DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema mare fratilor...help meee

edy77_driver
post 31 Dec 2008, 08:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




deci..am o nova gti din 2000 care am luat=o de curind.problema la ea e urmatoarea.pe gpl functioneaza ok...porneste ok insa pe benzina nu vrea decit foarte rau la modul ca nu sta la relanti ,se subtureaza,se opreste si parca nu ai da benzina la injector mereu.alta problema ar mai fi la acceleratie,de multe ori si pe gpl ramane turata peste 2000 de ture dar daca calc pe acceleratie inca odata scade.la muritima i pe mine ce sa fac.un mecanic a zis ca e din calc.dar eu nu cred asta.va multumesc anticipat.


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 31 Dec 2008, 12:24
Post #2


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Primu lucru pe care l-as face e sa scot absolut toate relee, conectorii, senzorii de la admisia de aer (mufele alea care intra acolo) si sa le dau cu spray de contacte wink.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Jan 2009, 21:15
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




eu as umbla la motorasul pas cu pas care este responsabil si de relantiul masinii si in al doilea rand as desface si eventual schimba senzorul de turatie de pe carcasa ambreaj wink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 3 Jan 2009, 13:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@edy77_driver:
QUOTE
pe benzina nu vrea decit foarte rau la modul ca nu sta la relanti ,se subtureaza,se opreste si parca nu ai da benzina la injector mereu

Instalatia de GPL e pentru carburatie sau pentru injectie? Exista 2 tipuri de instalatii GPL (pentru injectie si pentru carburatie) si de-a lungul timpului unii au "adaptat" si montat instalatii GPL pt. carburatie pe Nova Gti.
Sfatul meu este sa aflii si sa mentionezi CE TIP de instalatie GPL ai(pentru injectie sau pentru carburatie...desi am o banuiala ca e pentru carburatie)
QUOTE
pe gpl ramane turata peste 2000 de ture dar daca calc pe acceleratie inca odata scade

Asa cum ti s-a mai spus, verifica actuatorul(motorasul) de relanti.
La fel, in functie de ce tip de instalatie GPL ai, este posibil ca modulul ELC sa nu fie conectat cum trebuie la cablajul masinii sau sa functioneze defectuos.
Deasemenea, in functie de cum a fost instalat sistemul, exista posibilitatea ca pompa de benzina sa functioneze permanent(chiar si atunci cand mergi pe GPL), lucru care ii este daunator(pompei) in cazul in care nu ai sau ai foarte putina benzina in rezervor(pompa se raceste in benzina).
In plus, asa cum ti s-a mai spus, desfa si curata senzorul de turatie.

La Multi Ani si...
Numai bine!


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy77_driver
post 7 Jan 2009, 18:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




deci ratilor,treaba sta cam asa;

instalatia de gaz a zis proprietarul ca e de injectie nu de carburatie si imi da amestec de benzina cu gpl.nu stiu ce sa ai mai fac.
am pus motorasul acela de relanti nou
am curatat toate mufele
am schimbat toate releele care sunt 5 la numar
am esit sa am o turatie de 1000 de ture cu crestere si scadere continua de inca 150 - 200 de ture...deci oscileaza
am scos mufa de alimentare a injetorului dar din pacate imi da amestec de benzina cu gpl
singur varianta a fost sa renunt la benzina si sa las pompa nealimentata ca sa nu mai imi dea benzina.
am impresia ca toata buba e din modulul de tyrecere de pe benzina pe gaz,cel care se fla in masina montat pentru ca ala imi si indica numai ful la gaz si el de fapt e un sfert cu gpl.
acum as vrea sa va mai intreb care e butonul pentru dezaburire pentru ca nu il stiu unde este.am doua butoane linga ceas si inca unu pe stanga volanului de avarii.
alta buba...nu imi merge aeroterma...cred ca e motorul ars...ce pot face?idei ceva sa o schimb si eventul de pe ce dacie sa iau alta.
am si eu nevoie de ajutorul vostru va rog.

va multumesc

This post has been edited by edy77_driver: 7 Jan 2009, 18:32


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudelulmic09
post 9 Jan 2009, 01:46
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 January 09




alta buba...nu imi merge aeroterma...cred ca e motorul ars...ce pot face?idei ceva sa o schimb si eventul de pe ce dacie sa iau alta.
am si eu nevoie de ajutorul vostru va rog.
sfat,schimba releul din dreapta de sub farul din dreapta,si eventual sonda din radiator,pret 16-20 de lei,le poti face singur


--------------------
dacia nova GTI ANUL 1999 MOTOR 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 11 Jan 2009, 15:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




era vorba de aeroterma nu de electroventilator....


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy77_driver
post 11 Jan 2009, 17:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




am rezolvat cu benzina...acum merge ok....era din cauza ca avea o teava in talpa carbului car ragea aer,a astupato mecanicu si acum merge super pe benzina insa acum nu mai merge pe gaz....imi deschide si inchide mereu electrovalva de la gaz.maine merg la o firma de instaleaza gpl sa se uite sa vada ce dracu are ca mi-a mincat nervii azi.


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy77_driver
post 19 Jan 2009, 15:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




imi spune si mie cineva pentru ce sunt cele 4 relee din compartimentul motor?fiecare ce face?


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 19 Jan 2009, 16:46
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




De cand GTI are carburator? blush.gif


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 19 Jan 2009, 18:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@edy77driver: Incearca sa folosesti functia SEARCH! O sa fii uimit de ce poti descoperi...Uite, cum ar fi asta:RELEE INJECTIE
Cablajul sistemului de injectie Bosch are 3 SOCLURI dintre care doar 2 SOCLURI sunt echipate cu relee. Celelalte 2 relee de care vorbesti apartin probabil ori instalatiei GPL ori sunt relee de protectie pentru diferite alte "repere", cum ar fi faza lunga/scurta, proiectoare, GMV, claxon,etc
QUOTE
era din cauza ca avea o teava in talpa carbului car ragea aer

Ca fapt divers, "carburatorul" la Nova GTi se numeste CORP CLAPETA-INJECTOR, deci mecanicul ti-a acoperit un stut din corpul clapeta.

Spor la treaba!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy77_driver
post 20 Jan 2009, 07:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




multumesc pentru ca ma corectati,nu sunt mecanic si nici nu am injectie de mult timp,doar de 2 sapt.daca mai gresesc imi cer scuze si amultumesc atunci cind sunt corectat.

acum as mai avea o problema....la sistemul de alimentare cu benzina si la ceasul indicator ded nivel benzina si anume:
cand pun contactul pe treapta 2 acul coboara putin si apoi ncepe sa urce,dar,dupa ce pornesc el coboara si ai senzatia in mers ca nu mai ai benzina.care sa fie cauza ca ma dispera faza asta.

This post has been edited by edy77_driver: 20 Jan 2009, 07:40


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2024 - 00:27
Forum Renault