DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Huruit cand nu calc ambreiajul complet

andreip
post 6 Feb 2005, 23:08
Post #1


spiderman


Group: Members
Posts: 94
Joined: 1 February 05




Salut! Si pe loc si in mers se aude un huruit. Daca am calcat ambreiajul complet nu se mai aude. Canda dau drumul la ambreiaj se aude iar. Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze dar nu stiu sigur ce ar putea sa fie. A mai avut cineva problema asta ?


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axel
post 6 Feb 2005, 23:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




QUOTE(andreip @ 6 Feb 2005, 23:08)
Salut! Si pe loc si in mers se aude un huruit. Daca am calcat ambreiajul complet nu se mai aude. Canda dau drumul la ambreiaj se aude iar. Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze dar nu stiu sigur ce ar putea sa fie. A mai avut cineva problema asta ?
*


2 posibilitati:
-rulmentul de presiune
-nu ai ulei in cutie


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 6 Feb 2005, 23:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




rulmentu de presiune .. si al meu face la fel de cand era nou nout (de origine) troncanea la relantiu ... daca calcam ambreiaju` complet sao o turma in gol vreo 200 de ture disparea ... in timp o saa se auda din ce in ce mai tare smile.gif stai linistit nu merita deranju sa il schimbi ... e vreo 100k dar tre sa dai cutia jos si e timp pierdut smile.gif si urmatoru va face la fel biggrin.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 7 Feb 2005, 00:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




e de la ambreiaj(rulmen sau ce mai are pe acolo). da un search ca s-a mai discutat. mai bine il schimbi acuma ca mai tarziu nu se stie ce se poate intampla.

@steph daca toti ar avea atitudinea pe care o ai tu, ceva de genu daca nu pica e bun, toate daciile de pe soselele tarii ar fi pericol public. de exemplu la mine, berlina din 97, si la alte dacii cu care m-am plimbat nu se auzea nimik de la cutie (vreun tacanit ciudat sau troncaneli) deci la tine e o problema daca se aude.

This post has been edited by gattoman: 7 Feb 2005, 00:18


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 7 Feb 2005, 00:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




a mea face la fel...mi-a zis un unchi de al meu care mai stie cate ceva despre masini ... ca e un fel de defect pe care multe masini il au e o buba pe care o au unele dacii o anumita serie... asta se intalpla mai ales daca iti si tremura masina la relanti cum face a mea - are o supapa dusa - o sa il intreb inca o data pt ca zicea el nu stiu ce anume atinge ...


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 7 Feb 2005, 08:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




gattoman din moment ce piesa aia e defecta de cand am pus-o la service in militari la daco serv si mecanicu mi-a zis k asa face toate duuuuuh crezi ca are rost sa ma complic sa dorm prin serviceuri smile.gif ca sa pice a 2-a zi altceva ... de bine de rau nu are multe probleme si astea mi se par neglijabile ... care-o cumpara-o sa isi bata el capu biggrin.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axel
post 7 Feb 2005, 12:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 08:01)
gattoman din moment ce piesa aia e defecta de cand am pus-o la service in militari la daco serv si mecanicu mi-a zis k asa face toate duuuuuh crezi ca are rost sa ma complic sa dorm prin serviceuri smile.gif ca sa pice a 2-a zi altceva ... de bine de rau nu are multe probleme si astea mi se par neglijabile ... care-o cumpara-o sa isi bata el capu biggrin.gif
*


nu este adevarat!nu o sa faca din nou!mai ales daca desfaci rulmentul inainte sa il pui si mai pui niste vaselina pe acolo!in perioada asta face de la frig!


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 7 Feb 2005, 12:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(axel @ 7 Feb 2005, 14:18)
nu este adevarat!nu o sa faca din nou!mai ales daca desfaci rulmentul inainte sa il pui si mai pui niste vaselina pe acolo!in perioada asta face de la frig!
*



nujtiu io sa surubaresc la ea in fata blocului never ca nu ma pricep si nu are rost oricum trepideaza doar cand e masina rece si merge un pic mai neregulat smile.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 7 Feb 2005, 15:16
Post #9


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Rulmentul este cel care huruie. A inceput sa faca si la mine uneori (un bazait). Si are 3 luni de cand am schimbat tot kitul de amreiaj sad.gif


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 7 Feb 2005, 23:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(andreip @ 7 Feb 2005, 01:08)
Salut! Si pe loc si in mers se aude un huruit. Daca am calcat ambreiajul complet nu se mai aude. Canda dau drumul la ambreiaj se aude iar. Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze dar nu stiu sigur ce ar putea sa fie. A mai avut cineva problema asta ?
*



Salut ,
Cel mai sigur nu ai ulei in cutie .Asa am patit si eu.Cum a dat frigul a inceput.Am schimbat un semering , am pus ulei si gata .Am scapat .Daca ar fi rulmentul si ar face la fel dupa ce-l schimbi , mesterul respectiv trebuie schimbat.


Bafta


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 8 Feb 2005, 01:38
Post #11


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Nu e vorba de mester ci de calitatea indoielnica a pieselor "de origine"


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 8 Feb 2005, 01:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




la mine am 2 sunete diferite la 2 masini

1.pe liber pe loc calc ambreiajul si dupa a 2 jumate a cursei se aude un mic harait..hmm ca si cum s-ar tura in surdina motorul..de fapt se aude de fiecare data cand cal ambreijul si vreu sa schimb

2.a doua masina in mers ..la un moment dat incepe sa suiera ceva ..de fat e un fel de scartait foarte subtire...si se manifeta 80% cand calc acceleratia dupa 40 in sus..pana pe la 100 ca dupa aia intervine motorul care acopera tot ce misca..

poate fi rulmentul in ambele cazuri..?

trebuie sa mentionez ca la prima masina i s-a schimbat tot ansamblul ambreiaj de 1500de km...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 8 Feb 2005, 19:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




chair nimeni nu ma poate ajuta si pe mine..?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 21 Apr 2005, 08:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati:
1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta)
2. rulmentul de presiune.

De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait.
Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 21 Apr 2005, 08:39
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Lacaru @ 21 Apr 2005, 10:19)
Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati:
1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta)
2. rulmentul de presiune.

De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait.
Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune?
*


Salut ,

Asa facea si a mea cand am luat-o.Nu mai avea ulei in cutie .Toti ziceau ca e rulmentul etc. Verifica intai .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 21 Apr 2005, 13:02
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




vezi de ulei in CV


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Apr 2005, 22:07
Post #17


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




uitati un lucru de 5.000 de lei, cauza a 90% din zgomotul cand nu e bagata in viteza, si anume PRIZA de la ambreiaj, acea bucsa nenoricita care face zgomot la foarte multe masini. Din pacate tb dat jos motorul ca s-o schimbi. Daca nu o schimbi se poate uza arborele primar din cutie (are joc prea mare).

Si la mine face ca naiba, dar o ignor sad.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 26 Apr 2005, 13:16
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Am verificat nivelul uleiului din cutie. Am completat vreo 100-200 ml. Huruitul, care nu este foarte puternic, insa a ramas. La relanti cand calc ambreiajul se face liniste. Ce ar putea fi?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2005, 13:23
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




QUOTE(Lacaru @ 21 Apr 2005, 10:19)
Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati:
1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta)
2. rulmentul de presiune.

De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait.
Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune?
*


smile.gif este rulmentul de presiune. Eu am facut acum reparatie capitala la motor, printre care am schimbat si ambreiaj si rulment de presiune si nu mai face (nu mai huruie).


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 26 Apr 2005, 14:19
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pai mai oameni buni , rulmentul de presiune intra in actiune tocmai cind se actioneaza pedala si se debraiaza, dupa diacnosticul vostru ar trebuii sa faca galagie cind se calca ambreiajul, nu , dar omului taman invers i se intimpla , dispare zgomotul cind se calca ambreiajul.
Aici este vorba de priza , mai precis capatul acesteia ce vine in vilbrochen si se ghideaza( sprijina ) intr-o bucsa de bronz. Aceasta bucse s-a uzat iar capatul prizei bate- freaca in vilbrochen. Pentru a inlatura acest fenomen se inlocuie bucsa cu alta noua sau cu un rulment cu ace ( daca se gaseste la dimensiune )
Nu are implicatii daca se ruleaza cu acest mic defect


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 26 Apr 2005, 18:44
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




pai da...si mie nu mi-a spus nimeni cand am postat mai sus...?
era clar ca diagnosticul meu era altul..la mine turuie cand calc ambreiajul..si face asa de 7000 de km...cat mai merg?

nu patineaza deloc..si trage bine...doar ca imi pare masina ma infranata,dar nu cred ca are asta legatura,nu?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Apr 2005, 10:14
Post #22


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu are nici o legatura infranarea cu asta.

Daca mai mergi mult asa o sa uzezi soarele in locul unde calca rulmentul. Oricum e posibil sa ti se gripeze rulmentul si atunci chiar sa se sparga soarele.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 27 Apr 2005, 12:09
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




pai...asta se poate intampla oricand,deodata asa?
nu trebuie sa patineze intai un pic,sau sa tina din ce in ce mai sus?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Apr 2005, 12:53
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




patinatul si tinutul sus nu are legatura cu rulmentul. Ala nu-si schimba dimensiunea (prin uzura, cum face discul de ambreiaj), ala apasa pe placa de presiune (pe soare) ca sa se realizeze debreierea (desfacerea dintre placa si disc).

Asa ca n-ai nici un semn de genul asta


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 27 Apr 2005, 15:16
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




heh,pai stii de ce va tot sacai cu aceste intrebari.. tongue.gif
pentru ca acu 6 luni asa am patit cu o alta berlina,la care in timp de 12 luni ambreiajul a inceput sa tina din ce in ce mai sus...practic nici nu simtea ca zmunceste,care deodata a inceput sa patineze...am calcat-o odata mai atare si-a luat-o motorul inaintea masini,citez din expresia unui mecanic biggrin.gif

dar nu dadea semne ca la mine,cu huruiala de rulment or something..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KoD
post 8 May 2005, 10:01
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




Sal! Eu cred ca este de la rulmentul de presiune daca este prea uzat sau ai anumite probleme la placa de presiune(si de la ea poate sa scoata anumite sunete cand calci ambreiajul). Nu cred ca aceasta problema e de la cutia de viteze.


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 2 Jun 2005, 09:53
Post #27


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




verifică cablul de ambreiaj
daca este prea strâns, a acționat permanent rulmentul, acesta s'a incalzit și s'a uscat vaselina....cauza posibila

This post has been edited by dweep: 2 Jun 2005, 09:55


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 2 Jun 2005, 10:18
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Dyda @ 26 Apr 2005, 16:19)
Pai mai oameni buni , rulmentul de presiune intra in actiune tocmai cind se actioneaza pedala si se debraiaza, dupa diacnosticul vostru ar trebuii sa faca galagie cind se calca ambreiajul, nu , dar omului taman invers i se intimpla , dispare zgomotul cind se calca ambreiajul.
Aici este vorba de priza , mai precis capatul acesteia ce vine in vilbrochen si se ghideaza( sprijina ) intr-o bucsa de bronz. Aceasta bucse s-a uzat iar capatul prizei bate- freaca  in vilbrochen. Pentru a inlatura acest fenomen se inlocuie bucsa cu alta noua sau cu un rulment cu ace ( daca se gaseste la dimensiune )
Nu are implicatii daca se ruleaza cu acest mic defect
*



Din experienta mea bucsa aia tine cam 20 000 km. In concluzie trebuie schimbata daca se umbla la ambreiaj din diverse motive si lasata sa zdrangane altfel.
Ai gasit vreun rulment care sa se potriveasca acolo? Sau ai facut vreo adaptare marind gaura in care intra bucsa pentru a monta rulment?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 2 Jun 2005, 11:24
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(cristidb @ 2 Jun 2005, 09:18)
Din experienta mea bucsa aia tine cam 20 000 km. In concluzie trebuie schimbata daca se umbla la ambreiaj din diverse motive si lasata sa zdrangane altfel.
Ai gasit vreun rulment care sa se potriveasca acolo? Sau ai facut vreo adaptare marind gaura in care intra bucsa pentru a monta rulment?
*



Eu nu am incercat sa fac modificarea la masina mea, consider ca este un volum prea mare de munca ptr un cistig prea mic. Acest subiect la-m discutat cu ceva colegi. Nu cunosc daca ei la-u dus mai departe sau nu, ma voi interesa si-ti voi comunica


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreip
post 2 Jun 2005, 16:15
Post #30


spiderman


Group: Members
Posts: 94
Joined: 1 February 05




QUOTE(dweep @ 2 Jun 2005, 09:53)
verifică cablul de ambreiaj
daca este prea strâns, a acționat permanent rulmentul, acesta s'a incalzit și s'a uscat vaselina....cauza posibila
*



Ai nimerit-o wink.gif. Am fost la service si era cablul de la ambreiaj foarte strans .


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 05:34
Forum Renault