Problema pornire dimineata
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire dimineata
schumi_86 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|||
TGeorge |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
adik sa nu o lasi sa pornesca din prima ca nu inteleg?
|
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Daca dai sprituri ca bezmeticu', sau pornesti cu pedala de acceleratie apasata, e normal sa se inece. Tragi socul chiar la maxim, dai 2 maxim 3 sprituri(daca vrei neaparat, la mine de multe ori merge si fara) si apoi cheie. Cum porneste impingi socul la jumate, sau si mai mult, in functie de temperatura si mersul motorului.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
De innecat nu am cum sa o innec pt.ca dau 1 spritz,maxim 2 dar asta f.rar. Deci nu prea cred sa fie asta problema cu innecatu. Eu ma gandeam sa nu cumva sa fie ceva de la supape,ma gandesc si eu cu toate ca daca ar fi fost asa ar fi facut probleme si la cald....
![]() 21 Dec 2008, 01:23: Faza cu pornitu din prima la rece iarna stiu ca nu este bine.Eu stiu ca trebuie sa o lasi sa invarta putin in gol fara sa o accelerezi ca sa porneasca asta pt.ca uleiul sa urce in sus si sa se asigure o ungere cat de cat buna la pornire. This post has been edited by schumi_86: 21 Dec 2008, 01:23 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Daca ai baterie buna pt asta de ce nu?
altceva in afara de perii nu prea ai ce topi pe la electromotor ricum ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
incearca sa dai la coada (la pompa de benzina) de vreo 5 ori inainte sa o pornesti... dupa care-ti urmezi ritualul cu 2 - 3 sprituri si socul tras in functie de temperatura de afara
![]() PS: daca ai masina pe GPL, aceasta operatiune trebuie facuta cu contactul pus si comutatorul pe benzina ![]() sa ne spui si noua apoi care a fost rezultatul... ![]() |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
La faza cu pompa de benzina char nu m-am gandit.Problema este ca nu am cum sa dau la pompa pt.ca am coada rupta.Este relativ noua asa ca nu cred ca ar fi ceva de la pompa de benzina,ma gandesc si eu nu stiu.Totusi posibil sa aibe legatura cu pompa de benzina
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am gpl si dimineata pornesc direct pe gpl ,
masina merge ok si nici nu se ineaca. gpl am pe maina de ani buni si iarna trecuta tot asa am pornit si acum doua ierni tot asa am pornit, ce se poate strica daca pornesc direct pe GPL ![]() sa nu comfundam mersul pe GPL ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 13:11 |