Nu mai intra in viteze, Ce sa fie!?
![]() ![]() ![]() |
Nu mai intra in viteze, Ce sa fie!?
0000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
|
|||
badboy_marius |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
placa de presiune. mai mult ca sigur...cu motorul oprit iti intra in viteza?
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
In cazul in care e dusa placa si trebuie schimbat ambreiajul: daca ai canal sau elevator e mai simplu sa dai cutia jos. In caz contrar (parerea mea) mai bine dai jos motorul. Eu (mi-am luat in octombrie mamaligile din geam), contaminat cu virusul Dacia in urma cu circa un an, in 6 ore am dat jos motorul, am schimbat discul, placa, rulmentul, am remontat motorul, am pus antigel, am facut aerisirea circuitului de racire si am pornit motorul (nu am mai facut reparatii de genul).
Toate astea cu indicatii primite din cand in cand de la un mecanic (el schimba un set motor in garaj). |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#4
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu te-a foslosit de o macara ceva cand ai dat jos motorul?
nu0mi spune ca l-au luat in brate. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
eu mai mult prefer sa dau jos cutia...prea mult stres la motor...dat jos radiator, desfacut furtune, dat jos alternator, fire de pe el, dat jos filtru de aer, electromotor etc...alti bani pe antigel, aerisire, prea greu de scos si de bagat...eu cand l+am dat jos, eu stateam pe oale si tineam motoru de o curea de transmisie, si altu tragea de el sa iasa. cand a iesitera sa cad cu tot cu motor de pe masina.
mai bine cutia. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
0000 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Mai usor de demontat de pe masina..am vrut sa zic...
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
Freelancer |
![]()
Post
#7
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 ![]() |
Intai verifici cablul de ambreiaj, este posibil sa se fi slabit/rupt. Daca se misca parghia de ambreiaj atunci cablul e probabil ok. Verifici ca jocul sa fie de aprox 5-7 mm.
Daca iti intra in viteza cand motorul e oprit dar nu si atunci cand functioneaza atunci e placa de presiune stricata. |
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 12 Dec 2008, 21:14) Dupa cum a spus si Badboy_Marius am folosit cureaua de la alternator. M-am sprijinit cu picioarele pe oale (in asa fel incat sa am echilibru ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 12 Dec 2008, 21:14) 2 persoane pot salta motorul f usor ...hai 3 pers daca sunt mai slabanoage totusi..daca e vorba de placa sau disc(ai zis ca turata la 4000 de abia aveai 100..si eu am tot in 4 trepte si la 3100 deja am 100 si un pic...mai bine gasesti un sant sau o rampa...treaba merge mai repede..daca te si pricepi in 1 ora, maxim 2 e gata....(sa fiti 2 persoane...1 nu prea se poate....cam greu sa dai cutia jos totusi, cum s-a mai spus...cablul de la ambreiaj mai e bun? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
0000 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Multumesc tuturor celor care mi-au dat rapuns la intrebarea adresata..am dat astazi motorul jos, si am gasit placa de presiune cu cativa dinti indoiti catre interior, iar partea de contact cu discul are o culoare albastruie pe alocuri..discul de ambreiaj este ok
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
schimba si discul!!!!daca placa e albastra a patinat destul de mult discul pe ea;discul trebuie neaparat schimbat!!!!si schimbi si rulmentul(pui rulment de fi 200
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
0000 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Eu zic totusi ca discul este bun..se cunoaste ca este putin tocit, pe marginea exterioara..se cunoaste dupa adanciturile alea din ferodou
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca asa il consideri si de fapt nu e cum consideri tu o sa muncesti iar ...dar faci cum vrei...daca esti sigur, schimba doar placa....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
0000 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Adica urmatorul care o sa cedeze este discul...
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
kog |
![]()
Post
#15
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sa nu te puna necuratul sa o duci la "mecanici". O faci singur, numai sa ai grija sa nu pui discul invers, ca ai sa spargi placa
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
p.s. schimba rulmentul oricum...daca crezi ca si ala e bun....faci cum vrei
![]() cat timp ti-a luat sa dai motorul jos? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
0000 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Am cumparat si discul..nu are rost sa ma duc la "mecanici"..am dacia club pentru ajutor..cam 2h doar ca nu am putut sa il scot singur din compartiment..l-am scos singur doar din cutie
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nici daciaclub nu e mama mecanicilor.....
daca ai un mecanic de incredere poti merge la el...tu poate nu ai sculele necesare..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la orice reparatie e de preferat sa se schimbe tot kit-ul de ambreaiaj.
am patit-o cu un preten.am schimbat doar discu si dupa 2 sapt am dat jos iar cutia sa schimbam rulmentu si placa:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
0000 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Asa am sa si fac..discul de ambreiaj cum se monteaza?..cu partea "bombata" spre motor sau spre cutie?
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cu partea cum zici tu bombata, spre cutie, ca sa te departezi de suruburile volantei.In caz de uzura exagerata a discului, acesta e posibil sa atinga de suruburi. Eu am montat de multe ori (la inceput) discul invers si nu s-a intamplat nimic rau. A mers perfect . As vrea un argument credibil (nu pentru mine) al faptului ca montarea inversa a discului, sparge placa.
Uita-te atent intre placa si soare (placa e inelul de fonta ) , la extreme, unde , la unele e un inel de sarma ca siguranta,ce inconjoara niturile de sustinere al soarelui. Acolo crapa. Daca nu se vede, apasa putin pe soare si vei vedea. Daca era crapata, si patina. Cand bagi motorul, ridica cu cricul de cutie (baga-l sub carcasa ambreiajului) pana atinge de traversa, ca cutia sa fie in prelungirea motorului (pentru ca motorul il vei baga inclint , mai sus de la distributie, ca sa treaca de tampoane). Centreaza discul cu o alta priza , cand montezi placa pe volanta, pentru a nu avea surpriza ca discul sa fie intr-o parte, si priza sa nu poata intra pe bucsa din arbore. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 01:20 |