DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai intra in viteze, Ce sa fie!?

0000
post 12 Dec 2008, 20:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu mai vrea sa intre in nici o viteza,la pedala de ambreiaj la apasare nu mai opune rezistenta de pana acum..este foarte moale..cutia este in 4trepte si la 4000rot/min aveam 100km/h..asta daca turometrul si vitezometrul sunt ok..sa fie placa de presiune?..motorul sau cutia este mai de demontat de pe masina?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 12 Dec 2008, 20:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




placa de presiune. mai mult ca sigur...cu motorul oprit iti intra in viteza?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 12 Dec 2008, 20:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




In cazul in care e dusa placa si trebuie schimbat ambreiajul: daca ai canal sau elevator e mai simplu sa dai cutia jos. In caz contrar (parerea mea) mai bine dai jos motorul. Eu (mi-am luat in octombrie mamaligile din geam), contaminat cu virusul Dacia in urma cu circa un an, in 6 ore am dat jos motorul, am schimbat discul, placa, rulmentul, am remontat motorul, am pus antigel, am facut aerisirea circuitului de racire si am pornit motorul (nu am mai facut reparatii de genul).
Toate astea cu indicatii primite din cand in cand de la un mecanic (el schimba un set motor in garaj).


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 Dec 2008, 21:14
Post #4


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu te-a foslosit de o macara ceva cand ai dat jos motorul?

nu0mi spune ca l-au luat in brate.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 12 Dec 2008, 21:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




eu mai mult prefer sa dau jos cutia...prea mult stres la motor...dat jos radiator, desfacut furtune, dat jos alternator, fire de pe el, dat jos filtru de aer, electromotor etc...alti bani pe antigel, aerisire, prea greu de scos si de bagat...eu cand l+am dat jos, eu stateam pe oale si tineam motoru de o curea de transmisie, si altu tragea de el sa iasa. cand a iesitera sa cad cu tot cu motor de pe masina.
mai bine cutia.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 12 Dec 2008, 21:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Mai usor de demontat de pe masina..am vrut sa zic... doh.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 13 Dec 2008, 02:48
Post #7


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Intai verifici cablul de ambreiaj, este posibil sa se fi slabit/rupt. Daca se misca parghia de ambreiaj atunci cablul e probabil ok. Verifici ca jocul sa fie de aprox 5-7 mm.
Daca iti intra in viteza cand motorul e oprit dar nu si atunci cand functioneaza atunci e placa de presiune stricata.


--------------------
DACIA 1310 1994 - B-05-VYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 13 Dec 2008, 10:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




QUOTE(tzepesch @ 12 Dec 2008, 21:14)
nu te-a foslosit de o macara ceva cand ai dat jos motorul?

nu0mi spune ca l-au luat in brate.
*



Dupa cum a spus si Badboy_Marius am folosit cureaua de la alternator. M-am sprijinit cu picioarele pe oale (in asa fel incat sa am echilibru biggrin.gif ) iar mecanicul a tras de motor.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Dec 2008, 11:43
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(tzepesch @ 12 Dec 2008, 21:14)
nu te-a foslosit de o macara ceva cand ai dat jos motorul?

nu0mi spune ca l-au luat in brate.
*


2 persoane pot salta motorul f usor ...hai 3 pers daca sunt mai slabanoage

totusi..daca e vorba de placa sau disc(ai zis ca turata la 4000 de abia aveai 100..si eu am tot in 4 trepte si la 3100 deja am 100 si un pic...mai bine gasesti un sant sau o rampa...treaba merge mai repede..daca te si pricepi in 1 ora, maxim 2 e gata....(sa fiti 2 persoane...1 nu prea se poate....cam greu sa dai cutia jos

totusi, cum s-a mai spus...cablul de la ambreiaj mai e bun?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 13 Dec 2008, 18:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Multumesc tuturor celor care mi-au dat rapuns la intrebarea adresata..am dat astazi motorul jos, si am gasit placa de presiune cu cativa dinti indoiti catre interior, iar partea de contact cu discul are o culoare albastruie pe alocuri..discul de ambreiaj este ok


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 13 Dec 2008, 20:16
Post #11


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




schimba si discul!!!!daca placa e albastra a patinat destul de mult discul pe ea;discul trebuie neaparat schimbat!!!!si schimbi si rulmentul(pui rulment de fi 200 wink.gif )


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 13 Dec 2008, 22:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Eu zic totusi ca discul este bun..se cunoaste ca este putin tocit, pe marginea exterioara..se cunoaste dupa adanciturile alea din ferodou


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Dec 2008, 22:14
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca asa il consideri si de fapt nu e cum consideri tu o sa muncesti iar ...dar faci cum vrei...daca esti sigur, schimba doar placa....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 13 Dec 2008, 22:45
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Adica urmatorul care o sa cedeze este discul... happy.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 13 Dec 2008, 22:49
Post #15


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




sa nu te puna necuratul sa o duci la "mecanici". O faci singur, numai sa ai grija sa nu pui discul invers, ca ai sa spargi placa


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Dec 2008, 22:50
Post #16


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




p.s. schimba rulmentul oricum...daca crezi ca si ala e bun....faci cum vrei smile.gif
cat timp ti-a luat sa dai motorul jos?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 14 Dec 2008, 16:33
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Am cumparat si discul..nu are rost sa ma duc la "mecanici"..am dacia club pentru ajutor..cam 2h doar ca nu am putut sa il scot singur din compartiment..l-am scos singur doar din cutie


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 14 Dec 2008, 19:35
Post #18


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nici daciaclub nu e mama mecanicilor.....
daca ai un mecanic de incredere poti merge la el...tu poate nu ai sculele necesare.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Dec 2008, 21:45
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




la orice reparatie e de preferat sa se schimbe tot kit-ul de ambreaiaj.
am patit-o cu un preten.am schimbat doar discu si dupa 2 sapt am dat jos iar cutia sa schimbam rulmentu si placa:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 15 Dec 2008, 19:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Asa am sa si fac..discul de ambreiaj cum se monteaza?..cu partea "bombata" spre motor sau spre cutie?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Dec 2008, 20:24
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cu partea cum zici tu bombata, spre cutie, ca sa te departezi de suruburile volantei.In caz de uzura exagerata a discului, acesta e posibil sa atinga de suruburi. Eu am montat de multe ori (la inceput) discul invers si nu s-a intamplat nimic rau. A mers perfect . As vrea un argument credibil (nu pentru mine) al faptului ca montarea inversa a discului, sparge placa.
Uita-te atent intre placa si soare (placa e inelul de fonta ) , la extreme, unde , la unele e un inel de sarma ca siguranta,ce inconjoara niturile de sustinere al soarelui. Acolo crapa. Daca nu se vede, apasa putin pe soare si vei vedea. Daca era crapata, si patina.
Cand bagi motorul, ridica cu cricul de cutie (baga-l sub carcasa ambreiajului) pana atinge de traversa, ca cutia sa fie in prelungirea motorului (pentru ca motorul il vei baga inclint , mai sus de la distributie, ca sa treaca de tampoane). Centreaza discul cu o alta priza , cand montezi placa pe volanta, pentru a nu avea surpriza ca discul sa fie intr-o parte, si priza sa nu poata intra pe bucsa din arbore.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 01:20
Forum Renault