nu mai porneste, platina inpuscata dupa care nimic pornire
![]() ![]() ![]() |
nu mai porneste, platina inpuscata dupa care nimic pornire
born2_hate |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Schimba bobina de inductie.Mecanicul ar trebui sa stie.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
baranga |
![]()
Post
#3
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
distanta?? nu o fi cumva cam mare???
luleaua(distribuitorul) l-ai mai pus la loc??? fisele le-ai pus bine??? vezi sa nu atinga arcul platinei de carcasa delcoului ca altfel nu o mai pornesti in veci!! vezi sa nu iti fi sarit carbunele din capacul de delco!!! MULT SUCCES |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
si distanta tre sa fie intre platina fixa si cea mobila nu ????? ca sa ma asigur ca am facut totul ok
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da iei o lera de 0.4mm o interpui intre platina ficxa si cea mobila aduci calcuiul latini care e din textolit pe varful camei de la delco si dupa aceea desfaci platina ficxa pui lera de 0.4 intre platina ficxa si platina mobila si o apropi pe cea ficxa de cea mobila si o strangi cu surubul.
Cama are 4 colturi... sper ca sti ca pe axul delcoului se plimba pintenul din textolit de la platina. Iar axul delcoului in zona pe unde se plimba pintenul e patratos e tu invarti elicea pana cand un colti din cele 4 ale acelui patrat ridica pintenul pe varful respectivului colt si dupa aceea treci si refaci reglajul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
deci platina am reglato bine mai am de verificat si ce o zis baraga si daca nu cred ca o sa ma apuc sa ma interesez de o aprindere electronica
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Ca NU!
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
HEEELLLPPP!!!
Aceeasi problema, nu mai tragea, a dat un mic rateu la carburator, am schimbat bujiile ca nu prea mai mergea una si de atunci OHA, nu mai sta pornita... De pornit, porneste, dar nu sta pornita. Ce sa ii fac, unde sa umblu ca am lasat-o in alta parte:D Am mai schimbat capac delco si platina... Tot degeaba. Distanta e buna la platina... Fisele sunt OK... Ce altceva sa mai fie, ca e prima data cand folosesc si eu vorba,,II DAU FOC!" 10 Dec 2008, 23:56: Inca ceva... mi-a cazut prostia aia de siguranta platinei in delco... cum o mai scot de acolo? This post has been edited by v_razvan_c: 10 Dec 2008, 22:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Ma da ce naiba au daciile voastre de le tot reglati si schimbati bujiile asa des?
Jiglerul ala de relanti sigur nu e infundat sau carburatorul? Eu cand am schimbat platina la un motor am facut asa: desfacut piulita care tine clema aia de la delcou, dat capacul delcoului jos, dat luleaua jos, dat saiba aia de plastic cu burete jos, desfacut platina, montat alta in locul ei, rotit de delcou pana in punctul in care distanta intre platini este maxima, masurat cu lera, impins de platina mobila pana cand distanta este de 0,4 - 0,5mm, strans suruburile si montat totul la loc. Pornesc motorul, inainte insa insurubez vreo 3 ture surubul care apasa clapeta de acceleratie, il las vreo 10 minute sa se incalzeasca, il mai turez putin, opresc motorul. Pun volanta la semn, scot fisa centrala de la delcou, o pun langa alternator si rotesc fin pana cand imi da scanteie. Acolo fixez delcoul si pornesc iara motorul. Turez brusc si daca da sa moara maresc putin avansul pana cand accelereaza bine. Dezfiletez alea 2 3 ture de la surubul care apasa clapeta de acceleratie si totul e ok. Cum mama masii schimbati voi platina de se duce naibii toata functionarea motorului? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#10
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Hei, a mea mergea varza si inainte sa schimb platina, deci n-are nicio legatura. Bujiile se duc, poate ca si consuma prea mult ulei, nu o fi fost nici reglata bine; dar daca masina mergea OK nu m-a interesat. Jiglerul ala nenorocit nu e infundat ca l-am scos de cateva ori. Ce naiba sa mai fie infundat in carb.?
11 Dec 2008, 00:12: CINE MI-O FACE SI MIE??? PLATESC, PE BUNE!!! This post has been edited by v_razvan_c: 10 Dec 2008, 23:12 |
--------------------
-
-
-
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#12
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
decarburol
![]() curatat, schimabat jigloare, schimbat bujii, reglat aprinderea de la 0 fise noi, verificat bobina, schimbat garnituri carburator, schimbat cui ponton (ala face cam mereu figuri, cel putin la mine) schimbat plutitor ( nu de plastic) a sa nu uit la mine asa facea pana am schimbat cablul de acceleratie ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
M-ai spart Cristi, nu stiu absolut deloc sa umblu in carburator:( Ser sa gasesc pe cineva care sa se bage. Ciudat e ca pana sa schimb bujiile mergea OK... Chiar mergea bine... Nu inteleg... Nenorocita rau masina aia...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#14
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
crezi ca eu am stiut la inceput ? am desfacut 4 carburi sa invat apoi am trecut la the real thing si am invata
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
deci nui fff greu sa desfaci carburatorul tot ce trebuie sa faci e sa stii cum arata niste figlere sa le dai josc si sa le incarci cum functioneaza
la cuiul pontou il incerci asfel dai capacul carburatorului jos si il intorci in jos si tragi aer sa vezi daca inchide si daca nu il schimbi si mai stie cineva de reparatul cuiulu cu scrum de tigara si benzina ca am vazut la cineva si chear mergea dupaia |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Nu ma risc, mai ales ca masina a ramas in alta parte...
Am vorbit cu cineva sa ma ajute, asa invat mai bine, de la expert ![]() Va multumesc... si asa cred ca m-a injurat initiatorul topicului ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
asa deci mia zis un prieten sa mai incerc sa mai rotesc de delcou si sa incerc sa vad ca i posibil si de acolo se poate sa faca si asa ? ca o data imi mergea cam rau si am dat de delcou inspre dreapta si sa rezolvat da sa nu mai porneasca din cauza asta nu am mai patit voi ce ziceti
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu in locul vostru prima si prima data observ ca vine benzina dupa aceea arunc un ochi la toti culbutori sa vad cum sta treaba cu supapele. Dupa aceea trec la carburator spalat in decarburor suflat la aer comprimat montat la loc , dupa aceea la delco verificata capsula vacumatica daca mai tine vacum verificat daca are joc axul delcoului , refacerea reglajului la platina 0.4mm schimbat condensatorul cumparata o lulea boch in forma de T schimbate fisele cu unele chiar sarma daca folositi lulea boche .
In final reglaj la carburator prima data pozitionata clapeta de acceleratie peste primul orificiu de progresiune sunt 3 mici orifici... de jos in sus se numara orificiile cum le descopera clapeta deci cum se deschide ea. Dupa aceea jiclorul de dozaj relantii cel orizontal de la baza carburatorului stans aproape de maxim ma rog pana cand arcul e comprimat maxim si desfacute trei ture jumate dupa aceea montat pe masina . Delcoul pentru inceput l-as pune la punct asa cum a spus si MR-D mai sus adica adusa volanta la semn dat delcoul spre stanga maxim pus contact scoasa fisa centrala din capacul de delco si plasata spre caroserie la o distanta de 1cm si dupa aceea dat de delco usor spre dreapta pana cand apare scanteea si mai dai usor cam 1 mm . Pornit motorul il lasi sa se incalzeasca cu socul tras pana ce ai turatia de 2000 de ture si lasat cam 3 minute. Dupa aceea introdus socul la loc si revin un pic asupra regljului derelantii la carburator daca mai este necesar. O conditie e ca bujiile toate sa aiba toti eletrozii la aceiasi dimensiune 0.7mm sau 0.6mm , nu doua buji sa fie de 0.5mm iar altele doua sa aiba 2mm distanta la eletrod o sa trepideze ca dracu motorul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Eu am rezolvat... Se tot infunda jiglerul ala nenorocit...
Am schimbat mai intai de toate si pinionul delco, pentru ca s-au aprins becurile rosii, nu mai era presiune DELOC la ulei ![]() Dar acum nu stiu unde sa mai umblu ca trage greu rau de tot, ca si cum ar fi infranata si se aude zgomot de forja pe toba, cu toate ca masina nu este deloc infranata... Unde mai tre` sa umblu? ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
daca de tot infunda puneti un filtru decantor si o sa se rezolve ca si yo am avut aceeasi problema ca se infunda de la murdaria din rezervor sau benzima da cu decantor ai scapat de problema asta
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Da, stiu... am unul inainte de pompa, dar o sa-i pun si dupa.
|
--------------------
-
-
-
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
si schimbel si pe ala cere il ai ca daca se infunda chear daca ai inseamna ca nu isi mai face treaba
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am din ala care se desface si il speli
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
truman |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 07 ![]() |
Azi am iesit la masina pt ca azi-noapte a fost ditamai vijelia si am gasit prelata de pe ea zburata prin curte.
![]() Dau de cheie si...surpriza. Facea ca toti dracii, ca si cum n-ar avea benzina. Rezervorul e plin, e posibil sa se fii infundat carburatorul? Acum vreo cateva luni l-am curatat si am schimbat ce trebuia pe la el. Dar se poate asa peste noapte? Frigul si ploaia ce ar fi putut sa faca? Bateria da semne ca merge... ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999
- B85---
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.Azi dimineatza ma duc la masina sa o scot afara sa ma plimb cu ea, ca demult nu ma plimbasem cu ea.Sambata masina a mers ceas motoru.
Duminica dimineata pe 11 ma duc sa o pornesc, a pornit.Dar parca nu mergea calumea.Dar am zis ca e rece motoru.Merg cu ea 1 km si incepe sa mearga in suturi, nu trage,motoru trepideaza rau de tot. Eu sunt 100 % ca a puscat platina.Bujiile sunt noi,capacu delcou e nou dar nu e fisurat. Si masina asta are probleme cu impuscatu platini.asta e a doua platina care mio impusca in 6 luni.Si la fost propietar ia mai puscat platina. Platiana care mia impuscato azi a fost BERU. ![]() Bobina de inductie are de dacie 1300, de plastic neagra Sfantu Gheoghe. A mai avut bonbine Bosch,Iskra,Iame de metal De la ce poate fi problema asta cu impuscatu platini? Multumesc anticipat,Stima 14 Dec 2008, 17:56: De la benzina nu are cum sa fie, deoarece am filtru de hartie si nu sa umflat.Deci apa nu e in benzina. Masina merge numa cu Rompetrol Efix doarece nu are apa.Pana acum niciodata nu am avut probleme si sa fie de la benzina decand ii pun Efix. 14 Dec 2008, 21:29: Chiar nimeni nu stie? ![]() This post has been edited by motanpaul: 14 Dec 2008, 21:29 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
am verificat ce o zis bara si firul ala ce vine de la platina si merge la turometru si la bobina atingea marginea delcoului lam taiat un pic asfel sa nu mai atinga si surpriza am ramas fara baterie saptamana viitoare fac rost de un redresor sa o incarc si revin cu amanute si stie cineva daca i posibil ca de la asta sa nu mai fii pornit?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
Minel |
![]()
Post
#27
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bineinteles , ca doar iti dadea la masa !!sa speram sa nu fi eliminat doar un simptom din mai multe ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
dap sa spram ca sor rezolvat toate si ca pot sa dau si yo o tura cu daciuta ca de vro 2 luni nu mam mai dat cu ia si nu vreau sa uit cum e sa conduci dacie
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 04:03 |