amortizoare intarite..., cum se intareste?
![]() ![]() ![]() |
amortizoare intarite..., cum se intareste?
alecsutz03 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
|
||
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai depinde si ce vrei sa faca amortizorul, pe ce drumuri mergi. Acum amortizoarele sunt facute cu dublu efect, care nu prea se potrivesc drumurilor noastre.La noi sunt gropi, in care amortizorul n-ar trebui sa lase roata sa intre, iar la denivelari, roata sa treaca peste ea, fara sa se ridice si masina. Asta ar trebui sa vrei. Asa ar indeplini si cealalta sarcina, de a nu lasa roata sa topaie pe drum, mentinand contactul cu asfaltul. O sa ziceti ca, daca roata se ridica usor la denivelari, nu ar sari pe drum? Arcul o tine presata intr-un sens, iar la celalalt sens(intindere)tine amortizorul. Acum conteaza cat de greu sa se intinda, si cat de usor sa se comprime. Daca se va extinde prea greu, masina va sta mai mult cu garda jos, pentru ca nu va avea timp sa se ridice la cate denivelari intalneste. Daca se va comprimagreu, masina va salta peste orice denivelare, ca si cand n-ai avea arcuri. Deci ideea e sa se salte doar roata, iar la gauri sa treaca peste. Pentru asta trebuie sa mai dai jos din unele rozete de la piston, care tin supapele departate, in ideea de a trece mai usor uleiul, de o parte si de alta a pistonului.Trebuie sa faci ca uleiul sa treaca usor deasupra pistonului, si mult mai greu dinjos. Pui ulei de transmisie H32, sau hidraulic. Daca scopul e doar sa le intaresti, e mai simplu, dar masina va trebui sa mearga doar pe calea ferata. Dai o gaura la 5-6 centimetri mai jos de partea superioara , cu amortizorul pus in picioare, cu diametrul de 3mm , scurgi o parte sau tot uleiul din cilindrul exterior si poti sa pui orice ulei mai gros, pana aproape de gaura, astupi cu degetul, faci o proba de comprimare si extindere, ca nu cumva sa fie prea mult ulei sau aer, daca merge fara sa dea afara, il pui la orizontala, cu gaura asa fel sa fie mai departata de ulei, pentru a nu se incalzi cand dai cu electrodul, cat mai repede intre puncte, sa nu faca gaze pentru a nu ramane pori in sudura. racesti repede sudura, si gata. Nu e nevoie de filete. Daca au curs inainte, mai bati ,putin mai artistic, ambutisarea, cu un ciocan de o jumate, roata, pentru a umfla simeringul(garnitura).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
vreau sa le intaresc pentru o tinuta de drum mai buna.....pentru stabilitate in curba mai buna!Nu cred ca se intaresc doar daca schimb uleiul...trebuie umblat si la supape!Ma gandesc sa le tai de sus pe strung...si sa le fac un capac filetabil sus:-?dar nu stiu cum o sa vina semeringu sau ce e ala care tine sa nu curga uleiul din el....si la supape ce sa ii fac sa dea drumul la ulei mai greu....sa fie tari....
|
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Păi am zis. Scoți de la supape, discurile în formă de rozetă, dacă e nevoie și cele perforate. Asta în funcție de ulei. Gândește-te și pentru la iarnă. Înclinația în curbă , ține de grosimea barei (compară o berlină cu o nova), iar aderenta, de amortizoare. Dar de ce mai ceri sfaturi, dacă p-aia n-o crezi, p-ailaltă nu?
19 Jul 2010, 09:08: Numai din ulei, e mai simplu, dar totul e să pui ceva potrivit, să meargă și la iarnă. This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Jul 2010, 09:08 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
cum a zis si colegu,schimba numai uleiu si ajunge,pui unu mai gros da nici cu mult mai gros pentru ca la iarna o sa ai probleme,vara se incalzeste uleiul da iarna.....
Totusi sfatu meu este ca mai bine ai cauta 4 telescoape de la o dacie sport care sunt tari cum vrei tu si le montezi pe dacia ta. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
ulei de transformator!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
uleiul de transformator stiam ca e prea subtire:-?....
|
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
H32, H46, Daca chiar sunteti asa de critici. Eu le-am facut cu ulei de motor combimat cu motorina, pana am vrut eu. E mare lucru sa testati, ca doar nu platiti pe altu' si daca nu e cum trebuie fiecaruia, incercati cu smoala.
3 Aug 2010, 21:28: H32 - ulei de transmisie hidraulica (motoare hidraulice) H46 - ulei de hidrostat Se folosesc la locomotive Nu numai uleiul e important, si supapele trebuie jonglate, chiar si cu uleiul original. This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Aug 2010, 21:28 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
Uitati cum arata in interior(pentru care nu au desfacut inca)!
Deci sa scot din tija niste supape sau ce? Attached thumbnail(s) DSC02436.JPG ( Size: 2.45mb ) Number of downloads: 1085 DSC02439.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 1200 DSC02441.JPG ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 1173 |
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:37 |