin 5bari. Imi place sa avem toti masinile puse la punct si sa stim ce sa le facem in caz major. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 01:21 |