DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 7 8 9 10 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Drum cu prioritate - problema

registernow
post 8 Jan 2009, 12:18
Post #241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 25 December 08




QUOTE
nu s-a asigurat la schimbarea benzii de mers.

Asta este si ideea!
Ai prioritate, nu te mai asiguri!

Sunt curios cum comentati daca la 1 era obligatoriu inainte! tongue.gif


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jan 2009, 12:49
Post #242


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(registernow @ 8 Jan 2009, 12:18)
Asta este si ideea!
Ai prioritate, nu te mai asiguri!
*


Zi asa, ai prioritate si nu te mai asiguri la schimbarea benzii?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
registernow
post 8 Jan 2009, 14:50
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 25 December 08




In cazul acesta, da!

Te asiguri ca mergi pe drumul cu prioritate?

p.s.:
Te asiguri doar dupa ce ai intrat si vrei sa schimbi banda!


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jan 2009, 15:23
Post #244


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Registernow, dupa tine daca intri "pe drum cu prioritate" facand dreapta, inseamna ca trebuie sa-ti dea prioritate si cei de pe contrasensul drumului pe care ai intrat ca vrei tu sa depasesti exact cand intri in drum?
Ca nu prea inteleg foarte bine ce zici...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 8 Jan 2009, 19:49
Post #245


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(registernow)
Te asiguri doar dupa ce ai intrat si vrei sa schimbi banda!

Io sincer sa fiu nu prea inteleg cum intri pe drum cu prioritate, daca tu ai deja prioritate wink.gif

This post has been edited by vv: 8 Jan 2009, 19:50


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 8 Jan 2009, 20:02
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Eu sper in continuare ca n-are varsta necesara pentru obtinerea permisului, dar totodata ma darama gandul ca pana la urma o va implini.
Daca are totusi permis, ultimele lui doua posturi sunt cel mult o gluma proasta.

This post has been edited by Victoras2001: 8 Jan 2009, 20:03


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
registernow
post 9 Jan 2009, 02:09
Post #247


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 25 December 08




QUOTE(klaus @ 8 Jan 2009, 15:23)
Registernow, dupa tine daca intri "pe drum cu prioritate" facand dreapta, inseamna ca trebuie sa-ti dea prioritate si cei de pe contrasensul drumului pe care ai intrat ca vrei tu sa depasesti exact cand intri in drum?
Ca nu prea inteleg foarte bine ce zici...
*



Intri pe prima banda(in cazul acesta aIIa) si schimbi benzile succesiv!
Concret: vine tramvaiul, te asiguri la schimbare!

Dar cade ceea ce ai spus tu.. Asigurarea... Cum ca schimbi banda!


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 10 Jan 2009, 01:24
Post #248


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




1. Nu putem discuta despre 2 intersectii:

• 16. intersecție – orice încrucișare, joncțiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spațiile formate de acestea (art.6 al.16 OUG)
• 14. drum public – orice cale de comunicație terestră, cu excepția căilor ferate, special amenajată pentru traficul pietonal sau rutier, deschisă circulației publice; drumurile care sunt închise circulației publice sunt semnalizate la intrare cu inscripții vizibile (art.6 al.14. OUG)


Eventual putem vorbi despre o amenajare rutiera:

• 3. amenajări rutiere – totalitatea construcțiilor, dispozitivelor și oricăror mijloace tehnice, altele decât cele destinate semnalizării, amplasate pe drumul public în scopul asigurării securității rutiere;(art.6 al.3 OUG)

(Diferenta intre drum si drum public este doar aparenta, in cazul de fata OUG reglementand circulatia doar pe drumurile publice, in cazul drumurilor care nu intra in categoria celor publice prezenta lege nu cred ca se poate aplica.)
Art. 1. - (1) Circulația pe drumurile publice a vehiculelor, pietonilor și a celorlalte categorii de participanți la trafic, drepturile, obligațiile și răspunderile care revin persoanelor fizice și juridice, precum și atribuțiile unor autorități ale administrației publice, instituții și organizații sunt supuse dispozițiilor prevăzute în prezenta ordonanță de urgență. (OUG)



2. Acum ca am stabilit ca este doar o singura intersectie, cel care trece pe verde are prioritate de trecere iar care vine pe bretea/scurtatura/drum/etc este vinovat de producerea accidentului chiar si in cazul de fata adica cu lipsa indicatorului de cedeaza trecerea (analizam doar cazul de fata, si nu putem compara cu alte intersectii, prin simplul fapt ca lipseste un indicator de acolo devine unica)
Am vazut ca se pune mult accent pe acest cuvant prioritate, singura explicatie este la aceasta expresie nu doar la un singur cuvant:

• 26. prioritate de trecere – dreptul unui participant la trafic de a trece înaintea [I]celorlalți participanți la trafic cu care se intersectează, în conformitate cu prevederile legale privind circulația pe drumurile publice; (art.6 al.26 OUG)[/I]

Din cate se vede explicatia este foarte clara prioritatea de trecere, pe scurt “prioritate”, este dreptul de a trece inaintea celorlalti in conformitate cu prevederile legale ...etc. Ei bine prevederile legale sunt stabilite prin OUG 195 si ROUG cu toate modificarile ulterioare. Din textul OUG reiese clar cine si cand are prioritate. In unele cazuri prioritatea este data de un simplu indicator, caz in care aceasta prioritate este permanenta, iar in alte cazuri este data de un semafor in functiune, caz in care prioritatea este acordata pe rand pe strazi diferite si pentru un timp limitat. Desi textul nu contine clar cuvantul prioritate de trecere, este similar prin faptul ca permite trecerea in timp ce ceilalti participanti la trafic asteapta, iti da dreptul sa treci inaintea lor. Atunci putem spune despre cel care circula pe culoarea Verde a semaforului ca are prioritate de trecere (bineinteles doar in conformitate cu prederile legale...), totodata putem spune despre culoarea verde ca stabileste directia drumului cu prioritate in momentul respectiv, prin faptul ca permite trecerea pentru cele cateva secunde cat este aprins. Este exact ca si trecerea de pietoni: spunem ca permite trecerea pietonilor inaintea autovehicolelor, iar despre autovehicole spunem ca le acorda prioritate pietonilor – adica pietonii sunt pe drumul cu prioritate.

• Art. 51 (1)Semnalul de culoare verde permite trecerea.(ROUG)

Autovehicolul care vine prin amenajarea respectiva nu poate avea in nici un caz prioritate de trecere chiar si in cazul de fata in care lipseste un cedeaza trecerea, si chiar daca la o prima vedere ar parea un caz simplu de egalitate in care se aplica regula prioritatii de dreapta. Despre acest vehicul putem spune ca circula intr-o intersectie nedirijata sau si mai bine zis pentru el nu este reglementata circulatia in zona, pur si simplu, insa nu ar putea invoca vina administratorului drumului. Despre semaforul in functiune valabil pe intreaga latime a partii carosabile-partea dreapta conform art41 al1 OUG, nu putem spune ca ii interzice acestuia trecerea, el fiind angajat pe o alta banda/amenajare rutiera din drepta semaforului, asupra caruia semaforul nu are nici o putere. Conform textului ROUG indicatoarele se monteaza pe partea dreapta a drumului (art65ROUG). A se vedea cuvantul indicator, nu este explicat clar in textul legii si putem foarte simplu sa numim un semafor si indicator al directiei de urmat la momentul respectiv/indicator pentru stationare cand semnalul rosu este aprins etc. (am intalnit un judecator ca a decis ca un marcaj aplicat pe asfalt este/poate fi indicatorul statiei mijloacelor de transport in comun, oprirea fiind intrezisa la 25 de m de indicatorul acesteia, cuvantul indicator nefiind definit clar lasa loc liber interpretarilor)

• Art. 48 (2)Semnificația semnalelor luminoase pentru dirijarea circulației vehiculelor este valabilă pe întreaga lățime a părții carosabile deschise circulației conducătorilor cărora li se adresează. Pe drumurile cu două sau mai multe benzi pe sens, pentru direcții diferite, delimitate prin marcaje longitudinale, semafoarele se pot instala deasupra uneia sau unora dintre benzi, caz în care semnificația semnalelor luminoase se limitează la banda sau benzile astfel semnalizate.(OUG)
• Art. 65 (1)Indicatoarele se instalează, de regulă, pe partea dreaptă a sensului de mers. în cazul în care condițiile locale împiedică observarea din timp a indicatoarelor de către conducătorii cărora li se adresează, ele se pot instala ori repeta pe partea stângă, în zona mediană a drumului, pe un refugiu ori spațiu interzis circulației vehiculelor, deasupra părții carosabile sau de cealaltă parte a intersecției, în loc vizibil pentru toți participanții la trafic.(ROUG)
• Art. 66 (1)Semnificația unui indicator este valabilă pe întreaga lățime a părții carosabile deschise circulației conducătorilor cărora li se adresează.
(6)Semnificația indicatoarelor de interzicere sau de restricție începe din dreptul acestora. în lipsa unei semnalizări care să precizeze lungimea sectorului pe care se aplică reglementarea ori a unor indicatoare care să anunțe sfârșitul interdicției sau al restricției, semnificația acestor indicatoare încetează în intersecția cea mai apropiată. Când indicatoarele de interzicere sau restricție sunt instalate împreună cu indicatorul ce anunță intrarea într-o localitate, semnificația lor este valabilă pe drumul respectiv până la întâlnirea indicatorului "Ieșire din localitate", cu excepția locurilor unde alte indicatoare dispun altfel. (ROUG)


Acum ca avem o singura intersectie iar vehiculul nostru (cel de pe bretea) este pus in situatia ciudata de a se afla in traversarea unei intersctii dirijate si totusi pentru el nu exista nici un indicator care sa reglementeze situatia ce face? Trece ca trenul? Se intoarce inapoi? Simplu si totodata la fel de complicat. Art 56 din OUG spune ca va circula cu o viteza care sa ii permita oprirea pentru a acorda prioritate de trecere celor care au acest drept, in cazul de fata cel care circula pe culoarea verde are acest drept si aici nu putem vorbi despre situatia de egalitate pentru ca breteaua nu are nici un indicator care sa ii permita trecerea (adica semnal verde ori drum cu prioritate) pe cand cel de pe Maltopol vine pe verde. A se vedea clar situatia de egalitate inseamna doar in cazul in care fiecare are pe drumul lui un indicator cu aceeasi semnificatie de prioritate sau de pierdere a prioritatii. Mai este obligat sa ii permita trecerea celui care vine de pe Maltopol si prin faptul ca el schimba directia de mers spre dreapta iar aceasta manevra o poate face doar fara sa perturbe circulatia in zona art54 al1 OUG.

• Art.56. - La apropierea de o intersecție conducătorul de vehicul trebuie să circule cu o viteză care să îi permită oprirea, pentru a acorda prioritate de trecere participanților la trafic care au acest drept.(OUG)
• Art.59. -(3) În intersecțiile cu circulație dirijată prin indicatoare de prioritate, regula priorității de dreapta se respectă numai în cazul în care două vehicule urmează să se întâlnească, fiecare intrând în intersecție de pe un drum semnalizat cu un indicator având aceeași semnificație de prioritate sau de pierdere a priorității. .(OUG)
• Art.54. - (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcției de mers, ... sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care ... este obligat să semnalizeze din timp și să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic.(OUG)
• Art.57. -
(2) La intersecțiile cu circulație dirijată, conducătorul de vehicul este obligat să respecte semnificația indicatoarelor, culoarea semaforului sau indicațiile ori semnalele polițistul rutier. (OUG)
• Art. 49 Pe lămpile de culoare roșie sau verde ale semafoarelor pot fi aplicate săgeți de culoare neagră care indică direcțiile de deplasare corespunzătoare acestora. în acest caz interdicția sau permisiunea de trecere impusă de semnalul luminos este limitată la direcția sau direcțiile indicate prin aceste săgeți. Aceeași semnificație o au și săgețile aplicate pe panourile adiționale ce însoțesc, la partea inferioară, semafoarele. Săgeata pentru mersul înainte are vârful în sus. (ROUG)
• Intersectii si obligatia de a ceda trecerea Art. 129
(2)Când două vehicule urmează să se întâlnească într-o intersecție dirijată prin indicatoare, venind de pe două drumuri publice unde sunt instalate indicatoare cu aceeași semnificație, vehiculul care vine din dreapta are prioritate.(ROUG)


This post has been edited by driver: 10 Jan 2009, 01:37


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 10 Jan 2009, 01:41
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Hai ca le-ai facut ghiveci. Ce directie schimba distrusu' ala, ca merge pe drumul cu prioritate? Cel putin asa este semnalizarea rutiera in zona respectiva. Nici macar nu-i obligat sa semnalizeze atata timp cat merge pe drumul cu prioritate.
Problema e ca distrusul merge pe prioritate, fara sa aiba alta semnalizare si da nas in nas cu distrusu' care vine pe verde. Aici e rost de bataie. tongue.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 10 Jan 2009, 01:50
Post #250


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




Nu cred ca indicatorul cu semnificatia "drum cu prioritate" te scuteste de obligatia de a semnaliza schimbarea directiei de mers. Vezi art 112 si art 114 al1 lit.G din ROUG
Distrusul de pe "drumul cu prioritate" in cazul in care nu functioneaza semafoarele, mai exact?

This post has been edited by driver: 10 Jan 2009, 01:55


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77sky
post 10 Jan 2009, 09:41
Post #251


Membru ocazional


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 March 08




Ma uimeste in continuare ceva...
Ca majoritatea celor care au raspuns considera ca indicatorul care semnalizeaza drumul cu prioritate amplasat pe stalpul de dinaintea short-cut-ului se aplica lui...doar pentru ca e linie curba acolo...
Mai oameni buni...ia luati o hartie si trageti doua linii pe ea, care sa se incruciseze, sa faca unghiuri la 90 de grade intre ele (cca...).
Si apoi luati hartia si pupati-o peste zona de unde incepe short-cut-ul...
Se pupa ori ba?

Ala se refera strict la intersectia mare, urmand linia de tramvai!
Cel care intra pe scurtatura nu are nici un semn de prioritate care sa ii reglementeze vreun drept de trecere.



--------------------
_ _ _______________
Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 10 Jan 2009, 09:45
Post #252


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ca s-o fac pe avocatul diavolului: ba eu sustin ca indicatorul lipsa (vezi imaginea lui Klaus) de pe "bretea" era un "Drum cu Prioritate" wink.gif

La obiect: In afara de semnalizerea defectuoasa din intersectie - chestiune asupra careia cred ca suntem de acord - eu cred ca principiile de prioritate trebuiesc vazute ca avind aplicabilitate de fiecare data find fluxuri de vehicule se intersecteaza - indiferent ca-i una, doua sau zece "intersectii". In acest fel se elimina ambiguitatea legata de "intersectie" (in special in cazul celor complexe, vezi de exemplu Piata Victoriei care in aceasta acceptiune este o singura intersectie mare).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77sky
post 10 Jan 2009, 10:02
Post #253


Membru ocazional


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 March 08




Daca era si acum ce a fost prima data, pe stalpul ultim de pe scurtatura, indicatorul ala ca un triunghi (nu stiu cum se numeste biggrin.gif ) nu mai scriam atatea pagini.
Si o dilema: astia de la drumuri au foarte prostul obicei ca inaintea intersectarii cu un drum cu prioritate sa te avertizeze ca se va intampla asta, cu un indicator (iarasi nu il stiu si pe asta, imi joaca memoria feste wacko.gif )
Ala unde mama lui a mai disparut? blink.gif


--------------------
_ _ _______________
Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 10 Jan 2009, 10:55
Post #254


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




mama-mama, ce-a mai adaugat driver la lege, ca sa iasa cum vroia el laugh.gif
(si zi asa, "permite trecerea" e tot una cu "are prioritate"? Semnul de circulatie sub forma de triunghi alb cu margini rosii, cu varful orientat in jos, permite trecerea sau nu? :hmm: )


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 10 Jan 2009, 11:42
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Si io aseara, in betia mea, am citit tot ce-a scris. Da n-am mai fost in stare sa-l contrazic. radmasa.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 10 Jan 2009, 16:06
Post #256


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




lipsa de somn... blink.gif


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 10 Jan 2009, 17:17
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE(vv @ 10 Jan 2009, 10:55)
Semnul de circulatie sub forma de triunghi alb cu margini rosii, cu varful orientat in jos, permite trecerea sau nu? :hmm: )
*


Raspunsul corect este: "cand, cum" coffee_spitsk.gif

Si eu m-am gandit ca parca in week-end, mai ales inspre seara, altfel se vad posturile drunksinging.gif

This post has been edited by bendix: 10 Jan 2009, 17:19


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 10 Jan 2009, 18:12
Post #258


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




QUOTE(driver @ 10 Jan 2009, 01:24)
1. Nu putem discuta despre 2 intersectii:

16. intersecție – orice încrucișare, joncțiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spațiile formate de acestea (art.6 al.16 OUG)
• 14. drum public – orice cale de comunicație terestră, cu excepția căilor ferate, special amenajată pentru traficul pietonal sau rutier, deschisă circulației publice; drumurile care sunt închise circulației publice sunt semnalizate la intrare cu inscripții vizibile (art.6 al.14. OUG)[/i][/size]

Eventual putem vorbi despre o amenajare rutiera:



te rog, explică mai înțelesul tuturor. eu cel puțin nu am înțeles...

breteaua e amenajare rutieră?

dacă nu e amenajare rutieră, atunci ce este? bandă a drumului care merge înainte nu prea poate fi....

deci ar mai fi că este drum separat care face la dreapta...

voi ce ziceți?...


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77sky
post 11 Jan 2009, 21:59
Post #259


Membru ocazional


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 March 08




M-a facut sa zambesc ceva ce am gasit.
Oare cum om fi dezbatut subiectul daca se punea intrebarea: vreau sa merg inainte, pot sau nu? radmasa.gif

Ce ti-e cu administratorii drumurilor astora... wacko.gif

Attached thumbnail(s)
1__68_.jpg ( Size: 17.83k ) Number of downloads: 285


--------------------
_ _ _______________
Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 26 Feb 2009, 08:38
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Mda. Mie nu s-au injosit militienii sa-mi raspunda, in schimb, de ceva timp, troneaza pe bretea (pe stalpul de pe insulita) un mare semn "cedeaza trecerea", nou nout, parfumat, coafat, la tol festiv. Sub el, tot la ptru ace, sta mandru un semn de "trecere pentru pietoni".
In concluzie, cine o lua pe bretea avea si are in continuare "cedeaza trecerea". Si asta spre disperarea unora de pe aici care au prins intersectia in offside si-au schingiuit-o pana a recunoscut ca ei au prioritate. radmasa.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XanRO
post 26 Feb 2009, 09:16
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 16 May 06
From: Bucuresti




Felicitari autoritatilor si tuturor celor ce au participat la aceasta discutie!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 2006 - B-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2009, 10:06
Post #262


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Felicitari celor care au scris politiei despre problema!
Drept urmare, felicitari Victoras2001!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trex
post 28 Feb 2009, 19:16
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 19 March 05
From: Bucuresti




Semnul e pe stalpul de pe insultita sau in locul stopului intermitent de pe trotuar?
Ca pe insulita e intr-o pozitie ciudata, pentru cei ce intra pe bretea. Vedeti vechea situatie in poza a doua a lui zanzie din postul 67 , citata ma jos.
poza.JPG ( Size: 174.42k ) Number of downloads: 205


--------------------
ex DSN Clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 28 Feb 2009, 19:48
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Pardon! E pe trotuar, nu pe insulita. blush.gif
Cam asa arata intersectia acum.

DSC01783.JPG ( Size: 884.1k ) Number of downloads: 214

DSC01786.JPG ( Size: 695.97k ) Number of downloads: 222


Si un bonus laugh.gif

DSC01784.JPG ( Size: 703.29k ) Number of downloads: 206





--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 28 Feb 2009, 22:47
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




mama, da mult a fost scris pana acum.

BRETEAUA AIA NU POATE FI CONSIDERATA UN ALT DRUM.
daca era trebuia sa fie aratata separat pe tabla care schiteaza intersectia de sub indicatorul de prioritate. sau sa inceapa inainte de indicator nu de dupa el.


ma gandeam ca puteam fi in cartea recordurilor pentru cea mai mica strada din lume...

This post has been edited by slaiciprian: 28 Feb 2009, 22:49


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 28 Feb 2009, 23:12
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Iar incepem? E o scurtatura nenorocita, menita sa fluidizeze traficul. Nu-i nici strada, nici sosea, nici bulevard. Sunt zeci de astfel de scurtaturi prin tot orasul, da voua va casunat pe asta sa-i puneti nume.
Nu e considerata alt drum, ar fi complet ilogic. Dar fiindca scopul ei este sa treaca masinile pe acolo, e normal sa-i puna semn de reglementare a prioritatii.
E foarte simplu. E un drum cu prioritate, drum care are o bretea pentru a nu mai sta la semafor cei ce fac dreapta. E exact ca o intersectie cu verde intermitent la dreapta, numai ca aici nu se preteaza. Atunci au facut o bretea cu cedeaza trecerea. Nu stiu de ce va place sa complicati lucrurile la infinit.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 2 Mar 2009, 12:41
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




si cei care considera breteaua aia drum sa predea carnetele luate la pitesti


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 2 Mar 2009, 13:15
Post #268


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




QUOTE(Victoras2001 @ 28 Feb 2009, 23:12)
Iar incepem? E o scurtatura nenorocita, menita sa fluidizeze traficul. Nu-i nici strada, nici sosea, nici bulevard. Sunt zeci de astfel de scurtaturi prin tot orasul, da voua va casunat pe asta sa-i puneti nume.
Nu e considerata alt drum, ar fi complet ilogic. Dar fiindca scopul ei este sa treaca masinile pe acolo, e normal sa-i puna semn de reglementare a prioritatii.
E foarte simplu. E un drum cu prioritate, drum care are o bretea pentru a nu mai sta la semafor cei ce fac dreapta. E exact ca o intersectie cu verde intermitent la dreapta, numai ca aici nu se preteaza. Atunci au facut o bretea cu cedeaza trecerea. Nu stiu de ce va place sa complicati lucrurile la infinit.
*



"scurtătura" asta n-ar trebui s-o putem încadra într-o definiție din codul rutier?
dacă ajungi în instanță nu cred că poți s-o numești "scurtătură" sau "bretea".

Eu asta n-am reușit să pricep: ce este scurtătura și de ce e ilogic să fie considerată drum. Din cauză că e prea mică? așa cum am spus, explicați-mi și mie ca la proști:D


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Mar 2009, 13:18
Post #269


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Am amintit eu despre acea amenajare rutiera care e definita in Conventia de la Viena, rol si functii. Asa ca text de lege exista. Ba exista si in codul rutier, chiar daca partial clar.
Dar poate ne spune mai multe detalii b34uen, ca am observat ca le cunoaste...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 2 Mar 2009, 13:59
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




bucatica aia de asfalt e considerata drum de catre cei care o folosesc si vor sa aiba prioritate pentru ca ochii nu le folosesc sa vada si semaforul ci numai indicatorul de prioritate. asta pana ii prinde unul cu o dacie veche ce vrea sa isi repare fata la masina. si inca ceva: alea sunt indicatoare nu semne de circulatie


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 7 8 9 10 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 07:03
Forum Renault