problema mare fratilor...help meee
![]() ![]() ![]() |
problema mare fratilor...help meee
edy77_driver |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|||
Executron |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Primu lucru pe care l-as face e sa scot absolut toate relee, conectorii, senzorii de la admisia de aer (mufele alea care intra acolo) si sa le dau cu spray de contacte
![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
eu as umbla la motorasul pas cu pas care este responsabil si de relantiul masinii si in al doilea rand as desface si eventual schimba senzorul de turatie de pe carcasa ambreaj
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@edy77_driver:
QUOTE pe benzina nu vrea decit foarte rau la modul ca nu sta la relanti ,se subtureaza,se opreste si parca nu ai da benzina la injector mereu Instalatia de GPL e pentru carburatie sau pentru injectie? Exista 2 tipuri de instalatii GPL (pentru injectie si pentru carburatie) si de-a lungul timpului unii au "adaptat" si montat instalatii GPL pt. carburatie pe Nova Gti. Sfatul meu este sa aflii si sa mentionezi CE TIP de instalatie GPL ai(pentru injectie sau pentru carburatie...desi am o banuiala ca e pentru carburatie) QUOTE pe gpl ramane turata peste 2000 de ture dar daca calc pe acceleratie inca odata scade Asa cum ti s-a mai spus, verifica actuatorul(motorasul) de relanti. La fel, in functie de ce tip de instalatie GPL ai, este posibil ca modulul ELC sa nu fie conectat cum trebuie la cablajul masinii sau sa functioneze defectuos. Deasemenea, in functie de cum a fost instalat sistemul, exista posibilitatea ca pompa de benzina sa functioneze permanent(chiar si atunci cand mergi pe GPL), lucru care ii este daunator(pompei) in cazul in care nu ai sau ai foarte putina benzina in rezervor(pompa se raceste in benzina). In plus, asa cum ti s-a mai spus, desfa si curata senzorul de turatie. La Multi Ani si... Numai bine! |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
edy77_driver |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
deci ratilor,treaba sta cam asa;
instalatia de gaz a zis proprietarul ca e de injectie nu de carburatie si imi da amestec de benzina cu gpl.nu stiu ce sa ai mai fac. am pus motorasul acela de relanti nou am curatat toate mufele am schimbat toate releele care sunt 5 la numar am esit sa am o turatie de 1000 de ture cu crestere si scadere continua de inca 150 - 200 de ture...deci oscileaza am scos mufa de alimentare a injetorului dar din pacate imi da amestec de benzina cu gpl singur varianta a fost sa renunt la benzina si sa las pompa nealimentata ca sa nu mai imi dea benzina. am impresia ca toata buba e din modulul de tyrecere de pe benzina pe gaz,cel care se fla in masina montat pentru ca ala imi si indica numai ful la gaz si el de fapt e un sfert cu gpl. acum as vrea sa va mai intreb care e butonul pentru dezaburire pentru ca nu il stiu unde este.am doua butoane linga ceas si inca unu pe stanga volanului de avarii. alta buba...nu imi merge aeroterma...cred ca e motorul ars...ce pot face?idei ceva sa o schimb si eventul de pe ce dacie sa iau alta. am si eu nevoie de ajutorul vostru va rog. va multumesc This post has been edited by edy77_driver: 7 Jan 2009, 18:32 |
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|
claudelulmic09 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 09 ![]() |
alta buba...nu imi merge aeroterma...cred ca e motorul ars...ce pot face?idei ceva sa o schimb si eventul de pe ce dacie sa iau alta.
am si eu nevoie de ajutorul vostru va rog. sfat,schimba releul din dreapta de sub farul din dreapta,si eventual sonda din radiator,pret 16-20 de lei,le poti face singur |
--------------------
dacia nova
GTI
ANUL 1999 MOTOR 1.6
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
era vorba de aeroterma nu de electroventilator....
|
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
edy77_driver |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
am rezolvat cu benzina...acum merge ok....era din cauza ca avea o teava in talpa carbului car ragea aer,a astupato mecanicu si acum merge super pe benzina insa acum nu mai merge pe gaz....imi deschide si inchide mereu electrovalva de la gaz.maine merg la o firma de instaleaza gpl sa se uite sa vada ce dracu are ca mi-a mincat nervii azi.
|
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|
edy77_driver |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
imi spune si mie cineva pentru ce sunt cele 4 relee din compartimentul motor?fiecare ce face?
|
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
De cand GTI are carburator?
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@edy77driver: Incearca sa folosesti functia SEARCH! O sa fii uimit de ce poti descoperi...Uite, cum ar fi asta:RELEE INJECTIE
Cablajul sistemului de injectie Bosch are 3 SOCLURI dintre care doar 2 SOCLURI sunt echipate cu relee. Celelalte 2 relee de care vorbesti apartin probabil ori instalatiei GPL ori sunt relee de protectie pentru diferite alte "repere", cum ar fi faza lunga/scurta, proiectoare, GMV, claxon,etc QUOTE era din cauza ca avea o teava in talpa carbului car ragea aer Ca fapt divers, "carburatorul" la Nova GTi se numeste CORP CLAPETA-INJECTOR, deci mecanicul ti-a acoperit un stut din corpul clapeta. Spor la treaba! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
edy77_driver |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
multumesc pentru ca ma corectati,nu sunt mecanic si nici nu am injectie de mult timp,doar de 2 sapt.daca mai gresesc imi cer scuze si amultumesc atunci cind sunt corectat.
acum as mai avea o problema....la sistemul de alimentare cu benzina si la ceasul indicator ded nivel benzina si anume: cand pun contactul pe treapta 2 acul coboara putin si apoi ncepe sa urce,dar,dupa ce pornesc el coboara si ai senzatia in mers ca nu mai ai benzina.care sa fie cauza ca ma dispera faza asta. This post has been edited by edy77_driver: 20 Jan 2009, 07:40 |
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 07:42 |