DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Confectionare toba inox, Sfaturi

1310CL
post 7 Apr 2011, 10:41
Post #31


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Eu am inlocuit doar esapamentul final cu unul de inox,m-a costat doar 15 lei,restul traseului este stock.

Ce fel de site se afla in interiorul ei nu stiu cu siguranta insa este cu mult mai silentioasa decat una de conex,daca sta cineva in Arad si doreste astfel de esapament,sa ma imi trimita un pm.Este valabil pentru ambele moduri de prindere si cel vechi si cel nou.

O sa revin cu mai multe,bafta smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 7 Apr 2011, 10:48
Post #32


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ma gandesc din ce in ce mai serios sa-mi construiesc tot traseul din inox, am schimbat tot lantul de tobe acum un an jumatate si anul asta cred ca trebuie sa-l schimb iarasi. Culmea este ca tot traseul este de Borla in afara de saxofon care e facut de connex iasi, iar acesta din urma se prezinta destul de bine. Nu mai este nici Borla ce a fost.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 7 Apr 2011, 11:34
Post #33


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Saxofonul se arde mai greu,dar restu sa le vezi pe alea de conex cat te tin. dry.gif

This post has been edited by bv-08-fgm: 7 Apr 2011, 11:35


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 7 Apr 2011, 13:35
Post #34


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Eu am avut(nu mint)traseul original din fabrica pe masina pana in vara lui 2010 smile.gif Am schimbat toba de mijloc,deoarece avea mici gaurele si scotea un "ss-it"urat,finala nu avea nici o gaura,doar sitele erau putin mancate insa era coapta rau,nu stiu ce piatra a sarit,sau cu ce am atins insa am auzit doar un "poc"si m-am trezit cu ditamai gauroiul in ea,asa ca am schimbat-o si pe cea finala,doar saxafonul il am original,cand se sparge il schimb si pe ala.

Dar la toba de mijloc mi-a cazut o sita si acum zdrangane urat,la vara o schimb si pe aia,insa nu stiu sigur daca cu o teava(nu vreau sa intampine probleme la RAR)sau cu una stock.

Am sa intreb pe mosul de la care am luat finala de inox,poate imi dezvaluie secretul privind silentiozitatea tobei,indiferent de turatie nu scoate absolut nici un sunet smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 7 Apr 2011, 15:15
Post #35


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE(bv-08-fgm @ 7 Apr 2011, 12:34)
Saxofonul se arde mai greu,dar restu sa le vezi pe alea de conex cat te tin. dry.gif
*


Eu as zice ca se arde mai repede nu mai greu.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 7 Apr 2011, 15:35
Post #36


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Eu pe a mea il am de mai bine de 5 ani(de cand am cumparat masina,apoi ca inainte cand a fost schimbat nu stiu),pe cand restu mai mult de 1 an jumate nu prea duc,incep sa iasa gauri prin ele.Deci pana schimbi un saxofon schimbi pe putin 2 randuri de tobe.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 7 Apr 2011, 16:22
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Unele saxofoane originale erau facute din fonta si alea tineau cat tinea si masina. Acum astea noi nu stiu daca mai sunt din fonta dar sigur sunt mai groase decat traseul de evacuare ceea ce inseamna ca arde mult mai greu si se gaureste mult mai greu


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 7 Apr 2011, 16:44
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




off topic: am eu toba mica de inox de vanzare. vb pe pm


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Apr 2011, 11:44
Post #39


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Noroc ca nu am gasit de borla ( am sunat la ei si au zis ca doar pe comanda mai fac din cand in cand cate un lot) si am luat de connex. Cu siguranta e de 2 ori mai rezistent decat cel de borla, teava groasa sudat bine, flansa aia are 10 mm grosime nu e tabla de 2 ca la alea de borla. Prima piesa facuta de connex de care sunt si eu multumit.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:48
Forum Renault